Ha boxon is lenne akkor tuti nem ezt mondanád. Egyébként meg jó a physx, hogy most ez nvidia, nem nvidia, kit fizettek le kit nem nem érdekel amíg jól mutat. Ha a havokkal is megy ugyanaz az sem érdekel, a lényeg a végeredmény.
szerintem a havok részével nem volt gond, valóban a physx kb szemét a pályára a havok sokkal látványosabb és fizikálisabb, pont amiatt jobban léphetõ, hogy nem csak nvidián van. Részemrõl legyen szépen havok physx helyett mindig. D3 ban is az lesz, ha jól emlékszem.
Egyetlen elírás, hogy 2 magos Intelen demózták a játékot, nem négymagoson. Látszik, hogy a szöveg meg sajtóanyag; a Havok azért jó nekik, mert konzolon nincs PhysX, és gondolom az X360-as játék is alapból Havokot használt, nem pedig amiért írják.
Aha, értem most már. Mikor mozgok akkor csak nézelõdik a lámpával ,de azt nem én szabályozom. kb. mindig maga elé világít. Város nagyon remélem nem basszák el a portolást. Úgy olvastam,hogy eléggé odafigyelnek rá :) na mjd februárban kiderül. Remélem lesz dobozos CE verzió is :D
Mindig használja a lámpát célzáskor. Annyi plusz van, hogy a fényerõsségét lehet fókuszálni egy külön gombbal, ezt pc-n rárakják shift-re, dodge meg mondjuk space-re és kész. Nem lesz gond az irányítással
Ez ok. Néztem videót nemrég, és mikor milyen kedve van úgy nézelõdik a lámpával össze vissza. Mikor céloz akkor meg 2 lehetõség van. Lámpával és fegyverrel vagy csak simán lámpával :) Mind1 szerintem full hülyeséget írok xD
Néztem videot és a karakter mozgása+lámpa fény+fegyverrel való lövést PC-n,hogy csinálják meg? egér+bill. verzióban :) Nem játszottam még vele boxon..
Szerintem ezekkel sincsen gond, csak a baj az hogy egyensúly nincs, kellene mellé HC játék, de nem, az a baj hogy az összes fejlesztõ ebbe az irányba indul el. Nem tudok mondani én se kivételt sajnos.
Figy mindenki az új generációra figyel az képezi a piac nagy részét, mi is voltunk gyerekek. Tény hogy valami nem stimmel a piacon sorba elszarják a régi jó címeket, de az Alan Wake részemrõl egy jó kivétel ez a játék nekem tetszett még annak ellenére is hogy nem fullhd-s, mert játék alatt nem érdekelt a felbontás.
Egyrészt igazad van az új generációnak készülnek a causal játékok. Csak én nem vagyok benne biztos hogy ez az új fiatal generációnak is tetszik.
Mert egyre több panaszt hallani még a 15 évesektõl is ha meglátnak egy zsír csõjátékot.
az a baj hogy nincs igény a fejlõdésre, egyszerûen többségben idióta kisgyerekek a gamerek és leszarják ,csak az adott perc élvezete számít most is megvette 20 millió közülük negyedszerre az ugyanúgy kinézõ codot így nincs értelme egy élesebb textúrát se rajzolni, nem hogy bármi másra költeni.
Ha ilyen technikával is ilyen látványos játékot csinálnak és történetében is fasza játékot, akkor azt mondom nem is kell a fejlõdés.
Amúgy rosszul írtad nem a VGA-k nem fejlõdnek hanem a grafika fejlõdik lassabban ez egyrész a multiplatformitás végett, másrészt a még szebb grafika még tõbb pénz fejlesztési idõ, amit a warezban nem fizetnek meg és beleszarnak.
A most kapható szériákból már a legrosszabb/legolcsóbb nem is igazán játékra való kártya (amd 6450, nv gt 520) is jobb egy kicsit teljesítményben mint a legutolsó és legjobb dx9-es kártyák voltak 6-7 éve (ati 19xx nv 79xx).
Mondjuk ez azt is jól tükrözi hogy annyira nem sikerült fejlõdnie a vga iparnak a konzolok megjelenése óta, lement jó pár generáció és év helyben toporgással meg átnevezett kártyákkal :)
A hozzáállásbeli megközelítése teljesen jogos, viszont az is igaz, hogy menne az anyázás, ha valami pc-s futtatási probléma(legyen az valami driver, driectx vagy bármi) miatt a konzolosok fórumán érdeklõdnék... :D
ps.: nem kell ugrani az "anyázás" kifejezésre, csak amolyan vicces túlzás, a lényeget azért remélem érti mindenki.
Latom meg mindig nem jutott el a felfogokepesseged hataraig. Ez itt a PCs szekcio es ez egy egy PCn futtathato jatek lesz. Altalaban a PCs jatekrol a PCs szekcioban szoktak beszelni, a konzolos valtozatarol, pedig a konzolosok topicban. Ez itt mindig is igy volt.
Kulonben az eletben nem lennenek a konzolos topicokban olyan temak, mint peldaul a Tomb Raider Legend,GTA4 es sorolhatnam a cimeket, amik mar ebben a reszlegben leteztek, de azert oda is lett nyitva. Raadasul ezert senki nem ment at oda panaszkodni, mint ahogy te teszed. Hadd engedtessek mar meg a PCseknek is, hogy beszelhessenek a sajat platformukon is megjeleno jatekrol, raadasul meg elore nem is tudhato, hogy miben fog kulonbozni a ket valtozat.
Maradjunk annyiba hogy nem volt értelme ezt a topikot megnyitni, mert már van egy ideje topikja a játéknak.És most akkor elérkeztünk oda hogy mennyire értelmetlen ez az sg féle játékosok, konzolosok feloszlása a fórumnak. Ja hogy az eredeti topikból kiraktak volna ha jössz a dx11 nyálcsorgással meg übermentsch marhasággal? Na boldog Karácsonyt!
Olvasd el PCs beirasait es meglatod, hogy miert irta. Gondolom azon akadt, hogy Totti5 mast nem csinal csak a PCs jatekokat fikazza allandoan. Most is csak az faj neki, hogy PCn jobb a grafika es hogy a jatekot kiadjak PCn, es nem Xbox exkluziv lesz tobbe. Nem is ertem, hogy ez egy normalis embernek miert faj. Nem mindegy neki ? Boldog Karacsonyt!!!
Csak válaszoltam egy-két hszre, amibe voltak hibás adatok. Talán jó lenne ha a gyûlöltet egy kicsit félretennéd, a konzol és a pc játékos is ugyan olyan játékos.
Amúgy meg oda megyek ahova akarok, oda írok ahova akarok. Errõl szól ez a fórum nem?
Ha esetleg engem is a konzolosok körébe sorolnál, csak azért, mert látom, hogy nincs igazad, közlöm, hogy nincs konzolom, csak kölcsönbe. Sosem értettem, hogy ilyen baromságokon miért kell vitatkozni, meg piszkálni a másik oldalt: AMD vs Intel, AMD/ATI vs Nvidia, PC vs konzol.
Ha már megnyitottad a topikot, talán lehetne arról is beszélni, amirõl a topiknak szólnia kellene!
Ilyen felbontás ilyen monitoron nézett ki jól egy generációval korábban. Nem konzol, hanem embergeneráció. Aki szerint ez a szint egy méteres tévére széthúzva, nem csak AW esetében hanem a legtöbb xbox ps3 játéknál - ma elfogadható, az nagyon rosszul lát vagy nagyon messze ül a TV-tõl. Semmi baj nem lenne a konzol grafikával, ha 3 év után miután elavult a hardver és keresni kezdik a kiskapukat az alacsonyabb felbontással, az élsimítás elhagyásával stb fognák és kiadnák a következõ dobozt. De sajnos az igények alább hagytak és a CoDban, BFben a felvillanó XP feliratokat nézik a játékosok, és nem azt ami mögötte van.
Egyrészt, meg az hogy "okossan " használják fel a lehetõségeket a fejlesztõk...fixhardver lévén egyrészt. De ennek a topiknak napokon keresztül a pixelekrõl meg a dx11-rõl kell szólnia? mert kb a hír bejelentése óta ez megy.
PC-n a nagy felbontás ezt helyettesíti, mivel a monitorhoz képest közelebb ülsz, normál esetben és ezért látod kb ugyanolyannak a subhd-t tv-rõl 3 méter távolságból, mint fullhd-ban 50cm-rrõl a nagy monitoron.
De kérdem én az számít hogy mekkora a felbontás valójában ha az illúzió a látvány ugyanazt láttatja veled???? Fontos ez ha élvezed a játékot közben?
Alan Wake 960x540 felbontásban megy 360-on, szóval hd-nek nevezni túlzás, viszont annyira jó az összhatás,fõleg a fények, plusz annyira autentikus a környezet, hogy baromira nem néztem, és számolgattam azokat a nyamvadt pixeleket, hanem elmerültem a játékban
Kurva nagy érvágás mondhatom... A dx9 óta látvány nem sokat változott javarészt csak az eljárások, +1-2 parasztvakító effekt... Mondjuk nekem is érvágás lenne ha minden évben dx frissítésnél elbasznám a pénzem vga-ra aztán csak pislognék amikor látom, hogy a fejlesztõk le se szarják... :D
Konzolon xboxon kurvaszarul nézett ki, egy folt volt az egész kép kb.. már Alan karaktere homályos meg recés volt azt se bírta kipréselni rendes minõségben az a hardver. PC-n csak egy normális 2011es felbontás már csodákat fog mûvelni a játékkal.
De arról is szól, hiszen a talán a legszebb fény árnyék megoldások vannak benne ( magyarán csúcstechnológia ), az élethû környezetrõl nem is beszélve, ami majd megszólal, annyira hangulatos.