Nem mondtam hogy mennyiségi 1 magos tulaj van. Igen szép mennyiségre nõtte ki magát, de sajnos még mindig a legtöbb játék nem tudja kihasználni a 4 magos cpu-kat vagy jobbanmondva 2 magos cpu-kkal is vigan elfutnak.
Buzi játékiparban nem lehet tudni. :) Rádobnak egy többmonitorost meg 3d-t mg fizx-et és már megint elkérnek full árat. Én nem lepõdnék meg. Sõtt közbe gondolkodtam mivel lesz dobozos változat szinte garantáltan kövér árat szabnak neki.
Én azért bízom az olcsóbb árkategóriában, mert abban a több kérdéses interjúban sem adtak választ a konkrét árra, csak annyit mondtak ,hogy majd mikor már közelebb lesz a megjelenés akkor megmondják.
GTA IV még mindig...de az a RAGE engine a GTA-ban már szeritnem javíthatatlan a patchek végett is és annyira nem is szép, csak részletesnek mondható.
Puzzle egy szál sincs benne. Mivel a lények csak este jönnek a nappali részek egyrészt visszaemlékezések, vagy átkötõ részek. Mászkálni kell, és megy a storymesélés.
Háát úgy igazán, mint a régi játékoknál hogy sokszor 20-30 percet is elakadt az ember 1-1 rejtvénynél. Régi tomb raidereknél lehet de az újakkal játszottam ott biztos nem. A Bioshock-nál sem emlékszem semmire.
Uncharted-el még nem játszottam.
De például régebben a resident Evil-eknél azt se tudta az ember hogy megtalált egy csavarhúzót vagy egy kis kõdarabaot akkor nem volt 1 szobával arrébb kijelölve pirossan hogy ITT HASZNÁLD hanem 10x körbe kellett járni az egész területet, hogy megtaláld a helyét, vagy a rejtvények amik kis cetliken voltak esetleg elrejtve valahová és a tárgyakat is át kellett vizsgálni vagy kombinálgatni. Az nem rejtvény mint a Skyrim-ben is, vagy az Alan Wake-ben hogy elõtted van egy ajtó vagy híd meg 3 vagy 4 kar vagy kapcsoló és szinte csak sorba meg kell húzni vagy nyomni a kart vagy kapcsolót és mész tovább.
Persze én nem is mondom hogy az Alan Wake ez végett rossz játék, de nem érdemes a mai nagy AAA játékokban logikát keresni kivétel 1-2 játék.
Igen de az régen volt azóta már szinte minden ilyesfajta játékba beférõ logikai dolgot ellõttek. Emlékszem régen mennyit szenvedtem a RE2-vel, most meg mikor végigvittem a 0-t tök egyértelmûnek tûnt szinte minden feladvány, pedig hasonló nehézségûek, mint a 2-ben. Úgyhogy lehet nem tûnt fel de az évek során ragadt rád valami a koszon kívül :)
Ja amúgy meg ha gondolkodós játék kell akkor tele a net mindenféle ingyenes kaland, puzzle meg egyéb játékokkal, akinek ez kell az is megtalálja a neki megfelelõt.
én is de a 21 illetve 31.percben már azt éreztem hogy megérte. :)
Miért is? teljesen hasonló az irányítás és a mozgás, van lassítás is. Nyilván nem kell non stop darálni, hanem olykor a menekülés a legjobb módszer és persze a fény/sötétség és a játékmechanika része, de alap játékmenet semmivel sem komplikáltabb, mint az MP 1-2ben volt. Mész és lõsz, vagy menekülsz, mást igazából nem kell csinálni, de ezzel nincs is gond ez így jó ahogy van.
Lehet, hogy jó a Physx (nem az, nem véletlenül nem használja senki), de Havok sokkal többet tud, gyorsabb, platformfüggetlen, folyamatosan fejlõdik, nyílt forráskódú és olcsó. NV-nek sosem volt esélye ellene. És a többi fizikai eljárásról még nem is beszéltem:)
Én úgy láttam, hogy ez általános Havoc probléma. Legalábbis annyi Havocot használó játékban jelentkezik, hogy teljesen általánosnak tûnik.
Tudsz mondani olyat, ahol nincs ilyen sebességkorlát? Oblivion, Dawn of War 2, ahol tutira így mûködik a dolog, a zuhanó test eléri a végsebességét, és aztán nem gyorsul tovább, szépen állandó sebességgel a földig "lebeg". Több címet így most hirtelen nem tudnék mondani, mert azért kell egy kicsit dolgozni, hogy egyértelmûen megállapítható legyen (magasról kell dolgokat ledobálni), és sok játék ügyesen rejti el ezt a hiányosságot...
Jaja, a felhasználásból adódó minõségkülönbségre gondoltam. pl. Half Life 2, Portal, Assassins Creed, Red Faction, Just Cause, Star Wars: The Force Unleashed-et tekintve teljesen jól látszik a dolog. Portal, Half Life 2, Force Unleashed-ben, Red Faction-ben profi módon lett használva, AC-ben mérsékelten, míg Just Cause-ban (valószínûleg direkt), elég elrugaszkodott módon.
Persze, lesz ez még jobb is. A Physx CUDA ott hasalt el, hogy zárt forráskódú és nem támogatja a többszálú adatfeldolgozást.
Red Faction. Azzal vakítottak megjelenés elõtt, hogy a pályaszerkesztõknek kellett egy kis statikát tanulniuk, mert amit összemodelleztek épületeket, rendre összedõltek nekik.
Egyetlen szó nem volt belõle igaz, egy épület simán megállt az utolsó fogpiszkálón is.
Sejtettem, hogy kamu, de szembesülni vele elég durva volt, ennyire talán még nem hazudott pofámba fejlesztõ soha...
PCGames.de-n pont a játékok fizikájáról volt egy cikk Játékok fizikája
Hát igen, elég szar látvány, mikor egy 20x20-as oszlopon áll az egész födém meg a többi szint, mindazonáltal legalább van pusztíthatóság. Egyébként ebbõl a szempontból a legnagyobb vicc szerintem az az épület bontó szimulátor ahol lehet pl. robbantgatni kéményt meg ilyeneket, hát a fizika kb olyan szintû benne, mint a RF-ben :) ugyanúgy megáll a kémény 3 téglán.
Bár én sejtettem elõre hogy ez lesz. Ha kijön egy ilyen remek játék senkit nem a játék fogja érdekeleni, hanem hogy lesz-e dx10 vagy dx11 meg lesz-e több monitoros 3d. Vagy milyen fizika lesz. Mi köze ennek az Alan Wake-hez?
"Ha kijön egy ilyen remek játék senkit nem a játék fogja érdekeleni, hanem hogy lesz-e dx10 vagy dx11 meg lesz-e több monitoros 3d. Vagy milyen fizika lesz.Mi köze ennek az Alan Wake-hez?"
Ezeknek a dolgoknak nem csak az Alan Wake-hez van köze hanem az összes megjelenõ játékhoz. Amiket leírtál az mind "élményt fokozó élvezeti faktor"!
Én nem mondtam egy szóval sem hogy te fikáztad, te kérdeztél vissza, hogy egyszer fél mondattal lefikázod utána meg fél mondattal ezt semlegesíted az nem törli ki az elõtte lévõ fél mondatot, akkor is megjegyezted hogy szar, "kimondtad". De még mindig nem ez a lényeg.
Tudom milyen érzés ha kiragadnak egy részt, vagy éppen ki sem mondott dolgokra irnak vissza, velem is ez történik mindig. :)
DE az ,hogy egy oszlopon megáll az egész még nem jelenti azt, hogy szar, csak nem tökéletes. Te ilyen végletek embere vagy? Van fekete meg fehér azt jónapot?
- That’s right folks. We’ve obtained the PC publishing rights, and we’re putting them to good use – Remedy Entertainment Ltd. is proud to announce that Alan Wake will finally be available on PCs through Steam on February 16th and soon afterwards through other popular digital channels. Additionally, a boxed retail version of the game is coming soon. Steam pricing is confirmed as follows: $29.99 (game + DLCs)
Ilyen áron egy ilyen játék kincs. Asszem megveszem pcre is bár boxra is megvan és végigtoltam már 3* de ennyit megérdemelnek :D