Háát úgy igazán, mint a régi játékoknál hogy sokszor 20-30 percet is elakadt az ember 1-1 rejtvénynél.
Régi tomb raidereknél lehet de az újakkal játszottam ott biztos nem.
A Bioshock-nál sem emlékszem semmire.
Uncharted-el még nem játszottam.
De például régebben a resident Evil-eknél azt se tudta az ember hogy megtalált egy csavarhúzót vagy egy kis kõdarabaot akkor nem volt 1 szobával arrébb kijelölve pirossan hogy ITT HASZNÁLD hanem 10x körbe kellett járni az egész területet, hogy megtaláld a helyét, vagy a rejtvények amik kis cetliken voltak esetleg elrejtve valahová és a tárgyakat is át kellett vizsgálni vagy kombinálgatni.
Az nem rejtvény mint a Skyrim-ben is, vagy az Alan Wake-ben hogy elõtted van egy ajtó vagy híd meg 3 vagy 4 kar vagy kapcsoló és szinte csak sorba meg kell húzni vagy nyomni a kart vagy kapcsolót és mész tovább.
Persze én nem is mondom hogy az Alan Wake ez végett rossz játék, de nem érdemes a mai nagy AAA játékokban logikát keresni kivétel 1-2 játék.