Sziasztok. Hosszú évődés után úgy döntöttem megválnék szeretett, és nagy gonddal épített szimulátor egységemtől. Az alábbi dolgokból tevődik össze. Fanatec CSL Elite Wheel Bmw M3 GT2 Rim Clubsport V3 Pedál 3 db 24-es Full Hd Monitor(1 db Dell vékony kávás, a két szélső LG) általam készített tartóval Bride Héjas Kagylóülés Erős Fém Talppal, ezt is én csináltam Általam Készített Kézifék Usb-ről megy. Minden patika állapotban van. Nem szívesen bontom meg, ti tudjátok mi mennyibe kerül, értelmes ajánlatokat meghalgatok. Képeket készítek frissen ha komoly érdeklődő van. Utoljára szerkesztette: KTMNORBI, 2019.03.25. 19:00:10
Igy a dirt rallyban lehet menni, igaz nem jegen, hanema murvan, de akkor egy szavam nem lehet, hogy ilyesmi nincs a valosagban :)
Az nagyon szép, és még a bólya is a helyén maradt! :D
Ma tervben van egy apró update (szebb gumibálák, több fű, nehezebben vágható pálya stb), ha van innen valakinek kedve úgymond előtesztelni a pályát, akkor nyugodtan keressen fel facebookon, és ha be tudom innen azonosítani, akkor berángatom a kis tesztelői csoportba.
sosem hallottam errol a laptiming musorrol (mondjuk nalam ez nem meglepo :) ) Mostmar ertem mire gondolsz. HIrtelen csak sima mx5 mazdat talaltam, ott 51 valamennyit mentek allo helyzetbol. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.16. 21:52:55
Az hogy az AMTS-n mi lesz azt nem tudom, felcsigázott a pálya, de maga a megmérettetés az a családtól függ. A LapTiming műsorában álló helyből rajtolnak...elvileg már megvan milyen autóval, de még nem találtam
ja, tényleg az kimaradt :) kupás swift-t csak úgy írtam arra hogy nagy pályán meg a kis teljesítményű autók néznek ki sehogy.
Alma: te azt a '42 alját helyből rajtolva írtad? ..az borzasztó erős nekem, még az Evora-val volt a legkönnyebb '41-t menni helyből...de az egy szörnyeteg. :)
jaja, ..na Cinquecento-t sem veszek :)) rémisztő a pedálsor. A pálya kicsi és mindenes, megy rajta minden, gokart-pályaautó-motor-drift...mikor mi..mondjuk kamiont még nem láttam :) Azért vetten végig az AC autókat, és csak a normált, mert azért képet lehet kapni hogy kb. mit érdemes kiválasztani erre a pályára, pl ez a Nissan amivel rajzoltam ez is nagy, és pl. a kupás Mazda pont jó, ..a nagy és erős autók bután mozognak rajta mivel ez egy kis pálya...ahogy nagy Monza-n meg a kupás Swift-k néznek ki hülyén.
mivel eloben sosem mentem rajta, nem is lattam kozelrol, inkabb egy gokart palyara emlekeztetett. Ott jo moka lehet, mert annak meg eleg szeles. Igy osszehasonlitva a gyors nagy palyakhoz, nem jon az adrenalin 80-nal korozgetve :) kupas mx 5 default par kor utan mar 42 legaljat lehet menni, szoval ne finomkodj, engedd el, hogy eloben tonkretettel rajta egyet :) Ami hihetetlen, hogy nem is emlekeznek a palya vonalvezetesere, de annyira egyertelmu, lehet a rovidtsege miatt, hogy 3 kor utan mentem padlon, ez pozitiv.
Maga a palya minosege a jatekban szerintem nagyon jo lett, inkabb ket ilyen mint egy kunos fele Highlands, szep munka Prazelee! Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.15. 13:18:08
Mivel az egy 3D-s játék motor szerintem nincs, vagy csak nagyon alap szintű modellezési lehetőségekkel rendelkezik az Unreal Engine. (Bár még nem próbáltam. ) Ellenben szerintem a textúrázás, és materialok tekintetéteben, valamint kész objektumok összerakásában sok lehetőség van benne. Az a kérdés ilyen klasszikus pályák esetében, ha az utakat és azok csatlakozását szépen meg lehet csinálni, akkor akár abban is összerakható egy pálya. De a modelleket, fák, házak, szerintem más programban kell lemodellezni.
Vagy most ezt azért kérdezed, hogy az ACC az UE enginet használ? Hogy abba bele lehet-e rakni valamit?
kész..faxom..elengedem, ezt az autót nem lehet normálisan letesztelni vagy 20 alkalommal megpróbáltam, de nem lehet...tköm tudja mit megy Kakucson, valahogy mindig leragad az ember lába..pedig rúgni kell a kuplungot, mert gyenge, saját erőből nem adja ki a boldogíveket..
Nagy kedvencem ez a lada mod! Van benne 3 magyar festés is!
Tegnap vagy másfél két órát játszottam a Kakucsringen. Vagy 20-25 autóval kipróbáltam 3-4 kört megtéve. De mivel az A betűnél kezdtem még csak a Fordok-ig jutottam a VAZ-ig nem :D
Prazlee!
Köszönöm a válaszokat, tényleg jó kompromisszumos megoldás ez. Engem az első kanyarkombinációban lévő bólya jobban zavart, hogy teljesen fix, néha nekiment a segge a balosban és nagyon megdobta. (Tudom vágás ellen fix)
RTB-t még nem próbáltam. A BTB-ben eléggé otthon voltam anno, már a kezdetektől. Volt idő amikor kicsit SketchUp-oztam, is de utánna megtanultam 3dsMax alapokat abban csináltam 1-2 lowpoly modellt pályára. Mostanság én is a Belnder-t tanulgatom nagyon más mint a Max, de logikusan van felépítve sok minden. Kivéve ami nem :D Lehet én voltam a bamba, de a multkor vagy 40 percet szenvedtem, azzal hogy a modell alá berakjak 1 db textúrával ellátott plane-t. (még az UV sem érdekelt, csak legyen rajta valahogy...) Másban két kattintás, itt meg minden tutorial videóban bonyolultan volt írva, a vége az lett, hogy 3dsimedből exportáltam egy ott feltextúrázott lapot..... Utoljára szerkesztette: PacsutaTibi, 2019.03.13. 17:25:24
Ezzel a Ladával (is) nagyon nagy élmény a kakucsring! Lada 2101 A2
Köszönöm a visszajelzést!
Race Track Builderrel készült a pálya, ehhez lettek plusz modellek legyártva. Gumik pont a gyári assetek közül valók, de későbbiekben tervezem őket lecserélni, mert nekem is bántja a szemem. A képeken látható bug kis mértékben szándékos, az a gondolatmenet mögötte, hogy valami középutat akartam a retorzió nélkül feldönthető és a beton gumibólya között, így egy ilyen kicsit clippelhető, de beton bólya lett. Későbbiekben ez kis lesz patchelve, és terveim szerint lesz egy 'beton' és egy feldönthető gumibálás "layer", amit a models_layout.ini átírásával lehet majd átváltani.
A modellek egytől egyig Sketchup-al készültek, nekem nagyon kézre áll az a program, de valószínűleg át kell majd térnem Blenderre, mert a fizikai modellnél itt kérdés nélkül egy befoglaló kockát generál, ami pl egy gumibólyánál már nem ideális.
Jaj még valami! Tényleg nagyon szépen le van modellezve minden, a házikó, bejárat, még az autósműsor székei is ott vannak :D De a gumik amik szélen vannak, a fekete, de talán a sárga is 1-1 henger. Elléptünk az Rfactor 1 szintjéről, ahol 1-1 nyolcszög alapú hasáb volt mindenütt (BTB-s pályákon) , de szerintem bírnák a gépek, ha guminként plusz 50-100 poligon bele lenne modellezve és bekerekedne a gumik alja ahol össze vannak egymáshoz rakva. :D
Nekem nagyon tetszik! Különösen a kamerák beállítása, nagyon jól sikerült. Sokan kiadják a pályájukat 0.9 verziószámmal és még egy kamera sincs rajta... Olyan pályán sem, amire kellene 2 vagy 3....
Mentem néhány kocsival rajta, és gyanús volt a lassító, most egy alap kocsival megnéztem, hát kicsit bele lehet menni a fekete gumikba. (Bár lehet ha pont ott ütne ahol látszik, akkor a 15-20 körből a felében megdobta volna a kocsimat :D ) kép1 kép2 Utoljára szerkesztette: PacsutaTibi, 2019.03.12. 20:07:33
én tegnap csak rápróbáltam, meló után egy kicsit mert már aludtak a kölkök, de nekem nagyon tetszett, írtam is face-re, odafigyelősen készített pálya, és aktualizált. Holnap pihenős vagyok megtekerem rendesen. Nagyon köszi!
Ha esetleg találtok rajta bugot, vagy javaslattal élnétek kérlek itt, vagy akár levélben írjátok meg. Első ilyen jellegű projektem, úgyhogy még lényegében tanulom a dolgot.
Rfactoron az Euroring volt az egyik fő (lassabb) tesztpályám, de rbr-be is próbáltam rajta néhány vasat. Rf2-be valahogy nem tetszett a színvilága.
AC-ban meg nem volt semmi kanyagósabb pálya amit élveztem volna és jól tudta volna helyettesíteni az Euroringet, ezzel teszek egy próbált hátha :D (Rfactoros RX változatot szerettem Kakucsringből)
AMTS-n ott leszek, fiamnak nagyon tetszett már tavaly is..amúgy is jó program, drift, játszóhely, és persze rengeteg zsír verda meg motor. Aztán hogy szimezek-e azt majd meglátjuk. :)
A bajnokság három fordulóból áll, melynek első része az AMTS kiállításon, az „A“ pavilonban, a Speedzone standján kerül lebonyolításra. Az Assetto Corsa felületen futó, egyedileg készített Laptiming Kakucs körön bonyolítjuk a selejtezőket 2019. Március 23.-án és 24.-én. A versenyeket „Pro“ módban rendezzük, a gumikopás 100%, a mechanikus sérülések mértéke 80%. A bajnokságban csak és kizárólag az AMTS-en résztvevő pilóták vehetnek részt.
-Minden infó a képre kattintva a SpeedZone oldalán-.
személyes vélemény: nagyon jó a pálya. Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.03.12. 08:50:22
Megkezdődött a jelentkezés a következő bajnokságunkra, ami egy jelenleg is folyamatban lévő mod, amely nem más mint a valóságban igen népszerű WTCR sorozat. A valós sorozatban jelenleg 7 márka képviselteti magát, mi most Pongrácz Tamás (Tommy78) jóvoltából az immáron négy elkészült modellel indítunk egy bajnokságot. Tehát a mod tartalmazza a Cupra TCR-t, az Audi RS3 LMS-t, az Alfa Romeo Giulietta TCR-t és a Hyundai i30N TCR-t. Nyolc helyszínre látogat el a bajnoki. Próbáltunk egy nagyon változatos és izgalmas naptárt összerakni, reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog. Várunk mindenkit szeretettel! Izgalmakban gazdag, tartalmas szórakozást szeretnénk ismételten biztosítani mindenkinek.
..háát amikor inkább harmadikban hagyod dombnak fel, mert negyedikben már olyan mint a egy rossz verhovina leőőőööz azt úgy is vissza kell rakni harmadikba. Van benne kuplungrugdosás, meg üléslökdösés hogy mennyémá! De faxa, nagyon bírom mikor a ballonos virsli elugrál az oldalirányú terhelésre :D
ON. Classic (áá nem csak Zsiga felfut a hegyre teljesítményjavító festéssel kezelve, sajnos a No Fear matrica még nincs fent, azzal -1perc lenne a menet)
jaja, néztem Puy-ig, utána lépnem kellett, tetszett a Audi-s részleg, meg a masszív Lada-s, valszeg én is a Subaru-val mentem volna szal az is. A modern WRC-k hidegen hagynak.
sziasztok! bocs ha nem ide vágo a dolog! de eladnám asetto corsa játékomat jo pár dlcvel ia:10000ft Steam accal! + ami nem látszik dream pack 1-2 ÉS van egy f430 as kormányom ami hibátlan Az is 10000 ft! Utoljára szerkesztette: bigiboi, 2019.02.17. 18:04:14
Igen. Én pl alapból azt nézem meg egy pályánál, hogy hány hely van rajta, ilyesmi. Gyorsan eldönti egy szakaszról, hogy használható e rallyra pl. Most az utóbbi versenyen elég jó szakaszok voltak. Jó kis verseny volt :D
Próbálom rendbe tenni, így éjszakás után túl sok idő nincs, általában azok az 5 csillagosak, ami technikailag és minőségben is jó, + van replay. abc végéről indultam és Glava Zete-ig csillagoztam. Egyelőre eddig jutottam:
Aspertsham, és Zmeinka kakuktojás, de mindkettőn élmény rally autóval menni, illetve benne maradt pár murvás, Karelia, 3 XX pálya, és egy havas Karlstadt..ezekkel van valami dolgom.
Zmeinka-n ha megtalálod a vonalvezetést, akkor valami kicseszett jó jó autóval.
Hát a jobb minőségű rally pályákat használom és azzal rendezgetünk versenyeket. Az ilyen semmibe menős minőségtelen pályákat offolom teljesen. Amúgy megvan a Panzerplatte???? :D Előfizették a Simtraxx betára, nem?
Amúgy: Puy du Lac Monte Erice Transfagarasan Peyre
Most így hirtelen, amik jók. Utoljára szerkesztette: tbazsi95, 2019.02.17. 14:16:22
Pár kört nyomtam ACC ben az elég jó lesz ha kész lesz...
Felraktam a SOL-t, nagyon jól néz ki, viszont nem tudom hogy lehet esőhöz beállítani, hogy az aszfalt vizes legyen. Raindrop megy de a pálya csont száraz.
Milyen pályákat használsz, az odafigyelve kidolgozott szűk aszfaltos (vagy legalább aszfaltos is) rally pályák közül? Most raktam újra az AC-t és qva sok már a rally pályám...másik meghajtón, de nem akarom mindet, még ebből is visszapakolgatom az olyan bétákat mint Panzerplatte pl.
prológra biztos nem tudok menni (18-06-ig dolgozom, ma meg holnap)
Én azt amit leszedtem az nem látszódott játékon belül, szóval a linkre katt ugyanúgy, csak van olyan picit a download felett, hogy Dimitrii én arra kattintottam és ott volt az összes munkája a srácnak, köztük a zsiguli is, na én onnan szedtem le. Az a source meg szerintem valami más lehet, festés pl mert én azt nem bántottam
Csinos ez a vasalódeszkás Lada. Valami hosszabb pályával állat lenne. Én meg gurultam egyet a Zöld Pokolban naplementében egy tájidegen 2018-as Holden Commodore supercar-al. Ez a SOL mod egyre jobban tetszik.
kiröhögtem magam, kölkök kitépték a kézifékemből a kábelt, amúgy is egy buherált Fana' loadcell-s fékpedál, de már megszoktam. Nem hagytam elbaxni a hangulatom, rátettem gombra a kézit,...na az amúgy tök egyszerű pályán alig tudtam körbemenni, még az egyenes szakaszokat is elcsesztem annyira azon járt az agyam hogy majd mit hogyan fogok csinálni ahol húznám a kézit.
beirod itt a forum keresojebe, (jobb felul) hogy "damper" es rengeteg valaszt kapsz ra. ui: kulonbseg Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.02.08. 12:54:17
Valaki tudja mit tud a ROAD és a KURB beállítás az FB-nél? Magától értetődőnek tűnik, de em érzek külömbséget. Továbbá min változtat ha a profilerben bekapcsolva hagyom a DAMPER-t? Tudom van sok anyag arról hogy érdemes beállítani,de szeretném magam kitapasztalni. Csak jó lenne ha tudnám mit kéne látni.
Sziasztok! Találtam 2 létező Dél-Koreai pályát Assetto-hoz! Az egyik Yongin-ban található, a másik pedig az Inje Speedium újabb változata. Link:
http://119.67.58.163/pydio/data/public/59f129
Balra felső sarokban tölthető le, de ez egy pakk és nem csak ez a 2 pálya van benne. A játékban sidebyside előnéven keresd majd őket:)
Indul a DTM Bajnokság, amely a '90-es évekbe repít vissza!
Ha szereted a régebbi verdákat és a rövidebb, akciódúsabb versenyek híve vagy, akkor gyere és csatakozz a oldschool DTM bajnoksághoz, ahol szoros, de fair mezőnyben vívhatod meg a csatáidat!
A gyakorló szerver mindenki számára elérhető, eddig már több mint 80 köridő gyűlt össze, így résztvevőkben biztos nem lesz hiány és a nagy mezőnyben mindenki talál magához illő ellenfelet. Az első futam február 10-én lesz, setup-ot találsz a kiírásban:
Sziasztok, Gondolkozom a játék megvásárlásán. Nem igazán értem, hogy van-e értelme kiadni mindenféle pack-ért pénzt ha ingyenesen le lehet tölteni mindent. Legalábbis itt úgy vettem észre. Ezt elmagyarázza valaki?