Hring-et még mindig nem konvertálták át ide ? :O Utoljára szerkesztette: Szabi, 2019.03.10. 17:15:03
Megkezdődött a jelentkezés a következő bajnokságunkra, ami egy jelenleg is folyamatban lévő mod, amely nem más mint a valóságban igen népszerű WTCR sorozat. A valós sorozatban jelenleg 7 márka képviselteti magát, mi most Pongrácz Tamás (Tommy78) jóvoltából az immáron négy elkészült modellel indítunk egy bajnokságot. Tehát a mod tartalmazza a Cupra TCR-t, az Audi RS3 LMS-t, az Alfa Romeo Giulietta TCR-t és a Hyundai i30N TCR-t. Nyolc helyszínre látogat el a bajnoki. Próbáltunk egy nagyon változatos és izgalmas naptárt összerakni, reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog. Várunk mindenkit szeretettel! Izgalmakban gazdag, tartalmas szórakozást szeretnénk ismételten biztosítani mindenkinek.
A bajnokság három fordulóból áll, melynek első része az AMTS kiállításon, az „A“ pavilonban, a Speedzone standján kerül lebonyolításra. Az Assetto Corsa felületen futó, egyedileg készített Laptiming Kakucs körön bonyolítjuk a selejtezőket 2019. Március 23.-án és 24.-én. A versenyeket „Pro“ módban rendezzük, a gumikopás 100%, a mechanikus sérülések mértéke 80%. A bajnokságban csak és kizárólag az AMTS-en résztvevő pilóták vehetnek részt.
-Minden infó a képre kattintva a SpeedZone oldalán-.
AMTS-n ott leszek, fiamnak nagyon tetszett már tavaly is..amúgy is jó program, drift, játszóhely, és persze rengeteg zsír verda meg motor. Aztán hogy szimezek-e azt majd meglátjuk. :)
Rfactoron az Euroring volt az egyik fő (lassabb) tesztpályám, de rbr-be is próbáltam rajta néhány vasat. Rf2-be valahogy nem tetszett a színvilága.
AC-ban meg nem volt semmi kanyagósabb pálya amit élveztem volna és jól tudta volna helyettesíteni az Euroringet, ezzel teszek egy próbált hátha :D (Rfactoros RX változatot szerettem Kakucsringből)
Ha esetleg találtok rajta bugot, vagy javaslattal élnétek kérlek itt, vagy akár levélben írjátok meg. Első ilyen jellegű projektem, úgyhogy még lényegében tanulom a dolgot.
én tegnap csak rápróbáltam, meló után egy kicsit mert már aludtak a kölkök, de nekem nagyon tetszett, írtam is face-re, odafigyelősen készített pálya, és aktualizált. Holnap pihenős vagyok megtekerem rendesen. Nagyon köszi!
Nekem nagyon tetszik! Különösen a kamerák beállítása, nagyon jól sikerült. Sokan kiadják a pályájukat 0.9 verziószámmal és még egy kamera sincs rajta... Olyan pályán sem, amire kellene 2 vagy 3....
Mentem néhány kocsival rajta, és gyanús volt a lassító, most egy alap kocsival megnéztem, hát kicsit bele lehet menni a fekete gumikba. (Bár lehet ha pont ott ütne ahol látszik, akkor a 15-20 körből a felében megdobta volna a kocsimat :D ) kép1 kép2 Utoljára szerkesztette: PacsutaTibi, 2019.03.12. 20:07:33
Jaj még valami! Tényleg nagyon szépen le van modellezve minden, a házikó, bejárat, még az autósműsor székei is ott vannak :D De a gumik amik szélen vannak, a fekete, de talán a sárga is 1-1 henger. Elléptünk az Rfactor 1 szintjéről, ahol 1-1 nyolcszög alapú hasáb volt mindenütt (BTB-s pályákon) , de szerintem bírnák a gépek, ha guminként plusz 50-100 poligon bele lenne modellezve és bekerekedne a gumik alja ahol össze vannak egymáshoz rakva. :D
Race Track Builderrel készült a pálya, ehhez lettek plusz modellek legyártva. Gumik pont a gyári assetek közül valók, de későbbiekben tervezem őket lecserélni, mert nekem is bántja a szemem. A képeken látható bug kis mértékben szándékos, az a gondolatmenet mögötte, hogy valami középutat akartam a retorzió nélkül feldönthető és a beton gumibólya között, így egy ilyen kicsit clippelhető, de beton bólya lett. Későbbiekben ez kis lesz patchelve, és terveim szerint lesz egy 'beton' és egy feldönthető gumibálás "layer", amit a models_layout.ini átírásával lehet majd átváltani.
A modellek egytől egyig Sketchup-al készültek, nekem nagyon kézre áll az a program, de valószínűleg át kell majd térnem Blenderre, mert a fizikai modellnél itt kérdés nélkül egy befoglaló kockát generál, ami pl egy gumibólyánál már nem ideális.
Nagy kedvencem ez a lada mod! Van benne 3 magyar festés is!
Tegnap vagy másfél két órát játszottam a Kakucsringen. Vagy 20-25 autóval kipróbáltam 3-4 kört megtéve. De mivel az A betűnél kezdtem még csak a Fordok-ig jutottam a VAZ-ig nem :D
Prazlee!
Köszönöm a válaszokat, tényleg jó kompromisszumos megoldás ez. Engem az első kanyarkombinációban lévő bólya jobban zavart, hogy teljesen fix, néha nekiment a segge a balosban és nagyon megdobta. (Tudom vágás ellen fix)
RTB-t még nem próbáltam. A BTB-ben eléggé otthon voltam anno, már a kezdetektől. Volt idő amikor kicsit SketchUp-oztam, is de utánna megtanultam 3dsMax alapokat abban csináltam 1-2 lowpoly modellt pályára. Mostanság én is a Belnder-t tanulgatom nagyon más mint a Max, de logikusan van felépítve sok minden. Kivéve ami nem :D Lehet én voltam a bamba, de a multkor vagy 40 percet szenvedtem, azzal hogy a modell alá berakjak 1 db textúrával ellátott plane-t. (még az UV sem érdekelt, csak legyen rajta valahogy...) Másban két kattintás, itt meg minden tutorial videóban bonyolultan volt írva, a vége az lett, hogy 3dsimedből exportáltam egy ott feltextúrázott lapot..... Utoljára szerkesztette: PacsutaTibi, 2019.03.13. 17:25:24
kész..faxom..elengedem, ezt az autót nem lehet normálisan letesztelni vagy 20 alkalommal megpróbáltam, de nem lehet...tköm tudja mit megy Kakucson, valahogy mindig leragad az ember lába..pedig rúgni kell a kuplungot, mert gyenge, saját erőből nem adja ki a boldogíveket..
Mivel az egy 3D-s játék motor szerintem nincs, vagy csak nagyon alap szintű modellezési lehetőségekkel rendelkezik az Unreal Engine. (Bár még nem próbáltam. ) Ellenben szerintem a textúrázás, és materialok tekintetéteben, valamint kész objektumok összerakásában sok lehetőség van benne. Az a kérdés ilyen klasszikus pályák esetében, ha az utakat és azok csatlakozását szépen meg lehet csinálni, akkor akár abban is összerakható egy pálya. De a modelleket, fák, házak, szerintem más programban kell lemodellezni.
Vagy most ezt azért kérdezed, hogy az ACC az UE enginet használ? Hogy abba bele lehet-e rakni valamit?
mivel eloben sosem mentem rajta, nem is lattam kozelrol, inkabb egy gokart palyara emlekeztetett. Ott jo moka lehet, mert annak meg eleg szeles. Igy osszehasonlitva a gyors nagy palyakhoz, nem jon az adrenalin 80-nal korozgetve :) kupas mx 5 default par kor utan mar 42 legaljat lehet menni, szoval ne finomkodj, engedd el, hogy eloben tonkretettel rajta egyet :) Ami hihetetlen, hogy nem is emlekeznek a palya vonalvezetesere, de annyira egyertelmu, lehet a rovidtsege miatt, hogy 3 kor utan mentem padlon, ez pozitiv.
Maga a palya minosege a jatekban szerintem nagyon jo lett, inkabb ket ilyen mint egy kunos fele Highlands, szep munka Prazelee! Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.15. 13:18:08
jaja, ..na Cinquecento-t sem veszek :)) rémisztő a pedálsor. A pálya kicsi és mindenes, megy rajta minden, gokart-pályaautó-motor-drift...mikor mi..mondjuk kamiont még nem láttam :) Azért vetten végig az AC autókat, és csak a normált, mert azért képet lehet kapni hogy kb. mit érdemes kiválasztani erre a pályára, pl ez a Nissan amivel rajzoltam ez is nagy, és pl. a kupás Mazda pont jó, ..a nagy és erős autók bután mozognak rajta mivel ez egy kis pálya...ahogy nagy Monza-n meg a kupás Swift-k néznek ki hülyén.
ja, tényleg az kimaradt :) kupás swift-t csak úgy írtam arra hogy nagy pályán meg a kis teljesítményű autók néznek ki sehogy.
Alma: te azt a '42 alját helyből rajtolva írtad? ..az borzasztó erős nekem, még az Evora-val volt a legkönnyebb '41-t menni helyből...de az egy szörnyeteg. :)
Az hogy az AMTS-n mi lesz azt nem tudom, felcsigázott a pálya, de maga a megmérettetés az a családtól függ. A LapTiming műsorában álló helyből rajtolnak...elvileg már megvan milyen autóval, de még nem találtam
sosem hallottam errol a laptiming musorrol (mondjuk nalam ez nem meglepo :) ) Mostmar ertem mire gondolsz. HIrtelen csak sima mx5 mazdat talaltam, ott 51 valamennyit mentek allo helyzetbol. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.16. 21:52:55
Az nagyon szép, és még a bólya is a helyén maradt! :D
Ma tervben van egy apró update (szebb gumibálák, több fű, nehezebben vágható pálya stb), ha van innen valakinek kedve úgymond előtesztelni a pályát, akkor nyugodtan keressen fel facebookon, és ha be tudom innen azonosítani, akkor berángatom a kis tesztelői csoportba.
Sziasztok. Hosszú évődés után úgy döntöttem megválnék szeretett, és nagy gonddal épített szimulátor egységemtől. Az alábbi dolgokból tevődik össze. Fanatec CSL Elite Wheel Bmw M3 GT2 Rim Clubsport V3 Pedál 3 db 24-es Full Hd Monitor(1 db Dell vékony kávás, a két szélső LG) általam készített tartóval Bride Héjas Kagylóülés Erős Fém Talppal, ezt is én csináltam Általam Készített Kézifék Usb-ről megy. Minden patika állapotban van. Nem szívesen bontom meg, ti tudjátok mi mennyibe kerül, értelmes ajánlatokat meghalgatok. Képeket készítek frissen ha komoly érdeklődő van. Utoljára szerkesztette: KTMNORBI, 2019.03.25. 19:00:10
Hogyan lehet elerni 340 km/h koruli vegsebesseget? Mert egyszeruen nem mennek, lomhak mint a fene basszus. Regebbi F1 autok se, pl a 2004-es, peddig annal lehet allitani a valtoattetelt.. Hiaba allitom kicsire a szarnyak dolesszoget is, a 300 is nyogvenyelos. Egyszeruen nem ertem, mas szimulatorokban hasitanak ezek a jarganyok (rfactor 2, F1 2018), mint a raketa.
Ez a Ficza féle ügy? https://index.hu/gazdasag/2019/05/08/11_milliardos_ugy_lett_a_3_milliardosnak_indult_turaautos_csalasbol/
Ott van a cikk vegen az altalad emlitett kapacsolodo dologra a hivatkozas. De index szinvonal, szoval barmit is csak utana jaras utan hidd el felig-meddig. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.05.08. 16:31:52
Készítettem egy gyors Hungaroring változatot Competizione-ból, fizikája már rendben van és kicsit ki is egészítettem pályán kívüli részekkel is (boxok mögött, főtribün mögött, gokartpálya környéke), grafika borzalmas, dolgozom rajta.
A Sim Racing Systemmel kapcsolatban lenne egy kérdésem, kinéztem most egy bajnokságot amire azt írja hogy hetente van megszervezve, de valamiért nem tudtam belépni most az első futamra. De látom hogy holnap is ebben az időben lesz futam azon a pályán.
Szóval egy hétig minden nap ugyan az a pálya van, és 1 hét után pályacsere? És ha igen akkor ha valaki elmegy miden nap több pontot gyűjt? Vagy ha elmész akkor a következő ugyan arra a pályaára már nem tudsz jelentkezni?
Üdv!
Szóval egy hétig minden nap ugyan az a pálya van, és 1 hét után pályacsere? - Igen És ha igen akkor ha valaki elmegy miden nap több pontot gyűjt? - Igen Vagy ha elmész akkor a következő ugyan arra a pályaára már nem tudsz jelentkezni? - De tudsz
Hello fiuk/(lanyok?) uj vagyok a forumon es a jatekban is, ezert nem tiszta meg egy ket dolog. Probalgatom magam a jatekban es elkeserito hogy egyesek milyen idoket futnak. Hogy ervenyesek ezek a hotlapok? En a toresen, benya/gumi fogyason kivul mindent kikapcsolok igy eleg nehez (realisztikus) vezetni a gepeket. De hogyan kell ezt hivatalosan, ha versenyre mennek kesobb? A segitsegeknel , custom, gemar, racer pro... melyiket kene hasznalnom, ha kesobb eredmenyesen akarok versenyezni/jatszani. Koszi a valaszokat elore is :)
Nem gyűjt több pontot... Ha több futamot mész a héten akkor a legjobb eredményes számít... Ha 5-nel többször mész adott szériában akkor pedig a pontok átlagát veszi... Ezért van az h ha bajnok akarsz lenni akkor érdemes 5 futamot menni minél több győzelemmel, közte minimum 1 incidens nélkülivel...
Ha felmesz egy multis szerverre, ott be van allitva mit enged, nem tudom mindent lehet-e allitani (te is indithatsz szervert, megtudod nezni magadnak) de mindegy neked, hogyan van beallitva pl a benzin fogyast kikapcsoltad, a szerveren ahova felmesz be van kapcsolva, akkor biza fogyni fog a benzined. Ugyanez igaz abs-re, tc-re, toresre stb. pl a valtzo, hogy automata szerintem sehol nem tiltanak, azt, nem is lehet talan, hogy pillango, vagy kezi. Felmesz par helyre, aztan meglatod, de mindenhol le szoktak irni a "szabalyzatban" a dolgokat, ha mar komolyabban szervezett versenyen indulsz. A tobbin meg azt csinalsz amit akarsz es enged a szerver.
Kapott AI-útvonalat, büntetési-zónákat, TV-kamerákat és térképet a teljes bejárható területről.
(egy dolgot nem tudok megoldani már a kezdetektől fogva, valamiért indítás után nem akarja kiválasztani, mint legutoljára használt pályát) Utoljára szerkesztette: Tomsteel, 2019.05.21. 23:06:09
szép munka, nagyon jól fut, jöhet még rá amit csak tervezel. futottam rajta versenyt is, meg is büntetett :)) Szal szép és köszi!
Köszi a videót, tök jó másnál is látni, örülök, hogy nem csak én élvezem.
Fejlesztők érdeme, pofon egyszerű volt átrakni az újból, maradtak az elnevezések is (apró, de annál idegesítőbb dolgok vettek el sok időt, ez a Kseditor se a legjobb barátom). Fák sajnos Unreal motor saját elemei, nem szerepeltek a modellben, így azokat utólag pótoltam, lesz még meló bőven velük, hogy ne legyenek ennyire egysíkúak, illetve a pályán kívüli részeket építgetem részletesebben, saját textúrákkal. (jelenleg a műholdkép van csak rajta)
Szóval nagy köszönet nekik, hogy idejöttek szkennelni.