Biztos nem vagyok egyedul aki Kunos felmenoit 5-6 eve szidja, hogy, ha barmilyen mas usb-s eszkozt bedugsz (marmitn amit jatek iranyitonak detektal a windows), akkor a fosom ac meghulyul es nem mukodik, mig ki nem huzod es ujra nem inditod, vagy nem ugy allitod be az iranyitast, hogy az az eszkoz is epp aktiv) egy szo mint szaz a content manager ezt is meg tudja oldani, csak szemetszurt a tobbszaz lehetosege kozul, ha mas is szivna ezzel.
Anno valaki kerdezte, hogy szamit-e, hogy a jatekon beluli ffb clipping mutato mit mutat. Mondtam tok mindegy, a lenyeg, te erezd amit akarsz, ugy allitsd be a kormanyt. Na meg a jatek honnan is tudna mennyi ero van a kormanyba, mert szerintem nincs is visszacsatolas. (mondjuk nem olvastam jobban utana, hogy erre cafolatot talaljak) Nyomtam egy firmware update-t a kormanyon jol kinullazta a beallitasokat, igy szorakozhattam megint. Alapesetben 30 %-on volt a kormny ffb-je, jatekon belul meg a gain 100%. Azert jol meg tudott izzaztani egy oras verseny mar, foleg, ha valami combosabb auto volt, aminek nehez tekergetni a kormanyat. Persze ha kellett ha nem a jatekon beluli mutato folyton pirosban volt egy kisebb bukkano kapcsan. Anno is mondta de hat tudom, hogy ennel sokkal erosebb a kormany, hiszen 100% kb meg sem tudom mozditani.
Egy szo mint szaz, fanatec ajanlasnak eleget teve kivancsisagbol beallitottam ugy, vagyis kormanyon az ero 100%, jatekon belul meg csak nem is 70% ahogy irtak, hanem 60%-ra allitottam. Hat valami boduletesen nehez lett mozgatni, szo szerint kitepi a kezembol, igy saccra, min 2,5 x erosebb lett az ffb erzese minden mozzanatra, ellenben a jatekon beluli mutato szinte soha nem ment pirosba... szoval ennyit errol a clipping hulyesegrol amit mutogat a jatek...Igy tovabbra is azt mondom ne higgyetek neki, csak amit ereztek.
Ha TLDR a szoveg, nezd a second chart: results abrat.
Tulerositett ffb-vel maxon jarathatod a feedback erot, de erosebb nem lesz a kormany.. a kovetkezmeny, hogy elvesz a dinamika - megkapod a lapos a gorbet. Mikor pl mar csak 70% feedback erot kene erezned, akkor is 100%-t fogsz kapni a clipping miatt.
Sokaknak meg ez is jobban bejon, mint a gyenge ffb, ez szubjektiv valasztas, de nyilvan gond az infoveszteseg - meg hamarabb el is hasznalodik a cucc.
Az alapveto gond, hogy a kormanyok nagy resze tul gyenge. Erosebb vassal meglehetne a kecske es a kaposzta is.
Ha TLDR a szoveg, nezd a second chart: results abrat.
Tulerositett ffb-vel maxon jarathatod a feedback erot, de erosebb nem lesz a kormany.. a kovetkezmeny, hogy elvesz a dinamika - megkapod a lapos a gorbet. Mikor pl mar csak 70% feedback erot kene erezned, akkor is 100%-t fogsz kapni a clipping miatt.
Sokaknak meg ez is jobban bejon, mint a gyenge ffb, ez szubjektiv valasztas, de nyilvan gond az infoveszteseg - meg hamarabb el is hasznalodhat a cucc.
Az alapveto gond, hogy a kormanyok nagy resze tul gyenge. Erosebb vassal meglehetne a kecske es a kaposzta is.
ertem azt az abrat, es azt is alairom, hogy sok esetben en is bealdoznam a reszletezettseget, egy sima vezetes kozbeni pontosabb erzeshez. Vagyis batran "clippingeljen". Vagyis, sokkal tobb infot adjon vissza (kulonbozo erokkel) amikor az uton vagyok, mint amikor pl megpordulok, mert pont nem erdekel, hogy a kormany maximum erejevel tepi ki a kezembol a az iranyitast, vagy "papiron" a vallamat is leszakitana, ha tudna olyan erot produkalni a kormanyom, amit ker a jatek. Lent csak az allitom, hogy siman hulyeseg amit mutat az ac a pedal appjaval es mint irjak, nem celszeru feltolni 100%-a. Holott itt is hany embert tudok aki meg azon is tul tolja (mert gyenge a kormanya, legalabbis ahhoz kepest amit szeretne erezni) Szoval most a jatekon belul leveve a felere, majd a kormanyon feltolva az erot, sokkal erosebb lett az uton valo iranyitas(nekem mar zavaroan eros) de cserebe, kb 10x annyi reszletezettseget ad vissza ezzel a beallitassal. Sot eloszor eletemben, mig a smooting-ot is feljebb vettem pl rfractornal (ott is alkalmaztam a jatekon beluli le 50%) megoldast, mert mintha vaskereku autoval mennek az uton nagyon durvan erezni meg a cseresznyemagot is az uton. Erdemes kiprobalni.
Ohh a k. anyjat az sg motornak, leirom a mondokam, aztan idotullepes, es oda a szovegnek... Szoval, akkor roviden matekos fejjel gondolkodva, ha a kormanyt hasznalom max 30%-on, akkor ha a jatek kitol 1000 fele jelet magabol, ezen a 30%-on osztozkodnak a kormany teljes tudasan(erejen osztozkodva). Mig a kormanyt 100%-on hasznalva nem csak joval erosebb lesz, hanem sokkal reszletesebb is. Viszont jatekon belul levele 50%-a, is max a fele jel veszik el, vagy ha maskepp mukodik, akkor az 1000 jel amplitudoja csokken a felere, tehat mindenkepp ezt a megoldast celszeru hasznalni. Ahogy sose tettem. De igazabol erzesre eg es fold a ket beallitas. Aztan, ha mondjuk valakinek tul eros valamelyik "effekt" pl a siman tekerem a kormanyt az uton haladva, azokat mind lehet kulon kulon allitgatni izles szerint, viszont a extra reszletes erzes megmarad cserebe.
ui: mondjuk visszagondolva egy logitech kattogos recsegos istencsapasanal tok mindegy, azon semmi sem segit ami a reszletezettseget erinti. (mint volt g25, g27 tulaj ) :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.09.21. 19:16:52
En is logitechet recsegtettem sokat, azt ma mar nem kivanom senkinek :) szerencsere mostmar vannak jo alternativak.
Nagy valasztek nincsen ebben az arszegmensben, thurstmaster t300 pl. Esetleg t150 nekem utobbi nem volt, de sok ember hasznalja, de amugy ha visszaolvasol kb 200x ki lett mar itt is targyalva es van kulon topikja is.
ui:Eg es fold erzesre a ketto. mintha egy trabantbol atulnel egy kenyelmes halk mercibe es foleg, amikor a mercibol vissza kell ulni a trabantba, na az tud nagyon fajni.
Sztem a csaj, női vezetőhöz képest nagyon jó. Autóversenyző pilótához képest már kevésbé, de azt akkor se értem, miért egy forma szériába tették be. Gondolom egy jó marketing fogás volt, csak attól hogy valaki ki akarja használni a mai PC világot, még végig járhatna egyfajta ranglétrát. Pld kezdhetett volna akármelyik super 1600-ba vagy bármibe, ahol hasonló marketinget kihasználva megmutathatta volna, hogy tud-e különbséget tenni szimulátor és valóság között. Ezt bármelyikünk eljátszhatta volna, sőt lehet többen jobban abszolváltuk volna a feladatot...
Valóban nem egy kiemelkedő tehetség, így az is lehet, hogy az elmúlt pár évben segített neki a mai PC világ, de ő pont tipikusan formula autós ranglétrát járt be. Sophia Flörsch karrier Utoljára szerkesztette: Tommy77Hun, 2020.10.03. 18:59:50
Hát ez esetben, nem értem, hogy lehetett ezt ennyire benézni...
Igazából nagyot nem hibázott. Az történt, hogy az egyik pályabírói poszton véletlenül kint hagyták a sárga villogó jelzést. Ezt meglátta a Sophia előtt száguldó Daruvala és ösztönösen elemelte a gázról a lábát. Flörschnek nem volt már ideje reagálni, így pont a féktáv kezdetén nekikoccant az indiainak, emiatt elvesztette az irányítást és közel 270-el háttal csúszott be a Lisszabon kanyarba. Ott a kerékvetőkön és az éppen beforduló autón megpattanva emelkedett a levegőbe.
Mármint ingyenessé tették ezeket a szerintem engedély nélküli Rfactor1 konverteket, amiért eddig az elmúlt 1 évben pénzt kértek :S.... No nem baj mostmár ingyenes, húzom is lefele őket.
tyu hirtelen nem is tudom hol olvastam, de valaki azt irta, ha jon az ac2, akkor dobjak az ue4-et, hala a jo egnek es sajatot irnak, vagy kipofozzak a regit. Bar kerdem en hova, lattak mar, hogyan nez ki manapsaga moddereknek hala az elso resz? Beszaras jol. Nem kell ide uj engine :)
Itt kezdodik az autokazas :) Eszre sem vettem, hogy mar meg is jelent a 3.0-as hosszu-hosszu ido utan. cikk
megvan valakinek az RSS F1 2020 hybrid? most vettem de valahogy semmifele FFB nincs a G29emen
Sziasztok!
Versenyzőket keresünk BMW Z4 GT3 és GT Classic bajnokságainkba! Ha szeretnél egy remek kis társaság tagja lenni ahol garantáltan megtalálod a szintednek megfelelő ellenfeleket akikkel fair csatákat vívhatsz akkor nézz szét a weboldalunkon és töltsd ki a "Jelentkezés" menüpontban található űrlapot. Ha van olyan kérdésetek amire a weboldal nem tud választ adni, keressetek bátran a következő e-mail címen: [email protected]
http://hsmg.wezzpage.hu/
Üdv.: HSMG team Utoljára szerkesztette: PolyakIm, 2020.11.23. 11:25:09
sziasztok, Sok magyar pálya van? Mondanátok egy párat, amiket szerettek? lehet bármilyen jellegű.
Hungaroring illetve a Magyar Rallye pályák. De még a Transfogaras (RO) se rossz :)
Van még Rabócsiring is, csak DZ Trackwood v1 néven kell keresni ;)
Drift pálya, Ai és kamerák nélkül. Tavaly nyáron csináltam hozzá egy alap körvonalat, meg egy kameraszettet, így igaz nem a jó startról indulva, de lehet rallycross versenyeket rendezni.
köszönöm a válaszokat. meglesem mindet. bár nem vagyok otthon a rally-ban, egy pályának sincs most meg fejből a neve, de megnézném azokat is. Tudnál írni egyet-kettőt Suna? ^,^
En meg mindig megusztam (gyorsan lekopogtam:D), nem voltam home office-ban, egesz evben bejartam, raadasul Bp., belvaros, es metrozom. Pedig 3 kolegam tuti volt (teszt + vervizsgalatok; "persze" feketen ne legyenek a rendszerbe), es 3 valoszinu, szarul voltak 1-2 hetig (se teszt, se semmi). Es mind fiatal (20–30). Ket koleganom azonnal menekult home office-ba (jogosan, egyik gyerekvaros), en maradtam, bar para, de kulon szobam van, talan meguszom.
A Pfizer jo lenne (amit a media tol): de felvasaroljak a penzes orszagok; az EU-egyezmeny miatt nem sok jut nekunk (ha kulon vasarolgatnank akkor ismet "a genyo Magyarok":D); raadasul meg sohase hasznaltak embereken, ez az elso "ember kiserlet", igy nem tudni mi lesz 3-4 honap mulva (mennyire tartos). A Brit-Orosz es a Kinai "hagyomanyos" cucc, azzal nincs (nem lenne) gond, de hat Oroszo./Kina, az emberek "biznak bennuk" es a (bulvar/hatasvadasz) media is tesz rola, ne akarja senki:D Nekik konnyu, a felso 10-20%-nak (amibe a mediasok is beletartoznak) lesz "rendes", eppen azokat hulyitik, akiknek meg nem.
Egy honapon belul tuti lesz egy csomo Pfizer-mutyis beoltott "fontosember" (a valodi raszorulok helyett): szocialis es egeszsegugyi "munkat" vallalo celebek; mindenfele "kikuldetesbe" utazgato politikusok es penzes emberek (es csaladjuk); stb. :) Majd csordogalnak a hirek;)
off: maradjon is így Alex. Én sem tudom igazán hogy miért kapott el engem ennyire, pedig úgy hittem magam azért. Tudja a rossebb :)) Hallod leöntöttem magam benzinnel kicsit (bütyköltem a gokartot), semmi,..feleségem szólt hogy brutál benzinszag van a házban, semmit nem éreztem :) ...aztán egy pozitív teszt és full tüdőgyulladás,..ez még tart valamennyire.
Hát majd lesz valami ... Valszeg így-is úgy-is az orosznál kötün ki, azt lehet okosba venni csillióért millió darabszámban mint a lélegeztetőket ... :)
kösz, jól tetted hogy leírtad, adok a véleményedre. Sokat gondolkodtam, a Kart Racing Pro-n, és végül azért nem vettem meg mert elégnek éreztem a Kartkraft-t, nem tudom összehasonlítani a kettőt, így nem tudom melyik jobb, de nekem elég a Kartkraft, nagyon üt rajta a lendülettartás és a rövid tengelytáv harca :)) Én nem vagyok benne gyors, de érésre nagyon jó.
Lehet, hogy csak az újdonság varázsa, de egyelőre elég jó kis adrenalin bomba, nagyon élvezem. A topikjában majd mehet az eszmecsere... toljad neki, hogy legyenek magyar idők a leaderboard-n! ;)
Akit meg még érdekel esetleg, keddig még elérhető ~9 ajróért! :)
ITT már régóta annyi ,igaz én még a megjelenéskor vettem meg de akkor 12 körül volt ,de a forintunk is erősebb volt.... Na a játék szerintem is nagyon,adja a kart élményt , igaz mostanában nem indítottam el.....május 5 Pedig azóta a 3 moncsis támogatást is megkapta. Vártam a multit csak jön ,de csak nem mostanában jön asszem ,pedig jó lenne ,persze a leaderboard is jó dolog, no meg az AI ha épp olyanod van... A másiknak a letölthető verzióját próbáltam ,nekem érzésre ez jobb mármint a kartkraft, és "jobban kézre áll" Meg kellene néznem az időket is ,mert anno elég jól benne voltam az elejébe a magyaroknál ,de azóta nem toltam...na majd valamikor megsasolom megint ,de mindig van valami más....
Csak hivatalos viszonteladótól vásárolok... amelyik "bolt" itt nincs fent azt kerülöm! :) LINK
A Kart Racing Pro "szimulátorabb", viszont a különbség valahogy mégsem ütközik ki... lehet a lézer szkennelt pályák is közrejátszanak ebben. Nézz rá a KartKraft-ra mert az utolsó frissítéssel a gumi fizikán is változtattak... érdemes kipróbálnod megint! ;) Utoljára szerkesztette: Solt, 2021.01.04. 18:47:46
Üdv az uraknak. Egy olyan gondban kérnék segitséget ,hogy több megjenitő használata estén,hogy tudom beállitani melyiken menjen a játék?
Ugye nem haromkepernyos megoldasrol beszelsz? hanem siman ra van dugva par dolog a kartyadra. Ha egyet hasznalsz (aktivnak), akkro nem kerdes, mindig azon amelyik be van kapcsolva., ha extended kepet, pl ket monitor egymas mellett, akkor is a jatekok 99%-a az elsodleges kepernyon fut, de lehet cserelgetni windowsban melyik legyen az.
De valaszinu mast akartal kerdezni csak nem volt eleg pontosan megfogalmazva.
Akit érdekelnek a kamionok, Kiss Norbival az élen: EDRC 2021 Assetto Corsa Utoljára szerkesztette: Solt, 2021.01.15. 12:06:55
Úúú... a bajnokság nem érdekel, de a kamionokkal mennék pár kört. Ezeket be lehet anélkül is szerezni, hogy jelentkeznék? Erről nincs info a linken sajnos.
2021.Feb.4-én startol az tavaszi ŠKODA 130 RS bajnokság!
A még mindig népszerű Assetto Corsa-val ismételten a retro húrokat pengetjük meg, a hamarosan induló, sok Magyar ember számára különösen értékes, sportos skodás bajnokságunkban. A kocsi igen részletgazdagon, és kellő odafigyeléssel lett elkészítve. Kakaóban szegényes a gép, de játszani kell vele, értő kezek alatt megtáltosodik. A rövid, pörgős, duplafutamos, 7 fordulós bajnokságba már lehet jelentkezni, gyakorolgatni, csapatot alkotni, saját autófestést választani, pingálni stb. Indulási feltételeket, további részleteket itt találtok: http://gtr-masters.hu/tema/7424
milyen idosavban kell gondolkodni? ugy ertem csalados dolgozo embereknek megfelelnek az idopontok? :) Utoljára szerkesztette: Gascan, 2021.01.22. 22:28:36
toltam osszesen tobb mint 2 orat, tokeletes kepet ad arrol, pontosabban csak megerosit benne amit tud a legtobb ember is , ez a "szimulatoros" vilag is csak egy apro minta, szelet az eletdbol, vagyis tobb a szerencsetlen bena alak, mint aki ket kanyart be tud venni egy autoval hiba nelkul. Most masfel oran at keresztul probaltam talalni egy embert, aki kepes 5 kanyarnal tobbet bevenni hibatlanul egy ismeretlen szakaszon, de keptelenek. kb 50+ ember moge alltam be es max 10 kanyar utan az arokban voltak, hihetetlen. Egy negyes birgad gyokkettovel elszerencsetlenkedett par kilometert (ertsd csak annyira repultek el, hogy mindig vissza tudtak jonni az utra elobb utobb) es mi volt az uticeljuk egy kib*szott nagy parkolo, (bar annal nagyobb), ahol lealltak gyorsulasi versenyt csinalni...bah...
Sziasztok! Segítséget kérnék. Van egy pálya amit ha indítanék akkor kilép, de nem tudom az okát. Valaki tudna segíteni, esetleg javítani? Előre is köszönöm a segítséget. Itt a pálya:
siman mukodik content managerbol inditva, a tomoritett konyvtarstruktura viszont nem jo, csak a "hunan" konyvtarat masold be a ac-n belul a tracks mappa ala. De a lenyeg, ha jo helyre masoltad, akkor az elobbivel probald inditani, ugy menni fog
Jó mappát másoltam be, csak a hunan-t. A Content manager nem jöhet szóba, mivel offline vagyok és ahhoz Steam kell. Azzal sem tudom indítani. Sima indítás kellene a játékból. Rengeteg pályám van, mind megy, biztos van oka hogy ez nem.
ez jo hir, pont irni akartam, hogy nem ertem miert problema, ha "offline" vagy, tegnap nem volt net, siman ment offline is az ac, content managerbol inditva (persze a lent emlitett dolgok mar le voltak toltve elotte..
Az lenne a kérdésem hogy lehet valahol állítani a Custom Shader Patch-et? Mert nagyon fényes egyes pályákon a nap, ez elég művinek és mesterségesnek hat, valamint nagyon zavaró. Egyáltalán nem életszerű. Szóval hogy ne legyen annyira erős a napsütés, azt szeretném.
Nem találok rá topikot, Forza Horizon 4 pc, lányom játszana vele, de nem tudom a külön pedált beüzemelni, nem ismer fel másik usb eszközt ...Valaki tud megoldást ? Neten csak spanyol nyelven találtam, szóval lehetságes ...
Kösz i
Megneztem, konfig teren ez eleg buta dolog. En meg a kormany max fokot sem tudom allitani, 1080 fokos thrustmasterrel annyit kell tekernem, mintha buszt vezetnek
Fizika arkad nagyon.. gyereknek eleg lenne, de ahhoz sok a nonszensz/megszakitas/mu-show. At lehet kapcsolni valahogy zavartalan free roamhoz grind nelkul? Valami auto-szeru fizikaval nagyon szivesen korbevezetnem az egesz terkepet..
mondjuk nekem kicsit uncsinak tunik a vonalvezetese, leszamitva azt az egy gyomorforgatos eltunik az ut alolad reszt. Lassabb autokkal tuti dogunalom lesz. (bar nem azoknak keszul ugye, gondolom nem hiaba lesz 3 vonalvezetes) Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.03.21. 17:25:39
Igazából már készen is van. :D Ez egy forma1-es kocsi hangja. Nem találtam más bizonyítékot de a fények meg minden (a hang is) nekem eléggé Assetto Corsanak tűnik :D
Mondjuk így a vonalvezetés tényleg jobban bemutatható, mint egy "helikopteres" renderelt videóból, ha meg pl. a GPBikesba rakták volna be akkor a dőlés miatt lett volna másabb.
Pont a múltkoriban néztem a google maps-en a Balatonringet és a Balatonfőkajári pályát is. Ez utóbbi sincs lemodellezve. A Balatonring az volt talán GP500-hoz, Rfactorra nem tudom ki lett-e adva.
Egyszer valami Hell-es pályáról is beszéltek, Szikszó környékén annak pont most találtam meg a videóját, ahol látszik vonalvezetése is, bár magassági adatok nélkül nemsokat ér.
Nem gondoltam volna igy mennyi is 7 ev utan tud ujat mutatni a jatek. Bar relative ritkan megyek formula autokkal, akkor is inkabb a regiekkel, de a heten indult egy rss3 formula-a verseny az srs-en. Ami egybol feltunt, hogy eletemben eloszor tenyleg 3 eros kanyar utan izzik a gumi. Ilyet meg sosem tapasztaltam aztan egy hosszu egyenes vegere lehul. Gyakorlatilag a legtobb versenyen (mas tipusu autoknal) jol nez ki, hogy kopik a gumi, sot lemegy teljesen pirosba, de akkor is minimalis altalaban a valtozas az auto viselkedeseben. Persze a forro gumi altalaban egybol meg is csuszik, de elobb a kopasra ertettem. Szoval siman vegig lehet porgetni 100%-on lekopott gumival a legtobb versenyt is, ha szukseges. Aztan amikor igy lekopok rengetegen probaltak eldurrantani, sot volt amikor kivancsisagbol en is probaltam, de nem tortent semmi. Na itt most egy full jo gumit, max 10 masodperc alatt el lehet durrantani olyan forro lesz. A kasztni szepen megdol, a nyomas 0-ra csokken benne, meg hangot is csinaltak a pukknak, meg ahogy porog a lyukas gumi klattyog, szoval kafa :) (bar maga a gumi nem deformalodik, nem is tunik el, csak besullyed az aszfaltba. Tenyleg eloszor erzem, hogy foglalkozni kell a gumival is, pedig nem szoktam kimelni sosem. (Ja a mod 2019-es)
De nem csak engem ert meglepeteskent
"The experience overall is very good, besides the tires. Whenever I try and brake, the tires heat up to 1k degrees. I think the tires need updating. I'm still giving this 4 stars because its only when under heavy breaking. Report NeverKrash NeverKrash Formula 3 tyres are designed for the drivers to constantly manage them. It is designed to the real specifications and working as expected based on real Formula 3 team data." Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.03.24. 20:43:26
Kicsit elengedhetne a nep azt a raceroom-os tcr-es cuccot. Ez nagyon jol sikerult! RSR-en megy a heti verseny is vele. leon 2020
ohh a fenebe most nezem a heti forgassal nincs baj, csak a hajnal harom oraval amikor kezdodnek a versenyek :)
Rajtol a nyári Ferrari Evolution, nyílt bajnokságunk!
Május.27-én indul, a nyár egyik legszórakoztatóbb, és legizgalmasabb kihívása, ez a teljesen új formátumú "evolúciós" bajnokságunk az Assetto Corsa-val. Hiszen mindegyik futamon egyre modernebb, erősebb lovacskás autót fogunk meghajtani. A szereplő minden alkalommal a Ferrari valamely ikonikus, legendás járgánya lesz. Dino, Testarossa, F40, F1-es, stb. Vajon ki melyik kocsival fog a legnagyobbat virítani? A "fun"-osabb jellegű bajnokság teljesen nyitott, ingyenes, szívesen látunk minden régi, és új tagot az aszfalton. Részletek: http://gtr-masters.hu/tema/7519
na ki latja sajat magat benne egy par ev mulva? :)
pfúúú úgy hiányzik, hogy a legtöbb autós játékban nem látod a tükörben az autót :D