Nem gondoltam volna igy mennyi is 7 ev utan tud ujat mutatni a jatek. Bar relative ritkan megyek formula autokkal, akkor is inkabb a regiekkel, de a heten indult egy rss3 formula-a verseny az srs-en. Ami egybol feltunt, hogy eletemben eloszor tenyleg 3 eros kanyar utan izzik a gumi. Ilyet meg sosem tapasztaltam aztan egy hosszu egyenes vegere lehul. Gyakorlatilag a legtobb versenyen (mas tipusu autoknal) jol nez ki, hogy kopik a gumi, sot lemegy teljesen pirosba, de akkor is minimalis altalaban a valtozas az auto viselkedeseben. Persze a forro gumi altalaban egybol meg is csuszik, de elobb a kopasra ertettem. Szoval siman vegig lehet porgetni 100%-on lekopott gumival a legtobb versenyt is, ha szukseges. Aztan amikor igy lekopok rengetegen probaltak eldurrantani, sot volt amikor kivancsisagbol en is probaltam, de nem tortent semmi.
Na itt most egy full jo gumit, max 10 masodperc alatt el lehet durrantani olyan forro lesz. A kasztni szepen megdol, a nyomas 0-ra csokken benne, meg hangot is csinaltak a pukknak, meg ahogy porog a lyukas gumi klattyog, szoval kafa :) (bar maga a gumi nem deformalodik, nem is tunik el, csak besullyed az aszfaltba.
Tenyleg eloszor erzem, hogy foglalkozni kell a gumival is, pedig nem szoktam kimelni sosem. (Ja a mod 2019-es)
De nem csak engem ert meglepeteskent
"The experience overall is very good, besides the tires. Whenever I try and brake, the tires heat up to 1k degrees. I think the tires need updating. I'm still giving this 4 stars because its only when under heavy breaking.
Report
NeverKrash
NeverKrash Formula 3 tyres are designed for the drivers to constantly manage them. It is designed to the real specifications and working as expected based on real Formula 3 team data."