SWTOR-ban az NPC követõidet ha akarod elküldheted alapanyagot szedni, majd õk is rakják össze neked a cuccot amit akarsz x óra idõ alatt, tehát pont fordítva mûködik, mint DAII-ben, mert te szeded az alapanyagot - vagy elküldöd az NPC-ket szedni -, de a craftolást már csakis az NPC intézheti.
Diablo 3-ban meg választásod sincs, nem te craftolsz, hanem NPC-k csinálják neked, te csak az alapanyagot gyûjtöd.
Mondjuk a vérszegény craftolást a DA ][-bõl nyugodtan kicserélhetnék a Skyrimosra.
Eléggé negatívan hat a cím, pedig ez egy jó dolog. Nem hiszem, hogy a BioWare koppintásra vetemedne, a jó dolgokat pedig produktívan is át lehet emelni, ezt hívjuk fejlõdésnek :)
Skyrim az elsõ játék idén ami megérte a rá kiadott pénzt. Bár a Dragon Age 1 történetvezetése nekem jobban tetszett. Remélem a DA3 megörzi az 1 profi dramatúrgiáját.
Csak nehogy a menürendszert vagy a képességfát nyúlják le. :)
Mostanában már úgysem az a legsikeresebb termék ami újat mutat, hanem amelyik a legjobb egyveleget lopja össze innen-onnan.
Az nem is gáz ha a Bethesdától nyúlnak, vagy fordítva. Végülis Bethesdáék mellett ma a BioWare és az Obsidian készíti a legjobb crpg-ket. Nyúljanak csak egymástól.