Vannak elég nagy marhaságok. Pl. a jármûvek mitõl adnának nagy látóteret? Mióta világ a világ a páncélos egységek rákfenéja az, hogy a jármû körüli tér ellenõrzését segítség. A külsõ videókameránál eddig jobbat nem találtak. Anélkül meg pont fordítva kellene modellezni...
Csak körökre osztott taktikai rész lesz, vagy valós idejõ is, mint az Apocalypse-ben? Errõl mit tudtok?
Nem lenne rossz ez az ingyenes, csak állandóan átmegy non responding state-be. Eddig háromszor próbáltam hadjáratban csatázni a földön és kétszer ez lett a vége.
Hm. Elsõ blikkre, néhány kép után kizártnak tartottam, hogy rombolható lesz a terep, de aztán megláttam ezt a képet, és most egy kicsit reménykedek, hogy mégis.
Ha nem lenne rombolható, akkor körberöhögnék, mert az 1993-as alapjáték egyis alap modellezése nélül vicc lenne az egész...
De kár, hogy befejezték a fejlesztést. Az UFO hadjárat gyakorlatilag csak prezentációs jellegû. Nincs XCOM sehol a Földön. Viszont szépen kifejlesztettem mindent, telepakoltam Mutonokkal a csatahajókat április végéig és 4 kolóniát építettem.
munkahelyi számítógépemre feldobtam az x com tftd hogy elüssem az idõt amíg nincs újra meló de ez a hiba fogadott "input no suported" ez miféle probléma lehet?
(dos-os verzió viszont mûködik de ha ezt használom akkor meg hangja nem lesz a játéknak.)
A kepek vagy varosi terror palya, vagy ide zuhant le az ufo, de a lenyeg, hogy a varosi harcok sem maradnak ki, hal'sten. Eddig tetszik.
A földgömbös képen az Upcoming Events-ben lesz, hogy bizonyos eseményekre mennyi idõn belül számíthatsz? Az így elég érdekes, hogy pontosan tudod, hogy 4 nap múlva tutibiztos ki fogják a tudósok kutatni a Xenoizét...
eddig is lehetett tudni, hogy hány nap múlva végeznek a kutatással, nem ? max nem volt látható a földgömb nézetben, hanem mindig be kellett lépni a kutatás részlegbe
Nem. A progress lehetett ismeretlen, poor, good. Én eddig ezeket láttam az alap UFO-ban, mert nemigen csekkoltam a köztes állapotot soha.
Egyébként lehet, hogy a képen csak egy becslést látsz. A legjobb fejlesztési rendszer a MoO-ben volt. A teljes RP elköltése után kezõdött a %-os esély, hogy sikerül -e kifejleszteni vagy sem. Egyszerre volt fix és random is.
Az elsõ 2 részben volt, ahogy Molni írta, az Apocalypse-be, pedig konkrét százalékot írt ki. Ahogy pörgetted az idõt, és figyelted, hogyan nõ a százalék, azért be tudtad saccolni, hogy mikor lesz kész.
Erdekes es sem az... :) Abban voltak lapos foldon kuszo kerek UFO-k (gondolom mindben van.. :) a vegen pedig a Mars-ra kellett menni kiirtani a bazisukat (ez is tuti eleg common... :)
Kozben kiderult az aftershock volt igazabol (jol tudom mivel jatszottam... Neztem az UFO:Extraterrestrials-t de annak valahogy olyan rohejes a grafikaja..
Szerintem, nem volt rossz a grafikája, hozza azt ami ennél a típusú játékoknál elvárható. :) Egyébként Balázs véleményével is teljesen egyet értek.. Szerintem sem ez az elsõdleges szempont.
Az UFO 1-2 (UFO Enemy Unknown, és Terror from the Deep) után, mind egy rakás szar volt, gyenge másolatok, idétlen ötletek, játszhatatlan marhaságok. Elsõ valamire való az Extraterrestrials, az elsõ patch-el, és a B'man móddal meg fényévekkel túlszárnyalta azt. Most jön az Extraterrestrials 2, és ha nem kapják össze magukat a srácok, evvel nem érnek majd a nyomába. Cserébe, konkurálnak, és hátha "lopnak" jó ötleteket egymástól, a kis rivalizálás, a végén még a mi malmunkra hajtja a vizet :D
Érdekes. Sztem pont a terror from deep volt egy az egyben egy gyenge másolata az XCOM1-nek , szinte csak textúracsere meg képcsere volt az egész.
Ellenben az XCOm 3 Apocalypse egy viszonylag újításokkal teli cucc volt az X-com egyhez képest. Pl a légiharc kimondottan korrekt volt, és a városvédelmi koncepció is nagyon bejött.
Az After* sorozatot sokan köpködik, nekem nagyon tetszett (különösen a sztori, ahogy kibontakozott és végigvonult a szérián, sztem még jobb is volt mint az XCom-é).
Hat amikor a terrorhajo legalso szintjenek egyik eldugott wcjeben megtalaltam az ott panikolo/dolgat vegzo/direkt odabujt alient, persze kozel 2 oranyi rohangalas utan a ket megmaradt marine-nal, akkor sokszor feltettem a kerdest: kell ez nekem? :) Aztan mentem a kovetkezo missziora.
Jo volt a Terror, szerettem, bar grafikailag nekem visszaeses volt az elso reszhez kepest. Marmint reszletesebb volt meg minden, de a - jatek tematikajabol fakadoan persze nem volt mas valasztasuk - szinvilag nagyon nem jott be, jobb szerettem az elso resz "emberibb" szinvilagat, mint masodik resz hideg, rideg, kekes arnyalatait. Mas bajom nem volt vele.
De azért mekkora filing volt, amikor az elsõ játszásra összefutott valaki az elsõ rákkal, vagy csészealjjal, tentaculattal.
WTF! Mi ez és miért nem döglik már meg. Aztán már sokadszorra is iszonyat para volt, ha kinyitottam egy ajtót 6-7 Ap-n és az ajtóban egy tentaculat állt. Szívcsücsök bénulás instant! =)
TFTD egyszer szuperhumanon beadott nekem a 4. ufo crashre egy darab lobstermant/rákot.
Konkrétan még csak tûpuskáim, torpedó vetõm, nehéz puskám és minden szir-szarom volt, amit a boltban venni lehet az elején.
Emléksze kb. 10x kezdtem újra és veszteségre való tekintet nélkül a rák kibírt 5-6 gránátot, 2 torpedót, több tár nyilpuskát, több lövés nehézpuskát és minden körben lelõtt 1-2 embert a kis sonic pisztolyával. Majd amikor megunta, szimplán odasétált és agyonverte az egyre fogyó és telifosott búvárruhájú embereimet az ollóival...
A végeredmény az volt, hogy inkább dezertáltam az összes emberemmel... egy utolsó reload után =)
Na ezt akár én is írhattam volna. Tökugyanez volt a bajom vele nekem is. Irdatlan kurvahosszú, két szintes terrorok és bázisok, utolsó meg nem nézett egy kockán matyizó élienek, randa színek...
Plusz nem volt fegyver, amihez ne kellett volna lõszer (az elsõ részben ha bemenekült egy élien valami fal mögé fedezékbe, és volt ott elég katonám, kvázi rábontottam a házat), ellenben a combat armor-power suit-flying suit kombót meg egy az egyben átvették, ami víz alatt elég vicces...
Viszont legalább nem csordultak túl a karakterek értékei, megálltak 255nél (ha jól rémlik). Az elsõ részben majdnem tökön szúrtam magam, amikor az elit kommandósom, Karin Krause TU értéke körbefordult, 130ba került volna lõnie egy aimed shotot, és volt neki 2. :P
-.-''''''''' ne neves mert épp most kaptam(agyvérzést) egy terror küldetést, és természetesen rákembereket kaptam ami még nem is lenne túl nagy baj,a probléma ott kezdõdik hogy a triton kijárati ajtajától kb 4 vagy 5 lépésnyi távolságtól 2 de legalább 3 rák uraság vár a katonáimra, természetesen majdnem tökéletes rálátásuk van a hajó ajtajára, és hogy a hab is meglegyen a torta tetejére még egy rohadt biorobot is kószál a környéken és természetesen minden egyes alkalomkor megpróbál bejutni a hajómba... ó hó hó még nincs vége a mesének, mikor a robot be akar jönni a hajóba akkor 3 gas cannonal felszerelt katonám közül minimum az egyik lead egy reakció lövést... méghozzá robbanó tölténnyel.
szerencsére már van ötletem hogyan cselezem ki a rohadékokat.
szonikus gránátokkal meg kell dobálni a lobstert(minimum 4 darab) és akkor talán megdöglik.... talán, ami azt illeti én gránátdobálás elõtt nehéz heavy gauss puskával egy kicsit meg puhítom hogy a gránátoknak könnyebb dolguk legyen.
Szóval csak olyan cuccom volt, amit a boltban venni lehet kezdéskor. Hisz a 4. UFO crashnél még nem nagyon akad semmi másod. Ha ki is van fejlesztve a gauss még letermelve biztos nincs. A sonic gránát is felejtõ pont ezért.
És nem, nem volt még psim sem, se PWTm, sem power armourom, sem semmi technikám.