Jaja a hex-es megoldás sokat segített. :) Amúgy agyi kontrollal fejlesztettem õket. Valaki átvette az ellenség felett az irányítást és oda vittem pont eléjük. 1 lövés és annyi. :)Ki sem kellet mozdulni a hajóból.
2012 E3 - IGN interjú (06:25) Hülye félperces reklám az elején, de megéri. Van benne minden mi szemnek szájnak ingere: Interjú, psionic harcosok, jetpack, chryssalids meg egy sectopod!
Eddig is nagyon vártam, de ezek a videók után meg fõleg, úgy tûnik, lesz mit taktikázni, variálni. Már csak legyen bõven kutatni való, illetve a küldetések közben lehessen menteni :)
Körbenéztem, de nincs semmi újdonság. Néma csend és hullaszag. Biztos vagyok benne, h megjelenésig dobnak még vmi infot, mert ez az E3-féle fellángolás nem fog kitartani októberig. Egyébként én is minden nap reménykedve figyelem ezt a topikot, hátha új hsz, új hír van :)
Furcsa. Én meg mostanában lázban égek. Kb. 2003 óta nem volt ilyen jó év. Tavaly november óta több játékkal játszottam és van a várólistán, mint az elmúlt tíz évben.
- A Skyrim egész jó volt, de azért is vettem meg, mert tudtam, hogy a Sure AI majd erre is rámozdul.
- Risen 2.
- Baldur's Gate 2 Enhanced Editior
- Sim City 5
- RTW2.
- És az UFO2.
Mindez 1,5 éven belül. És akkor a DCS szimulátor vonal fejlõdésérõl még nem is beszéltem. Nem minta lenne rá valaha is idõm. :)
Még így is sorjáznaka 2,5 éve megvett NWN2 kiegek, amikre szintén nem volt idõm. Szóval, szerintem ahhoz képest, hogy mekkora fostenger a játékipar, egész jó idõszakot élnük. Az mondjuk más kérdés, hogy régi brandek ráncfellvarásai azok, amik jó. Ez valahol szomorú...
Nézem a külföldi fórumokat, és meglepve látom, hogy nem csak engem lepett meg a 6 fõs létszámkorlát információja a leszálló egységnél.
Elkezdtem agyalni, hogy milyen formákban is játszottam végig annó a játékot, és beláttam, hogy nálam is sokszor 10 fõ volt a maximum, de ha kevés emberrel mentem, természetesen egy-kettõ tank mindig volt a hajóban. Aztán így mindig azokat lõtték szét a leszállás utáni kiszállás közben, az emberek megmaradtak. Én egyébként kifejezetten emberkímélõ, és inkább töltögetõ módban játszottam, mert az embereket már a vásárlásnál kiválogattam. Aki jó volt, azt azonnal beosztottam a hajóra, utána eladás menü, és aki kimaradt, ment a levesbe. Inkább vettem még 20 újoncot, hogy kimazsolázzam közülük ismét a 3 legjobbat. (Humán erõforrás menedzsment rulez, mint a valóságban).
Minden esetre én is jobban örülnék, ha a szabad választás lehetõségét meghagyták volna a játékosoknak, hogy mekkora sereggel is akar az ember gyereke kivonulni a terepre. Ráadásul azt a nézetet is osztom, hogy nagyobb egységekkel nagyobb területen is mehetne a körökre osztott harc, hiszen éppen az egy nagy elõnye a körökre osztásnak, hogy nem kell polipnak lenni 5 egérrel a kezekben, a maradékkal meg a billentyûzeten zongorázva, hogy egyszerre menedzseljük a teljes egységet. Így egy korrekt logikai-akciójátékot tudtak alkotni, ahol nem számít, ki milyen gyorsan és ügyesen kattingat, a lényeg azon van, hogy jó stratégiát alkotott-e? Ezért is remélem, hogy most már a gyerekeimmel tudom úgy játszani ezt a játékot, ahogyan régen a haverokkal kezdtük a koleszban: sokszor negyed óráig vitatkozva azon, hogy melyik pontra kellene lépni egy katonával.
Szóval így látatlanban nekem is hiányozni fog a nagy létszámú egység, amivel lehet nagyobb területen is játszani, ha már szétszéledtek a leszállás és kiszállás utáni káoszból az emberek. De azért már várjuk.
Szerintem jó volt az a régi rendszer, hogy a hajónak volt egy befogadó képessége aztán abba úgy és azt pakoltál amit akartál, ez a 6 elég soványkának tûnik, persze nyilván a játékmenet is változik annyit, hogy ez a 6 fõ pont ideális legyen.
Azt mondták valamelyik hivatalos vidiben, hogy a csapatösszetételnél igen fontos, milyen képzettségû és képességû katonákat viszünk. Van errõl valakinek infója, hogy milyen katonákból lehet válogatni?
Nekem eddig egyedül a snipert sikerült azonosítanom (illetve talán a gunman, de azt nem tudom, mit takar), de ha 6-ra lehet bõvíteni a csoportot, ami eleinte 4 fõbõl áll, akkor minimum 4, de feltételezem, hogy akár 6) különbözõ katonatípus lehet. Mik lesznek ezek?
További nyitott kérdés számomra, hogy egy adott képesítésû katona csak egyfajta fegyverrel tud-e bánni, vagy esetleg a snipernek is lehet szükség esetén páncélöklöt adni a kezébe, amivel szintén sebészi pontossággal tud lövöldözni? Értem ezalatt azt, hogy adott esetben két egymáshoz közelebb álló katona, vagy két tereptárgy, vagy tereptárgy és katona között ki tud lõni a rakétával! Az elsõ részekben bizony a rakétások sokszor hátba lõtték a csapattársukat, ezért a kezdeti nehézségek után már a rakétás feladatra is jó lõkészségû katonákat kellett késõbb alkalmazni :)
a perkek általában olyan képességek, amiket felvéve elõnyhöz jut az adott katona...
pl sniper-nek lesz olyan felvehetõ perk, hogy mozog és lõ is egy körön belül (alapesetben a sniper abban a körben nem tud lõni, amelyikben mozgott is)
persze lesznek más perkek is, és mivel a legtöbb játékban nem kapsz annyi pontot, ahány perk van, így erõsen meg kell gondolni, hogy mely perket is választod..
OFF: részlet Elrond titkos naplójából: . . 104. nap Fogadtam Bilbóval három kiló mithrilbe, két pofon ellenében, hogy Frodó eljut Mordorba és vissza. Addig kanasztázunk. . . . 591. nap Semmi hír nem jött sehonnan. Gyûlölöm a kanasztát. ON
Dede, most kerestem és találtam erre (Ti már olvastátok?):
Már hogyne lenne öröm, hiszen eddig ezért nyavalyogtam. :-) Ahogy látom, itt is a szokásos menetet követték-hasonlít a régire, mégsem ugyanaz. Ránézésre többet kell taktikázni. Plusz mindezt idõre kell megtenni, legalább is a "Cintact loss in" számláló erre enged következtetni. Nade lássunk már valami videót is... :-)
Remélem lesz valamilyen béta, hogy jobb bepillantást kapjunk mi is a játékba, illetve, hogy a fejlesztõk is kapjanak visszajelzést, és ne játszhatatlan, félkész formában adják ki, mint mostanában egy pár játékot...
Továbbra sincs bannerünk, nem jár ide valami grafikus véletlenül? :D
hobbi-szinten photoshoppolok és flashelek, majd összedobok valamit a héten
amúgy kép legyen vagy flash? utóbbi sztem sokkal látványosabb tud lenni, de természetesen nagyobb a mérete (lassabban tölti be) és nem mindenki látja (valamint sok telefonról böngészve sem tölt be)
Ha kibickedhetek: Legyen kep! Nem kell mindent agyonflashelni. (Sot, leginkabb semmit se kene, de ez az en maniam.)
Nem hiszem, hogy akármilyen nyilvános béta, tekintve a kiadás közeli dátumát.
Látszik, hogy folyamatosan próbálják fenntartani érdeklõdését. Mindig több és több infó kerül napvilágra, de csak épp egy kevés, hogy lázban tartsák a jónépet :-) Pl. a képen, ahol a földgömböt látjuk, van pár olyan dolog, amirõl csak sejtésünk lehet (vörös örvények-gondolom idegen aktivitás, az országok színei, stb.) Közben néztem az elõrendelést-a sima, letölthetõ verzió is 45 dollár. Azt hiszem, várok vele, amíg leakciózzák... Meg egy magyarítás sem jönne rosszul. Remélem, könnyen megoldható lesz.
Bocs a dupláért, amúgy nem is értem, hogy sok fejlesztõ hogy hagyhat ki ekkora marketinges pontot, hogy nem adnak ki banner készítõ kit-et/bannereket amiket szabadon fel lehetne használni...
egy gyors, egyszerûbb bannerkép:
Nekem bejön, várjunk néhány véleményt, és ha a többség elégedett, mehet is bannernek, linkként, úgy hogy a hivatalos oldalra vigyen.
Megkértem a modikat, aztán ha valaki mégis szebbet-jobbat akar, akkor majd újra megszavazzuk :)
Amúgy meg köszi a munkát Shiwo!
Szép az új banner! :)
vagy ha már lesz házigizda, akkor õ könnyen lecseréli bármilyenre (akár nagyobbra is, most csak azért a mérete, mert tapasztalataim szerint nem szeretik a modik, ha az ember nagyobbat akar betettetni)
Hát, már csak bõ másfél hónap és itt is van. Amit sajnálok, hogy semmilyen alfa,béta tesztrõl nem nagyon szivárgott ki hír, így az is lehet, hogy nem volt szélesebb körû teszt. Az, meg ha csak a fejlesztõk és kis családjuk játszott vele eddig, nem mindig elõnyös a játékosoknak...
Két teljes küldetés végigjátszása, hát, ennél többet kívánni sem lehetett volna (najó igen, de a realitás talaján maradva, ez is maximálisan kielégítõ).