Megtört a jég, belenézegettem ezekbe a videókba, és úgy megy minden, mintha egy átlagos játék lenne normal fokozaton. Újrakezdem kb 8. alkalommal, warriosként.
A Warriors sokkal könnyebb, mint a zsivány. kb 2 perc alatt legyőzök egy bosst, amivel a zsivánnyal egyáltalán nem boldogultam, illetve vagy egy órán keresztül próbálkoztam vele. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2021.03.23. 15:05:48
Ezt néztem én is. Viszont azt a mágiát választottam, amiben zsiványként is tudom használni, utána már láttam, hogy sok helyen írták, hogy ez inkább a harcosok mágia- csoportja. De nem tudom miben különbözne, ha zsiványként használnám a raget. Lehet erre rá is kérdek a steames topicjában.
Pedig amúgy pont a Warriort mondják jónak. A PC Guru tippjében is ez van. "Első végigjátszásra azt javasoljuk, hogy készítsetek magatoknak egy Warrior, azaz harcos karaktert. Hogy miért? Egyszerű: alapesetben a Lords of the Fallen a közelharci karaktereknek kedvez, a Warrior Rage skillje pedig olyan brutálisan erős, hogy semmi (komolyan mondom: SEMMI) sem képes ellenállni neki, még a boss-ok sem! Használatával ugyanis nem merül a stamina, és erősebbeket is üt a hősünk."
Kipróbáltam vajon a harcossal meddig tudnák eljutni, az első bost nem tudom vele megcsinálni... iszonyat lassú, nem tud elgurulni a lecsapodó kard elől.
Nem vagyok benne teljesen biztos (régen játszottam már a játékkal), de azt hiszem, hogy az XP szorzó. Azaz minél tovább vagy életben, és nem használsz gyakran checkpoint-ot (a kristályok), egyre feljebb megy. Halálnál visszaáll 100%-ra. Itt pl. 600 XP-t kaptál, ez lehet akár 700-800 XP is később. (Ugyanolyan típusú ellenfélnél.)
Amúgy mi az a szám bal alsó sarokban lévő szám ami újraéledés után látszik? most valami ilyesmit jelzett: 100% (600)
Az elején simán eljutottam a 3 karakterrel az első bossig sérülés nélkül, most meg kb 5. alkalommal próbálom komolyabb sérülés nélkül és nem jön össze...
Kipróbáltam a játékot a 3 különböző karakterrel, úgy néz ki hogy a legjobb a tolvaj - ezzel olyan mintha alapból kombót sebezne, egyből sikerült egymás után 3-4 támadást bevinnem. A második a kalapácsos, a 3. lett a sima pajzsos harcos.
Persze később ez lehet változni fog, megnézem mi lesz az első bossnál.
ha rendesen feltápolod, akkor baromi messze baromi erőset sebez, és még fel is gyújtja, vagy megmérgezi a célpontot, ami egy darabig folyamatos sebzést okoz.
Valami gyorstalpaló esetleg. Trükk, amire figyeljen oda a játékos? Haverom elkezdte játszani és szeretnék majd neki infokat gyűjteni.
Mire érdemes rámenni? Taktika? Az a socket kis slot, hallottam kovácsnál lehet majd használni. Mit lehet? Cserélhető slot vagy végleges? Ilyenek érdekelnek.
Támadásnál pl lehet valahogy megtörni a pajzsukat? Mögéjük kerülni? Vagy visceral vagy backstab támadás van-e?
na megvolt az első végigjátszásom, elkezdtem újra és alig bírtam lepattani róla olyan jó
szuper hantulatos komor zene, kiváló grafika, igaz kicsit szokni kell mert furcsa de aztán nagyon jók a páncélok és a fegyverek. totál epic
a tájak és a helyszinek eszméletlen jók, emlékezetesek
ugyanakkor pl a piros szivecskék amik a tárgyakat jelképezik sztem elég nyomik, na de annyi baj legyen
tök jó hogy van egy csomó secret, amiket öröm felfedezni NG+ ban erősödnek az ellenfelek
az infiltratort nem tudtam egyenlőre megölni, a többi elsőre ment
G2A Havi előfizetéses csomagban most csak 1.5 euro a game.
Ajándékba kaptam, már megjelenés előtt kibiggyesztettem kívánságlistára. Nem rossz, kifejezetten érdekes furcsaságai vannak. Elég hamar megölt valami köcsög, kicsit extrémen tolom: most vettem Xbox kontrollert a PC-hez, úgyhogy szokatlan (PS-em volt előzőleg) kissé. Tekertem pár kört a mosta körül, mire rájöttem, totál nem azt csinálom, amit akarok, nem álltak kézre a gombok. Mire az első Őrző kifent karddal várt, kb megszoktam. Még pár ilyen, és beleszokok. :)
Hátha érdekel valakit: Steamen a GOTY most csak 5.99 euro
Most kezdtem újra a játékot , most a kis daggeres karaktert kezdtem el. Kíváncsi vagyok , hogy így egy év után újrajátszva, milyennek fog hatni újra. :)
3 - 4. kérdés - megoldódott, nem tudom miért volt ilyen hiba, de most nem jelentkezik
1. ki ez a fickó a bannerban ? nekem nem ő van a kezdőképernyőn, pedig ha minden igaz akkor a legvégső kiadásom van meg
2. a töltőképernyőn a hinteknél kiirja hogy a power strike-ot lehet időziteni a heavy attack gomb tartásával. na ez nálam sehogyan sem működik. másnál ?
3. kezdetben volt, de aztán eltűnt egy csomó felirat. pl: damage count, hiába van bekapcsolva nem mutatja már a sebzés nagyságát.
4. ha van egy felirat a falon vagy szobor vagy láda vagy hasonló amire rá lehet klikkelni, már nem jeleniti meg a szöveget amit hozzá ir pl : ancient writings stb.
5. mi határozza meg hogy ki és hogyan tudja kinyitni a különfélet rúnával zárt ládákat _? kezdetben minden fehér volt, most meg piros a rúha szine rajta, nem tudom kinyitni
6. questek kiirása, úgy értve hogy én megnézem hogy mit vannak folyamatban, egyszerre lehet több is, a játék elején olvasgattam. most meg már úgy sem jeleniti meg hogy az optionsban bekapcsolva hagyom a always show quest-et
7. az amuletek hatását a leirásukból kell kikövetkeztetni ? nem akkora gond, de azért jó lett volna számszerűen látni
8. annak questnek mi a megoldása, amikor a legelején kéri a fickó hogy nézzük meg neki a falra irt rúnákat a gyűrűje segitségével ? 3at kér, legalább 2őt megtaláltam, továbbhaladtam a történettel, ott áll az alagsorban nem messze ahol a papnak kellett levágni a karját a méreg miatt, de már nem lehet vele beszélgetni, hanem elfordul mintha félne Utoljára szerkesztette: steweee, 2016.04.09. 13:06:19
három karival lehet lenni. harcos, pap és tolvaj.
a harcosnak kb. ilyen értékekre kell törekedni : str 22, vit 20, faith 21, end 20, agi 8, luck 0-3 nagyjából erre kell törekedni, a Ram rendkivül hasznos főellenfelek ellek, de pajzsos ellenfelekkel szemben is, a rage is kihagyhatatlan de kevés mágia kell hozzá. a Ram miatt érdemes felhúzni a mágiaképességet is, van amulet ami a varázserő visszatöltését segiti, ezt megtámogatva egy energy sharddal az olyan főrosszarcok is simán győzhetők, ami egyébként nagyon nehéz vagy kilátástalan lenne, némi oldalazás aztán mehet a klón :)
ha jól láttam fegyók leirásánál, a paladinnak is a botjai agility alapúak mint a tolvajnak, értelemszerúen ha van vmi jó tárgy, akkor annak a kitériumainak az erejéig érdemes mindenképp fejleszteni az adot képességet. a vit és end mindenkinek kell, a luckot érdemes az elején egykét ponttal megtolni, mert úgy több cuccot találsz a hulláknál. a pontokat mindig érdemes elkölteni. spell pontokat nem kell úgy nyomni mint a képességpontoka, mert találni is fox jópárat,és csak a saját kasztnak megfelelő varázsképességfát növelhetet, tehát ha több mágia pontod lesz mint amit elkölthesz (4x3) akkor buktad
Sziasztok.Ma elkezdtem a Solace---Paladin Karakterrel.Itt melyik képességet érdemes fejleszteni?.Kezdetnek összeszedtem 8 AT pontot.De még nem osztottam szét képességekre a pontokat.
Köszönöm a választ.Közben megtaláltam a megoldást.A játékot elindítottam és ott töröltem ki a mentést majd kilép és bemásoltam az elmentett mentést.
Sziasztok.Biztonsági másolatot csináltam a játékbeli mentésemről.Amikor a biztonsági mentést akarom visszarakni a játék steam mappájába,hiába írom felül a meglévőt a kimentett save file-al.Amikor indítom a játékot akkor nem az újonnan felülírt mentést hozza be hanem a régit.Ez miért van?
Nézegetve az újabb DS3 videokat, folyamatosan a LotF első váras helyszíne ugrik be róla.
dualozni bárkivel lehet, ez a fegyvertől függ. vannak amik maradnak egykézben, és vannak amik pajzs hiján kétkezessé válnak, vagy megjelenik a dual fegyver a másik kézben
hála a jó istennek hogy ilyen, csomó jó para hely van, és jó hogy fejben kell tartani a labirintust, nem túl bonyolult már egy átlagos képességú ember számára sem.......
a tájékozódási pontokat kell észben tartani, ha a piros save/life köveknél eljutsz egyiktől a másikig halál nélkül, akkor az útvonalon megtisztitott szörnyek nem teremnek újra hacsak vhol ki nem nyiffansz. ez változtatás a dark soulshoz képest, ahol minden tábortúz használat magával vonta a szörnyek újratermelődését (- kiirtott főellenfelek és black knightok stb.)
ja, és a kezdőképernyőn a fickó tisztára Ragnar Lodbrock a vikingekből ha nem is ds első rész, de más világ, egészen élvezehető, és kellően nehéz és tartogat kihivást. főellenfelek könnyen győzhetőek, ha tudod a módját, ki kell tapasztalni néhány halál árán, ez benne van Utoljára szerkesztette: steweee, 2016.04.05. 08:40:29
Köszi a választ. Idő közben rájöttem a dolgokra; lehet 2 fegyvert használni egyszerre és a kesztyűt is letudod venni.
Bár pár óra játék után töröltem, egyszerűen felfoghatatlan számomra, hogy egy rohadt térképet nem tudtak beletenni. Értem én, hogy HC játékosok, meg felfedezés öröme, meg jaj de nagy öröm nézegetni böngészőből mikor merre kéne menni, de az egyszerű felhasználónak adhattak volna ennyi segítséget - mondjuk ki-be kapcsolás lehetőségét. Maga a játék tetszett volna, biztosan végigjátszom ha nem kell félórákat szaladgálnom keresve a nyamvadt NPC-t akivel beszélnem kéne... mert bizony vannak nagy területek Utoljára szerkesztette: endorphinz, 2015.12.31. 21:12:33
- Rég játszottam, de emlékeim szerint nem tudsz dual-ozni, csak a rouge-al (? nem emlékszem) - Kesztyűt nem tudod levenni, része a játékmechanikának - A "sötét világok" rejtik a jól megérdemelt jutalmadat, de még ott is meg kell küzdeni érte. Kövesd a fényt amelyek kincses ládákhoz vezetnek.
Sziasztok! most kezdtem a játékot és nem jöttem rá, hogyan tudok mindkét kezembe fegyvert rakni. inventoryba csak az egyikbe engedi, bár a másik kezemen ott van ez a kesztyű vagy mi amivel lőni tudok elvileg, azt nem tudom levenni?
a másik kérdésem, hogy találtam egy átjárót ami ilyen sötét világba vezetett be ahol egy fény mozog ide oda, meg van pár ellenfél. az milyen hely, mit kell ott csinálni? Utoljára szerkesztette: endorphinz, 2015.12.28. 22:11:49
Na, lassan a végére érek, nagyon jó kis játék ez, Dark Souls klón, persze annak nem ér a nyomába, de rendesen összerakták. DE...tudtam, hogy eljön ez is...
A DLC...huh. Egyetlen terület és 1 boss édeskevés, de mind1, mert nagyon stílusos és marha jól összerakott labirintust kaptunk erős ellenfelekkel, szóval marhára élvezetes volt, kivéve a bosst. Na azt körülbelül így lehetne jellemezni: egy olcsó, ötlettelen, unfair rakás szar.
Mennyire olcsó már megint elsütni a one hit AoE-t? Meg milyen gyáva boss az aki a harc 3/4-én szinte csak véldekezik és AoE-zik? Ötlettelen frusztráló harc volt, a többi boss a játékban nagyon jó volt egyébként. (már csak az utolsó van hátra) Ez most felidegesített, hogy mindenhová kell egy ilyen szarság...ez a bossfight bekerült a Risen endboss és a Dark Souls 2 második DLC összes bossa közé a szégyenlistára...
Amúgy sokkal jobban átjön mint a ds :D Ahogy ugrok azokkal a nagy kalapácsokkal, ahogy csapkodnak azok a nagy szarok...tisztára átjön a fizika, mintha itt remegne bele a föld :D
". Rohadtul nem úgy néz ez ki, mint aminek olyan nagy gépigény kéne..." Ez a pc-s iparban a kezdetektől fogva így van sajnos :(
Gyerekek mi van ezzel a játékkal? Minden maxra fel van húzva, de csúnya ráadásul szaggat is. Rohadtul nem úgy néz ez ki, mint aminek olyan nagy gépigény kéne...
Az is jó akkor már csak a skillekre kell gyúrnod ha már harcos vagy fullra maxold ki a Warrior skilleket és akkor nem lesz gond.
Ami a Graveyardban a Worshipper Bosst illeti ott vagy nagyon fürgének kell lenned Light Armor vagy félig Heavy félig Medium armorban kell lenned hogy bírjad a Boss ütéseit amikor elkábít de azt is el lehet kerülni csak időben kell dodge-olni ezért nem mindegy hogy milyen armor van rajtad mert nem lehetsz full heavy armorban mert akkor baromi lassú vagy.
A Worshippert is meg lehet oldani csak taktikázni kell amikor kábítana dodge és amikor támadni akar akkor kreálsz egy clone-t és amíg azt támadja addig van lehetőséged csapni ekkor ajánlott a Rage skill mert dupla sebzést tudsz bevinni főleg ha egy erős egy kezes fegyvered van ami Fast speed-es. Amikor AOE támadást akar végrehajtani gyorsan a szentélybe kell menni ott nem sebzödsz amikor jönnek a kisebb dögök arra meg ott van a RAM skill 3-at intéztem el egyszerre instant megdöglöttek. Utoljára szerkesztette: wesker24, 2015.08.01. 20:07:06
A lehető legrosszabb választás az alapból Heavy armor-ral kezd ! Minél hamarabb cseréld le medium armor szettre mert különben csak szívni fogsz a játékkal.
Én templarral vagyok és nekem sincs olyan nagy gondom a játékkal.
Rugóval probálod? mert avval nagyon easy az egész, csak legyen nálad egy pajzs tartalékban mert a szük helyeken nem lehet ugrálni. Ha a DaS ment ennek is kell, szvsz.
A hangulattal nem volt gond csak a többivel amit írtam. Ezért is bánt, hogy ennyire nem megy. Mondjuk még mindig jobb, mint ha mindez $20 dollár kifizetése után derül ki. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.08.01. 16:57:14
Hát nem tudom, fél óráig kergetőzni mindenkivel ,hogy egy pillanatra megálljon és üthessek rajta egyet az nálam nem a nagyon jó kategória. Worshipper is mi? fél percenként tudok rajta ütni egyet, mert mire odaérnék már üt, ha közel maradok bekábít az aoe. Legbosszantóbb mégis az ,hogy rohadtul nem lehet érzeni elég közel vagyok-e már ahhoz, hogy sebezzem emiatt bele kell másznom mindenkibe, vagy csapkodhatom a levegőt.
Én skillek nélkül játszottam végig kétszer is, kis bicskákkal, és tényleg nem tünt nehéznek a játék de azért van benne kihivás föleg az elején. A boss harcok is nagyon jók lettek. Sajnos a ng+ közel sem hoz annyi új tartalmat mint az egy ilyen játékban elvárható lenne de ezt leszámitva jó kis DaS klón ez.
Nem értem mit bénázol én aki sose játszottam a DaS-al meg Noob vagyok az ilyenben még nekem is simán megy a játék !
A kamera kezelés tényleg szörnyű de amugy más bajom nincs a játékkal.
Nem tudom melyik Class-ban vagy de ha heavy armorban vagy akkor tényleg lassan tudsz mozogni és támadni.
Én Templar vagyok egy kezes harcos és mágus Medium Armor Settben és már van nálam egy pár jó fegyver ami elég sokat sebez
Amikor szintet lépsz akkor el lehet osztani a pontokat az erőre ekkor többet sebez az adott fegyvered Stamina gyorsabban tudsz mozogni nehéz cuccban és tovább tudsz futni Vitality több HP-d lesz és a Magic több mana pont.
És ott van még a Skillek is nem árt azokat is kimaxolni ott van a Warrior kasztban a Rage kimaxolva megduplázza az erödet és elég durva sebzést tudsz kiosztani a szörnyeknek de ott van még a Clone is amikor csinálsz magadról egy Clont és a szörny nem téged támad hanem a clone-t amíg aktív, de ott van még a RAM is a lerohanás Maxra kimaxolva még a nagyon brutál pajzsos szörnyeket is instant kinyirja.
Nem muszáj mindig a leg durvább páncélzatot felvenni mert az általában mindig Heavy armor nekem b9ven meg felel a Medium Armor is meg a fegyverekböl is böven elég a Sword vagy az Axe ebböl is dobnak olyat a Chapter Bossok amit Warriror skillel támogatva nagyon jól lehet használni.
Hát kész ez a játék, ami normálisat sebez fegyver az mind kétkezes de rohadt lassú emiatt, ami meg gyors az meg semmit nem sebez, mintha egy darab karóval próbálnék harcolni. A kamerakezelés szörnyű, szűk helyeken rendre eltűnik a karakterem és azt sem tudom merre ütök, az meg csak hab a tortán ,hogy bepakolja a szűk katakombába a pajzsos dromedárokat, hogy még izgalmasabb legyen. A DS-ben tök jó volt a felülről ráesek marha nagyot sebzek rajta, na ez itt nincs, vagy csak nekem nem sikerül. Grafikát és a kicsit élőbb világot leszámítva gyenge ez a cucc, de legalább látszik a hóban a lábnyom :)
Megtaláltam a 3 jelet, a fazon adott egy gyűrűt ami elvezet valami titkos kincshez, ehhez valami hangot kellene hallani, de hol, mit merre?
Próbálkozom még vele, mert amúgy a világ meg úgy az egész nem rossz, pláne, hogy itt végre van akivel lehet beszélni is és nem csak hümmög valamit a pár ledobott karakter, csak hát a harc az valahogy olyan érdekes eddig.
Az elején én is nagyon szoptam vele egy darabig, dacára, hogy volt részem bőven DaS edzésben. Az egész lomhának tűnik a DaS-hoz képest, a fegyverek meg borzasztó szarok - az elején.
Aztán kicsit később már elkezd dobálni használható cuccokat a játék, no meg az ember is belerázódik. Pár óra után már jól belejöttem. Ne térítsen el a dolog, mert jó kis játék ez ám.
A Lords nagy könnyebbsége hogy emberbarátibb helyekre rakja a mentéseket. Minden boss közelében van, így azokat sokkal könnyebb kitanulni azáltal hogy nem kell 5-10-20 perceket gyalogolni, meg újraölni a "mezei" ellenfeleket mire egyáltalán eljutsz hozzájuk.
Azért nem mondom, hogy a LotF-be nem kell belerázódni de szokható.
Tök jó, hogy nem vettem meg és kivártam a demo-t. Tegnap kipróbáltam, hát embertelen nehéz, ehhez képest a DS csak könnyed délutáni séta. A 2. bosshoz bementem, kétszer eltalált és kész. Ráadásul az összes karakter pocsék, vagy olyan lassú, mint egy medve, vagy semmit nem sebez.
Patch 1.5 announcement Community Announcements - CItech We would like to announce that patch 1.5 has been released.
The following issues have been fixed with the patch: Mana regeneration issue Improper Infiltrator's behaviour Cutscene with the two monks being triggered incorrectly Crafter's VO Overlapping texts in the Rune Screen in French language VO synchronization issue in German The Quake spell damage issue Antanas' Dark Experiments ending being played incorrectly Missing Chinese translations The patch also provides a support for the Ancient Labyrinth DLC.
Gamer365.hu:
"Bővül egyet a következő héten a CI Games és a Deck 13 fantasy akció-RPG-je, a Lords of the Fallen: március 3-án érkezik az Ancient Labyrinth névre hallgató letölthető tartalom, melyről odafent egy trailert is megtekinthettek. "
5 k ért lehet már kapni a 576k ban annyit szerintem megér.Egy I5+gtx480 val tolom hibátlanul fut majdnem kimaxolva.(A szűrő 4x-re van levéve+ a textura high)Nyilván ez azért is lehet mert már 1.4-es verziónál van.