A DaS- nak 0 storyja/cselekménye van. A lore-ja érdemleges ahogy ezt már Rony is írta, ezt keverik össze sokan pedig a kettö között elég nagy a különbség.
A játék története a játékon belül van... csak meg kellene tanulnod olvasni, meg néha figyelni kell az npckre, érdekes dolgokat is mondanak.
Hát ilyen szempontból igen, a DS-ekben van egy alaphelyzet, egy "mitológiai" háttér és ha valaki akar, akkor jobban belemélyed a világba. És akkor jobban érdekli egy-egy npc, boss, hely, fegyver stb. története, sorsa.
Még az is lehet, hogy a Lords of the Fallen-ek jobb története lesz (mert abban azért a Deck13 nem kezdő), de a DS hangulat, ami a reménytelenségből fakad nehezebben hozható.
Azt mondom, hogy ha a játék el akarja mesélni a történetét, akkor tegye azt játék közben. Ne nekem kelljen már mindennek utánanézni. Destiny is hatalmas fail ezen a téren.
A játék története az, ami a játékban történik, nem? Ezt nem is értem, mit akartál ezzel mondani. Attól, hogy nincs tele párbeszéddel, még van története.
Amiben egyértelmüen sokkal jobb lesz az a graf és a dizánj itt többak közt a pályákra, karakterekre és páncélokra gondolok de még az inventory is összehasonlithatattlanul jobban néz ki mint a DaS-ban.
Ettöl függetlenül az igaz, hogy korai még bármit is mondani mert ne felejtsük, hogy a CI keze is benne van a dologban nemcsak a deck13-é...
Úgy tűnik pont ez a nagy különbség a két játék között. A DaS az inkább kisebb rétegnek szól, míg a Lords of the Fallen a nagyobb közönségnek lesz. Ettől függetlenül én is várom, hát DaS klón baszki. :D
Hát szerintem az a játékosok 90%-át nem igazán hatotta meg, vagy mondjuk úgy senkit nem érdekelt, max. Timant meg még pár fanatikust :) Ezért is írtam ,hogy az egész történet, amibe minden beletartozik. Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.09.24. 16:54:49
Félreolvastad, nem történetről beszéltem, hanem HÁTTÉR történetről (a lore-ról). Van különbség. :)
A DaS történetét valóban el lehet mesélni 1-2 mondatban, viszont az előzményeivel be lehetne telíteni az egész topikot. (kis túlzással) Utoljára szerkesztette: Rony94, 2014.09.24. 16:38:27
Csak tippelek, de mivel a mozgás, meg a játékmechanika 1-1-ben DS ráadásul vannak apró kis trükkök is + a grafika köröket ver a DS2-re, ráadásul a DS2 szerintem nem közelítette meg az első rész minőségét így szerintem jó esély van arra, hogy a DS2-t lepipálja. Aztán persze ha előjönnek a City-s betegségek akkor annyi az egésznek de majd kiderül. Na de ugyanarról a DS-ről beszélgetünk, ahol kb 2 mondatban összefoglalható az egész történet?
Nekem ennyi pont elég... egyelőre még csak a DaS 1-el toltam, de úgy hogy a sztorihoz közöm nem volt, kb azt se tudtam hogy egyáltalán létezik. Nekem a harcrendszer meg a változatos világ adta el a játékot -és ahogy elnézem a sok walktrough gameplay videót, nem nagyon lamentálnak az emberek azon hogy az a bazinagy csápos szörny tulajdonképpen miért is van ott... :)
Számomra tök irreleváns hogy a pókcsajt azért kell lekaszabolnom mert jó volt és úgy lett mutáns, vagy azért mert gonosz volt és azért - mivel döntési szabadság nem volt, oda volt rakva, le kellett mészárolni azt kész.
Megnéztem pár részt a DaS fiktív, "síratósnak" szánt háttérsztori ötleteléséből és hát mit mondjak - nem nőtt a DaS a szememben semmit :D
Szóval pont amit írtál: Grafika jobb, harcrendszer szinte DaS kópia majdnem teljes garancia a sikerre. Csak benne legyen még a sokféla DaSos "fegyverrendszer" és karakterfejlesztés. Bár úgyis a Zweihander kell csak :)
Ezt hogy érted? Csak azért kérdem mert pár gameplay videóból nem lehet leszűrni, hogy lesz-e egy jó háttértörténete a játéknak (a Dark Souls szériának ez az egyik nagy erőssége). Aztán ott vannak a zenék, a csodálatos helyszínek (igaz, a DaS-ban némelyik pálya hihetetlenül hanyag lett), a főboss-ok stb.
Nem kötekedés csak tényleg érdekel hogy honnan veszed hogy ez jobb lesz? Oké, a grafika csillagos 5-ös, az ellenfelek és a különböző támadások is királyul néznek ki. De ennyi, ezen kívül eddig nem sok mindent láttunk. Utoljára szerkesztette: Rony94, 2014.09.24. 16:18:18
Nem, én valamiért attól félek, hogy még durvább lesz. Eddig minden harc amit mutattak, elhúzódó idegölő volt, és nem azért, mert full béna volt a tag aki játszott, ahogy azt Grebber képzeli, hanem szerintem tényleg dög nehéz lesz, meg itt kell majd trükközni is, nem csak odamenni aztán levágni. Úgyhogy itt 2 variáció van, vagy rohadtul el lesz szarva az egész, vagy rohadt jó lesz, középút nincs :)
Meglepődnék, ha tudna annyira kegyetlenül játékos ellenes lenni, mint a DS. Szerintem inkább lesz ebből DS light. Tudod olyan ratgab-eknek való DS...XD
Egyébként én ettől a lassú buzogánytól rövid úton kapnék agyvérzést. Inkább kevesebb sebzés, de gyorsabb mozgás lehet itt a nyerő. Na meg ez a lassú gurulás is az őrületbe kergetne az biztos.
A páncélzattól dobtam egy hátast annyira marha jól néz ki. Az inventory bődület design-os. A játékmenet tiszta darksouls (meghalunk ott marad az xp a fődön XD)
nem lesznek nehézségi szintek,és tény hogy balfaszoskodott de a sebzések attol még ugynekkorák.de nem érted te ezt .ennyit játszottál a a DaS-sal meg is látszik :)
Mert aki tolja atom balfasz kb soha a büdös életbe nem játszhatott még hasonló játékkal sem ez látszik. Vagy csak szimplán a show miatt direkt csinálta.A hídon amit legörcsölt már kapartam magam... De mint mondtam majd kiderül, bízom a nehézségi szintek jelenlétében
Szerintem meg abban hogy raklapszor könnyebb lesz és így több emberhez eljut majd!Legalábbis rettentő módon bízok benne,vagy legyen szintezés mert akkor lehet vér izin tolni.
nem kell rohanni ésszel kell játszani,megtanulni a játékot nem olyan egyszerű cső játék hogy mész előre azt ölsz.nekem is beletellett pár órába mire megtanultam.pedig én is lehetetlennek gondoltam.és tökre nem az.csomoszor végigvittem már mind a 2 részt.ezt is nagyon várom :)
Sokan játszani ülnek le a játékok elé nem magukat "szopatni". Én tudom első "pályaszösszenetben" is vagy 9876672193193milliószor halok és mindig mehet az egész elölről. Bár néha néha még küzdök vele ,de esélytelen.Azóta se jutok túl a tornyon a minotauruszon.
Nem sokat játszhatott a DaS szériával mert bántóan bénán tolja... Ami nekem egyelöre hiányzik az a backstab, bár lehet, hogy van csak még én nem láttam senkitől.
én nekem nem volt meg még ng+7 de több mint 200 órám van nekem is benne :D még biztos játszok vele meg az utolsó dlc-t is végigviszem.aztán ezt is kipróbálom ha majd elfut a gépen xd
Kivesézem a DaS2 utolsó DLC-jét aztán jöhet ez. Azzal már úgysem tudok semmit csinálni. NG+7 végén meguntam cseppet:) Ha meg nem lesz jó, akkor visszatérek DaS1-hez:)
Ezek konkrétan elkérték a DaS kódját a Namco-tól (vagy a Namco adta nekik, hogy legyen PC-re is valami Bloodborn helyett). Ugyanazok a mozdulatok, animációk. Mondjuk nekem oké.
1GB VGA memóriába 1GB textúra fér. Minél nagyobb egy textúra annál részletesebb képet ad. Minél több textúra van annál változatosabb a látvány. = Több, nagy textúra = szép játék = Több, nagy textúra videomemóriában kezelve = gyors, szép játék.
Egyébként is City Interactive játékról van szó, mégis mire számítottatok?
igazából az a vicces, hogy egy fél éve még mindennek elégvolt közel 4-5 giga ram és már akkor is elvárás volt a 60 fps és 1080p :D ráadásul az 1gb Vga ram is mindenre elég kellene, hogy legyen....
Mivel az utóbbi években a játékosok elvárásai közt szinte kötelezően szerepel az 1080p és a stabil 60 fps sebesség, ezért a minimum gépigény megjelölésekkor gyakran a készítők azt a konfigot írják, amin ezek a kritériumok low beállítással teljesülnek. Ez még nem azt jelenti, hogy a játék rosszabb gépeken nem hajlandó elindulni.
azért röhej, hogy most vettem új gépet majdnem 8 giga rammal egy 45 ezres vidikarival és egy 4 magos procival és paráznom kell, hogy elindul e valami rajta :D
hát az elég kínos,nekem is amúgy van 1-2 ilyen játék pl a van hellsing 2 csak úgy ki crashel induláskor,akármit csinálok szóval azzal játszani se kell
Sajnos pc-n ez van (ezért is várom hogy törjék a konzolokat )ha úgy írják meg a game-et akár csúcs i7 és 20GB ram alatt nem fog elindulni.
De inkább ez legyen mint a másik végleg Daylightnál ahol sokan megvettük és a mai napig nem indul el az eredeti verzió miközben a warez fut szépen. És a legszörnyűbb hogy akik csinálták se tudják mitől van ez mert lószart se tesznek ellene. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.08.17. 10:18:46
én is egyébként ezért nem értem.eddig mindennek elég volt 4gb ram csak a fasz codnak meg a figyelő kutyának nem mert azok fuu de nextgenek közbe jött a fix meg minden.tehát indokolatlannak tartom .eddig mindennek elég a 4 meg a kisebb cuccok.és nem egy hűű de nagy grafikája van ennek se az átlag játékokhoz képest.
Nem néztem régóta semmiféle steam pc user statisztikát de abban 1000000%-ig biztos vagyok hogy még ma is a játékosok 60+ ha nem jóval több százalékának 4GB ram dübörög a gépében.
Azért írtam én is flegmán mert emlékezzünk hogy a Ghostnál is 6GB kellett és jé mégis vígan szaladgált 4GB-al. Csak hát ha nem fogynak az agyonárazott szarrá kartelezett nyomoronc memoriák valahogyan el kell őket adni ha ilyen áron akkor ilyen áron...
azért mert átlagban ami játékok mostanába kijönnek nem kell nekik ennyi 1-2 kivétel van és indokolatlan is .szerintem túlzás ez eléggé de te biztos jobban értesz hozzá,semmi irónia :)
Miért? Ha a lentiek igazak, akkor jól van optimalizálva, hiszen minimum egy 5-6 éves vas kell neki, az ajánlott pedig egy 2013-as. Nem látok benne semmi hibát. Az ajánlott gép egy átlagos 200k-s PC. A proci az egyedüli túlzás, tuti nem fog kelleni hozzá i7. Egy erősebb Ivy i5 mindenre elég. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2014.08.17. 02:53:06