Van ebben Coop és pvp ? :) Néztem videókat, hát ez tényleg gyönyörű játék, a bossok is jól néznek ki, de hülyén vannak megcsinálva: rengeteg életerő, de kicsit ütnek. Néztem egy videót, valami brutál pörgős kombót elnyomott a boss, minden ütése betalált és a srácnak lement a negyed HP-ja :( Azt hittem ott pusztul meg, erre egynegyed HP :D Amúgy vannak dupla vagy tripla bossfightok ? Ugye vannak? :) Azok mindig a legjobbak :P
Miért kéne bármivel is összehasonlítani? Mi vagyunk mi hivatásos játéktesztelő, újságírók? Szerintem két dolgot kell mérlegelni laikus átlag gémernek egy játékban: Szórakoztat vagy nem szórakoztat?
Mégis itt vagy és osztod az észt (eddig is tudtam, hogy warez alapján szidod.... amúgy is erre külön nyílik a bicska a zsebemben)...Direkt nem akartam előhozakodni ezzel, de valaki mindig kihozza belőlem a warez alapján történő szarozással.
Addig örülj amíg nincs warezmatyi. Erre még 15 gigányi patch jönni fog mire jó lesz. Mai patch úgy elrontotta nálam a játékot, hogy felejtős amíg nem jön új hozzá. Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 18:49:39
Elég volna egy kicsi patch amivel kiveszik a védelmet, mert akik törnék a játékot azt mondják attól crashel, meg fut szarul a játék.
játék kipróbálva. Nem szaggat, nem akad, szépen fut high beállításokkal (azért az élsimítást levettem 4x-esre és van valami nvidia feature azt is érdemes AMD kártyásoknak kinyomni+ én Vsync-et is lelőttem és így már simán fut... alapbeállításban némely tűz effektnél kicsit belassul érezhetően... amúgy intel proci+amd kártya kombóval játszom így full hd-ben). És azt kell mondjam bitang jól néz ki. A fegyverek, páncélok, ellenfelek nagyon kellemesek. Környezetben elhelyezett puhább berendezések rombolhatóak és érdemes is őket feldarabolni némi loot fejében (asztalok, hordók, könyvespolcok csapkodhatók szét és hullanak szép kis darabra kezünk munkája nyomán).
Játékmenet: Tagadhatatlan a Souls hatás ez nem is kérdéses. Itt is ugye paternek vannak az ellenfeleknek (ergó ugyanúgy kiismerhetőek). A kasztok miatt vannak életképesebb egyének. Erősen megnyomták ugyanis a páncélzat és a pajzs védő tulajdonságait, ami miatt egy fullpáncélos warrior pl. tetű lassú lesz (dodge kb használhatatlan vele, de több kiló páncélban te se gurulgatsz kedvedre ugyebár). Aztán vannak itt jóféle attribútumok, amik hatására gyanítom idővel egy full páncélos warriorral is lehet kényelmesen már dodge-olni, ami a játék elején kb lehetetlen vállalkozás (erre van egyébként a rouge alapkarakter, ami gyakorlatilag annyit tesz, hogy más kezdő attribútumokkal és fegyverzettel, páncélzattal vághatsz neki a játéknak. Kedvenc sunnyogós rugó karakterünk a gyorsaságra épít, egyfajta üss és fuss karakter (Vagy ha jobban tetszik menj közel és a háta mögött belezd ki a rosszarcút karakter).
VAn még egyfajta templomos kaszt is, melyet nem próbáltam és ötletem nincs, hogy milyen harcmodorra van kihegyezve.
Amúgy már a játék első 50 percében összeszedtem kedvenc warrioromnak könnyebb páncélzatot, amivel lényegesebben fürgébben szedi a virgácsait. Csatában még nem teszteltem, de valószínűsítem, hogy rosszabbul érinti majd a bekapott ütések erőssége.
Amúgy a Das harcmodor alapelemei megtalálhatóak. Sima és nagy ütés, lock és strafelés az ellenfél körül, Pajzzsal felborítás, támadás megszakítás, ellenfél háta mögé kerülvén kellemetlenül nagyot beleverni a rosszarcúba egy kellemes kis ehhez illő speckió animáció keretében (backstab anyone?)
Ha elpatkolnánk (sikerült az első boss-nál, ami a játék bevezető boss-a és a játék 30. percében toppan be az életünkbe és kellemes 4 részre osztható harcban lehet visszaküldeni a tüzes pokolba ahonnan előmászott), akkor jó Souls szokás szerint ott marad a tapaszatati tócsa a halálunk helyén, amit felszedvén visszanyerhetjük xp mennyiségünket. Vigyázat, ugyanis ha sokat szöszülünk elszökik a felhalmozott tudás a tócsából szépen, lassan.
Jó kis feature továbbá, hogy ugyan checkpointoknál menthetünk, fejlődhetünk és tölthetjük fel gyógyital készletünket, ha ezzel nem óhajtunk élni az nagyon kifizetődő lesz. Minden megölt ellenfélért ugyanúgy jár az XP, de ha sokáig megyünk mentés vagy halál nélkül akkor a killekért egyre jobb szorzó fog járni (ergó ha kihagysz pár mentési pontot és éppségben átviszel jó pár részt, akkor több xp lesz a jutalmad (nyilván nehéz dolog lesz ez, mert azért még warriornál is könnyen be lehet kapni jó pár szép pofont és a rendelkezésre álló 2 db életerő lötyiből nehéz több checkpointon át tűrhető mértékben fenntartani életerőnket.
Amit még ki akarok tapasztalni: Mentéskor újraélednek-e az ellenfelek (gyanúm, hogy nem).
A hangok amúgy nagyon rendben vannak, a történetről egyelőre sokat nem tudok.
Játéktér egyébként elég szabadnak tűnik, de valójában azért csőben járkálunk, legalábbis a játék elején (lesznek helyek ahova érdemes lesz visszalátogatni később...pl. volt egy szoba ahol írta a játék, hogy figyeljek mert secret lehet .... ez egy tutorial rész volt, hogy ügyeljünk a későbbiekben az ilyesmire...szerintetek megtaláltam a titkot? Persze, hogy nem, pedig az egyik fal gyanús volt, de nem jöttem rá, mivel tudok átjutni rajta).
Összességében egész jónak tűnik, de még tesztelgetnem kell, hogy végső véleményt alkothassak. Még nagyon az elején tartok.
Crashel nálam nincs baj. Egyszer crashelt, utána kilőttem az FPS layert mivel az be szokott tenni játékoknak. Ez megoldotta. A grafikát rontották most el nálam, de ahogy olvasom mindenkinál más-más van. Ezerféle új hiba jött a többi mellé. Főleg grafikai problémák. A védelmet remélem nem veszi ki soha, inkább javítsák ki.
Bízom benne, hogy nem. És nem... nem okoz gondot a legális vásárlóknak már jó ideje. Legalább is se nekem, se ismerőseimnek nem okozott gondot még. A jó védelem a warezmatyiknak okoz gondot, akik számára szívből kívánom, hogy ne kapjanak fizut a munkájukért és szívják meg. Most soroljam hány játék van amit nem törtek meg? Van néhány.
Ui.: az újabb patch megjavította ugyan azt a néhány grafikai hibát, de rakott bele újakat. Igaz ezek már nem olyan feltűnőek. :D Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 19:06:15
Akkor szerencsés vagy az ismeröseidel együtt nekem nem egy drm okozott már gondot. Az ilyen védelmek teljesen feleslegesek mert ugy is feltörik öket egy védelemnek van értelme és az a D3 féle folyamatos szerveres védelem a többi csak idöpocsékolás a kiadók részéről.
Csak annak aki megérdemli. :) Aki pl. hivalkodik vele vagy aki megtehetné, hogy legalább azokat megvegye, amik igazán elnyerik tetszését és játszik velük, de nem tiszteli meg a fejlesztőket, hogy támogassa esetleges folytatás vagy új játék eljövetelét tőlük. Mert olyan a gondolkodásuk, hogy minek ha nem muszáj. Na nekik kívánom ő munkájukat se ismerjék el és ne fizessék őket. Megérdemlik. Nagyon tudom tisztelni azokat akik ha megtehetik megveszik vagy ha nem teheti meg, legalább nem ezzel van nagyra, nem hivalkodik vele és csak néha fektet be a számára legjobb játékba. Na előttük viszont le a kalappal.
Nyilván minden cég fenn fog tartani csak azért egy szerverparkot, hogy állandó online védelmet nyújtson, amit majd pár év múlva szépen lelőnek te meg a drága pénzen megvásárolt játékodat nem fogod tudni játszani. Ez szerintem is egy kiváló ötlet.
Egyébként második bossnál már tetszetősebb a nehézség. Talán lesz belőle énekes halott. :) Bár a játék a megfelelő nehézség nélkül is tetszetős összességében, de ezzel a nehézséggel lenne teljes. Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.29. 19:58:11
Nem kell ide másolásvédelem, ha az adott játékfejlesztő cég rajongóként kezeli a rajongókat. (khm...CD Projekt Red...khm)
Pár év múlva vegyék ki a védelmet. Már egy ideje veszem a játékokat, szóval,.. bár elismerem van a wareznek is értelme, kiválóan helyettesíti a demót, viszont ha visszahoznák a normális demókat, min. 3-4 óra játék, akkor viszont, mehet a levesbe a warez!
3-4 óra játék? Akkor az egész játékot demónak akarnád? :D Pár év múlva vegyék ki! Mikor már pár hónap múlva sem foglalkoznak az adott játékkal, akkor majd pont pár év múlva fognak? Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.10.29. 20:08:59
Jah, bocsánat, én olyan korból származom, hogy a játékok általában az első komplett epizódot tartalmazták...pl. Doom...?
Nehogy már a kis igénytelen, pénzsóvár játék fejlesztőket sajnáljam, akik 4-8 órákért 10 -zen sok ezer forintot akarnak...az anyjuk faszát! Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2014.10.29. 20:11:36
szerintem mindenképpen megérné megvenni, nem csak azért, mert így előbb hozzájuthatsz, de nagyon sok update jött és jön hozzá amit nem biztos, hogy betudsz szerezni virágboltból, ha egyáltalán lesz törés.
Ennyit én is tudok nem ma jöttem ki a barlangból, de hogy 50 eurót adjak egy olyan játékért PC-n (konzol áron) amit ki se tudok próbálni és ráadásul egy új cím egy nem túl népszerű cégtől, na ezért kell előtte kipróbálni.
nem az, nem olyan egyszerű PC-re optimalizálni, hiszen minden rendszer más, más alkatrészek vannak benne máshogy reagálnak (nem vicc) nem lehet előre megjósolni, hogy mi hogy fog viselkedni, csak körülbelül lehet belőni..., de ez amióta PC gaming van így volt
Na ez meg a másik sok pre-orderes befürdött már, sőt vannak olyan gamek is amik még hónapok elteltével még mai is javításra szorulnak mert szarul megy vagy crash-el, persze vagy kussolnak vagy dolgozunk rajta szöveget nyomják a készítők. Mindezért kemény pénzeket fizettek ki főleg aki valamilyen gyűjtői kiadást vett meg az verheti a fejét a monitorba. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2014.10.30. 15:01:45
nem értem mi a bajod, nem mondtam most semmi olyat rád vagy bárki másra amiért háborognod kéne, vagy igen? erre te belém kötsz :D Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.10.30. 15:04:30
jaj oké... nem osztom az észt :D egy tényt közöltem és egy szóval sem mondtam, hogy optimizálatlannak kéne lennie relesekor..., csak vannak bizonyos tényezők mint pl az, hogy nem lehet minden gépre egyszerre optimalizálni, mert minden gép máshogy van felépítve, ez színtiszta logika nem értem miért vagy ennyire offenzív most :D és ezért fut néhány gépen rosszabbul vagy esetleg jobban... Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.10.30. 15:10:08
Nagyon próbálod védeni a fejlesztőket, de az az igazság hogy most elbaszták. Nem a megjelenés után kell optimalizálni. Ez esetben halasszák el a megjelenést pár hónappal.
"Nem a megjelenés után kell optimalizálni" Valóban. Viszont ha legalább akkor csinálják, azt értékelni kell. sokan már le sem szarják kiadás után.
Nálam az Evil Within meg a Dead Rising 3 kivételével minden jól futott még a Ryse is, szóval ezért nem kéne általánosítani. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2014.10.30. 15:36:50
Lehet az átlag PC-s játéknál drágább (11.500), de baromira nem konzol játék áron megy ... aki meg Steamen veszi 50 eur-ért, főleg Mo.-n, az meg is érdemli, hogy kifizesse.
Megjegyzem G2A.com-on 8000Ft.
Ezzel együtt szánalmas és mindent elmond a PC-s játékos társadalomról, hogy nem áll másból ennek a topicnak a nagyobb része, mint a warez sírásból. Még mindig értem én, hogy egyesek letöltögetnek, ingyen játszanak ... tegyék ezt, de továbbra is szépen csendben ... és ha egy játéknak éppen nincs törése, akkor így jártak, ha már így is mindent összeszednek, ne legyünk már fennakadva azon, hogy néha egy játékot nem tudnak feltörni (időben) ... még mindig nem jár alanyi jogon, főleg nem minden ...
Te el vagy tévedve, egyáltalán nem a warez a fő téma, hanem az ,hogy optimalizálatlan, nem elég nehéz ja és, hogy nem DS. 8000 FT egy optimalizálatlan, bugos valami, aminek még ki tudja hány patch kell, hogy jó legyen. Ez aztán az évszázad üzlete. Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.10.30. 15:44:40
Nem akadok fent ezen csak megjegyeztem mert furcsa módon mindent feltörnek hamar, de ez most kifogott rajtuk, na és nem fogok eret vágni mert nem tudom kipróbálni, azért annyira biztos nem nagy szám ezt már a videókból lehetett szűrni, csak a DS style meg a darkos fantasy jellege miatt érdekel ennyi, lehet megéri lehet de lehet hogy nem. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2014.10.30. 15:49:43
Mondjatok nekem egy olyan játékot az elmúlt 1-2 évből ami nem volt optimizálatlan és nem kellett hozzá day one patch... tényleg érdekel, mert én nem emlékszem ilyenre, olyat ami mindenkinek hasított és pazarul futott :)és senkinek nem volt egy darab problémája vele és nem voltak bugok, nem volt fps probléma, nem voltak pop up textúrák, nem volt fagyás és nem volt crash