Egyébként röhej, mert NEM VOLTAK KÉPESEK a kezdetek óta kijavítani egy GForce bugot. Most már sokszor a pontot se adja meg ha foglalsz, anno minden foglalásért ezer pontot adott. Így fejlõdni pedig ...
Sõt, ismét bugosak a kétkezes kardok, szóval szerintem - tartalom ide v. oda - jelenleg ez egy baszott nagy trágya. Pedig lelkes voltam, de nem normális, hogy egy ilyen játékot fél év alatt se tudtak összerakni értelmesen.
No hát meglett ez a játék is, gondoltam MnB után ez valami szebb és jobb élmény lesz.
Háát... nem. :) Training olyan mint sajtreszelõvel... Lovat meg sebességbe kell tenni... ööö... sehol sincs MnB lovacskázásához képest. Igaz abban meg gyalog nem jó.
Multiban jönnek a batár emberkék atomdurva cuccokkal. Ami nem feltétlen baj, ha ténylegesen lehetne vívni és nem csak kaszabolás menne. Az alap footman amivel az ember kezd sokra nem alkalmas, a kétkezes karddal hadonászó Guard egy picit jobban teljesít (legalább sebez).
Amire nem jöttem rá, hogy miért megy néha látszólag keresztül a fegyver 1-1 emberen enélkül, hogy bármi történne.
Még adok neki idõt majd, de egyelõre nem érzem mitõl jobb ez nekem mint 1000 éves MnB azon túl, hogy szebb. (Oké, lefejezni valakit fasza dolog.)
Nem éri meg a dobozos. Ritka, de steamen a fele, mint bárhol máshol. És kapsz egy dobozt, egy York páncélt és pár fegyvert, semmi leírás, csak figyelmeztetések, és install, meg a gombok. Sanyi.
Sztím topikban biztos akad aki meg tudná neked venni.
Már csak azért is érdemes ott próbálkozni(illetve SteamTrades-en), mert bolti változat abszolút nem valószínû. A legtöbb új Paradox játék csak digitálisan jelenik már meg.
Nos, feltettem amit egy Solid Snake írt az Assassins Creed 3 topikban a grafika javításával kapcsolatban, és itt ez produkálta:
Picit átvariálták,de határozottan élvezetesebb a játék, a buzi fejszék közül sajna még mindig egy-kettõ értelmetlenül unalmas maradt, de azért látszik a fejlõdés. A szerver már nem dobál le, viszont a nyomorult gf bugot nem bírják kijavítani ...
Nem hiszem hogy bármi ki fog derülni. Ha a last steam standing(pitched battle) játékmód szar is lesz, akkor is marad majd 300 ember fõmûsoridõben, ez nem fog változni egyik napról a másikra. Az más kérdés hogy meg-e tudják valamivel állítani a lassú csökkenést, de fõleg, érdekesebbé utdják-e alakítani a játékot. Továbbra is a játékmódokkal van a gondom, mert egyszerû deathmatch megy csak, azt meg simán meg lehet unni. Erre még az egyszerûbb Chivalry is bõven rá tudott licitálni a feladat alapú pályáival.
Jelenleg a több éves Warband valami 4-5000 Steam játékosnál tart jobb esetben, pedig a grafika mára gagyi, az animációk borzalmasak, a harcrendszer kicsit gyengébb mint a War of the Roses-ben, de a nagy létszámú mozgalmas játékmódjaival(várostrom!), és a nagy rakás modjával(amibõl 2 külön pénzes kiegészítõ lett, annyira sikeresek) nagyjából teljesen uralja a "kardozós játékok" mûfaját.
Ennek a játéknak holnap derül ki, hogy vége van-e. Ha marad ez, ami, akkor vége, ha nem, akkor van jövõje, de amit ezek egyik pillanatról a másikra nerfelnek, az már kezd röhejes lenni. :)
Ez egyébként októberi video. Azóta annyi mindent nerfeltek. (Páncél, kétkezes, fejszék, balták, stb.)
"a maradék játékosok egy része is elhúz, sokan szeretik ha a multi játékukban több tucat szerver közül válogathatnak, és ha ez már nincs meg, akkor tovább állnak" Te írtad.
Egyébként írtam, de ez a reggel hét órai kép volt, ahol 61es pingig látszódnak a szerverek. Ez Európában nem feltétlenül a csúcsidõ.
Játékosszám alapján rendezett listával meggyõzõbb lehettél volna, kép alapján van két teli szerver, meg egy nagy rakat teljesen üres. Ettõl független 300-400 körüli játékosszám még mindig reális, csak ez ugye tizede a kezdõ értéknek, és lefele tendál. A játék továbbra is egyedi, és nagyon épít az ügyességre(lásd itt mit összehaxol a jóember), de továbbra is egy bot egyszerû deathmatch játék, minden erõssége ellenére.
Az update-ben jön pár új fegyver/páncél éés.. last team standing mód? Erre kellett több mint 2 hónapot várni?
Nos, én nem tudom milyen multi játékokkal játszottál, de ma reggel így festett a kép:
Hogy a 102 szerver az sok v kevés, nos az játékosfelfogástól függ.
Részemrõl MINDIG találtam 32es/64es szervert minden játékstílusban, és ezzel sosem volt bajom.
Én a hibát abban látom, hogy PONTOKAT csak akkor kapsz, ha legalább heten játszanak egy szerveren. Ez persze érthetõ, de hogy ne lenne szerver, az baromság, max. a playerek türelmetlenek.
Megesik hogy az ember olyanra kattan rá amire már nem sokan. Pl skirmishben én még akkor is élveztem a Dawn of War játékot, mikor már hálóval sem negyon lehetett multi játékost szerezni hozzá.(egyébként egész sokáig jól ment, és mind a mai napig játsszák a játékot online, de tényleg egyeztetni kell, nem lehet csak úgy egy 4v4 meccset bármikor összehozni) Soldiers Heroes of World War II, Faces of War multija még gyorsabban kidöglött.
Sajnos a War of the Roses mint a multi only indie játékok általában nem ilyen szerencsések, mert nincs single játékra lehetõség, ha viszont a multi egy pont alá süllyed, akkor a maradék játékosok egy része is elhúz, sokan szeretik ha a multi játékukban több tucat szerver közül válogathatnak, és ha ez már nincs meg, akkor tovább állnak.
Most ezt nem értem. Belenyomtam az elmúlt hetekben minden szabadidõ ebbe a játékba, otthagytam egy idõre a GW2t is, most meg azt olvasom, hogy kiesett a 100ból? Biztos nem is ezzel játszom akkor hetek óta. :) (Megj. rég kötött le ennyire valami, ami nem MMO ...)
Ma zsinórban!!! 4x vágott ki v. döglött be a szerver (elvileg offi) amin nyomtam (conquest) úgy, hogy 2 perc volt hátra a végébõl. Mindegyiknél mi vezettünk, és mindegyiknél az elsõ három-négyben voltam playerként. Nem kicsit voltam mérges, mert iszonyat sok pénz és xp szállt el. :( Fel is bakkeroltam magam rajta az utolsónál.
MIÉRT KELL MINDEN KIBASZOTT PARADOX JÁTÁKNAK ENNYIRE BUGOSNAK LENNIE? :D
Volt olyan is, hogy nem vágott ki, hanem berakott egy bástyába, ahol nem volt kijárat. :)
Nem reagáltam túl semmit, ezt hallani a ProsiebenSat1-Alaplaya bagázsról. Épp ezért kérdeztem, hogy szerintetek mi várható?
Igazából az a gáz, hogy szerintem megjelentek a csalók. Legalábbis ezt érezni. Némelyik arc olyan dologkat mûvel, ami biztos nem tudás.
A hit detectionnel pont nincs semmi gond, az animációk is rendben vannak(pláne Warband után), a játékmenet meg olyan, amilyen.
Ha nem találod el az ellenfelet, akkor valszeg gyakorolnod kell, az más kérdés, hogy egy átlag összecsapás milyen röhejesen idétlenen néz ki ahogy a felek kerülgetik egymást, esetleg összeakaszkodnak és megpróbálnak klickspamelni míg valamelyik eldõl.
Lenti videó pont azt állítja, hogy a Chivalry a jobb pont az élvezetesebb harcrendszere miatt, de összességében látszik, hogy a WotR-ba pakolták a több pénzt és talán fejlesztési idõt.
Ez a játék most milyen szinten van? Mert amit én eddig láttam, elég gáz... esetlen suta, hadonászás animációk, szar hit detection. Az h percekig kell a másikat paskolni karddal mire végre talál, az is vicces. A jobbra-balra kalimpáláson kívül van más támadás?
Lenti videó az állítja a WoftR a jobb, de nekem nem úgy tûnik.
Szerintem egy nagyon jó bemutató/összehasonlító videó the UKs number one variety gaming commentator õfelségétõl, és nem igazán lehet belekötni. Nem mellesleg az én véleményem is hasonló.
The Digital Deluxe Edition includes: The House of Lancaster DLC with the following items: Golden Lion Charge Plate Cuirass Royal Helm Black Iron Oxide Castillon Sword Royal Honey Badger Helmet Crest Official Soundtrack
Ha nem Steam-en veszed, akkor House of York DLC-nek hívják, és fehér a páncél színe.
Lol. Én azt hittem ez még nem jelent meg, mert a hazai boltokban csak az 576nál volt róla info, ott is okt. évgi, most már november végi megjelenési adatokkal. Erre a steamen azt írják, hogy okt. 2. volt a megjelenés. :)
Mit tartalmaz a War of the Roses Deluxe Edition - Four Pack a simáhozképest?
Már a németeknél 23 szerver van, közben egy amszterdami (holland) szervert is indítottak, amik szintén leágazódtak min. 3 alszerverre. 64 fõs szervert meg ritkán találok, meg ha van is általában 2 van online. A legtöbb 32 fõs.
Szóval egyre csak nõ a közösségi része, és sokszor nagyon sokszor élvezet nézni a csapatmunkát. Az élmény ilyenkor felülmúlhatatlan.
Kívánom hogy igazad legyen, nekem a béta totál elvette a kedvemet a játéktól. Szaggatott, tele volt csalókkal, és kb 1 óra után meguntam a folyamatos cséphadarást.
A játék maga jól sikerült, kritikailag és a pénztáraknál is jól szerepelt. Paradox kijelentette, hogy Franchise született és lesznek további tartalmak, fejlesztõket megdicsérték. Ígértek plusz tartalmakat minden téren.
Van egy igen tekintélyes játékos közönsége a játéknak (értsd konstans játszanak rajta több százan, országonként 15 szerver van: olasz, francia, német, brit, amerikai szerverek vannak többnyire fullon. Német speciel konstans tele van mind a 15 az már kapásból 480 ember, és akkor a többi szervert nem is említem, amik szintén általában 75 %-os módban üzemelnek. Igazából olyan hosszú a szerver lista, hogy 10 percig kell görgetni, hogy az aljára érj!)
Akkor miért is lóg bele a kolléga keze a bilibe?
Egyébként a játék maga ordít egy várostrom módért, amit nem lenne egyáltalán bonyolult kivitelezni, csak a mostani conquestet kéne kissé módosítani.
Ha úgy fogják támogatni a játékot, mint a Bioware a Mass Effect 3-at multis tartalmakkal, akkor nem lesz itt gond.
Én mit várok tõle, hogy mivel bõvüljön ki mondjuk úgy cirka fél év alatt?
- Várostrom mód - Lovagi torna - ezt épp egy haver hozta fel nekem - új pályák - új felszerelések (páncélzat, fegyver, skinek, minõség, stb - Single-ben egy min 4-5 csatás kampány (ne tutorial) - olyan kampánya legyen neki, mint a Total Warban... egy pár csata helyszín, amit meg kell nyerni, némi átvezetõkkel megfûszerezve.
Mondjuk az utóbbi elvárásom szinte lehetetlennek tûnik :)
Komolyan én sem gondolom azt, hogy így hagyják, ugyanis 7 pálya és gyakorlatilag egy játékmód(deathmatch) mellett a játék nem fog karácsonyig sem kitartani, az meg nem vicces a pár eurós DLC áradatban gondolkodó Paradox számára, ha a játék multi közönsége eltûnik év végére. Szerintem DLC pályák és/vagy fegyverek lesznek az új tartalmak, meg újfajta multi játékmódok az összes pályára.
Hunor1: Na ne bohóckodjunk kérem. Egyrészt multiközpontú játékokat warezolni õsi román szokás, másrészt a Steam ugyan sz@r1k rá hogy milyen játékokat töltesz le, de faszkorbáccsal büntetik, ha a kliensüket buzerálod, és egy tört játékot akarsz Steam rendszeren keresztül használni.
hi. kinnt van a játék törve. Valaki leszedte már? Állítólag csak be kell másolni a steames mappába( common) és lehet vele játszani ??? nem nagyon tudom elképzelni....
A WotR sajnos pont azért ennyire elkapkodott, mert egyidõben jelenik meg a Chivalryval.
És ez a legnagyobb gond a WotR-al szerintem, hogy nagyon egyszerû.
Fejlesztõk fogták a Mound and Blade harcrendszerét, kicsit csiszoltak rajta, és belerakták egy bot egyszerû kardozós deatchmatch játékba, amit megbolondítottak egy kis szint lépéshez kötött személyre szabhatósággal, hogy az MMO/modern FPS-eken edzõdötteknek is jusson valami örömérzet. Éés naygjából ennyi, az ember megy egy-két kört vagdalkozni, közben képébe kap pár RANK UP!, KILLSTREAK!, és ACHIEVEMENT UNLOCKED! üzenetet, megkeresi és kigrindolja a legerõsebb fegyvert amivel mások hozzá sem érhetnek, de mást nem tud magával kezdeni, hisz még a MnB legnépszerûbb módját, a várostromot is ejtették a repertoárból.
Helyzet az hogy a Chivalry-ról sem tudunk sokat, lehet az is határszar lesz persze, de maga az a tény, hogy legalább _megpróbáltak_ elmozdulni az egyszerû deathmatch és ilyen környezetben borzasztóan kinézõ zászló foglalgatós játékmódoktól, és egyfajta feladat alapú csapatjátékot _próbáltak_ meg összehozni, már ébreszt valami bizalmat bennem a projektjük iránt.
Megj. nem hittem volna, hogy a Conqueror AD 1086 után évekig kell majd várni a Mount and Blade-re, és most a nagy esélyes War of the Roses helyett is egy másik game lehet a befutó.
Õk maguk pakolták ki a linket a zárt Paradox fórumba, így aki benne volt a bétában, az simán tudhatott róla.
Engem speciel nem nagyon érdekel már, én attól félek Paradox és Fatshark megint kitesz magáért, és egy újabb közepes és jó bugos játékot dobnak piacra.(sok játékosnak el sem indult a béta..) XP rendszert biztos nem fogják rendesen belõni elõször, a játékmenet továbbra is csapkodásból áll(mondjuk vívás helyett), a fegyverek legutóbb mikor néztem vegyesen voltak gyengék/erõsek úgyhogy az egyensúly az érdekes lesz, conquest meccsek továbbra is egy pontra szaladgálással tarkított TDM menetek kooperáció és koordináció nélkül.
Igazából a majd egy hónap alatt nem léptek elõre olyan óriásit, én valahogy többre számítottam.
A játék bétája véget ért. Illetve mégsem, mert ha a Steamen a játék tulajdonságai ablakban a béta fülön a legújabb tesztet kiválasztodb és jelszóhoz beírod hogy fatshark! , akkor a legújabb változattal tovább lehet nyomni akár fejlesztõk ellen.
Egy haverommal szoktam játszani. Kifejezetten jó móka, pláne ha szó szerint 200 ember van bent a szerveren:)
Mondjuk egy várfoglalás,vagy bármi más mert egyenlõre elég szar így játszani vele!
Nekem tegnap küldték, de valami vicc ez a játék ebben a formában. Taktika nincs, csapatjáték nulla szinten, harc csak összevissza csapkodás, bár a hangulat még így is nagyon jó...el tudnám viselni single player módban, a grafika is elég szép lett.
Tsá mindenki!
Ha vkinek szintén megvan a béta azzal szívesen játszanék együtt skypon akár.
Sziasztok!
Szereztem béta meghívót, de sajna nem megy a gépemen, s õszintén szólva nem is annyira érdekel már a játék. Szóval, akit érdekel a béta küldjön pm-et. Ha valakinél akad én örülnék egy DOTA 2 béta-kódnak cserébe, de ha nincs az se baj.
Komolyan megnézném azt a fejlesztõt, aki rossz néven venne egy hurráoptimista "jó lesz ez, vegyed megfele" generic ajánlót a készülõ játékáról.
És talán tényleg jó lesz, de nem ebben a formában. Legalábbis a tökömnek kell még egy random cRPG variáció újabb 30(24)€-t. Még ostrom mód sincs benne, pedig hányan reménykedtek.
A lovak érdekesek, nehéz irányítani, de megfelelõ fegyverekkel szanaszét lehet szadizni a talpasokat nyitot pályákon. Viszont az túl erõs rúdfegyverek itt is bejönnek, egy jó alabárd nyisszantás lovast/lovat gyilkol, ha túléled, rád mászik a túlerõ. Magyarul a lovasokat nem érzem sem túl gyengének, sem túl erõsnek, viszont a pályák egy része lovacskázásra simán alkalmatlan.
"...4 oldalról történõ hárításról, és 4 oldalról történõ támadásról. A bal gomb a támadás gombja, majd az egér kis mozdulatára adjuk meg az irányt a csapásnak, és amint elengedjük a gombot, támadunk. A védekezés is hasonlóan mûködik..."
Ja, értem. Szóval Warband, singleplayer nélkül. Minden világos.
Nos urak lehet sirdogálni, mert a játék október 2-án megjelenik, viszont úgy november-decemberre lesz kész, ha..
Bugok jönnek-mennek(fagyás, el nem indulás, játékbeli glitchek), ezek meg lesznek oldva, viszont itt komolyabb koncepcióbeli gondok vannak.
A játék per pillanat egy kibaszott free for all deathmatch még területfoglalós csapatjáték, azaz Conquest módban is, az együttmûködés teljesen véletlenszerû, kommunikáció nincs, már csak azért sem, mert az egyetlen chat ablak nehezen követhetõ, és macerás használni.
Rettenetes bizonyos fegyverek egyensúlya(lásd még a géppuska lándzsa, instakill alabárd szócikket), a szintlépések kapásból el vannak kúrva(rettenet sokáig tartanak), kb 20 körüli szintig a személyre szabhatóság egy rossz vicc, a késõbb kiváltható tárgyak egyértelmûen jobbak(azaz nincs sidegrade rendszer ahol annyi hátránya van az új fegyvernek mint plusz elõnye), azaz aki napi 10 órát nyomja az egyértelmûan jobb lesz a játékban. A harcrendszer komoly kihívásokkal küzd, a blokkolás vagy mûködik, vagy nem, a legeredményesebb vívási mód az eszetlen klikkelgetés, abból is az oldalvágás, így ha véletlen valamikor egy szerveren 100%-ra lesz állítva a friendly fire, akkor több halott csapattárs lesz, mint ellenség.. +riposte(visszavágás) és egyéb alap skillek magas szinten megvásárolható perkekként vannak bent.
Ha most ránézel egy meccsre madártávlatból, akkor azt láthatod, hogy két csapat fegyveres eszetlen csapkodva megrohanja egymást, és az gyõz ahol a magasabb szintûek vannak, vagy legalábbis ahol gyorsabban csapkodtak.
Egyesek szerint ez nem más, mint középkori Call of Duty eddig. Én nem értek ezzel feltétlen egyet, de csapatjáték az biztos nincs jelenleg a War of the Roses-ben.
Úgy néz ki a Steam elõrendelõket is beengedték a bétába, szóval az NDA-nak gyakorlatilag lõttek. Viszont ez ugyan az a múlt heti(?) Beta 6 build, ami egyébként hemzseg a kiegyensúlyozatlansági, és jetéktervezési hiányosságoktól(amiket természetesen még lehetne megjelenésig javítani), ez egy igazi béta állapot még, aki erre ráengedte a NDA nem is ismerõ, alapjában egy kész játék demóját váró Steam elõrendelõket, az ritka nagy hülye volt szegény.
Úgy nézem egyébként hogy egész tûrhetõen be van tartva az NDA, nem nagyon találni olyan fórumot, ahol találgatáson kívül más is történne, viszont a Top Secret paradox fórumról meg az a benyomásom, hogy a Fatshark ezt a játékot komolyan veszi, így akármi lehet még belõle.