Act II-nél vagyok már x pályán túl és azt kell, h mondjam a játék teli találat - ez A Sniper játék - persze, azért hibák vannak, de a LÉÉÉÉNYEG amitõl sniper game egy sniper game, na az stimmel :)
Pro:
- van ballisztika - VÉÉÉGRE - és elég valósághûnek hat. számol a játék széliránnyal, távolság miatti lövedék eséssel a gravitáció miatt és ennyi elég is egy játékba úgy 3-400 m-tõl már lehet számolni a 2 fenti tényezõvel több-kevesebb fölé és mellé célzást nem úgy, mint az idióta sniper elite V2-ben, ahol már 60-70 m-tõl ugyanezt meg kell tenni õk pisztoly ballisztikát számoltak :) szóval a ballisztika 10/10 - teli találat - ez a játék lényege
- enemy AI: bõségesen van és most nem lett annyira eltúlozva, mint a GW1-ben ha felfedeznek, iszki-ri, futás, nyúlcipõ, különben megrohamoznak és szitává lõnek ott keresnek ahol elõzõleg felfedeztek és ott is maradnak abban a körzetben ha te is ott maradsz a karakterrel, abban a reményben, hogy majd jól elrejtõzöl, akkor megszívod, ronggyá darálnak mivel a sniper puska közelrõl semmit nem ér a pisztoly pedig nem tudja felvenni a versenyt a roham gépkarabélyok tûzerejével és gyorsaságával ilyenkor tehát taktika: - ami az életben is egy felfedezett mesterlövész esetén hogy el kell futni jó messzire és onnan adni egyenként a buksi skúlót az enemy fattyának majd mikor újra felfedeztek, uccu-neki húzás a következõ fedezékbe és onnan ugyanez stb.-stb. akinek ez nem tetszik, az menjen gears of warozni, az az õ játéka :)
- van benne night-vision és infra (elõbbinek az aktiváló hangját átvették a Splinter Cellbõl - piros pont érte :) de ilyen van az ellenségnek is, így adott pályán csak fedezék mögött, vagy ha éppen nem arra néz az enemy, tudunk észrevétlenek maradni - ez szintén valósághûre sikerült
- hangulat: sok helyen a Modern Warfare sniper pályáinak hangulatát idézi zenében, dumában, amik ugye szintén nagyon el lettek találva tehát nem hiába sírtuk nekik f.szbukkon, h figyeljenek erre :) meghallgatásra talált
Contra:
- Grafika: cry engine 3-as Crysis2-3 hoz képest elég gyenge, de összességében egészen rendben van 2013-as szinten semmi kimagasló, de azért O.K. a titka a dolognak: el kell vonatkoztatni a crysis látványorgiájától :) a City Int. egyelõre még nem tudja jól kezelni a CryEngine 3 motort, de majd beletanulnak :)
- sérülés modell: itt kissé bugos a játék. Mellkas és fejes lövés tud halálos lenni. minden máshová ért találat után az enemy 1 mp-re megtántorodik épp'hogy majd tüzel tovább ezerrel, mintha misem történt volna - sérülésból fakadó fetrengés vajúdás és ezt kihasználandó enemy csapattárs segítségére sietés és ezt saját javunkra kihasználás nincs
- játékmenet: elég lineáris - nem durván, de azért csõjáték. ha elmennél kissé messzebb felfedezni, nézelõdni, már rád is számol a gép, hogy húzzáááá vissza, különben kirak a játékból
- Hangulat: a Modern Warfare féle Captain Price-Soap MacTavish-Ghost féle karakterépítés, heroikus sztori nincs próbálkoznak vele, de nem jön át
SUMMA: összességében, amirõl kell szólnia egy Sniper játéknak ballisztika és enemy AI - azt egészen jól eltalálták és ez a lényeg emiatt felhozza az egyéb hibái mellett a játékot 8/10-re
Sniper game fanoknak nagyon ajánlott!
Hát nekem ez gáz, az alapvetõ bajom hogy ha elõbujok lelõnek, ha elfutok (már ahol lehet) nem látm õket tehát patt helyzet. Idegesítõ, Sniper-ben nem volt ilyen gondom.
Ha a Sniper Elite V2-vel jéátszottál ez meg se konnyanhat xD
Amúgy ha a játék fog úgy kinézni azzal a DX11-es packkal, mint anno a Crysis 2, az már pozitívum lenne. Természetesen még magasfelbontású textúrák nélkül is.
Ugyanaz a nehézség mint az elsõ részben ugyanazokkal a hibákkal! Ha egy területen lelõsz mindenkit akkor a 300 méterrel odább lévõ emberkék elindulnak feléd és te tökmindegy hogy a bokor aljába vagy behasalva ,ahogy odaérnek rádfordulnak és véged. Nem nehéz, csak azt kell csinálni amit a fejlesztõk elvárnak és akkor nem lesz ilyen gond!
Most csak engem szivat a játék vagy ez ennyire nehéz?
Ja de csak sima bugokért nem rakom fel, annyira nem lényeg, dx11 sem nagyon hiányzik. azt hittem valamit rak a játékhoz...egyenlõre nem látok hibákat, addig nem teszek rá semmit. :)
Azért thx az infót. DX11 miatt nem játszom még1x. :)
Egy két funkciót le kell venni és megy a Crysis 3 is jól. Advanced SystemCare "Game Booster"je segíthet kicsit. Persze emellett minden mást is érdemes kiiktatni. Mást nem nagyon ajánlok, mert zsákbamacska és én sem használom.
Hát ez tényleg rövid volt 4 óra 27 percet írt a végén a statnál. Tibetes pályák azért jól össze voltak rakva, mintha addigra tanulták volna ki a készítõk a pályaeditort :)
Ja nekem is ilyen érzésem van, bár a sötét pályát leszámítva élvezhetõ a stuff. Mondjuk a bulletcam lehetne jobb is, - meg vagy 25 dolog :D.
Ugyan nem értem még a játék végére (van még vagy 2 pálya) de szerintem az elsõ rész jobb volt, itt valahogy olyan súlytalan az egész játékmenet, a történet ha lehet még gagyibb, mint az elõzõben, a pályadesign néhol tök jó, néhol meg olyan gagyi, hogy csak ámulok, ,hogy tudták ezt összehozni. Úgyhogy az az ár amit elkérnek érte szerintem csúnya lehúzás ez max ilyen 2e Ft-os kategória de jó legyen 3 :)
valaki megveszi? ha igen irjon mert van ts3 szobám és közösen játszhatunk
sziasztok ugye nem csak 2 pálya lessz a multiban ugye?mert az nagyon gáz lenne nem elég hogy rövid a singleplayer csak 2 multiplayer térkép van!ugye lessz még hozá remélem,és h ingyen
Ha kinõnek a saját álomvilágukból akkor esetleg, az a baj hogy maga a CryEngine fejlesztõi a saját motorjukat csak látványban értik jól, Míg más idegen fejlesztõk ha nem is tudnak alkotni akkorát de értelmesebb játékokat tudnak csinálni...kár érte, a CryEngine a Crysis 3-ban szép, de ahogy az Other-es tag mondta ehhez semmi nem kell a jövõben a látvány megvan már csak a játék/játékmeneten kell változtatni.
Azért az kétlem.Évek alatt talán ebbõl is meglesz az 1+ millió eladás. Inkább fókuszáljanak valami jobbra.
Nagyon remélem hogy a kalandjátékuk meghozza a hõn áhított sikert nekik,de az még nagyon odébb van :( Valamit azért elhinthetnének már belõle igazán.Legalább hogy Cryengine-es lesz vagy mi:D
Jah mert egy 690-el menne 30-40 fps-t, akkor a megoldás hogy vegyek új gépet? Tök lényegtelen milyen gépem van, Crysis 3 "üres", "rövid", "játszhatatlan", ez nem....az engem kuvára nem izgat hogy másnak bivaly gépe van. Ez a lényege, nem annyira szép cserébe kis gépeken is játszható.
Hát igen a ballisztika tényleg jó nem olyan Sniper elite szintû 100m-en 1m-rel elfújja a golyót a szél szintû valami, it tényleg reálisnak tûnik, bár sosem voltam mesterlövész, meg nem számoltam ki az 500m-re 5m/s-es szélben kilõtt golyó trajektóriáját, de úgy érzésre nekem jónak tûnik. Az AI viszont, hát inkább csak scriptnek mondanám, ,mintsem rendes AI-nak.
Ezért írtam egy kis kommentet, az alsó a többeknek játszhatatlan gépigénnyel bíró Crysis3, vagyis nem 1 játék. Erre írtam hogy ne a Crysis 3-hoz nézzék. :P
Miért mondod? Megjelenik egy kép, hogy ilyen lesz és utána kapunk egy nálánál sokkal rosszabb minõséget. Mi ez, ha nem tiszta átverés? De, most a reagálásodon elgondolkoztam... lehetséges, hogy a 2 kép nem is egy játékból van? Mert akkor nem szóltam :) Egyébként Commodore 64en nõttem fel :)
Hát én nem tudom de szerintem az elsõ rész szebb volt, itt valahogy nem állt úgy össze a pályadesign sem. Ráadásul elég sok a gagyi karakter animáció is, viszont legalább nincsenek azok a béna COD utánzat küldetések, mint az 1-ben.
Nem, nem erre értem, nem biztos hogy ez. Hanem sok játékkal szerintem csak úgy játszik, feltételezve hogy annyira nem is érdekli, és akkor nem mélyül bele annyira. Gondolom én.
Neki minden 5 óra. :D Szerintem marha egyszerû, "siet" végigjátszani õket. Más az ha nyugodtan tolod és azért nem rohansz. Crysis-ban is végig lehet futni hogy szinte senkit nem ölsz meg.
Nekem durván 40-45 perc volt eddig 1 pálya elvileg 10 van belõlük az akkor kerekítve 7 óra vagyis nem 5. Nem tudom, Grebber hogy csinálja, hogy neki szinte minden 5 óra hosszú :D