Act II-nél vagyok már x pályán túl és azt kell, h mondjam
a játék teli találat
- ez A Sniper játék -
persze, azért hibák vannak, de a LÉÉÉÉNYEG
amitõl sniper game egy sniper game, na az stimmel :)
Pro:
- van ballisztika - VÉÉÉGRE - és elég valósághûnek hat.
számol a játék széliránnyal, távolság miatti lövedék eséssel a gravitáció miatt
és ennyi elég is egy játékba
úgy 3-400 m-tõl már lehet számolni a 2 fenti tényezõvel több-kevesebb fölé és mellé célzást
nem úgy, mint az idióta sniper elite V2-ben, ahol már 60-70 m-tõl ugyanezt meg kell tenni
õk pisztoly ballisztikát számoltak :)
szóval a ballisztika 10/10 - teli találat - ez a játék lényege
- enemy AI: bõségesen van és most nem lett annyira eltúlozva, mint a GW1-ben
ha felfedeznek, iszki-ri, futás, nyúlcipõ, különben megrohamoznak és szitává lõnek
ott keresnek ahol elõzõleg felfedeztek és ott is maradnak abban a körzetben
ha te is ott maradsz a karakterrel, abban a reményben, hogy majd jól elrejtõzöl, akkor megszívod, ronggyá darálnak
mivel a sniper puska közelrõl semmit nem ér
a pisztoly pedig nem tudja felvenni a versenyt a roham gépkarabélyok tûzerejével és gyorsaságával
ilyenkor tehát taktika: - ami az életben is egy felfedezett mesterlövész esetén
hogy el kell futni jó messzire és onnan adni egyenként a buksi skúlót az enemy fattyának
majd mikor újra felfedeztek, uccu-neki húzás a következõ fedezékbe és onnan ugyanez stb.-stb.
akinek ez nem tetszik, az menjen gears of warozni, az az õ játéka :)
- van benne night-vision és infra (elõbbinek az aktiváló hangját átvették a Splinter Cellbõl - piros pont érte :)
de ilyen van az ellenségnek is, így adott pályán csak fedezék mögött, vagy ha éppen nem arra néz az enemy, tudunk észrevétlenek maradni - ez szintén valósághûre sikerült
- hangulat:
sok helyen a Modern Warfare sniper pályáinak hangulatát idézi
zenében, dumában,
amik ugye szintén nagyon el lettek találva
tehát nem hiába sírtuk nekik f.szbukkon, h figyeljenek erre :)
meghallgatásra talált
Contra:
- Grafika: cry engine 3-as Crysis2-3 hoz képest elég gyenge, de összességében egészen rendben van 2013-as szinten
semmi kimagasló, de azért O.K.
a titka a dolognak: el kell vonatkoztatni a crysis látványorgiájától :)
a City Int. egyelõre még nem tudja jól kezelni a CryEngine 3 motort, de majd beletanulnak :)
- sérülés modell: itt kissé bugos a játék. Mellkas és fejes lövés tud halálos lenni.
minden máshová ért találat után az enemy 1 mp-re megtántorodik épp'hogy majd tüzel tovább ezerrel, mintha misem történt volna - sérülésból fakadó fetrengés vajúdás és ezt kihasználandó enemy csapattárs segítségére sietés
és ezt saját javunkra kihasználás nincs
- játékmenet: elég lineáris - nem durván, de azért csõjáték. ha elmennél kissé messzebb felfedezni, nézelõdni, már rád is számol a gép, hogy húzzáááá vissza, különben kirak a játékból
- Hangulat: a Modern Warfare féle Captain Price-Soap MacTavish-Ghost féle karakterépítés, heroikus sztori nincs
próbálkoznak vele, de nem jön át
SUMMA:
összességében, amirõl kell szólnia egy Sniper játéknak
ballisztika és enemy AI - azt egészen jól eltalálták