Nekem sem tûnt fel, bár csak egy hónapja kezdtem el, nem is játszottam vele sokat, most járok csak Üstökös küldetéseinél, viszont a lõszerrel ritkán volt gondom. Két fegyver lehet nálam, az egyikben mindig van, még ha a másikból átmenetileg ki is fogy, de azért van elég utánpótlás, szóval ilyen ritkán volt. A multiplayer ugyan nálam nem játszik, de ha van olyan játékmód, aminek látom értelmét, az pont a kooperatív. Nehezen hiszem, hogy ezt érdemben pótolhatja, hogy testre szabhatom a karakterem külsejét. A cikkben nem értem, miért említik Bruticus-t, ugyanis ha igaz a hír, hogy csak az Autobotok oldalán harcolhatunk, akkor Bruticus-t baszhatjuk, mert õ Álca. Nekem kicsit csalódás ez a játék, eddig elég egysíkú, monoton, buta lövöldözés az egész. Ráadásul még ezt is elveszik a PC-s platformról, ahol bõ 10 évig nem is volt Transformers játék, az elsõ film adaptációja volt az elsõ a 96-os Beast Wars óta. Azt mondjuk nem értem, hogy a High Moon miért csinált egy szar játékot az utolsó TF filmhez azok után, hogy õk csinálták a War for Cybertront is, ami ugyan szintén nem a legjobb, de még ennek ellenére is korrekt, a TF feeling egy ideig feledteti a hiányosságokat. Pláne azok után, hogy az elsõ két film adaptációja botrányosan gyenge volt, igaz a másodikkal nem játszottam, a gépem nem bírta akkor, de az elsõ is bõven elég volt, azon az sem segített, hogy gyerekkori kedvenceimmel kaszabolhatok. Arctalan gagyi kis robotokkal teríthettem le egy lövéssel, az ismert karaktereket meg mindig halálra kellett dobálni tereptárgyakkal.
Nekem nem tûnt fel, hogy kevés lenne a lõszer, ha meg valakinek mégis az volt, akkor legalább kihívást jelentett. :) Nagyszerû játék volt, nagyon kellemeset csalódtam a filmadapcációk mellett.
Pont a kevés lõszer miatt volt pici taktikai íze a játéknak. Nem értem miért jó, ha felengedett egérgomb nélkül pörgetjük a pályákat.
Jöhet, a War for Cybertron-t is jó volt végigtolni