azért az ellenfelek meg tudják lepni az embert néha.highpoolba 1 kb. 80-as életű ellenfél 1 lövéssel úgy gépre vágott,h csak néztem v. meg is haltam.:)és még sehol sem tartok...
remélem ebből a bartel skillből többet is ki lehet hozni később,mert most 5ös szinten van nekem,és egy 107$-os cuccból lett 104$,egy 250esből meg kb.240.most vagy leszenek nagyon drága cuccok és akkor jól jön v. vmi á**aszás.:)
El kell jutnod a főküldetésben addig a pontig, amikor megszerzed a sugárvédelmi ruhát a Ranger Citadel börtönében lévő részeges arctól [ingyér']! Ha jól emlékszem az első Prison látogatás után van mindez. Egyébként tudtommal nem tudod kikerülni a Rail Nomad területén a sugárzást, bármerre mész, talán még a térkép legszélén a leg-leg-bal oldalon kerülve, kört téve is ott lesz... Sokat sebez...majd LA-ben Hollywood felé az ötös sugárzás 250 HP mínusz...meg a hatos Seal Beach felé, az sokszáz HP mellett is instant gyilok. Mindig szerezz megfelelő védelmet biztosító ruhát előbb, a főküldetés garantálja!
A Rail Nomad Camp-be be lehet valahogy jutni anélkül hogy a radioaktív felhőn keresztül dzsalnánk? Elég sokat sebez.
A gyakran előforduló tárgyakat eladhatod nyugodtan (például a felsoroltakat), csak a ritkákat/egyedieket érdemes megtartani...azokra esélyesen szükség lehet még, bár sok belőlük igazából nem is quest item, csak úgy leadhatod őket egy-egy embernek, akiknek éppen szükségük van az adott akármire...sokszor esélytelen is találgatni, tudatosan keresni, hogy mit kinek lehetne leadni, gyakran csak a beszélgetési lehetőségek alapján jöttem rá hogy valami valakinek leadható... :D
Nem igaz, a játék vége felé a 40-46. szint között voltak az embereim és még mindig lehetett volna hová fejlődni, közel sem voltak halhatatlan félistenek, sem mindentudóak...viszont a 30. szint környékétől a rang névlegesen nem változik, ugyanúgy 'hadnagy' marad ahogy tapasztaltam, akármilyen szinting...nem mintha bármit is számított volna a játék során tudtommal. :)
Általános kérdés: A sok junk és egyéb cucc ami nem quest item és nem tudom használni, azt el szabad adni vagy mindent meg kell tartani mert lehet valami mellékküldetéshez cucc? Gondolok itt a már említett serif csillagra, macikra, dohány, ékszerek stb. Üdv
Köszönöm a válaszokat,és bocsánat a helytelen fogalmazásomért.. Nem is a sztorira gondoltam,hanem arra hogy annyi de annyi lehetőség volt,hogy többször újra lehetett játszani. De ahogy olvasom a hozzászólásaitokat ez itt is meg van. Vannak ugyanúgy városok? Lehet tradelni?
Olyannyira nem volt mélysége, hogy egy óra alatt végig lehetett játszani...
Más mint a Fallout-ok. Ha valamihez hasonlít akkor inkább a Fallout Tactics-ot említeném amibe bele lett keverve némi RPG is. A történet egyszerű, szándékosan sok rohangászással elnyújtva a hosszabb játékélményért. Mély sztorija az nem igazán van (azért mély sztoriról az első Fallout-ban sem lehet beszélni), nem rejt magában igazi megdöbbenést kiváltó fordulatokat, egyszerű és kellemes, de semmi extra.
A körítés és atmoszféra nagyjából megegyezik a Fallout-éval, de ez nem is csoda, hisz előbbi a Wasteland alapjaira épül. Itt kicsit másabb a technikai színvonal, a bombák is később hullottak és a terepen még mindig érezteti hatását a sugárzás sokkal intenzívebb formában, mint a Fallout játékokban (a vetkőztetős nuke gránátok, amik ha túl közel állt a robbanás középpontjához egy karakter arról letépik a ruháit, különösen aranyosak). Nem rohangásznak óriás patkányok, radscorpion csordák és csótány hegyek, helyette más az élővilág, ami legalább olyan változatos. Robotok is vannak, de nem annyira veszedelmesek, illetve másképpen veszedelmesek mitn a Fallout robotjai. Power armor-ral még nem találkoztam, de szerintem nincs is, energia fegyverek viszont akadnak szép számmal.
Szerintem megéri a pénzét, kellemes játék, még épp kellően hosszú (ámbátor nem amiatt, hogy olyan csodásan bővelkedő a tartalom, hanem inkább mert sok helyre kell sokat menni és van töltelék helyszín ahol órákig ellehet az ember és semmi más szerepe nincs mint a szintlépések pörgetése), a döntéseknek van következményük amik sokszor előre nem is láthatóak de mégis logikusan következnek egymásból. Van benne újrajátszási lehetőség is pont a különböző döntések és azok következményei miatt, így egyszeri játékkal teljesen kipörgetni nem lehetséges, legalább 2-3 végigjátszással fedi majd fel minden apró titkát.
A kérdésem elsősorban azokhoz szól akik játszottak a Fallout 1-2vel! Mi a véleményetek a játélról? Van annyira mély sztorija,és megannyi lehetőség mint az elődökben? Milyen a játék atmoszférája? Mark Morgan megint odatette magát?
Előre is köszönöm a válaszokat! (Erősen gondolkodom a játék megvásárlásán,csak nem tudom megérné a 10k Ft-ot!)
A megoldáshoz talán menj át a második területre és ott is beszélj a másik törzs főnökével. Simán kidolgozható egy mindenki számára előnyös üzlet harc nélkül. Míg ha lopni próbálsz akkor abból harag lesz és öldöklés. Szóval jó alaposan járd be az első majd a második települést, szedd össze az összes feladatot és old is meg azokat (mindegyik itt megkapott feladat helyben megoldható a két település valamelyikén).
A csillagot meg vidd vissza a citeadel-be és ott keresd meg a megfelelő embert. Ez vonatkozik minden régiségre és más hasonló, ranger-ekhez köthető dologra. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.24. 09:07:03
Nem tamadnak meg az indianok mindenkeppen,csak akkor ha kozel mesz a 'totemjukhoz'. Vagyis ha csak a fonokkel targyalsz akkor siman maszkalhatsz ki es be.Az epulet tobbi resze tiltott terulet a rangereknek.A generator kikapcsolasa mindig tamadast indukal szal az felejtos ha nekik segitesz.Allitolag ez a quest chain nagyon hosszu,szoval sok osszetevos lesz.En sem fejeztem be. A talalt ranger csillag-ot vissza kell vinned ranger varosba es leadni.Majd onnan folytatodik a dolog.
Az a baj ezzel a fejlődéssel hogy ha nem találod meg időben a kellő embereket mindent a 4 alap embereddel kell helyettesítened és az veszed észre hogy félrecsúszik a fejlődésük. Most már 9 en megyünk 7 ember meg egy patkány meg egy kecske, kicsit vásári felvonulás jellege van a dolognak :) Egyáltalán nem gondoltam hogy fel lehet menni északnak a sugárzás mezőn át, elég szuicid dolognak tűnt. Miközben meg egyből két embert is fel lehet venni... Mi a megoldása ennek az indián telepes konfliktusnak ? A kapukat áram védi 15 % tudom betörni de a generátort alarm hatástalantás után is ha kikapcsolom jönnek a belső indiánok... szóval mindenképpen megtámadnak vagy kint vagy bent. Meg találtam mégegy ranger csillagot a hoboknál csak épp a küldi nem találom hozzá. Ez egy hatalmas város rengeteg küldivel nehogy kihagyjátok !
Persze. Az Ataris IT játékot parodizálják. Amiből mostanában találták meg a sivatagban az elásott példányokat.
sárkánylovag: Ott nekem nem krokik voltak, hanem sima honey badger-ek. Kroki szerű hüllőkkel először egy rab rejtekhelyén találkoztam, de kihívásban sehol nem voltak a badger-ekhez képest.
lammaer: Vannak bizony. Ha nem elég magas az outdoorsman skill-ed akkor nem is tudsz majd elfutni előlük. Ha magas akkor harc nélkül is elmenekülhetsz, az is ér Xp-t.
raja: Hol találtad? Ha kenyérpirítóból szedted ki, akkor tuti kelleni fog valakinek csak meg kell keresned kinek. Ha quest item akkor szintén belebotlasz majd abba az emberbe akinek kell. Játékokkal kapcsolatban a rail nomads camp-ben az egyik vasúti kocsiban dekkol egy srác aki érdeklődik a játékok iránt, bár elsősorban neki egy bizonyos disc fog kelleni, de hátha ezt is átveszi. Vagy vidd el a citadel-be és ott a múzeumban hátha átveszik tőled. Ha ez sem megy, tárold el a ládádban a citadel-ben vagy add el.
Az 5 krokodilos barlang az lent van délen level 9 es csapattal is csak erősen hátrálva tudtam megúszni épp. Viszont kapsz érte cserébe egy csapattagot csákánnyal a kezében. Kövesd a küldetéseket akkor megfelelő szinten mozogsz.
Igen van.Outdoor skilltol fugg hany % eselyed van elkerulni oket.
chris0000 #386:Az jó kérdés,hova keveredtem el.Azzal a Water valamivel mentem és ugye utonálllók vannak közben,hát így történt:D De most elölről kezdem a játékot,jobban odafigyelve.
Ja és quickload-ot sose használom Utoljára szerkesztette: TomStorm, 2014.09.23. 10:41:12
Van a játékban random encounter? Ilyen bóklászok az úton azt nyakamba esik pár rabló/skorpió? Leginkább farmolás szempontból érdekes ez nekem...
Nem mindegyik assault rifle tud sorozatot lőni. A kezdő puska például nem, mert az félautomata. Amelyik tud, annál majd aktív lesz a tüzelésmód váltás is (3 skuló egymás mellett a fegyver fölötti ikonsoron). Alapból sorozatot lőni a kezdő nehézfegyver (M2-es) és a géppisztolyok (submachine guns) tudnak.
Red nincs a dutyiban, ő kívül van, de a segítsége (rad suit) fejében beküld a dutyiba kiszabadítandó azt a manust akit a ranger-ek lecsuktak és amúgy az ő haverja.
A korábbi kérdésedre, fegyver szerelés kapcsán. Szerelés az nincs. A fegyver lebontásából mod-okat lehet nyerni vagy alkatrészeket. Előbbiek beépíthetőek fegyverekbe, utóbbiak leadhatóak a ranger citadel-ben a fegyvermesternek aki fizet értük jó pénzt. Ugyanitt a dokinak fájdalomcsillapítókat lehet eladni, a robbantós manusnak sz*rt (bármely állati vagy emberi ürüléket jó pénzért átvesz a megfelelő opciónál). A múzeumban dolgozó fickónak régiségeket leeht elpasszolni amiért cserébe más régiséget illetve skill könyvet is ad.
A robot lábat is a citadel-ben kell leadni. Ahol a fegyvermester van, ott van még egy ajtó a teremben ami egy nőhöz vezet és ő lesz az aki a lábbal foglalkozik. De ezt a főnök el is mondta miután neki beszámolt az ember a megtalált lábról.
A rail nomads táborba simán át kell sétálni de nem alulról, hanem oldalról. Ott kisebb lesz az összesített sugárzás. Oda amúgy Ace miatt kell menni nem a robi láb miatt.
Shiwo: A HP-sek könnyen nagy haverrá válhatnak ha akarod. Nem is kell érte sokat tenni, csak Angela feladatait meg a helyiek nyűgjeit kell rendezni. Gyorsan letudható a dolog probléma nélkül. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2014.09.23. 10:14:20
úgy mégis merre felé indultál el ? mert én krokiszerűségekkel sztem vagy lvl 5 után találkoztam csak.. persze ha elkóborolsz felfedezni, akkor simán belefuthatsz erős ellenfélbe, ez a Falloutban is előfordult.. én 500+ életerővel rendelkező robotokba botlottam bele úgy lvl 4 környékén...
ahogy raja írja...mesterlövésszel kezdj,és ne sajnáld rá az awernees attributomot + esetleg a feljlövést is rakd rá az első támadáskor. kicsi a %esély,de 1-két quickloadot megér.:)az attributom pontok elosztásánál én is jobban oda figyeltem volna,h milyen szinteket állítok be,de ki gondolta,h szintlépésnél nem ad csak skill pontot és majd 10-es szintnél 1-attrib.(sirdond írta #373) amúgy hova keveredtél el,h 1ből szétszedték a csapatot?én leghamarabb highpoolba találkoztam ilyen lényekkel,de az nem 5 perc játék után volt.:)
Az a rész szerintem teljesen felesleges,mint az iránytű!Gondolom akartak vele valamit de a végén kimaradt a végső változatból. Mint a küldetésnaplóban a zászlócska.Azt hittem legalább mutatja a térképen a célt de semmi.
Óvatosan haladj előre és mindig tied legyen az első lövés a mesterlövésszel! Mielőtt elkezdődik a harc guggoltasd le minden karit pontosabb a lövés.A sorozat lövésre van egy ikon , belehet kapcsolni! A gránátokat,bombákat rakétavetőket mindenki becsülje meg mert később a börtönnél nagy segítség lesz!
Szép ez a Ranger fokozat.Körülvett minket 5 valami krokodil szerüség és szétszedték az egész csapatom-.- Gyakorlatilag mozdulni se tudtam:DSzerintem a Ranger és az feletti fokozat inkább az előregenerált harcosokhoz jó.Én kevés vagyok ide a saját készítésü csapatommal.Lehet visszaveszek egyet..
Amúgy Assault Rifle miért félautomatán van?Sorozatos lövés kellene erre csak egy tölténnyel szarakodik.
Nem tudok rájönni, hogy jobbra fent a rádiónál a számok mit jelentenek. Pl. szintlépésnél 1830-ra felmegy, és ha nyomok egy call-t, akkor lemegy 1100-re. :/
Igen Rangeren kezdtem akkor jól tippeltem az lesz nekem való de még a karaktereket készítem.Pont most lettem kész mind a néggyel,ha jól gondoltam így 4-en kezdünk neki és nem választottam előre generáltakat bár köztük is van szimpatikus:-) Na remélem jó kis game lesz,eddig jól indul az egész
Én visszajárok a HQ-ra ott vannak a legjobb ruhák bent az épületben. Fegyvert meg mindenhol a szinthez megfelelőt nyomja Sőt a vegyvédelmi ruha is egy küldetéshez kell az van ráírva. Az a baj mindennel hogy dög nehéz 10 kiló a vegyvédelmi cucc pl az erőm meg nem növekszik A robot lábas küldihez hogy mész át mezőn ?mert oké van egy vegyvédelmi ruha vagy akkor csak egy emberrel mentetek át ?
hi. én rangeren nyomom.ha szereted a kihívást kezd ezen v. a legmagasabb fokozaton.
Üdv. Milyen fokozaton érdemes kezdeni a játékot?Még a Fallout-os időkben játszottam utoljára komolyabb körökre osztott stratégiai játékkal és persze XCom.Tehát bele kell rázódjak mégis szeretem a kihívást és rengeteg időt tudok tölteni a taktikázással,felszerelésekkel stb,melyik fokozat legyen így?
AG-ban a gyökereket amik elzárják az utat mivel lehet kinyirni?
Van a kereskedőknél a Highpoolban normális fegyver? Mert az AG-ban elég gyér. Azt nem lehet hogy bemész rögtön a kereskedőhőz mindkét helyen és csak utána döntesz melyiket csinálod meg?
én azt olvastam a neten, hogy az AG Center ad több XP-t, de az is a nehezebb.. írások alapján ami még mellette szól még, hogy a HP-sek utálják a Ranger-eket mint a sz@rt, és ha segítesz rajtuk, akkor is kábé csak "kössz b+" a hála, míg az AG Centerben azért kevésbé ellenségesek illetve tán végjáték szempontjából se mindegy, mert Highpoolban lehet ottpusztul Xszáz ember, míg AGC-ben mondjuk csak pár tucat tudós és farmer, de hosszú távú következménye az utóbbi pusztulásának súlyosabb lehet, sok-sok ezer ember halálát okozva
kereskedők sem maradnak meg, kiirtanak mindenkit a városban
a több quicksave ritka, pedig hasznos.. sőt, valamelyik körökre osztott játék (tán valamelyik Heroes vagy nem tom melyik játék volt már..) 3 autosave-et használ, körönként mentve
Divinity: Original Sinben is van ilyen, csak ott egy csúszkával még szabályozni is tudod, egészen magas értékeket is beállítva! (mondjuk nincs is SteamCloud támogatás benne, a teljes profilmappa fél GB körül van)
A quicksavet is ötletesen megcsinálták,nem 1 hanem 3 van belőle,így talán nehezebben fut bele az ember vmi végzetes hibába. nem is láttam még ilyet játékban.
Melyiket érdemes választani? Melyik ad több XP-t? Meg a kereskedők megmaradnak?
Jó lenne ha kapnánk még, de úgy tünik nem eddig nem kapunk. Sniperem 9 Ap je van és 5 a lövés 1 pont kellene hogy tudjon 2-t lőni ha ezt előre tudom...
Sziasztok!
Az attribute pontokat szint lépésnél nem lehet fejleszteni nem is kapunk többet mint amit a karakter generáláskor kiosztunk ?
Ti nekimentetek ezeknek a Red skorpió laktanyáknak a börtönnél ? Vagy ki lehet kerülni a dolgot hogy megszerezd ezt a Red nevű egyént?
Igen a ládák random. Talán csak az egyedi cuccok fixek. Mennyi a max szint amit el lehet érni? Highspool és Ag Center közül kell választani? Mert az egyik lerombolt lesz másodjára?
Hű most vagyok a börtönbe de itt hirtelen nagyon benehezedett a játék, ezek a 150 pontos red skorpionos nehézfiúk ...nem tudom mit lehet kezdeni nehézfegyveres emberek nélkül. Arra rájöttem hogy a szokásos rpg s csít itt is működik. A fegyverládák mindig ugyanolyan értékű fegyvert rejtenek de mindig mást. Érdemes visszatölteni ha számunkra felesleges fegyvert dob. Meg azt is most vettem észre hogy a fegyverek módosítását le is lehet róluk szedni ha jobb fegyvert kapsz. Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2014.09.21. 22:19:19
elég alapos vok,mindent átkutatok v. akár többszőr is próbálkozom ha robban esetleg.:) és ahogy írtad k.p. skill nélkül nem is megy és nem is választja mindenki,induló skillnek,tehát csak 1 help volt.:) Utoljára szerkesztette: chris0000, 2014.09.21. 22:09:43
hát, azért elég feltűnő szerintem. kezdő terepen úgy is végigjársz mindent, meg mindenkit leszólítasz és rá 10 percre kb meg is találod a festék sprayt (ha van kenyérpirító javításos skilled persze). akinek az nem fordul meg az agyában elsőre, hogy "ó ugyan mégis ki tudná ezt használni", az valszeg nem sok crpg-t játszott...
Láthatod milyen skilljeik vannak, Angela Death-et mindenképp érdemes felvenni az elején mert nagyon tápos. Késöbb cserélheted öket lesz választék bőven. Az, hogy melyik marad veled végig még nem tudom 6 óra játék után.
Nem teljes a lista, van még Takayuki (Leve L'Upe Mine) és Lexicanum (Damonta) is - a teljesség igénye nélkül. Los Angeles-ben is lesz még minimum 3-4 companion emlékezetem szerint, nálam kettő jött is magától a bázis elé...és ha már kalkulálás, L.A.-ben kegyetlen lesz az élet magasabb szintű energia fegyveres skill nélkül (4-6 környéke nem árt), érdemes rá gyúrni még Arizónában. A 3 párbeszédes skillből is találkoztam nem kevés esettel ahol 8-ra vagy akár 10-re is szükség volt hogy el tudjunk érni valamit (amit másképp nem lehet)...a zártörés és széftörés területén szintén lesznek poén pillanatok, amikor 10-es szinten bedobja a játék a 64 vagy akár 38%-os sikerességi esélyt, még jó hogy létezik a quickload...nincs mit szépíteni rajta, kerek perec L.A. hatalmas szopóroller lesz először megérkezve, tátong a balansz szakadék. Arizónában még nem különösebben nehéz nagy királynak lenni, az elutazáshoz közeledve, ha tudatosan fejlődgetett az ember...de L.A.-ben teljesen más a világ, szinte olyan mintha új játékot kezdenénk, újra lehet fejlődni sokkal magasabb szintre, hogy kicsit is ütőképes legyen a csapat...supreme jerk nehézségen offkorz. :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2014.09.21. 21:21:02
nagyon körültekintőnek kell lenni a játékban.amit találunk a játék során és úgy gondoljuk,h kacat és eladjuk,nem biztos,h jó ötlet. mindent nagyon jól meg kell vizsgálni,h mire lehet jó,mielőtt eladjuk! pl.a PAINT SPRAY kell a grefitis embernek(CITADELL) és lazán +SKILL-t ad! +1BRAWLING SKILL.ki gondolta volna.véletlenűl jöttem rá. meg ki emlékszik ilyenekre,h vki a sarokban festegette a falat!
nekem Angela nélkül is odaadta a shotit ... egyébként ha nem is a "megdumálós" karakterem az aktív, akkor is kiadja a lehetőseket, csak addig nem enged adott választásra kattintani, amíg nem választom aktívvá azt a csapattagot.. de azt lehet beszélgetés közben is, szóval teljesen mindegy, hogy kivel kezded a pofázást..
én meg arra,h nem mind1kivel kezdeményezzük a beszélgetést.mindig olyan csapattaggal kell kezdeményezni akinek vmilyen ASS képessége van,mert ha már belekezdtünk és látszik,h lehet variálni a beszélgetésen,már hiába váltunk karaktert,a beszélgetés lezárul.nagyon fontos! példa erre a CITADEL táborban lévő betonbunker előtt állő őr.ha nem 1ből KISS ASS v. HARD ASS képességű karakterrrel kezdjük a beszélgetést akkor az alap beszélgetés után már csak annyit fog mondani,h addig nem enged be amíg nem végeztünk a rádió tornyos küldetéssel kapcsolatos dolgokkal.de ha pl.ANGELA DETH-el kezdjük a végén +30XP-t és 1 régebbi shotgunt kapunk lőszerrel.vagy harcolhatunk is vele,de nem ajánlatos,mert elég erős.:)
Én eddig két dologra jöttem rá aminagy segítség volt. Egyik hogy elején nem volt robbanóanyag szakértőm és ezért állandóan berobbantam a kapuk kinyitása közben, így a perception mindenképpen kell, de ha nincs se hatástalanító embered netán zárnyitó sem csak simán rálőssz sörétessel a kapura és berobban,( ki is nyílik) másik meg hogy felesleges a töltény töltése a puskákba mert 4 pont, viszont a fegyvercsere nem is értem miért de SEMMI ÍGY aztán töltés helyett jobb választás az ugyanolyan fegyver átváltása immár tele tárral!
érdemes már az elején minden követ,vagy amit enged átvizsgálni. az ásóval ki lehet ásni.értékes dolgok vannak alattuk.már az elején energy cellt,többféle lőszert meg kacatokat találtam. ha talál vki pl.(scrappet)az jól jöhet a beszélgetéseknél is,mert vki pl.azt kér ,h beengedjen.meg szerelésekhez is biztos jól jön majd v. legalábbis remélem.:)
Ráadásul alig lép szintet így a skill fejlesztés nála lassú.Ha gyógyítani kell rámegy az összes kötszer.
Itt vannak a késöbb választható csapattagok érdemes e szerint kalkulálni az induló partyval.
Angela Death - The Veteran Ranger
CO 8 LK 1 AW 6 ST 4 SP 6 IQ 4 CH 2 (31 points total) Skills: Alarm Disarming 4, Assault Rifles 6, Brute Force 5, Field Stripping 4, Kiss Ass 3, Outdoorsman 4, Weaponsmithing 2 (72 points total) Equipment: Ace's Wrench (Unique), Canteen, Faded Letters, Pain Relievers, M1-1 Carbine with 10x 7.62mm Rounds
Chisel - Criminal Scum
CO 6 LK 3 AW 8 ST 4 SP 8 IQ 4 CH 2 (35 points total) Skills: Brute Force 4, Handgun 4, Submachine Guns 4, Weaponsmithing 4 (32 points total!) Equipment: Canteen, Auto Glick with 30x 9mm Rounds, Pain Relievers
Ralphy - Naive Kid
CO 4 LK 2 AW 4 ST 6 SP 6 IQ 4 CH 6 (32 points total) Skills: Bladed Weapons 3, Evasion 2, Move Silently 2, Salvaging 2 (18 points total) Equipment: Canteen, Lockpick, Pain Relievers
Rose - Grumpy Old Woman
CO 6 LK 4 AW 6 ST 2 SP 4 IQ 4 CH 2 (28 points total) Skills: Handguns 2, Field Medic 2, Surgeon 2 (12 points total) Equipment: Canteen, Pain Relievers, Rose's Notebook, Rose's Thorn with 30x 12 Gauge 00 Buckshot
Scotchmo - Lord of the Hobos
CO 6 LK 10 AW 8 ST 8 SP 8 IQ 4 CH 2 (46 points total!) Skills: Alarm Disarm 2, Barter 2, Bladed Weapons 2, Safecracking 2, Smart Ass 2 (20 points total) Equipment: Canteen, Machete, Lockpicks
Vulture's Cry - Indian Princess
CO 4 LK 2 AW 6 ST 3 SP 6 IQ 2 CH 6 (29 points total) Skills: Brute Force 1, Field Medic 2, Kiss Ass 2, Outdoorsman 2, Perception 1, Sniper Rifles 2 (20 points total) Equipment: None!
Szerintem min. 4-5 embere szükség van a skillek miatt. De az is lehet.hogy később mind a hétre.És még ott van a többi dolog/zárnyitás,széf,riasztó stb./ amit fejleszteni kellene.Ezekre meg más alaptulajdonságok kellenek. Harmadjára kezdtem el,hogy olyan csapat legyen amiben nincs dubla képesség. Mert az is felesleges mert nincs annyi fejlesztési pont.