Fiúk oké hogy nem számít a grafika. Ha hardcore RPG s vagy ezt megértem. De ez nem azt jelenti hogy egy 5-6 évvel ezelõtti grafikai szintet ne lehetne elvárni. Én tõlem a falout 3 grafikájával nyomhatnák évekig, sajnálatos módon nem jön ki belõle évente egy mint a fifából. De azért ne legyetek már annyira elvakultak hogy nem érzitek a különbséget aközött amivel gyûjtötték a pénzt meg eközött... Annak az elsõ videónak volt hangulata, és hatalmas a különbság a hatszög és a négyszög rácsos stratégiák között. Ami meg a shadowrunt illeti, ha sok ilyen elõre kifizetem játék be fog dõlni és nekem a 70% az bedõlés, akkor maga a finanszírozási rendszer fog megbukni, mert a hardcore fanatic-en kívül senkit nem fog érdekelni a progi, ami hosszú távon végzetes lesz a mûfajnak. Legalább a wizardry 8 (2001)grafikai színvonalát üssük már meg 2013-ban. Jó akkor ne az UFÓt nézzük ott a Metal Gear sorozat egy sima psp re is gyönyörûen meg tudják oldani a felülnézet és bevillanó normál nézet kérdését, egyszerûen tudni kell programozni, és az írjon programot aki tud és ne az aki nem. Nem ezt ígérték, ezért vagyok felháborodva ennyi...
Pedig Shadowrun Returns is tetszetõsre sikerült, teljesen átadta az SR hangulatot. Amit meg eddig látni lehet PE-bõl meg Torment-l az mind adta ilyen téren is, pedig ezeknek nem is ez a fõ céljuk szempontjuk. És szerintem a célközönség sem az aki a grafika miatt játszik/nem játszik valamivel. Jó kis engine ez a Unity.
Infinity Engine-s játékok is szépek a mai napig, elég csak egy Planescape-re vagy BG2-re gondolni.
szerintem a hangulat, játékrendszer, sztori szentháromság a lényeg, a grafika csak amolyan bónusz
Unity engines lesz a játék mint a Shadowrun, ha ez nem tetszik neki akkor sajnos a Project Eternity és a Torment se fog tetszeni mert azok is ezzel a motorral jönnek majd.
KS-s retró játéktól nem várhatod el, hogy AAA szintû grafikája legyen. Engem meg valahogy nem is izgat a grafja, Fallout 1-2 párost minden évben kipörgetem 2x min. Nem is arra adtam nekik a pénzem, hogy frostbite 3-at tegyenek alá, hanem arra amit ígértek: történet, újrajátszhatóság, elborult wasteland utánérzés stb.
Durva grafikával megáldott rpg-nek majd jön a Witcher 3, Dragon Age 3.(szívom is a fogam, mert, hogy ezek nem fognak nekem menni az szent, viszont a WS 2-l nem lesz ilyen gondom.)
Nagyon várom a játékot de ez az utolsó videó nem tetszett. Elég fapados a grafika, eltûnt a régebbi videókból ismert hexa rács és ehelyett kapunk egy piros sárga zöld négyzeteset? Ez erõs visszalépés taktikailag. Nekem ez elég Fallen hatású ami azért 10 éves játék. UFO-ba meg tudták csinálni akkor ebbe is illett volna. A stratégiai rész se tûnt a videóból erõsnek... Nincs hasalok, térdelek, álok ? Drukkolok neki, remélem nem ismétlõdik meg a shadowrun returns féle 70% os kisiklás...
Screaming goat, meg Mass effect 2-es utalások befigyelnek. :D Már a falloutokban is szerettem az utalásokat, igazából mindenhol imádon :D
#78, #79, csak egy kicsit kellet volna visszaolvasni...
fallout2 valamelyik városában volt egy tehén amivel ha beszélni próbáltam ezt mondta nekem "azt mondtam MÚÚÚÚ" meg "mondom MÚÚÚÚ" ez mi a franc volt? :-DD
mondjuk az annyira nem tetszik, hogy a kecskének is adtak egy szövegbuborékot,ami mindegy egyes "mekegésnél" felugrik. bár lehet valami fontosabb szerepe is lesz késõbb és csak azért :D
Némi infó: - A játék 40-50 pályát fog tartalmazni - Csak a fõküldetés teljesítése 20 óra lesz - A játék CLASSIC rendszert használ: Charisma, Luck, Awareness, Strength, Speed, Intelligence, és Coordination - 32 képesség lesz a játékban - Harci képességek: Blunt Weapons, Bladed Weapons, Anti-Tank-Weapons, SMG, Shotguns, Energy Weapons, Assault Rifles, Sniper Rifle, Handguns - Tudományos képességek: Picklock, Safecrack, Alarm Disarm, Toaster Repair, Computer Tech, Synth Tech, Demolitions, Brute Force - Általános képességek: Silent Move, Salvaging, Hard Ass, B.S. Detector, Outdoorsman, Evasion, Leadership, Folklore, Animal Whisperer, Field Medic, Surgeon, Weapon Smithing, Field Stripping, Perception, Barter - A csapatod 7 fõbõl állhat majd
Na elkészültek az írással, 6 hét múlva új képeket, játékmenet videókat kapunk. Infó
Új infó, az alján pedig egy újabb zenét lehet meghallgatni a játékból
gameplay gogogo
Mutáns kutya portréja a játékból. Aranyos blöki biztos jó házõrzõ
Mark Morgan neve annyira ismerõs volt,de szégyenszemre nem ugrott be.Aztán rágugliztam és hát igen,benne van a szakmába rendesen. Zork,falloutok,descent 2.Filmekbe meg cápa,kojak,one hill tree. Tehát örülhetünk hogy még egy legenda csatlakozott!
mi meg várunk hogy minél elõbb kész legyen egy fasza postapoc game!
Nah összejött a 2.1 millió, Chris Awellone most már biztosan csatlakozik mint designer, és az Inxile megkapja a szükséges eszközöket az Obsidian-tól a játék készítéséhez.