mondjuk az annyira nem tetszik, hogy a kecskének is adtak egy szövegbuborékot,ami mindegy egyes "mekegésnél" felugrik. bár lehet valami fontosabb szerepe is lesz késõbb és csak azért :D
fallout2 valamelyik városában volt egy tehén amivel ha beszélni próbáltam ezt mondta nekem "azt mondtam MÚÚÚÚ" meg "mondom MÚÚÚÚ" ez mi a franc volt? :-DD
Screaming goat, meg Mass effect 2-es utalások befigyelnek. :D Már a falloutokban is szerettem az utalásokat, igazából mindenhol imádon :D
Nagyon várom a játékot de ez az utolsó videó nem tetszett. Elég fapados a grafika, eltûnt a régebbi videókból ismert hexa rács és ehelyett kapunk egy piros sárga zöld négyzeteset? Ez erõs visszalépés taktikailag. Nekem ez elég Fallen hatású ami azért 10 éves játék. UFO-ba meg tudták csinálni akkor ebbe is illett volna. A stratégiai rész se tûnt a videóból erõsnek... Nincs hasalok, térdelek, álok ? Drukkolok neki, remélem nem ismétlõdik meg a shadowrun returns féle 70% os kisiklás...
KS-s retró játéktól nem várhatod el, hogy AAA szintû grafikája legyen. Engem meg valahogy nem is izgat a grafja, Fallout 1-2 párost minden évben kipörgetem 2x min. Nem is arra adtam nekik a pénzem, hogy frostbite 3-at tegyenek alá, hanem arra amit ígértek: történet, újrajátszhatóság, elborult wasteland utánérzés stb.
Durva grafikával megáldott rpg-nek majd jön a Witcher 3, Dragon Age 3.(szívom is a fogam, mert, hogy ezek nem fognak nekem menni az szent, viszont a WS 2-l nem lesz ilyen gondom.)
Unity engines lesz a játék mint a Shadowrun, ha ez nem tetszik neki akkor sajnos a Project Eternity és a Torment se fog tetszeni mert azok is ezzel a motorral jönnek majd.
Pedig Shadowrun Returns is tetszetõsre sikerült, teljesen átadta az SR hangulatot. Amit meg eddig látni lehet PE-bõl meg Torment-l az mind adta ilyen téren is, pedig ezeknek nem is ez a fõ céljuk szempontjuk. És szerintem a célközönség sem az aki a grafika miatt játszik/nem játszik valamivel. Jó kis engine ez a Unity.
Infinity Engine-s játékok is szépek a mai napig, elég csak egy Planescape-re vagy BG2-re gondolni.
Fiúk oké hogy nem számít a grafika. Ha hardcore RPG s vagy ezt megértem. De ez nem azt jelenti hogy egy 5-6 évvel ezelõtti grafikai szintet ne lehetne elvárni. Én tõlem a falout 3 grafikájával nyomhatnák évekig, sajnálatos módon nem jön ki belõle évente egy mint a fifából. De azért ne legyetek már annyira elvakultak hogy nem érzitek a különbséget aközött amivel gyûjtötték a pénzt meg eközött... Annak az elsõ videónak volt hangulata, és hatalmas a különbság a hatszög és a négyszög rácsos stratégiák között. Ami meg a shadowrunt illeti, ha sok ilyen elõre kifizetem játék be fog dõlni és nekem a 70% az bedõlés, akkor maga a finanszírozási rendszer fog megbukni, mert a hardcore fanatic-en kívül senkit nem fog érdekelni a progi, ami hosszú távon végzetes lesz a mûfajnak. Legalább a wizardry 8 (2001)grafikai színvonalát üssük már meg 2013-ban. Jó akkor ne az UFÓt nézzük ott a Metal Gear sorozat egy sima psp re is gyönyörûen meg tudják oldani a felülnézet és bevillanó normál nézet kérdését, egyszerûen tudni kell programozni, és az írjon programot aki tud és ne az aki nem. Nem ezt ígérték, ezért vagyok felháborodva ennyi...
Olvass utána, unity engine-t igértek az elejétõl fogva és az ilyen.
Sõt amikor a KS kampányt kezdték nem volt még sehol gameplay videó, szóval nem tudom mivel kevered...
Én erre gondolok... itt még nekem tetszett a dolog. Vannak hangulatos képek a játékról pl ez is ilyen:
De a videó ettõl még nem tetszett és oka van. Reméljük hogy a hangulat magával fog ragadni, mert ez még az új Jagged aliancenél is gyengébben nézett ki. (pedig az is bukta volt).
hát én hard core vénember vagyok, szerintem nekem azért sokadrangú :)
illetve amikkel játszom azok nem igényelnek szép grafikát (AOD, Distant World), ráadásul C-64en kezdtem, szóval mondhatni, nekem tényleg minden szép :)
Igen valóban jó felé megy a látványvilág... A pixeles katódcsöves fegyvermegjelenítés is eltolódott a jobb grafika felé. Meg nagyon értelmeseket nyilatkozik ez a pasi, játékfejlesztõktõl már már meglepõ :)
adnak ezért esetleg BÉTÁT? hmm?? nekem nem egyértelmû a szövegbõl...
" WastelandŸ 2 Donation - DRM-Free Digital Download
WastelandŸ 2 has an anticipated date of beginning Beta in October 2013. We will send you information on registering and managing your account at a later date to receive your download code for WastelandŸ 2. By donating now, you are helping us continue to fund the development of WastelandŸ 2 and contributing to making WastelandŸ 2 even better! Thank you!
Wasteland 1 felújított, modern gépeken futó verziója, azoknak akik Kickstarteren támogatták a Wasteland 2-t, vagy Torment-hez választottak pluszba Wasteland 2-t. :D
Na kiváncsi vagyok, mennyire lesz átrajzolva, módosítva, gog-on 12.-étõl érhetõ el, de szvsz az ott látott képek a régibõl vannak
Kinézet nem változott, max a betûtípus lett "simább", a játék kapott egy fõmenü szerûséget, újra rajzolt portrékat, zenét, illetve a paragraphok bele lettek építve a játékba. Ezenkívül szerencsére minden maradt a régi.
Egyrészt tök mindegy hány órás (rohansz valahova? :-D), másrészt így van lehetõség némi taktikázásra. Ha ez valós idõben lenne megvalósítva maximum õrült kapkodást lehet belõle kihozni. Szerintem.