Igen szerintem is egy kicsit necces, hogy nincs a NATO oldalon a phz-70, phl-63 vagy buratinonak megfelelõ napalmos tüzérség, de cserébe sokkal durvább bombázó és napalmos bombázó egységeik vannak.
**DECK**
Egy minimális változtatást hajtottam végre rajta. Kiszedtem a t-55-öst és kísérleti jelleggel beraktam a T-62M-et.
A tegnapi agyatlan rush ellenszere az, hogy csak tudni kell róla elõre. Másodjára tökösnek kellett volna lenni és megvenni az összes pénzbõl gépet és leszórni az úta. Egy csapásmérés kinyírta volna az össze egyésgüket, mert egy kupacban vitta õket fast move-val...
Kicsit furcs, hogy a kinti fórumon a sok hülye sír, hogy a redfor túl gyenge. Mostanra minden játékformát - low cost-tól 10 v 10-ig - elárasztott a kínai olcsó napalm spam, amihez néha még Burtaino is jön. Az igazság az, hogy a kínai táposabb, mert 3.5 km helyett 5+ km távra vissz. Hiába mozgok az egységekkel folyamatosan 6-8 ilyen szar akkora területet terít be, hogy semmit sem lehet csinálni velük, semmit...
Kibaszott szánalamas, hogy sírnak minden miatt, de ekkora blansz hiba mait nem. Egy korrdinált csapat csak annyit kell, hogy csináljon, hogy bunker légvédelem. Lõnek egy területre mindannyian és mozognak. A légicsapás és couneraty semmit sem talál. Berush, lenyom. Aztán még ezt kétszer és vége a játéknak..
Miután tegnap kétszer is jó alaposan felmosták velünk a padlót, levontam a tanulságokat. Szóval összeraktam egy ilyen vegyes REDFOR decket. Harcban teszteltem kétszer mindkétszer brutálisan lenyomta az ellent.
A következõ a lényeg:
Gyalogság a strela 2-es szállítójármûbe specnazzal és hagyományos gyalogsággal vegyesen megy elõre légvédelmi fedezettel(2 zsu-23-as meg 1 buk m1) és valamelyik csapattárs tankjainak(és légvédelmének) támogatásával. Ezen kívül elõre megy 2 VDV és 1 Sokol plusz a menetoszlop cégén megy 2 PHZ-70-es. Nagy elõnye, hogy 2 sortûzben tudja ellõni a rakétáit és 1 mi-6-osból durván kétszer feltölthetõ ellenben szép kis pusztítást végez.
Kétszer teszteltem le egyszer egy hagyományos kombinált támadást folytottam vé... tûzbe egyszer pedig egy légirusht. A maradékot pedig szétszedte a gyalogság és a sok tank.
Poénból csináltam egy Iraki és egy Iráni decket az 1980-1988as Irán-Irak háborúban használt felszerelésekkel. Persze nyilván a néhol vegyes keleti-nyugati technikát nem tudtam reprodukálni a játék korlátai miatt, de szerintem így is jó lett. Mindegyik bekerült fegyvert valóban használta a háborúban az adott oldal.
Valaki felvetette, hogy mivel lehetne megállítani C cat deckben T-34 spam-et. Felvetettet a F-111 gépeket és Ontost is, de ez sem piskóta.
Kipróbáltam, csinálok majd asszem rövid videót. A 15 CP-s Ontos szemtõl szemben kinyírt egy BMP-3-at low costban. Tisze 1v1 helyzet volt. Néztem is egy nagyot.
A CEV 728-at két 10 v 10-ben hotam be. Amikor lehetõséghez jutottak, akkor kõ kövön nem maradt és nagyon jó túlélõképességük volt.
Sakcok, aki tudja az próbálja ki az Ontos tankot. Félelmetes, hogy beásott gyalogság ellen is mire képes négy darab. Pillanatok alatt kiirt szinte mindent. Elég jó spammelhetõ, hátránya, hogy ez sanos nem kétéltû, mint a M113 alapú hátrasiklás nélküli löveg.
Azon pályákon, ahol nem nagy méretû városok vannak és minden oldala belõhetõ, ott a Centurion Acve és a M728 CEV eszméletlen durvák. Saját erõn kipróbáltam. Igen, kell a folytonos LOS, csak éppen mivel ezek gyakrlatialg 155 milis önjáró lövegek baromi kis szórással csak lõj vele vakon a legközelebbi látható épület mellé. Döbbenetes. Négy jármû szinte azonnal kitakarít egy négyes csapat infantry-t egy salvoóval és a tûzgyorsasûsguk is baromi jó már. Ameddig a hosszú utcákon belátnak még ott is tudnak tûztámogatást adni.
Jármûvek ellen sem gyenge. Az álló ATGM-eket párban járatva két lövéssel taccsra teszik. Még a legerõsebb és legmodernebb 4-es páncélzattal bíró japán és svéd csodát is simán hazavágják. A 14-es páncélhatú álló Chieftain ellen is egy salvó 4-es jármû bandából kb. 3-4 HP-t leszed, stun és panicked egybõl. Kb. a 16/17-es páncélzat az, ahonnan effektíven ellenállnak nekik a tankok.
A Wonsan harbor low cost pályán sajnos ezek nemigen jók semmire, de a Gunboat diplomacy pályán érdmes lene kipróbálni. Ez van a lenti replayen is. Ha csak 2-2 ilyet hoztak volna, ezek két perc alatt takarították le volna egymás egységeit.
A 4 legjobb ranked játékos így tolja.
A legutóbbi patch óta a Leo 2 egyik változata megkapta azt, ami illik neki, nagyobb AP powert. 115-be kerül, de így végre használható. Mondjuk így meg a K1 lett picit röhejesen drága ahhoz képest, amit tud...
Na, kezd megint elmenni a kedvem az egésztõl. Skacok, nélkületek nem jó játszani. 3 játék vörös oldalon és olyan full retard balfaszokkal hozott össze sors, hogy az nem igaz. 10 v 10-ben az kezdei zónák elfoglalása is meghaladta szellemi képességiket...
Tegnap esete láttalak, de nem jöttél fel Puma szerverre. Mehetnénk low cost-ban vagy kipróbálhatnánk a B/C decket, hátha jön valaki.
Igen, vannak valós 10 v 10 low cost játékok is, meg más pályán, de a saját szobában beállított min. tõke és -40% income is elég low cost jellegû játékot ad.
Low cost játékban a kétéltû képesség eszméletlen hangsúlyos ott, ahol sok fedezék van. Az 1 v 1 Inchon (?) pályán, ahol egy bazi nagy kikötõ van konténerekkel nagyon zsír volt, ahogy gyalogsággal és IKV 91-vel átment és aztán ezek kipculták az egészet, mert elit gyalogos és Seal recon ment át. Annak a gránátvetõje az APC-ket is szétszedi.
Tegnap mentem életem elsõ 10 v 10-ét RD-ben. Igaz, hogy totál fáradt voltam, de egy társsal egyszerre terítettük be a várost két buratinoval, bement a gyalogság úgy, hogy mögötte volt tank és más tûzerõ. Mégis valahogy midig vissza tudtak lönki úgy, hogy én még kétéltûekkel is átkeltem és oldalról is toltam a supportot.
Az ALB-ben is, ha egy szektorra koncentrálták, akkor a szart is ki lehetett bombázni az ellenbõl. Ott sem állt ellen semmi annak, ha 2-3 napalm és buta bombázó végigszántotta a várost és belõttél két MLRS/Uragannal. Az RD-ben ez csak fokozottabb az erõsebb tüzérség és nem proto 2/card Buratino miatt, de a repcsi spam már vissza van fogva, nem tudsz 9 Corsairt bespammalni, mint ALB-ben.
Szerintem az RD filozófiája az, hogy sem a national deckeknek, sem a B/C deckeknek nem kell kompetitívnek lenniük az A kategóriás USA,USSR, és koalíciós deckekkel (utóbbi három kategóriának viszont egymással igen).
Igen, [EUG]MadMat is ezt mondta a fórumon. A bibi az, hogy ezzel a B/C egységek nagy részét kvázi kihalásra ítélték, csak Tactical/low cost játékban tûnnek fel ugyanis senki nem indít olya szobát, hogy csak B vagy C cat...
Ez részben amiatt van, hogy nincs 4XP-s base level semmilyen egységnél csak 1/2 vagy 2/3. Nem tudsz specializát deckben 5XP-s de régi egységet hozni. Hába lenne az, hogy egyes C cat egységek tûzereje relatíve alacsony, ha iszonyat XP bónsszal nyakonöntöd õket. A modern ATGM-ek leradírozzná az, hogy szembe jön 8 db 20 CP-s 35-40%-os base ACC-os egység elite szinten.
Low cost/tactical szoba meglepõen sok van. Nem annyira low cost, mint a klasszik ALB, de nem is baj szerintem.
Azért baj, hogy nincs klasszik B/C deck, mint ALB-ben, mert nincs olyan helyzet, ahol ki lehetne próbálni, a mennyiség vs. minõséget. A játékok hamarabb lesznek unalmasak, mert semmiféle változatosság nincs. Az egységekt kb. felét 2/3-át senki nem használja, mert szarra sem jók a deckbe...
Légvédelembõl mindenki termérdek mennyiséget hozhat be, de nincs meg az a lehetõség, mint ALB-ben, hogy C cat gépekkel spammelj...
A másik kapmószöveg meg az, hogy ha ez az állsápont, akkor mi faszt keres a DB-ben a MiG-21bisz R-27R-rel és 20% ECM-mel....? Csak azért baszták bele, hogy a cseh deck kompetitív legyen. Viszont, ha a hivatalos álláspont, hogy a nation decknek nem kell koptetitívnek lenni, akkor az ilyen balfaszságokat irtsák már ki, mert lassan ott tartok, hogy az ilyen önellentmondásos szöveg miatt fejberúgnál ezeket a majmokat...
Viszont némi segítséggel felfedeztem az RDben hogy vannak végre 10vs10 low cost játékok 1v1 mapon, mint annó az ALBben. Csak valamiért nem mutatja õket alapból a lüke program a multi alatt, csak ha a mapok szerint rendszerezed a szervereket.
Szerintem az RD filozófiája az, hogy sem a national deckeknek, sem a B/C deckeknek nem kell kompetitívnek lenniük az A kategóriás USA,USSR, és koalíciós deckekkel (utóbbi három kategóriának viszont egymással igen). Miért kellene az elavult haderõnek egyenlõ erejünek lennie a legmodernebb eszközökkel ? Miért kellene minden national decknek ugyanolyan "erõsnek" lennie ? Szerintem realisztikusabb úgy, ahogy most mûködik ez a rendszer. A B/C deckek alapvetõen azokhoz a lobbykhoz valók, amik a B/C kategóriákra vannak korlátozva.
Tegnap mentünk négyen egy meccset, talán a 38 paralellen, egy nagy folyó vágja ketté a térképet, conquestben. Bekempelt mindkét oldal, és az ellenség három (szovjet deck) embere csak az én szektoromra koncentrálva tüzérség és repülõ(napalm, vadász, Szu-27 TVg, és sead) spemmel megsemmisített mindent nálam, a commandokat is beleértve, nem lehetett megfogni semmivel õket, hiába próbált a másik három csapattársam is folymatosan segíteni. Hiába kempeltek, profik voltak. Tüzérség és air spammel tönrevágtak egy ellenséges szektort, és utána vonultak be.
Ilyet az ALBben nem lehetett csinálni. Az arty és air spam valós probléma, és a játék legnagyobb hibája.
Persze az ALBt közben az Eugen "valahogy" gyorsan leépítette, megszûntek a népszerû 10v10 low cost pályák. Mindent megtesznek hogy az RD-re átkényszerítsék a népet, de az RD egyenlõre nem képes felnõni a feladathoz.
Nálam a M109 2-3 gránátot lõ ki és egybõl tepernek. A spread parancsot nem használom, mert inkább úton tartom õket. Ennek ellenére az egyik legutóbbi játéban clusteres arty elkapta õket.
Nekem inkább az nem tetszik, hogy az 155 milis arty lassan akkorát üt, mint egy Mk bomba, mert azokat lenerfelték, ami röhejes, mert a valóságban a Mk-82 tûzereje messze nagyobb, mint bármelyik 155 mm tüzérségé.
Arty spam akkor kezd kialakulni, amikor a sok kezdõ és gyenge játékos fél és baszik támadni. Tegnap is ilyenbe futottam bele egy tactical játéban. Hiába irtottam viszonylag jól a supportolt top tier tankommal egy sok v sok játékban az egyedüli teljesítményemmel nem sokra mentem. A többiek túl sok pontot buktak el.
Amikor mi csapatban toljuk együtt valahogy sosincs arty spam, mert mi letoljuk az ellent. Nem költhet artyra és nem campelhet, mert a kooridnált légicsapás gyakoratilag eltöröl egy város campet és átzógunk rajtuk, mint fos a libán. Csak nehéz egyedül több campelõvel szembeszállni...
Egyet kell hogy értsek, a B és C deckeket életképes lehetõséggé kell alakítani, ahogyan a national deckeket is.
A másik problémám a tüzérség átalakításával van. Nagyon felvitték a célzási idõt a tüzérségnél, és így egy jó, tüzelés után relocatelõ ellenséget egyszerûen nem lehet counter artyzni. Ez összeházasítva azzal hogy sokkal durvábbat sebez a tüzérség, fasza, megakadálozhatatlan kis arty spamekhez vezet minden egyes játékban, ami nagyon aláássa a Red Dragon színvonalát.
Teljesen jó volt az ALBs tüzérség, counterelhetõ volt, és nem mindenható. Azt is vissza kéne állítaniuk, talán errõl is kéne indítani egy szavazást, hogy a játék végre ne artyzásról szóljon.
Szerintem is kár volt variálni, az ALB mûködési mechanizmusa szinte tökéletes volt.
Szerintem totálisan el van baszva, alig van választási lehetõség az ALB-vel összevetve. Furcsa, hogy még így is élvezhetõ a játék, de azért az ALB után elég keresû a szájíze az egésznek...
Nem értem, hogy miért érzi azt az Eugen, hogy folyton változtatni kell, mikor az ALB alatt gyakorlatialg senki sem panaszkodott a deck rendszerrel kapcsolatban, a mostani meg folyamatos támdások célpontja...
Nem csak a deck system, de a veterancy level és bónszok miatt totálisan el van baszva. Gyakorlatilag soha nem éri meg a magasabb XP-t választani, mert nem éri meg. Igen, soha.
A specializáct decknek sincs sok értelme, mert kibaszott nagy az ár érte és még így sem kapsz 5 XP-s egységet és, ha lenne is a +32% bónusz is alig tér el az alacsonyabb szinttõl.
Az ALB-ben pl. B/C cat specializált deckekkeben az 5XP-s de régi egységek nagyon durva dolgokra voltak képesek. Most meg mi van? A kérdés az, hogy 5% (!!) pontosságért és más elhanyagolható különbségért ki a tököm választaná azt, hogy a top tier harckocsikból kettõ helyett egy vagy három helyett kettõ jöjjöb...? Épeszû játékos biztos nem.
Félelmetes, hogy egy fejlesztzõ ennyire balfasz tud lenni...
Ezzel teljes mértékben egyet értek. Csak reménykedni tudok benne,hogy egy gigapatchel átvariálják a dolgokat.
Csak egy közvélemény kutatás. Melyik deck rendszer tetszett jobban? Az ALB-s vagy a RD-s? Ennyi játék után kijelenthetem, hogy az RD féle egy kalap szar. A B és C cat deckek gyakorlatilag nem léteznek, mert használhatatlanok...
Már az is orbitális állatság, hogy gyak. minden földi egység csak 2/3 XP-vel vehetõ, nincs meg az ALB-s 2/3/4 XP lépcsõ a 6/4/2 szerû mennyiséggel. A C cat deckben egyszerûan az RD-ben szart sem ér a pont, mert pont annyi régi szar és kevés gépet tudsz venni, mint újat. Nincs veterancy ÉS mennyiség bónusz. Imádtam az ALB-ben azt, amikor 5 XP-es Harrierek és Mirage-ok szedték szét az ellen csúcsvadászait és légvédelmét elárasztották a spam gépek. A rgéi de magas XP-s tankok irtották a fejlett gyalogságot és ATGM-eket. Itt ez sincs.
Hiába van több AP-d semmit sem segít, hogy a fostaliga és alacsony XP-es régi vadászból nincs több, de hála a több AP-nek, akkor van pénzed több VHC-s lángszórós tankra vagy más szarra. Egyszerûen az nem bónusz, hogy több FAJTA, de ugyanúgy szar XP-s és trágya egységet vehetsz...
Hát bazdmeg, ezek akkora idióták, hogy arra szavak nincsnek. Átnevezték az F-15E-t F-15D-re. A bibi az, hogy így kurvára nem reális, mert a vadász változatok számára nem volt CFT és azon bombazár, tehát törzs HP-ken bombák nem voltak...
Kicsit régen írtam már ide. Itt van néhány deckem ha valakit érdekel ha lesz ma még egy kis idõm leírom az általam használt játékstílust is, hogy használhatóak legyenek:
Skacok, mikor állunk neki RD-ben is low cost gamet tolni?
A national deckek kapnak availability bónuszt. Ez a cardonként rendelkezésre álló egységek számát növeli meg. A kis bónusz semmit sem ér kerekítések miatt, mert a jenki 15% kb. 6-os egységméretnél kezd érõzdni, akkor lesz 7-es és 8 helyett meg 9.
A deck list - nél ha rámész mondjuk egy ország zászlajára akkor kiírja.
Nem vágom hogy kell feltölteni :(
Screenshotot, mert ez most sem értem...
Ja és még oda van írva hogy milyen fajta egységekre érvényes az available.
Hát bizonyos összerakott deck-nél kiír bizonyos %-ot available-re. Azt nem tudom mit takar.
Remélem lesz olyan wargame is ami a jelenkorban játszódik. Na az ütne.
Úgy értem hogy az elõre definiáltak mindig 1980 elõttiek.
Ez oké, de ha az ellenségnek nem állítok össze decket hanem csak kiválasztok egyet a legördülõ menübõl (Pl USA battlegroup), akkor mindig odaírja hogy 1980 elõttiek.
Ezt a kérdést sem értem. Olyan decket raksz össze, amilyet akarsz és az MI is már nem csak az elõre definiálttal mehet, hanem akármilyen általad összerakottal. Kiválasztasz olyan decket, amiben van 1980 utáni egység és hajrá...
Na, kipróbáltam még két hadjáratot. Az összkép sajnos nagyon vegyes. Az MI sokszor kõhülye, sokszor meg olyan csaló superhuman, mint állat.
Az erdõ közepén visszavonuló, semmi által nem látott egységeket telibe kapja a tüzérség.
Olyan is volt, hogy egy SAM-et a FOB mellé küldtem és a tüzérség pontosan oda lõtt, ahova érkezett. Tehát már azelõtt oda lõtt az MI, hogy megérkezett volna. Áááá, nem cheater...
A kõhülye rész meg az, amikor 4 db Mi-28-cal mindenféle recon nélkül elkedz bohóckodni és a 50 CP-es spam vadászaim minden erõlködés nélkül szétcincálják õket.
A városok elleni támadások során is kb. pont olyan hülye a gép, mint az ALB-ben.
Az elsõ hadjárat röhejsen egyszerû.
A kína vs. szovjet meccsnél hiába nyerek meg minden csatát a 18. napig egyszerûen nenm tudom elfoglalni az utolsó célt, mert kicsit vicces, hogy a szaros két ferdeszemû társaság erõivel kell lebontani több tucat T-80 és T-80A-t úgy, hogy kb. a Q-5 és a HOT rakétás heli - van belõle összevissza 4 db - ér valamit. Így egyszerûen nem lehet gyõzni. Még az ATGM-es BMP másolatokkal sem lehet megállítani õket, mert a T-80A-nak van ATGM-je... Ennek ellenére is két csatában elveszette az utolsó szálig az összes hk-t, de kellett volna két kör még a gyõzelemhez. A következõ alkalommal megpróbálom agresszívebben. A flottát meg röhejesen könnyû volt szétszedni a kínaiakkal, csak meg kell venni a 2. flottát és sima ügy. Megéri, mert csak Vlagyivosztok elfoglalása után lehet a dki egységeket megvenni és a 10 pontos értéke maitt igen hamar megtérül. A 4 vagy 5. körben már elfoglaltam, deszantos invázióval egybekötve.
Az angol-kínai hadjáratot is kipróbáltam. Az MI itt már tényleg csal, mint állat. Minden kis mélyedés mögé belát, meglepni lehetetlen, mintha mindent látó szeme lenne. Persze a botrányosan szar kamerakezelés miatt én nem látom a terepet, ezért így még könnybben megver. Hiába van erõs hk-a az angoloknak a spammelhetõ szaros hk-k megszeszik õket, mert állandóan elvész a LOS és 1000-1500 méterrõl simán szétszedik a 6-os tûzgyorsaságú angol vasakat.
Ez most a kék deckem.
Letoltam a hadjáratot. Szódával elmegy, esélye nincs az MI-nek. A replayeket viszont nem mentei el hadjáratban...
Na, azért kipróbáltam a hadjáratot. Az easy szintû röhejesen könnyû. Azt viszont nem vágom, hogy a kohéziós pontok mibõl jönnek... Az új rendszer tényleg más és talán jobb is, mint az ALB-s.
egy szovjet csúcs egység esik neki egy svéd/dán egységnek. Ezen felül úgy kell játszani, hogy nem küldöd be és áldozod fel egyetlen csata gyõzelemért a legjobb cuccaidat, mert azokra késõbb szükség lesz...
Na ez mind megvan az RD kampányban - amelyik egységeket elveszíted, azok a következõ csatában már nem állnak rendelkezésre. A koreai kampányban ezért is okozott fejtörést, hogy az egyik dél-koreai vadászszázadomat lenyomták az orosz Mig29-esek, és ezután úszott a csapásmérõ repülõk és a támogató helikopterek bevetése is, mert nem akartam fölöslegesen kockáztatni õket. Teljesen át kellett állni a felszíni haderõk használatára, erõs légvédelem mellett, ameddig át nem tudtam csoportosítani a vadászokat abba a szektorba.
Amúgy én nem igazán tapasztaltam ezt a "mindent-látó-szem üzemmódban mûködõ csíter AI" effektust. Simán meg tudtam csinálni egy oldalról megkerülõs támadást egy páncélososzloppal, ameddig a gyalogosaim a pálya közepén lévõ városban feltartották az AI csapatait.
A Falcon 4.0 játék régi motorosa vagyok. Kevés ember van evilágon nálam aki szereti a dinamikus hadjáratokat. Az ALB-ben is imádtam volna, ha nem MI ellen kell tolni. Miért?
Az ALB-s deck szisztémának és erõforrás kiosztásnak semmi köze a valós haderõkhöz. Mindenki a számára legjobbat rakja össze. Az igazi játékos az, aki képes úgy játszani, hogy egy szovjet csúcs egység esik neki egy svéd/dán egységnek. Ezen felül úgy kell játszani, hogy nem küldöd be és áldozod fel egyetlen csata gyõzelemért a legjobb cuccaidat, mert azokra késõbb szükség lesz...
Azonban amíg az MI majdnem mindent látó szem üzemmódban megy addig az egész értelmetlen. Ember - ember ellen meg az strat játékok királya lenne a cuc.
A hadjárat részének koncepciója tök más az ALB-ben és az RD-ban.
ALB-ben nem voltak szétválasztva fegyvernemekre, illetve feladatkör szerint a csapattestek. Voltak deck-ek, amiket kaptál alapból, voltak amiket x nap után vehettél pontokért (mint erõsítést), illetve pontokért vehettél még szektor recon, csapásmérést, meg csomó egyéb eseményt, ami lényegében az ellenfél morálját és initiative-ét befolyásolta.
RD-ban más a helyzet. Itt pl. a légierõ (vadász és csapásmérõ is külön-) külön deck, a support külön deck, a légvédelem külön deck, stb... szóval sokkal nagyobb lehetõség van a stratégiázásra: itt külön móka, hogy melyik csapattesteidet húzd össze egy szektorba, és azokkal hogy tudod lenyomni az ellenséget. Taktikailag ugyanaz a játék, a szóló hadjárat a stratégiával nyújt többet. Nyilván aki multizik sokat, azon szocializálódott, és nem érdekli a körítés meg a plusz stratégiai faktor, csak a pjúr csata, az leszarozza szóló kampányt (holott még nem is próbálta), merthogy "kõhülye" az AI.
Kinek a pap, kinek a paplan.
A beszerzéssel kapcsolatban az a véleményem, hogy csak a 4 kampányért már nem érdemes már abba beruházni. Az ottani kampánymód kevesebb ennél, jóval, és csalódás lenne. A multija, illetve a multis lowcost partik még talán érnek annyit, hogy 2k-ért megvedd, bár az is egyre kevésbé, ahogy egyre többen nyergelnek át a RD-ra.
Igen, több hadjárata is van. Én az egyiket végigtoltam, de nem volt túl nagy élvezet, mert az MI kõhülye VH-n is.
Sajnos még az elsõ körökben mikor próbálgattam, akkor a K1-eseim igazán megfogyatkoztak. Mindenesetre lehet akkor újra kezdem kicsit több odafigyeléssel.
Nekem kifejezetten bejön a hadjárat, igaz TotalWaron nevelkedtem, WG számomra új, eddig csak EE-al játszottam, ALB kimaradt.
Amúgy ALB-nek is ilyen hadjárata mint az RD-nek? Mert kétezer királyi váltóért akkor nyugodt szívvel beszerezném.
Én még nem próbáltam a hadjáratot és szerintem nem is fogom, de ALB-ben a pihenés növelte az initative és morale pontokat. A veszteségek nem pótlódnak tudommal, csak az inf-szállító jármû párosnál van valami ilyesmi. Ha elvesztettél drága, ritka és durva egységet, akkor IJ... :)
Viszont azt is hallottam, hogy a hadjárat jelenleg nem multihaztó. A hülye/csaló MI ellen játszani meg szeritnem értelmetlen.
Ma eset lehetek. Elöljáróban annyit, hogy az MI ellen játszani teljesn értelmetlen volt, legalábbis ALB-ben. A VH AI-t hülyére pofoztam tök birka stratégiával, aztán meg a legátlagosabb multis ellenfél lealázott a vérbe...
Inkább szenvedj emberi ellenfelek ellen, mint a csaló/kõhülye MI-vel szemben. ALB-ben simán csinált a VH AI is olyat, hogy Kurstjagerek által védett városba top tier hk-al rongyolt be. Igen, füsstel mágtámogatva, de így is úgy szétcincálták a tankokat, hogy ihaj. RD-ben eddig ezért 0 skirmisht toltam...
A tipp/trükk az, hogy játsz ellenünk és akkor megmondjuk, hogy mit ne, de legjobb, ha velünk tolod és hallgatsz ránk. Az is jó lenne, ha mindenki megosztaná a sikeres meccsek replay fájljait, mert abból lehet tanulni.
Mondjuk nem is csak az, hogy gyorsan kell kattintgatni, meg tologatni az egységeket, de Normal-on nem olyan élvezetes, nem látom az egységeket vonulni, harcolni stb, érted :)