Hát ehhez képest külföldi forumokon ezt a Sonyt a Samsung 46D5000-el teszik egy szintre és még ott is azt írják, hogy a Samsungot vennék.... no comment.
Fogalmatok nincs az egészrõl. Még nekem is sokszor nehéz almát almával hasonlítani (nem is nagyon lehet), így sokkal mélyebben kell nézni adott modelleket, de ez egy neten nézelõdõnek esélytelen.
Boltunknak van terve az ilyen jellegû dolgok tisztázására, készítünk valamit ami reményeink szerint jól fog mûködni (csak rengeteg extra idõ és munka, meg kell néznünk hogy ez miért is érné meg nekünk....), hamarosan meglátják a vásárlóink.... :)
A 6100-as samsung csak félig smart tv mert nincsen benne rendes böngészõ, a 6500-ban van de ritka lassú, a szöveg beírás egy kinszenvedés. A 3D megjelenítése pedig egy vicc, inkább ne is lenne.. Az EX520-as sony-ban jobb a böngészõ (persze ez sem nagy szám, de jobb) és jobb a képe is, igaz tükörnek jobb a samsung az tény.
Hát én avplanetet szoktam nézni. Itt most a legolcsóbb 46" Sony tévé a 46EX520 237.000 Ft.ért, és ez szerintem semmivel sem tud többet (képminõségben meg fõleg) mint az elõtte lévõ 5 féle Samsung, LG, Philips, Panasonic tévé amik 10-40e forinttal olcsóbbak. Pont ugyanennyibe kerül egy Samsung 46D6100 3D SmartTv, akkor már inkább ezt venném.
értem én hogy te mibõl élsz, és azt is elhiszem, hogy látod, hogy minek mennyi az ára, de amikor rajtad kivül mindenki azt mondja hogy drágábbak mint a versenytársaik, akkor valahol valami mégis csak el van cseszve, nem? vagy te árulod túl olcsón, vagy nagyon sok helyen árulják túl drágán.
(és amúgy tényleg drágábbak)
a parasztnak aki a parasztvakítást élvezi nem kell minõség, különben ki nézne otthon filmet egy tök átlagos tv-n és hangrendszeren?
Szerintem is ez a gond náluk, a marketing. Sokáig elvoltak azzal, hogy jó pár elektronikai szegmensben vezetõk voltak, csak éppen ahogy a más márkák elõre törtek, és ezzel nekik is csökkent a mozgásterük pénzügyileg is. Illetve az ismertségük, és így aztán az egyik termék nem csinált már a másiknak reklámot. Mert kell-e annál jobb reklám, ha már a birtokodban van 1-2 termék az adott cégtõl, és azokkal elégedett vagy? Ez az évtizedekig mûködõ módszer elkezdett csõdöt mondani.
Kazuo Hirai viszont pont egy ilyen vesztésre álló helyzetbõl hozta vissza a PS márkát. Szerintem jól csinálta.
Gyak azt a dedós gügyögõs vásárló-seggkinyalós, de mellette nagyarcú marketinget kell csinálni, mint az Alma.
A sony-nak alapvetõen egész jók a termékei. Csak drágák, és Nagy saját út követése közben egyáltalán nem figyelnek oda a valós igényekre. Erõltetnek olyan saját szabványokat amik tulajdon képen nem rosszak, csak éppen nem ezek az elterjedtek. Ezért kerültek az élrõl hátulra. Egyszerûen mindig lassan lépnek a többiekhez képest.
Lassan a samsung drágább mint a sony azonos kategóriában, pedig a sony-nak még mindig jobb képe van. Persze normálisan kell beállitani nem elcseszve ahogyan sok helyen ahol samut akarnak eladni...
Teljesen igazad van, de nem az árakkal van már a baj, ezt tapasztalom több éve.
A fals marketingdumával van a baj (lettévé, sokgigaherc, kamuzmárttévé, értékesítõk agymosása, extra juttatása, butított 3D tévé, kolorbúsztos demómódok, szt.), amivel a kóreaiak (is) nyomulnak. Meg úgy ámblokk azzal hogy a Sony nem igazán marketingel.