Hat pedig szerintem pont a masodik resz volt gyatra, es a harmadikra talalt vissza a sorozat magara. Nem kell banyaszni a bolygokon? Vegre. Nincsenek ismetlodo helyszineken futoszalagon gyartott mellekkuldik? Hurra. Cserebe viszont van jopar apro gonddal megszerkesztett mellekkuldi ezernyi es ezernyi parbeszeddel, elozo reszekbol elfelejtett huszadrangu NPC-k torteneteivel. Egyszeruen remek. Cserebe az utolso 5 perc aminek nem ugy kellett volna megtortennie, ahogy vegul sikerult. De az elmult 30 ora fenyeben megbocsajtom neki. Es azt is hogy nem tudtam egy az egyben athozni a Shepardom arcat, csinaltam jobbat.
Hát én még nem jutottam el azt utolsó 10 percig, de sajnos a megelõzõ néhány 10 óra is eléggé keserû szájízt hagyott maga után eddig nálam.
Kezdõdött ott, hogy még annó az ME1-ben generált karakterem fizimiskáját nem tudta átkonvertálni. Ezért vagy 1 órai melóval újraalkottam. Miért veszõdtem vele? Talán csak mert azt szoktam meg, és elvileg ez egy folytatás lenne ugye bár.
A játékmenet sajnos nem hogy fejlõdött volna, de a bolygófelfedezõs mellékküldik gyakorlatilag zéróra redukálódtak.
Karrakter fejlõdés kicsit combosabb, meg a fegyverek upgradelése is visszajött, de az elsõ részhez képest még mindig nevetséges. Ez még mindig nem szerepjáték/RPG, hanem egy akció-kalandjáték. Ami nem lenne gond, ha a kaland, a sztori kb olyan szintû lenne, mint a második részben. De valahogy nem tud annyira beszippantani. A második részben ott volt a Cerberus, ahol Shepard-nak újra kellett járnia a ranglétrát, itt meg egybõl hõs pozícióból indul, de még mindíg nem õ mondja meg a többieknek, hogy hogy szopják le magukat, hanem õ a galaktikus lótifuti, meg pizzafutár. Nem egyre nagyobb ívû lesz a dolog, hanem még mindig van egy három fõs kis osztag, akivel esetenként több száz fõs seregeket kell legyakni, meg bazi ûrhajókat. Ha pl a Cerberus némelyik küldinél meg akarja akadályozni, hogy megszerezzünk valamit, akkor miért is nem dob oda egy bombát, ahelyett, hogy az embereit mészároltatná le? OK ez egy sci-fi, de az ilyenek azért kizökkentik az embert.
Ne nagyon várd a Mass Effect 3-at. Míg a játék nagyrésze méltó folytatása az elõzõ két résznek, addig az utolsó 10 perc olyan keserû szájízzel, csalódottsággal és zavarodottsággal hagy, hogy azt kívánod bárcsak neki se kezdtél volna az egésznek :S :(
Ha ezt ajánljátok hétvégére akkor inkább bemegyek dolgozni, Mikor lesz már valami írás a Mass Effect 3-ról?
"Miért az Unreal Engine 3 a mérce?"
Mert rengeteg nagy amerikai cím azt használja.
"Fõleg miért érzem azt, hogy a szövegkörnyezet arra utal, hogy az UE3 csúnya lenne?"
Én is hallottam már máshol, hogy az UE3 felett "eljárt az idõ" (értsd: nem tegnapi darab, úgyhogy automatikusan csúnya).
"Cryostasis, S.T.A.L.K.E.R., Men of War, csak három olyan cím a közelmúltból, amelyek képesek voltak marandó nyomot hagyni maguk után"
A Cryostasis valóban maradandó nyomot hagyott, annyira szar volt.
Miért az Unreal Engine 3 a mérce? Fõleg miért érzem azt, hogy a szövegkörnyezet arra utal, hogy az UE3 csúnya lenne? A Deep Black biEngine-t használ, ami Ultrabookokra van optimalizálva.
Azt viszont jól érzi a kedves szerzõ, hogy unom a "címeket". A játékokat viszont nem.