Az Amnesia:The dark descent egyik kontrájához azt írták, hogy túl ijesztõ. Szerintem itt sem lesz másképp.
Ezek szerint rosszul emlékeztem, már rég játszottam a játékkal, csak annyi maradt meg, hogy sose érdekelt meghalok-e benne vagy sem, mert kb. ott folytattam ahol abbahagytam. Valahogy sokkal jobban parázok azokban a horrorjátékokban, ahol meg is tudom ölni az ellenséget. Itt maga a játék hangulata és a története volt az ami megfogott, nem a félelmetessége.
Ne haragudj, de nem épp így van.... Ha egy monszta elkapott a játék folyamán, az ugye a biztos halál. Miután megmurdáltál, nem visszadobott az elejére... vissza kellett tölteni az állást. Viszont! a legvégén, bár én se értem miért, ha az utolsó szinten öltek ( ahol már 2-4 monszta is rád ronthatott egyszerre)meg belibben a felírat a halálod után... "nem adhatod fel" vagy "folyatnod kell". Normál eseben, más pályán meg csak tanácsot kaptál és contunie vagy load game volt ugyanúgy az opció. de belegondolva, akkor lenne vérfagyasztó ez a játék, ha a való életben is meghalna az ember ... :D na jó ez baromság, akkor nyomnép egy pause t és meg se mozdulnék többet.
Nem volt ez egy rossz játék. Érdekes volt a története, jó volt a hangulata, de tényleg nem volt igazán félelmetes. Az lehetett volna, de miután az ember rájön, hogy a szörnyek elöli menekülésnek az égvilágon semmi tétje nincs, hiszen ha kinyír, visszakerülsz oda ahol voltál, az ellenfelet meg belöki a pálya túlsó végébe. Ha belefutsz egy szörnybe csak hagyod, hogy elkapjon és mehetsz is tovább. Ez a "feature" nálam minden feszültséget és félelmetességet kinyírt. Ettõl függetlenül jó kis játék volt, kíváncsi vagyok az új részre.
Talan a szeretet meghatarozobb erzes. Persze nehez lenne ra jatekot irni.
A félelem a legnyomatékosabb, legmeghatározóbb érzés.Én kifejezetten szeretek félni.Semelyik más játék nem tud olyat nyújtani mint a horror.Egyszerûen izgalmasabb mint a többi.
Miert akar valaki a szabadidejeben rettegni? En utalok felni..
Nekem sem sikerült végigjátszani.Felénél be***rtam, és nem mertem tovább játszani.Pedig bírom a horrort.A legidegesítõbb hogy kiiktatták annak a lehetõségét hogy meg tudd védeni magad, szerintem ettõl lett olyan félelmetes.
:D Eljátszottam a gondolattal. Kirohamok az irodából és egy zöldszínû szövegkiemelõvel próbálom a kollégákat analizálni.
"Ki vagyok? Hol vagyok, és miért? Mi az ott elõttem, vagy kicsoda?"
Ezek a kérdések még a valóságban is megállják helyüket, hogyha tudományos választ szeretnél kapni rájuk xD Minek ide Amnesia? Xd
Nagyszerû hír! Nagyon szerettem az Amnesia kép és hangulat világát. Így kifejezetten várom a folytatást. Azt nem hiszem el, hogy valaki, nem érezte játék közben a következõ kérdésekbõl fakadó bizonytalanságot és félelmet. Ki vagyok? Hol vagyok, és miért? Mi az ott elõttem, vagy kicsoda? És a csattanó a végén. Mivel védhetem meg magam? Az Amnesiában itt jön a jéghegy csúcsa. SEMMIVEL :) Nekem még régen a System Shock 2 tete le az alapokat. Azon befo@tam! És mikor az Amnesia azt válaszolta, hogy itt nincs szuper-hiper puska, de még egy rugós bicska sem. Na az volt az igazi besz@rás!
hol volt az félelmetes???esküszöm még egyszer nekifutok.hátha megtalálom a félelmet benne..közepes szintû game. talán a Penumbra .amiben voltak !"félelmetes" részek.
A dear esther-esek egyik hl modjával a korsakovia-val már játszottam, és nem azért de én ott is összef*stam magam pedig nem volt annyira borzasztó mint az amnesia inkább csak az atmoszféra miatt. Tényleg, õk tehetséges mûvészek. Sajnos az amnesiát félúton abba hagytam (nem mertem tovább játszani)de mentéseim még meg vannak..