Ugye végig a fejedben járt, hogy az egész okfejtésed hibás, hiszen mindenki tudja, hogy kontrollerrel jobb lesz az irányítása? Mert hivatalosan is ezt közölték, riportokban, cikkekben.
Az hogy egy játékot kormánnyal, joystick-kal, kontrollerrel vagy billentyûzettel lehet jól irányítani az erõsen függ a játék típusától is. Tehát ez megint nem arról szól csak, hogy mennyire lesz béna a port, vagy sem. Ha most elképzelem: mozgás:wasd gurulás:mozgás+space védekezés:shift 1-2 kezes fegyverhasználat váltása:q potion, stb: e ütés1: mouse1 ütés2:mouse2 kamera:mouse futás/ugrás: mouse3 stb...
Végül is akár meg is lehet csinálni. De, hogy én kontrollerrel le foglak nyomni az biztos!
Bossok ellen én eleve nem szoktam nehéz páncélt felvenni többet árt mint használ. Érdemes megnézni néhány bossharcot a youtube-on rengetegen minden páncél nélkül mennek a bossokra és ez nem véletlen.
Az ilyen játékok esetében a "megyek és támadok" nem gyümölcsözõ taktika - a Dark Souls ráadásul direkt nehéz (hiszek Tinmannak) -, könnyen a padlón végzi az ember.
Mikor védi az ütéseket csak úgy szívódik le a sztamina,ezért nemnagyon kockáztatta a gurulást . Vagy védekezik, vagy elgurul, de akkor utána nem tud védekezni. Mérlegelni kell a dolgokat :) (bár tényleg kicsit sután játszott az illetõ)
Nézd a hátam tipusú játék tehát lehetne bill+egérel de mivel bevalottan bénák a pc-és portolásban szerintem ne sok jót várj ettöl, inkább kontrolleres irányitása lesz.
" de hogy billentyû egérrel ezt nem lehet érdemben irányítani az holt biztos. " - ez csak a porton mulik mert egyértelmüen lehetne tökéletesen bill+egérrel tolni csak valszeg az eddigi hírek alapján nem fogják ugy megcsinálni.
Hát, ha ez egy laza fõellenfél volt - mondjuk, visszagondolva, tényleg csak 3 féle módon támadta a játékost -, akkor tényleg szopóág lesz a többi :))))
1. Miért nem vágta le a farkát? Ennyire nem lehet kezdõ -.-
2. Amikor volt kb. 2 mm élete neki meg 3/4-ed na olyankor ezerrel rohamozni és ütni vágni és nem hátrálni.
Shep:
Nincs 100 combo, alapvetõ mozdulatok vannak és egyes karakterosztályoknál pár plusz mozgás.
Imi:
Ez egy kifejezetten laza boss-nak tûnt, nem volt benne az alapjátékban, de hogy billentyû egérrel ezt nem lehet érdemben irányítani az holt biztos.
Grebber:
Az oldalra gurulás talpig páncélban elég realisztikus ebben a játékban... lassú és lomha mozgáskombináció, így nem mindig használja az ember, mert nem mindig van rá ideje. Persze könnyû páncélban ok, de azt meg könnyû átütni.
Kevés dolgot várok úgy, mint a PC-sek véleményét a megjelenést követõ 1-2 hétben.
Várom minden szavadat az élményeidrõl - jó lenne, ha írnál majd róla.
Bár mondjuk nem értem nagyon ezt a 27 halált. A videóból nekem az jött le hogy van oldalra gurulás ,mégis aki tolta mintha debil lett volna mert alig használta. Jõvõhéten lesz 2 szabadnapom akkor már rohadjak meg tényleg elkezdem és megnézem valóban nehéz-e!
Most -hogy olvasom az eredeti cikket- tehát a frame-rate-tel kapcsolatban: Nem arról beszél, hogy a portolás miatt szar lesz a frame-rate úgy globálisan, hanem az amúgy a konzolokon is frame-rate problémás Blighttown pályán nem tudnak most javítani a PC-s verziónál sem. Hát a Blighttown-ban helyenként tényleg leesett egy kicsit az fps, de azért simán játszható volt- tudniillik az volt a legkevesebb bajom azon a pályán...
Ettõl függetlenül szurkolok a PC-s porthoz, mert ha ez nem sikerül most nekik, akkor nem mostanában fognak próbálkozni vele megint ennél a sorozatnál.
Értjük az álláspontodat, de ez a pont lesz*rjuk kategória. Baromira nem a vásárló dolga, egy cégnek pedig egyszerûen nincs joga mentegetõzni a vásárlóknak. Illetve joga az van hozzá, de ezzel csupán annyit ér el, hogy a kutyát sem fogja érdekelni a hibás terméke.
Kíváncsi vagyok, hányan veszik meg a játékot warez-kipróbálás nélkül az ismert/bevallott problémák függvényében. Mert aki vakon megveszi ezek után, az egyszerûen hülye.
Érdekel a Witcher 2 és örülök neki , hogy nagyon is jó port lett. Nade ott pc-rõl kellett 360-ra úgymond butítani. Ennél meg az adott konfigról ezerfélére. Szerintem nehezebb ügy, nem véletlen hogy olyan sok selejt konzol port készül
Nem tudom te mit szóltál volna ha pl a Witcher 2-nél (feltételezzük ,hogy érdekel téged) a fejlesztõk egy ugyanilyet nyilatkoztak volna a boxos portolás közben.
"Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját megvásárolni készülõ felhasználó, MerlinW arról, hogy milyen problémákat okoz számára a From software PC-re való fejlesztése. Nem sok jóra lehet számítani.
Õszintén szólva komoly gondjaim vannak, mert nem szoktam hozzá (oké, hozzászoktam, de nem ilyen formában), ahhoz hogy kontároknak fizessek. Úgy gondoltam nem lesz gond vele, de tévedtem. Jelenleg is dolgoznak, de nem tudom min. Különösebb optimalizálás nem lesz, a 30-as frame rate éppen hogy játszható állapotot jelent, de miután nincs optimalizáció, még ez sem garantált. Az elsõdleges cél, hogy olyan fejlesztõknek adjak pénzt, akiknek nem az az elsõdleges céljuk, hogy minél hamarabb elkészüljenek a termékükkel. Mindezt úgy, hogy fél éve tudnak a problémákról és csesznek 1-2 tapasztalt PC-s fejlesztõt felbérelni - mert mások komplett játékokat készítenek annyi idõ alatt, amennyi idõt õk az optimalizáció és frame rate problémára fordítottak - vagy nem fordítottak.
Köszönjük tisztelt From Software, hogy elkészí...átfossátok a játékotokat PC-re, a nagy nyomás hatására, de így nemhogy jó fejek nem lesztek, viszont magatokat égetitek le mindenki elõtt. Az autószerelõk nem végeznek szívmûtétet".
Nyilván pc-n programozták le az egészet, de adott felépítésû fejlesztõi kit-ekhez írtak meg mindent. Egy pc konfig meg ezerféle lehet és valószínûleg ebben nincs nagy gyakorlatuk, hogyan oldják meg a program skálázását. Pénzt kiadni pedig biztos nem akarnak egy külsõs cégnek , hogy hozza nekik össze.
Én továbbra se értem ezt a cirkuszt ezek nem akarnak nyereséget ebböl a portból? Mert nagyon ugy tünik, hogy magasról tesznek az egészre, összecsapják valahogy az a pár ember aki meg majd megveszi szívhatja a fogát kinjába.
Még jó, hogy még a télen jön a dlc ps3-ra is az tuti vétel lesz.
Eleve PC-ken írták meg a játékot. Nem értem ezt a portolási mizériát...
Sajnos ha szar lesz a pc-és verza jogos lesz a felháborodás. Én már akkor sejtettem, hogy ez lesz mikor kijelentették az egy az egybe való átportolást mert az ugy eléggé ostaba ötlet.
Ne temessük a projektet! Tudnak a japánok, ha akarnak. Nyilván, nem lesz tökéletes, én bizakodom azért, hogy megéri majd a pénzét.
Engem majd az fog felháborítani, ha az igénytelen portolás miatt szapulni kezditek a játékot, hogy mijezaszar,pedig konzolon az egyik legjobb élményem volt az elmúlt években. Az irányításbeli gondoktól már elõre félek, merthogy nem fogják szerintem rendesen megoldani, az tuti(nem véletlen a controller recommended szöveg) :D
Miért, szerinted nem felháborító a dolog? Kijelentik, hogy nem értenek a PC-s fejlesztéshez, ezáltal szarul fog futni a játék, de azért kapkodják magukat, hogy augusztusban mindenképpen megjelenjen a játék, lesz amilyen lesz.
Én mondjuk azt nem értem, hogy a PC-s portolást, miért egy olyan software készítõ cég kezébe adják, akinek nincs tapasztalata PC-s játékok írásában? Gondolom pénz miatt, de...
Szerintem is zárjátok,mert csak a rinya meg a nyavajgás megy
"Uchiyama szerint az extra tartalom talán majd kárpótolja a vásárlókat."
Sokra mennek a felhasználók az extra tartalommal, ha az átlagos gépükön alig fog futni a játék. De legalább õszinték a dologgal kapcsolatban és nem akkor fogják pofán vágni a vásárlókat, amikor megjelenéskor a teljes áron megvett játék alig fog döcögni a gépükön 20 FPS-sel. Meglátásom szerint nem fog több játék elkészülni PC-re ettõl a csapattól.
Én meg azt nem értem, hogy milyen konzolos kiadásokkal együtt készül el. Eddig nem azt mondták, hogy konzolra decemberre várható az extra anyag DLC formájában?
Szerintem ilyen GTA IV szint várható, magyarul nem lesz gép amin élvezhetõen fut, max a NASA-nál. Úgyhogy ez a játék még inkább a felejtõs kategóriába szorul nálam.
"Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját kalapáló From Software alkalmazottja, Daisuke Uchiyama arról, hogy milyen problémákat okoz számukra a PC-re való fejlesztés. Nem sok jóra lehet számítani.
"Õszintén szólva komoly gondjaink vannak, mert nem sok tapasztalatunk van a PC-re fejlesztéssel. Úgy gondoltuk nem lesz gond vele, de tévedtünk, jelenleg is dolgozunk" - kezdi a mentegetõzést a Eurogamernek Uchiyama. A fejlesztõ elmondta, különösebb optimalizálás nem várható, ahogy a frame-rate gondokat sem fogják orvosolni a PC-s verzió esetében. Az elsõdleges cél, hogy minél hamarabb elkészüljenek a munkálatokkal és augusztus végén a konzolos kiadásokkal együtt megjelenhessen a játék.
Uchiyama szerint az extra tartalom talán majd kárpótolja a vásárlókat."
Már vásároltam tölük párszor eddig még egyszer se volt bukta.
4 GB volt az install méret konzolokon is, és ha igaz, hogy nem nagyon foglalkoztak a textúrák, hangok,egyebek fejlesztésével,akkor ekörül lesz PC-n is. Tartalom azért bõven van benne :D
New Content Dark Souls: Prepare to Die Edition will include an untold chapter in the world of Lordran where the player must stop the spread of darkness at all costs by facing and defeating the Dark Knight Artorias.
New Bosses – Including Artorias of Abyss, Chimera of Tomb, and more PVP Online Matchmaking System – Quick matching for co-op or PVP New Areas – Including Oolacile Tomb, Old Ruins and more New Enemies – Including Abyss Guard, Chained Prisoner and more New NPCs – Including Hawkeye Gough and more New Weapons and Armor – Equip some from the new bosses, enemies, and NPCs
System Requirements OS: Windows XP , Windows Vista, Windows 7, or newer Processor: 2.6 GHz Dual-Core Memory: 1 GB (XP), 2GB (Vista/7) Hard Disk Space: 4 GB Video Card: 512 MB RAM, ATI Radeon 4850 or higher, NVIDIA GeForce 8800 GT or higher DirectXŸ: 9.0c Sound: Direct Sound Compatible Additional: Multiplayer requires microphone headset support
Mi a.....??? Elképesztõ, atyaég... hát meg, hogy játszik ez a szerencsétlen? Ez nem a Diablo! Rushol, meg kapálózik és akkor csodálkozik, hogy nem megy? Pffff. Ez a barmot! Epic! :-DDDD
Pontosabban gyenge lett. Az egy dolog hogy nyitottak, csak akiknek eddig nehéz volt azok kerülni fogják mert a kritikusok ( joggal ) a földbe döngölték, akik meg HCk azoknak egyszerûen használhatatlan lett, mert a lényeget ölték ki belõle. Egy látványos könnyû és repetetív h&s de semmi több nincs benne.