Van a két normális rész közül az egyik, találd ki melyik? :) Ezt nem hiszem, kipróbálom majd de ez nem az én játékom, aztán persze lehet tévedek és megtetszik majd.
Kár hogy nem közöltek konkrét pc-s eladásokat az Alan Wake-nél. Ott is ment a fröcsögés ami itt megy úgyse vesznek max 50k-t.Aztán 2 nap után visszahozta a költségeket és még vagy 2 hétig a top 10 ben volt a steam-en! Szóval elég sok elmehetett belõle.
Van eredeti cod a birtokodban? És ezt megveszed? :D
Tudod a cod nem azért veszik mert kis idioták a játékosok.
Hanem az más stílus.
Modern fegyverkezés. Nem darkos lovagos mint ez. Ott van fasza multi. Itt nincs. Azt honapokkal késõbb is elõveszed, ezt nem hiszem.
Szóval nem a játékosok a buták csak az a stílus aokkal több játékosnak fekszik.
Én is valami ilyesmirõl tudok, mondjuk jogos, mert ez nem egy COD amit minden kis hülye megvesz, mindegy, hogy évrõl évre ugyanaz, meg persze azt nem tudom mennyi lehetett a fejlesztési+marketing költség.
Mint írtam, nem az a cél hogy sok menjen el belõle, hanem hogy ne negatív legyen a mutató. Teljesen érthetõ megfontolás egy konzolfejlesztõ cég szempontjából. S miután nem költenek semmit a portra, így ha már 50 ezret eladnak onnantól tuti a haszon.
Szánalmas ha Alan Wake-et a graf tunning miatt vették többen, szerintem egyeltalán nem, mivel sokakszerint nem lett szép, és minden + effektet elkezdtek kikapcsolgatni moddolni, szóval nem.
Itt meg vicces hogy a petíció aláírásakor még mindenkinek tetszett a játék, most meg sírnak meg hogy ne gfwl legyen, ez a szánalmas. Igaza van a Capcomnak most és kiderül hogy a játék érdekli-e a játékost vagy nem.
Akkor valszeg én vagyok a naiv ha azt hiszem, hogy egy igényesebb portból több menne el, lásd Alan Wake ami ugye profitot termelt, mint egy összecsapotból.
Ha megtalálom belinkelem, de a videóban is ugyanezt mondja, csak nem fejti ki úgy, mint a cikkben. A profitról nem mondanak, le mert nem is költenek a portra (másfél milla nem pénz ebben az üzletágban - sem). Az pedig nyilvánvaló, hogy 1-2 százezernél többet nem fognak eladni belõle és még így is bõven profitálni fognak belõle.
Adhatnál egy forrást ehhez a infóhoz, hogy egy multi cég sziveségböl profitról lemondva készit egy játékot mert ez igy elsõre elég naivan hangzik. A port várható szegényes minöségét meg szerintem semmivel se lehet megindokolni. Egy jó dolog lesz, hogy modolható a játék tehát elképzelhetõ, hogy majd az userek rendbeteszik a port hibáit.
A lényeg, hogy meg sem fordult a fejükben, hogy PC-re fejlesszenek/portoljanak. A komoly aláírás mennyiséggel rendelkezõ petíció miatt gondoltak egyet, rendben. Belefeccöltek másfél millió dolcsit, kapunk 1-2 új fegyvert, boss-t és mellékküldetést, egér/bill támogatást, de ennyi, nem szándékoznak foglalkozni a PC-vel többet. Ez egy szívesség részükrõl, nem várnak profitot, nem adnak komolyabb supportot. Portolják a játékot a legkevesebb ráfordítással, akinek tetszik tetszik, akinek nem, annak nem. Továbbá nyilatkozták, hogy a jövõben sem szándékoznak foglalkozni a PC platformmal.
Kulonben eszrevenned a kulonbseget a ket platform kozott. :P
Dark Souls: Prepare to Die Edition Video Interview.
Az nem zavar, ha nem tûélesek a textúrák (azon lehet segíteni fxaa-val driveres effektekkel, stb), az viszont inkább zavarna, ha csak 1280-ban tudnék játszani 24-27"-os monitoron:)
"So far it would seem ridiculous of them to lock the game resolution so the interview probably means they are locking the “texture quality” at 720p." - WCCF Tech
Nem tudom hogyan értelmezted, de - csak a tisztánlátás végett - a texturák lesznek 720p felbontásúak, a képfelbontás bármekkora lehet. A 30fps pedig szerintem elég egy ilyen stílusú játéknál. Legalábbis, ha fix 30.
Állitolag a Namco adta nekik parancsba, hogy ilyen fos portot dobjanak össze, hogy miért azt rajtuk kivül senki se tudja. Minden esetre ha ez így marad nem kell ide warez ahhoz, hogy bukjon pc-én ez a portolás.
Én se értem ezt az egészet mert ha nem tudom a felbontást a moncsim nativjára belöni homályos elmosodott képet fogok kapni, most komolyan azt várják, hogy ezért még pénzt is adjak?
Basszus ez egyre rosszabul hangzik, még a végén tolhatjuk sub hd felbontásban és gamepaddal a játékot a kérdés csak az, hogy akkor ebbe a portban mi a franc lesz a pc-és ficsör.
" - Miyazaki says that the base game is intended to be a straight port with no change in resolution and he specifically says not to expect 60 fps. This is probably his most controversial statement, because it does seem to suggest that it will run at a locked resolution and framerate. Until he clarifies further, I do feel that is the intended message to manage expectations. "
nem volt. kinlodasnak ereztem, es a pc-s "jatekkarierem" vege fele kb mindent , fps-t kellet szokni kontrolleren ennyi.(persze pro szinten tudom hogy nem komolyanvehetõ):)
talan a finomabb kameramozgatas egerrel jot tehet a jateknak es ha a lock-ont kiveszik a pc verziobol akkor meg plusz kihivast is nyujtana a pc- s silent hill 3 is jatszhatatlan volt bill.el. kontrollerrel viszont tobbszor ki lett jatszva.
Pc-én engem senki se kötelezen a gamepadra az a portolás igénytelenségét jelenti. Ha már pc port legyen benne normális pc-és irányitás és az ilyen tipusu külsö nézetes játékhoz tökéletes a bill+egér.
( No offense) Egy ilyen játékhoz egyszerûen kötelezõ a kontroller!!! Persze tehetnének bele bill+egér kombinációt is, de valahol érthetõ. Pl.: fifázni is lehet billentyûzet+egérrel, de nyomába sem ér egy korrekt kontroller által nyújtott hangulathoz.
ha a netto jatekidobe belevesszuk hogy amig egy bossal akar 10 oran at is probalkozhatsz vagy megtobbet, a benazast is beleveve, es ( mint pl. nekem sok ido kimolyolni az inventoryt, itemeket bongeszni es persze hogy minden elhalalozas utan bonfire tol ujra kell vegigverekedned az egesz szekciot) ez van annyira idorablo hogy kitudja mennyit bele lehet olni.
Ahogy was is irta rengeteget lehet farmolni és felfedezni való is van böven. A legfontosabb meg persze a harc az elsö monszták likvidálása nem öt perc lesz és ez maradni fog még magasabb szinten is a bossokról már nem is beszélve.
Szerintem ha mondanak valamit, hogy mennyi játékidõ van benne, az nem a fõsztorira vonatkozik, hanem az egész tartalomra. Skyrim nekem 200 óra volt, mire odajutottam, hogy márcsak pár maradék qst volt... szóval mire nem tudtam mit kezdeni. Megjegyzem, a fõküldit hanyagoltam, csak lvl 55-n fejeztem azt be.
Én ezt nem mondanám. Szerintem soha nem ment a játszhatóság rovására ami Blighttown-ban folyt. Pedig csak az 1. javítás volt fenn mikor én végigvittem,azóta kijött még vagy 3 ha jól tudom(box-ra)és valamicskét javítottak is rajta.
Egyértelmüen igy olcsobb a port ha semmit se változtatnak rajta ezért viszont igy nagy kár. A grafikát azért felszokták turbozni egy ilyen portnál föleg ebben az esetben lett volna jó ahol ugy hallottam komoly frame problémák és optimalizálatlanság volt néhány területen. Tényleg érdekelne, hogy milyen költség vonzata volna egy normális bill+egér irányitásnak nem hiszem, hogy olyan nagy összeg lenne...
Azért a pc-s se nyal be minden szart... Tetû húzás részükrõl.
Nem hiszem, hogy ezen már bármi is változtatna. Azért az vicces, hogy egy atomerömü pc-én is akadni fog ezekszerint a Blighttown terület mivel ez a Namco kérése, hogy graf tunning se legyen hanem egy az egyben irják át a játékot.
Ez szivás nem is kicsit, sose értettem miért portolnak ugy pc-re egy játékot ha nem akarnak bele pc-és irányitást is portolni. A CoD-os példa nagyon találó a magyarázat pedig az hogy a konzolosok segge ki van nyalva a pc-sek meg levannak szarva ez a különbség.
Részemröl nem gond ez a hir mert megvan a játék ps3-on, remélem dlc-ben megkapjuk az új ficsöröket.
" First up, support for a keyboard and mouse will be included but minimal, with Miyazaki recommending use of a game pad and confirming that the menu and inventory screens will remain unaltered. Graphic options will be similarly sparse, which Miyazaki attributes to Namco Bandai requesting that the game be a “straight port”; this may even rule out optimisation in areas such as Blighttown and New Londo Ruins where the developer’s technical achievements on console were not able to quite match that of their artistic vision, resulting in frame-rate issues."
Magyarul kapunk egy Resi4 szintü portot, pedig nem igaz, hogy augusztusig nem tudnának egy normális egér+bill irányitást összedobni. Nem tudom mit szólnának a konzolosok ha kiadnának egy CoD epizodot ugy, hogy azt csak egér+billen lehet játszani mikor a ök meg a gamepadhoz vannak hozzá szokva...
Én nem értem mi ez a nagy mizéria mindig a gfwl-al.
De ez így müködik a demokráciában és mivel ez csak egy petició nem kötelezö elfogadni a kiadónak. Egyébbként én is aláítram mert nekem is szimpatikusabb a Steamworks mind a gfwl.
ME3 szarkeverések után várható volt, hogy most már mindent szabad, mindent lehet, már mint ezt gondolják egyesek. Hamar helyre kellene rázni a gémereket, hogy ez nem így mûködik.
Szerintem örülni kéne hogy egyáltalán kiadják pc-re... túlzásokba estek ezek a pc-sek :D
na én is nekiálltam, múlt pénteken este belecsaptam (13-án akkor kapcsoltam:P ) kb 1,5 órát volt idõm kalandozni (Sorcerer +master key elsõ karakter) ezalatt lvl 10 lett, 4x haltam,(nem vészes egy marióban többet pottyan az ember ennyi idõ alatt:) de azt vettem észre ez jól jövedelmez mert a feltámadt, bár elõzõleg leölt szörnyekbõl újra lehet soult gyûjteni. és az elhullás helyszínén fel lehet venni az addig összegyûjtötteket is, szóval ez nem olyan gáz. Itt ez s dolog akkor használható lvl grindnek? van értelme? ja és nincs pause az elég durva:D
Éppen emiatt nem 10 pontos nálam a játék mert a story nagyon gyenge és én el tudtam volna viselni egy kicsit több zenét is a játékban de mivel minden más nagyszerüen sikerült ez nem nagy gáz, igy aztán csak 9.9 pontot adok a játékra...