A +15-hoz mi kell, hogy elerjem? Titanite shard? Ugy erosebb lesz a fegyver? 99-es szinten vagyok. Ero 43. Dex 41.
A Raw-al az a baj hogy csak +5-re lehet fejleszteni maximum. Ez a játék elején még egész jó, de ahogy olvastam, te már Anor Londo-ban vagy, ott meg már jobban járnál egy +15-ös normál fejlesztéssel.
Na megneztem a Raw-ot. Tobb fegyonal is maxon van. Katana,halberd,ij,landzsa. Szoval ha visszaallitom eredetire akkor jobb lesz a kard. Pl igy Rawolva 203 az alapsebzese ha visszaallitom akkor 150.
Na most már kezdem kapizsgálni
Itt virít a bannerban a das wiki :D A Raw egy fejlesztés, amit a kovács rakhat a fegyveredre. Mivel elveszi a skillel skálázódást, olyan fegyverre érdemes rakni, ami alap esetben nem a karid iránya, de mégis az adott területen jobban boldogulnál vele. Ilyenkor rátolod a raw-ot és hiába nincs millió dex-ed (csak annyi, hogy épp használni tudd) mondjuk egy strength-re pakolgatós karakterrel, nem számít mert a raw-al az alap damage érték nő jelentősen, a skálázás meg ugye felesleges.
Raw az egy fejlesztheto valami mint az Endurance? Ez egy roviditese valaminek mert igy nam talalom sehol.
A RAW megnöveli a fegyvered alapsebzésének értékét, de csökkenti a különböző statpontjaid által hozzáadott skálázódási bónuszt.
Érts: egy katana esetében majd kétszer akkora sebzést (a fegyód alapsebzése plusz a dexterity pontjaid általi bónusz) viszel be ha símán meghagyod +15-ön. Ha Raw-olod ezt a pluszt bukod el, ergó hiába a nagyobb alapsebzés, a karakterfejlesztésből nem profitál tovább a kardod,így az össz sebzése jóval kevesebb lesz. Érted ? :)
Raw-olni tőröket és íjakat szoktak nagyobbrészt (mert azok rosszul skálázódnak), de mint ahogy Rony94 is írta, az egyik legrosszabb fejlesztési irány. Inkább hanyagold! :)
Értem, viszont Raw-ot ne használj katanán! Csökkented a skálázódási/sebzési (DEX alapú fegyver) értékeit. ;) Csak rosszul skálázódó fegyvereknél érdemes Raw-olni.
Az uchigatana-t most szereztem meg a Japán árustól. Nagyon kedves volt és kölcsön adta De van egy Raiw Alto nevű kardom is, az jobbnak tűnik. Az Uchi még nincs teljesen felfejlesztve. Az a jó benne hogy lehet vele szúrni. Kíváncsi vagyok ha teljesen felfejlesztem akkor milyen lesz.
Az Endurance kulcsfontosságú stat a DS világában. Nemcsak nehezebb páncélt viselhetsz és gyorsabb leszel, hanem nehezebb fegyvereket (Greatswordok,Halberdek) is használhatsz általa. Ennél csak a Vigor és a Stamina fontosabb.
Ha tudod próbáld meg legalább/minimum 30-ra feltolni mindhármat, mert ezt már egy jó kis gyűrűvel (pld: Anor Londoban lelhetsz is egyet, ha megölsz egy bűnös lelket) megfűszerezve szinte minden közepesebb páncélt és pár nagyobb kardot is röhögve el fog bírni.
Én jelenleg NG+-ban egy 130 szint körüli Knight karakterrel tolom. Artorias teljes páncélja rajtam van, plusz egy Uchigatana (DEX 40, a STR pedig 25) felváltva egy Divine Zweihander-el. A Faith-et is sokan hanyagolni szokták, pedig bitangerős dolgokra képes (Lightning Spear, Sunlight Blade), az összes tűz alapú főellenfelet pillanatok alatt megsemmisítheted ha elég magasra növeled. Az enyém most 36-os, de valószínű tolok még pár pontot bele. :)
De ha kitapasztalod a játékot, akár idővel könnyű páncélzatban, vagy pár szakadt ruhában is megölsz bármilyen ellenfelet. Piromágia (ezt Blightown mocsarában tovább túrbózhatod, ha korábban már elérted a +15-ös maximumot) is erősen javallott, lévén használata során nem fogyasztja a staminádat. Ez komolyabb főellenség harcoknál különösen jól jöhet.
Igen, a fegyverek/páncélok sebzéseit és védekező erejét ki kell tapasztalni, én ezért használok inkább gyorsabb kardot, mert 40-es DEX-el az Uchigatana is igencsak szépeket tud sebezni, a nagyobb fegyver meg jóval lomhább, hiába csap oda nagyot. Ebben a játékban pedig a fürgeség igencsak nagy előny tud lenni. :)
Mert van ugye van páncél, tűz, villám, magic ellenállás. Egy 100-at sebző villám elementál kard 120-at sebez egy villámra érzékeny ellenfélre, egy 120-at sebző sebző sima kard csak 100-at, míg egy 150-et sebző tűzelementál kard 75-öt fog sebezni, ha az ellenfélnek van tűzvédelme. Ezért kell 3-4 féle fegyvert használni.
a lord vessel anor londoban van ha ott megölöd a 2 bosst,ők egyszerre jönnek majd :D elég izgi,egyébként vannak olyan fegyverek amikre érzékenyebbek az ellenfelek,és ezért tudnak nagyobbat sebezni
Az a Lordvessel hol van? Tehát ha az endurance-t fejlesztem akkor hordhatok nehezebb páncélt? Próbálgattam a páncélokat. PL. ha felveszem Havel göncét,akkor a Londo-ban lévő csupasz röpképtelen denevérek nem sebeznek ha a pajzsot is feltartom. De ha egy gyengébb páncélban megyek akkor rendesen sebeznek. Szoktam próbálgatni,hogy melyik fegyver mit tud. Hiába van magasabb ereje papíron pl. egy nagy kardnak,mégis kevesebbet sebez mitn egy kisebb pontszámú. Ez fura nekem.
Mert sok-sok-sok pontot rakott endurance-re, amitől szép nagy equip load-ja lett. Ha az equip load 50% alatt van akkor tudsz "normálisan" mozogni, de természetesen ha még könnyítesz, pl. leveszel mindent úgy érheted el a max sebességet. Ha pedig felette vagy, úgy értelemszerűen lassú leszel.
En is szoktam kolbaszolni. Pl. Londoban is megtalaltam a kandalloban a titkos atjarot. De az ember nem utogetheti vegig a falakat. Londobol megy egy sarga kodkapu. Ott valami Lordnak a cucca kell hogy kinyiljon.
"Ha ti nem segitetek akkor egy halando ember ezeket honnan tudja meg?"
Én pl. unalmas perceimben mindig körülnéztem a pályákon és néha rá is találtam titkos helyekre. Így bukkantam a hollónak a fészkére is. Egyedül egy helyet nem találtam meg segítség nélkül (The Great Hollow), de az olyan pimaszul van eldugva, hogy már az fáj. :D Utoljára szerkesztette: Rony94, 2015.01.27. 20:40:09
Koszi. Ha ti nem segitetek akkor egy halando ember ezeket honnan tudja meg? Mar 92-es szinten vagyok. Az erot hiaba fejlesztem mar nem emelkedik a fegyver ereje. Viszont a nehezebb pancelokat meg mindig nem tudom hordani. Azokat hogyan lehet viselni ugy hogy gyors is maradjak?
Firelink Shrine-ban ugye ott csücsül a hatalmas holló a rom falán. Oda kéne feljutni , van ott egy fészek,amibe bele kell mászni és várni kicsit. A fészekhez úgy jutsz oda, hogy a duplaliftnél kiugrasz az első adandó alkalommal egy párkányra, onnan átugrani, gurulni egy kiszögellésre, (tetőn egy item is van, szóval tuni fogod hova menj) ,onnan már nem lehet eltéveszteni
Már 70-es szinten vagyok. Végre sikerült lecsapnom a kardos kutyát. A Skull Lntern-t nem találom sehol. Egyik árusnál sem láttam. Kellene világítani a nagy csontvázaknál.
DSfix-et felrakod és az F7-el tudod ki-be kapcsolni a kurzor láthatóságát.
Hogy a kiskutyába lehet beállítani,,hogy a kurzor a játékba ne látszódjon és ha menübe megyek álljon a kép és legyen kurzor?bent van a mausefix meg dsfix is,csak a ki be kapcsolás megy.
Hát a bossokat és a helyszíneket sikeresen lelőtted magadnak, de miért ne, még nyugodtan végig tolhatod.
ha kicsit ügyesebb játékos vagy,így kell bánni a bossokkal:
https://www.youtube.com/watch?v=uMWrq7iRRYo
46. perctől
kis utánanézéssel a kérdés hülyeség volt. teljesen más, meg legalább ennyire jó is. de sajna csak ps3on jelent meg
https://www.youtube.com/watch?v=tH6noPL2rOY
a demon souls-t szerintetek érdemes végigtolni ezek után ?
Nem bossok (olyanokat eredetileg nem ígértek, aztán ki tudja) , hanem NPC-k és állítólag ezekhez kapcsolódó plusz küldetések, plusz játékmenet közbeni újabb események..
Mondjuk a DS II utolsó főellenségét símán lecserélhetnék valami normálisabbra, mert a lába nyomába sem ér a Gwyn vagy Artorias kaliberű karaktereknek. Csak könyörgöm, ne egy újabb lovagra, mert azokból rogyásig van már a DS II. :) Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2015.01.01. 17:20:59
nem lenne gond a remake, én imádom az újrakiadásokat. viszont annak ugye semmi értelme a legtöbb esetben, hogy kiadják ugyanazt ugyanazokkal a hibákkal csak felpolírozott grafikával , ala fable, vagy első körben a baldurs gate
akkor már úgy kellene megcsinálni mindet, hogy kezelőfelület javítása, márha az alappal voltak gondok, egyéb kisebb bugok, balanszok javítása, új ötletek, főellenfelek stb. berakása
Most kapok mindjárt agyf@szt! Több mint 60.000 lelket farmoltam már össze, pedig én csak egy Silver Knight Sword-ot szerettem volna, de az istenért se akarják dobni. A Gold Serpent Ring is rajtam van és tényleg nem értem. De legalább Dragonslayer Arrow-al teli vagyok már.
Artorias engem annyira nem szívatott meg. Igaz, nem egyszerű ellenfél, de picsafüst Manus-hoz képest. :D
Én meg nekikezdtem közben újra NG+-on. :) 6-7 óra alatt már letudtam a két harangot, nyitva az út Anor Londo felé. Gaping, Dragon, Asylum Demon, Taurus Demon, Capra Demon, Ceaseless Discharge, Bell Gargoyles, Chaos Witch kipipálva így első körben.
Az elején még magabiztosan mentem neki a bossoknak, de a Gaping Dragon kegyetlenül megszívatott. Sokkal erősebb és nagyobbakat is sebez mint első nekifutáskor. A 2 két NPC-t (Solaire és Lautrec) is beidéztem ,de őket seperc alatt kinyírta, nem sokat tudtak hozzátenni a küzdelem kimeneteléhez. kb az 5-6. alkalommal, (sztem csak mázlival) ,jó sok fire orbbal sikerült végre elaltatni a dögöt. :)
Holnapra marad az Undead Asylum és persze a Stray Demon, aztán meg irány Sif és lehet nekikezdek a DLC-nek is. Bár Artorias lovagot most egy porcikám sem kívánja. NG-ben is egy gyötrelem volt az gyilkológép. Lehet meghagyom a Gwyn előtti meccs bemelegítő bossának Manus mellé. :)
Az O&S fight most tizedjére sikerült. Ez a múltkori 100 próbálkozáshoz képest egész jó! :)
Nekem jó eséllyel soha nem lesz konzolom (pedig szeretnék), úgyhogy nem bírtam ki, megnéztem így a végigjátszást. A Dark Souls-t viszont végigjátszás nélkül játszottam ki. Arra büszke is vagyok a mai napig. :)
Én ez alapján játszottam végig, mindenre kiterjedő végigjátszás. Ha segítség nélkül játszik az ember nem is tudom hogy jön rá a black/white tendenciára és sok más egyébre! Túl sok időt kéne beleölni! Nekem épp elég kihívást adott az is hogy ne dögöljek meg úton útfélen, ráadásul tábortűz is csak a főellenfelek előtt van. Persze mikor sokadjára indulsz neki már majdnem csukott szemmel is eljutsz a bossig:)
Erről volt már szó. A Demon's Souls a Sony-é volt, ezért PS exkluzív lett. A Bloodborne is dettó ugyanez. Én is sajnálom egyébként a Demon's Souls-t, de félig-meddig Tinman végigjátszása kielégített.
Jól tudom, hogy Miyazaki készítette a Demon's Souls-t is? Sajnálom, hogy nem jött ki PC-re pedig azzal kezdődött egy legenda. Bár úgy tudom a DS széria annak inkább szellemi örököse semmint folytatása.
A Bloodborne-ért viszont nagy kár, muszáj lesz idővel beújítani egy PS4-et nincs mese. :)
Én a Season Pass-t már csak ezért sem veszem meg. Megvárom ezt az új kiadást és ha korrekt ára lesz, megveszem. Ha nem, akkor addig várok míg korrekt ára nem lesz. 30-40 eurót BIZTOS nem pengetek ki érte.
A Dark Souls 2 védelmében azt azért el lehet mondani hogy azt a B csapat csinálta, míg Miyazaki csapata végig a Bloodborne-t készítették/készítik. De ez még nem magyarázza azt hogy miért kellett a pofánkba hazudni és miért kell még mindig lehúzni pénzzel.
Nem a szakmai/anyagi döntés milyenségével van a bajom, hanem hogy nem a korábbi E3-on prezentált látványbeli minőséget kaptuk. A neten egy csomó összehasonlító videó fent kering a korai alpha és a végleges boltba kikerült változat közötti látványbeli különbségekről. Ég és föld...
Már megszokott dolog, hogy minden húzócímből jön egy "HD remaster" , de nem ennyire rövid időn belül (a 3. DLC idén októberben jelent meg) és nem egy olyan paltformra amin ez megvalósítható lett volna már megjelenéskor is.
De hiába is morgolódok, ez is csak egy biznisz, nemde? :)
Na igen, az ending alatt hallható dal valóban fülbemászó, már azért megérte. Azért Gwyn nem volt piskóta (piszok gyors), párszor fűbe is haraptam, de hát ez egy ilyen játék. :)
Olvastam, hogy jön egy "felújított" DSII jövőre, meg azt is, hogy a PC-sek megint fizethetnek a DX11-es fícsörökért és a 6 fős multiért. Elég tisztességtelennek is érzem, lévén megvettem a season pass-t és az alapjátékból is a fémdobozos gyűjtőit szereztem be. Azt, hogy PS3/X360-ra miért kellett tavaly butítani még megértem, de a PC-s VGA-k már régen DX11 képesek, szóval ez most egy megint nem túl szép lépés volt a Namco/Soft párostól, tekintve, hogy az első rész PC-s portja milyen siralmasra sikerült. Biztos majd azzal magyarázzák, hogy a tavalyi PC-k még "old-gen" gépek voltak és ezért muszáj lesz újra megvennünk a gammát. :)
A balanszolás is mérföldekkel jobb az első részben. Tényleg sokkal jobban érezhető ahogy fejleszted a karaktered szintjét és erősödsz. A fegyverek és a mágia sebzése is sztem jobb egyensúlyt kapott. Kétségtelen miért is ez a legjobb Souls játék mindezidáig.
én is most játszom újra, kb. a feléig jutottam anno. pedig nagyon tetszett, csak kimentem külföldre és a gépet nem vittem magammmal .....
sztem egyáltalán nem n ehéz játék, de az elején szörnyen nehéz volt persze. csak hozzá kellett szokni. vajólában most hogy tudom hogy mit fejlesszek és merre menjek, gyerekjáték, még a bossharcok is, persze ott be lehet azért nézni, de ha már tudod hogy mi a nyerő stratégia, akkor simán agyon lehet csapni szerencsétleneket. szegénykéknek néha visítoznia kéne ahogy aprítom őket :)
Én is így voltam vele először. Életem egyik legszebb fél hónapja volt. Egyszerűen a székhez szegezett végig, nem tudtam abbahagyni és miután legyőztem Gwyn-t és előjött a credits azzal a gyönyörű dallal.....büszkén éreztem magam, boldognak hogy részese lehettem ennek a remek kalandnak......fantasztikus volt. :)
Sajnos a Dark Souls 2 készítésekor már befigyelt a pénz, nagyon el volt szállva magától a From Software és emiatt hanyagabb is lett az első résznél. Aztán jött a feketeleves....3 DLC jelent meg.
Aztán most meg kiderült hogy amit az előzetesekben mutattak grafika, azt most megkaphatjuk.......ha még pluszba fizetünk érte.
Szeretjük és imádjuk a From Software-t, de ne korcsosuljanak már el! Utoljára szerkesztette: Rony94, 2014.12.29. 20:26:19
El sem hiszem, hogy régebben kedvemet szegte eme rendkívüli gamma és hanyatt-homlok menekültem előle, már az első 1-2 órában kiakasztott a folyamatos elhalálozás és reménytelenség...feladtam.
Aztán idén tavasszal megjelent a DS II, amit szintén elég hamar feladtam, aztán valami csak-csak addig macerált míg újra elé ültem és nekikezdtem újra. Lenyűgözött ez a nyílt és veszélyekkel teli világ , a hatalmas bossharcok és a kihívás. Mondanom sem kell azóta már túljutottam a sokadik végigjátszáson, rengeteg Co-op és PVP meccsen (ott még több halálon) túl, kétség kívül az év egyik legmeghatározóbb és legigényesebb akció-RPG témájú játékának tartom. Megvettem a 3 DLC-t is, amikből szó, ami szó, leginkább az Old Iron King vált kedvencemmé.
Sokáig nem értettem miért is tartják sokan gyengébbnek elődjénél, aztán rájöttem, mikor 1 héttel ezelőtt újra nekiláttam a korábbi kudarcnak: nekifutottam újra az első résznek.
Nem egészen fél órával ezelőtt végre megpillanthattam az endinget, több mint 51 óra, rengeteg elhalálozás, káromkodás, bénázás, össze-vissza kóborlás és persze az elhivatottaknak kijáró mámorító győzelem. :) Persze jópár NPC, Covenant kimaradt még így is, pedig nem semmi mennyiségű tartalom van ebben a játékban, minden zegét-zugát bejárni nem egyszerű, valószínű nem egy végigjátszás kell mire minden egyes eldugott kis tárgyat fellelek majd.
Az első komolyabb "pofon" az ellenfelek létszáma és a harcok nehézsége. A körülvevő, szinte élő világban nem nehéz eltévedni, BlightTown önmagában megérne egy külön misét, de legjobban kétségkívül Anor Londo nyűgözött le. A kezdetben kiválaszott piromágusommal inkább egy erősebb dex buildet építettem, mert a tűz eleinte még jó, de később - főként a játék 2. felében - már nem sokat ér. A használható gyűrűk száma is rendesen le van redukálva, tényleg észnél kell lenni melyiket és mikor is használja fel az ember. A 2. rész ehhez képest végig fogja a kezünket, a Ring of Life behozásával pedig oda a kockázat és a tét érzése...
Nem lehetek elég hálás Durantének a DSFix-ért, mert anélkül jószerivel játszhatatlan lenne, olyan FPS dropokat produkál alapjáraton, hogy kész... Talán az egyik legrosszabb PC-s port amit csak láttam. Viszont a modot felrakva ég és föld a változás, stabil az FPS is és csodaszépek a textúrák. Lenyűgöző munka. A DLC is remekbeszabott: Knight Artorias és Manus után többé nem is nyavajgok, hogy nehezek a 2. rész DLC-s bossai. :)
Végre letudtam egy újabb fejezetet a DS játékok világában. Hihetetlen mekkora sikerélményt tud adni ,pedig az biztos hogy mesterfokon büntet. De azért persze igazságosan. :) Utoljára szerkesztette: LeonSKennedy, 2014.12.29. 17:22:02
Oh, köszönöm! Tévedtem. :)
Akkor nincs mese, még annál is többet kell szenvednem. De elvileg ez a helyes story line, úgyhogy muszáj lesz.
Én a mostani végigjátszásomban direkt úgy akarom csinálni hogy először Artorias-t ölöm meg és csak utána megyek Sif-hez (állítólag ilyenkor adja be a másik cutscene-t). Az biztos hogy nem lesz egyszerű, mert emlékszem anno még közvetlen a Gwyn fight előtt is nehezen küzdöttem át magam a Royal Wood-on.
csak a tovább haladás miatt egyébként ott csak a pillangó van más nincs :D másik irányba a sok fejű sárkány xd és a dlc helyszín nyíilik meg majd később nincs más érdekesség:)
Néztem egy videót a játékról. Abban a csávó lekaszabolja a kőóriások mellett levő pályán a harcosokat. Ahol a macskához kell menni. Azokat le kell vágni?
arra fele kell menned,meglehet ölni,védd ki pajzsal onnan már nincs sok pedig ^^ de a faszit találd meg a sötétben a tábor tűz után van lassan haladj a kő páncél teljesen máshol van ahol a dupla boss,anor londo
A 3 fejű megvan. Ott felmásztam a sötétbe és ahogy haladok a kis fényk mentén jön egy óriás csonti. Ott nem látok szinte semmit,nem tudom merre lehet mozogni és mindig kinyír. A kőpáncélt hol lehet megszerezni?
miután megölted a 3 fejű bosst lent a kriptába felmászol és haladsz egy kicsit tovább tudod kúrva sötétvan és szart se látsz csak pici fényeket,na ott nagyon óvatosan haladj ameddig bírsz még eljutsz egy tábortűzig,onnan elindulsz tovább belebotlasz egy fasziba aki segít majd a megszerzésében csak beszélj vele,ha ott "lejutsz" xd a beszélgetés után lent a földön megfogok találni
Most átértem egy maszkos háromfejű varázslón. Kuka sötétben jött egy óriás csonti. Kellene valami világítás oda.
Gondolom a feltámasztójuk az a tüzet dobáló öreg. Végül véletlenül megütöttem a csontkovácsot. Egy kerékbe tört csonti odagurult én meg odacsaptam neki és eltaláltam a kovácsot. Erre az begurult és nekem rontott. Sajna ki kellett nyírnom. Úgy sajnáltam szegényt.