én tudatosan vettem LOW- szintû rendszert, kevest játszom, az átlag általam kedvelt gémek meg ezen simán futnak, a többi csiszolatlan gyémánt, MP3-Crysis-Witcher-Skyrim, csak belenézegetek jobbára.
Biztos itt is van egy térkép alatti terület amit a gépednek be kell töltenie plusszzba de ezt te konkrétan nem látod, :D ha az nem lenne akkor fele ekkora gép is simán vinné, dehát fejlõdni kell !! xDDD
Amúgy nem vágod hogy müxik a nanoruha fejlesztése? Ugye van 4 slot, de ha 2 db frissítést feloldasz, akkor 4-et tesz be a baloldaliba. Ahelyett, hogy 2-t tenne be, amit ugye feloldottál.
Nem vágod véletlen? Még ez a nanoruha fejlõdés jó lehet, de nem jöttem még rá, hogyan müxik.
Én ezt szeretem a Crysis frencsájban, egy-két év alatt összerakok egy gépet amiröl azt hiszem jó mindenre, erre jön a crysis és kiderül, hogy mégis szar az egész...
Hát aki túl sok játékkal játszott, annak bizony elvárásai lesznek és akinek elvárásai vannak, az a mai játékokban nemigen fog meglepõdni! Esetleg 1 év alatt 1 címmel és ez késõbb még romolhat is!
5órás játékba mély story? Elég irreálisak az elvárások, egy ilyen DLC orientált világban, ilyesmit ne várjatok...és akárki akármit mond azért gyártanak ilyen játékokat mert erre van igény....amíg a pistike 10dollárért vesz két fegyvert meg egy mapot....addig ez a tendencia nem is fog változni...sajnos... majd jön a crysishoz is 20 DLC, és akkor rendbe is leszünk.... Számomra már az vérlázitó hogy egy alap game már DLC-vel jön....elkészitik, és lecsipnek belõle hogy legyen egy kiadás ami drágább lehet.....vicc
Hogy tudtam, pedig 1 pályát játszottam végig :D Akkor törlöm is jószívvel. Amúgy meg a Quake 4 bõven veri ezt! Nincs olyan intenzív akció ebbe, amit kárpótolna ez.
Low-on is szép. Nem véletlen minden effekt dx11-es környezetbe van eleve hiába rakod lejebb nem sokat változik, persze sajnos fps-ben sem.
Még mindig hidjétek el ez marketing, konzolokon nincs dx11 mégis dx11 only, mert ha pc only lenne és uúgy dx11 only, akkor megérteném, de így tiszta marketing.
sziasztok hát full grafikán Hd7970-enen szaggat a játék :DD de amúgy high-on is nagyon szép a grafika.. a dlc-ket hol tudom aktiválni?
Kicsit nekem is olyan érzésem volt mint amikor valaki kap egy szuper jó, remekül kinézõ, csilli-villi dolgot és ezt a remek cuccot elrakja egy nagy, sötét láda legaljára hogy nehogy valami baja legyen ... :\ Nem értem õket komolyan ... Beleölnek egy ilyen projectbe tömérdek munkát és ennek ellenére a 20%-át sem használják ki a megteremtett, kínálkozó lehetõségeknek. Sajnos pazarló korban élünk ... x(
Ó hát az még elviselhetõ volt.. a kínai negyedes. Na majd várj. (innentõl világos pálya nem lesz) Kurva nagy élvezet lesz 1 baszott nagy sötét téren lövöldözni pályáról pályára, majd meglátod.
Én sem vagyok oda a sötét pályákért de itt még nem zavaró eddig (kínai negyedes pályánál tartok) sokkal jobban zavart pl. az 1-ben az élien világos pálya.
NEM csak azért húztam le, hanem csupán ez is közrejátszott abban hogy nem tetszett. Lehet hogy van aki szeret egy akciójátékban végig sötétbe bolyongni, én nem. A vérbeli horror játékok sem verõfényes-szivárványos napsütésben játszódnak.
Hát de az elsõ úgy jó ahogy van, esõ, hajó meg minden, nincs azzal semmi gond de ezért lehúzni egy játékot, mert sok az éjszakai helyszín vicces. A többi valahol érthetõ de az eddigi részekben is ugyanez volt a játékmenet úgyhogy nem értem a történet meg az elsõ rész óta szar :)
Bevallom õszintén nekem különösebb bajom soha nem volt a szériával. Azt adta, amit vállalt. Az elsõ rész kifejezetten tetszett, a másodikkal is el lehetett lenni, bár érezhetõen gyengébb volt mint az elõd. ..és most sokak örömére megjelent a sorozat új tagja, a Quake4 Crysis 3.
Komolyan mondom régen játszottam már ennyire repetitív és unalmas játékkal.
- Történet az úgy kb nincs, egy rohadt nagy káosz.
- A játékmenet mész-lõsz, amivel semmi baj nem lenne ha legalább élvezetes lenne a dolog, de nem az. Köszönhetõ ez fõleg annak hogy a játék teljesen elment egy zs kategóriás Sci-fi irányba. Összesen kb 1 vagy max 2 pálya volt ami világosban játszódik, a többi mind vak sötétbe. Ha valaki emlékszik a Quake 4 utolsó misszióira, hát kb ez ugyanolyan. (ami biztos jó, csak nem itt) Ez az idegen fegyverekkel való bohóckodás szerintem kritikán aluli lett. A dolgot még tetézi hogy sok esetben az ember szart sem látt mert körülötte 200an lõnek, és kb 50 dolog robbanik egyszerre.
- A grafika az, amire panasz nem lehet, viszont nálam ennek sem sikerült megmenteni a játékot. Az egész alatt kb olyan érzésem volt, mintha egy multi központú játékkal játszanék botok ellen, ahol egymás után randomra az orromba vagdosta a pályákat. Üres, 0 motivációval.
Szõrös szívû leszek, de: 4/10
Az elsõ 2-3 pályától eltekintve abszolút nem tetszett.
Fent a warez topikban elmondják, én pontosan nem tudom, de attól hogy más játék warezba ment, az nem jelent semmit, sõtt fordítva is, ha elindul egy eredeti lehet a 23. megvett játék nem fog elindulni... Töréseknél még szarabb, sokminden függvénye, de a Warez Topikban találsz segítségeket. Én nem tudok priviben sem segíteni, mert nem játszottam annyit még vele, nekem lassan megy a sok szaggatás miatt, de ide akkor sem írhatnák ilyeneket be...sorry. :)
Mindegyik olcsó kari jó, az a baj hogy a Crysis 3-hoz nincsen olyan kari amin normálisan elfut, nekem 6670, low (fullhd) minden és ha néha van 25fps-em akkor tapsolok egyet. Nem mintha meglepne hogy egy brutál dx11-es game nem fut VH-on egy fostalicska 20k-s karival.
mitõl lehet az a gond,hogy amikor meglátjuk a romos new york-ot,a legelején,és aztán jõnn egy átvezetõ videó,egy térképrõl,és utána egy pilanatig látszodig egy folyosó,és aztán kilép a játék.Mi okozhatja ezt ?
Ja és Killzone-ban nem mutatnak arcokat, szóval nemtudom ezen mit kell lovagolni. Kivéve 3-4 NPC-t, a többin maszk vagy sisak van
Rosszul értelmezted. én feltételeztem abból hogy mindenki ugyanazt az átvezetõbõl kiragadt képet mutatta.
Valamint csak nálam nem müködik a "válasz erre" gomb?
Még 1000x-re neked is elmondom ahogy a többieknek, akik ezt nyomják, hogy IRRITÁLÓ, hogy mikor bizonyítasz TE vagy valaki más valamit, akkor hiretelen készpénznek veszitek hogy a Killzone olyan lesz. mint a videóban , mikor én mondok valamit, akkor, á nem az nem is biztos hogy olyan lesz, lehet szebb lesz ...Hát bazze akkor ha nem vagy benne biztos hogy olyan lesz, akkor mire hasonlítgatod?
Neked is azt mondom mind másnak hogy LEZÁRTAM a témát, nem kell bizonygatni az ellen amit nem hiszel hogy létezik. Örülj a Crysis 3-nak ha fut a gépeden.
Én jobban örülök egy középszerû játéknak csak futna low-on 60fps-t
Nemhogy megdícsérted volna a képemet :P
*********Ne vedd ezt sértésnek, én sem tekintem annak amit írtál.******
csodálkoznék, ha nem vele kellene majd játszanunk ahogy a CELL -tõl új rucit szerez magának!
Nekem nem volt semmi bajom a játékkal, bõven jó volt!
Szerintem egy fórumnak pont az a lényege, hogy mindenki leírhatja miért tetszik vagy nem tetszik neki bármi. Szóval szerintem csak nyugodtan, a fanok meg majd átharapják a saját torkukat... :)
Amúgy a történet engem sem érdekel, pont úgy vagyok vele mint Jedi, de tény, hogy ez még játék szinten is siralmas. Pedig kevés az igazán figyelemre méltó történet ezen a szinten sajna.
Ebben is van valami egyébként, hogy túl sok újítást nem sikerült belepakolni ebbe a harmadik részbe. Ellenfél mi van új egyáltalán?! A Scorcher? Van még valami? Asszem' ennyi. Fegyverek ugyanazok, plusz Typhoon, meg az íj. És azt én is írom már egy ideje, hogy rettentõ könnyû lett. De nekem egyszerûen akkor is tetszik, hogy ennyire sokféleképpen lehet tömegmészárolni. És ezért tetszettek az eddigi Crysis -ok is.
Sir Quno Jedi: Szerintem inkább a "gõzünk sincs micsináljunk a történettel úgyhogy hablatyolunk össze - vissza irányba ment el a történet. :) Az elsõ részben a Raptor osztag egy jövõbeni High-Tech kommandó volt és "semmi több". Annyira, hogy óccsóér' még az észak koreaiak is kifejlesztették a sajátjukat:
És késõbb ebbõl lett ez a Ceph -et magába szívós össze-vissza mutálódós Alcatraz -ból Prophet -é transzformálódós követhetetlen zagyvaság.
Konkrétan a játékmenet alig nyújt vmi pluszt a kettõhöz képest.
Ha használod a cloakot akkor szénhülyék lesznek az ellenek, ha meg nem akkor a falak mögött is pontosan tudják merre vagy/mész. FC3-ban a nyilazás sokkal izgibb volt, itt meg nem is tudom mi mert pl. a zoomja elég érdekes...
Az egyetlen ami tetszik az hackelés, de ez meg a tagging meg rettenetesen könnyûvé teszi a játékot....
Igen, akkor, és egyszer. Ráadásul abba a "világba" illett is ez a fajta stílus. Nem tudom a Crysisnak miért kellett teljesen elmenni ebbe az elvadult elmeháborodott Sci-Fi irányzat felé. Persze, önmagában biztos ez is jó, de ne Crysis néven.
Nekem egyébként a játékmenetrõl 1:1 a Quake 4 jut eszembe (és ezt nem dicséretnek szánom)
Nah igen. Nem egy fordulatokkal teli Krimi-Dráma. De ha ilyen arcokat és környezet kialakítást egy Skyrim kaliberû játékba átültetnének, azért már nem lenne éppen rossz dolog. :) Gondolom azért a PS4-es Nextgen Elder Scrolls már hasonló grafikai magasságokat fog karcolgatni. Ha lesz olyan :)
Ami még inkább kiakasztott amikor elindítottam a 3-at, hogy egybõl odajön Psycho és megszólal egy másik hangon mint a Warheadben... Amúgy a Nomad összeesküvés lehet hogy DLC-t vagy egy Warheadhez hasonló kieget eredményezhet a 3-hoz, ha már ilyen rövid volt a single player. Elvileg a dögcéduláknál sincs ott a neve.
Na meg azon is elég könnyedén túllépnek, hogy mégis mi a fene történt abban a laza 24 évben ami a második és a harmadik rész között eltelt? Meg ha akarnám napestig sorolhatnám a történet marhaságait. Még szerencse, hogy egy Crysis játéktól nem is igazán a nagy drámát várom el... :)
Na azt nem olvastam de most, hogy írod mintha rémlene ,hogy valahol olvastam a történetrõl. Köszi.
Volt egy kamu képregény ami a Crysis 1 és 2 között lévõ (meglehetõsen nagy) lyukat hivatott betömni, és abban Nomad kipurcan hogy a többiek megmeneküljenek. De van valami info a játékban elvileg, hogy Nomad is túlélhette ruha formájában mint Prophet.
Történet nekem már a 2-ben is nagyon sántított. Ja és hova lett Nomad? Ebben azt mondta az eddig történtben ,hogy csak Psycho és Prophet élte túl Lingshant, ami azért érdekes.
Nekem is nagyon bejött, de attól még belátom, hogy messze nem tökéletes. Abban konkrétan :) nagyon igazad van, hogy sokkal több nappali pálya kellett volna. És nekem egyébként a története is inkább egy nagy katyvasz ami olyan mintha a készítõk se nagyon tudták volna mit akarnak. Viszont én meg éppen, hogy imádom benne a harcokat! Tényleg rengeteg eszközünk van attól kezdve, hogy odamegyünk és pofánverjük :D, azon át, hogy lopakodva észrevétlenül hátbaszúrjuk, addig, hogy távolról lemesterlövészkedjük a gonosz ellent. :)
Jöhetnek a kövek, szvsz ez a játék nagyon középszerû lett. (a hetedik missziónál járok) A harc a legtöbb esetben 1 kaotikum, (és repeptitív) azt sem tudod és látod sokszor honnan lõnek, csak azt hogy minden robbanik meg füstöl körülötted. Arról ne is beszéljünk hogy eddig a játék úgy 98% sötétbe játszódott, ezt miért kellett? Mi a szar ez doom3? Egyedül a grafika ami valóban szép, de ennyi. Ennél szerintem a második is sokkal élvezetesebb volt.
köszi :)
Bonyolult válasz: "Nézzük mit takar ez a hangzatos anglius beütésû kifejezés. Nem mást, mint az egymás után következõ fázisok összemosását. Ez egy nagyon cseles dolog, be lehet vele csapni a szemünket. Ha túl lassan, nagy léptékben mozgatunk meg valamit (alacsony a frame rate), akkor az bizony szaggatni fog. Azonban, ha az elõzõ pár fázist kint hagyjuk, és egy picit fade-ljük, máris elmostuk annak a valaminek a körvonalait, és nem érezzük a szaggatást."
Nem, ez egy "Strategy Guide". Szóval tippek, trükkök, mit - hogyan kell a játékban. Mondjuk fel nem foghatom, hogy egy ilyen akció orientált játékban erre mi szükség, de ha el lehet adni akkor valaki óhatatlanul meg is csinálja. :)
ez micsoda? könyv lesz a Crysis 3-ból? itthon is kapható lesz?
W... T... F.?!
Az elõzõ hozzászólásomban idéztem a te #2592 számú hozzászólásodból. Még egyszer akkor.
"Miért ezt a fejet mutogatja mindenki a Crysis 3-ból miért nem mentek oda játék közbe és szembõl fényképezitek ki Psycho arcát? Mert akkor már nem ennyire szép? Ja? igen?"
Úgyhogy, igen elég egyértelmûen kérdezted és próbáltad azon az alapon leszólni a CryEngine 3 -at, hogy ezek csak az átvezetõbõl vannak. Én egyébként nem a PS4 vs. CryEngine vitába akartam belefolyni, csak már marhára idegesített, hogy miután többen leírtuk ezt az átvezetõkkel kapcsolatos félreértést, te mintha mi sem történt volna erõltetted tovább, hogy ne átvezetõbõl mutogassunk képeket.
Amúgy egy újabb tévedés:
"Killzone-ban egy halom karakter van meg egy végletekig kidolgozott város olyan minõségben mint egy animációs filmet néznék." NEM, nincsen! TALÁN lesz. Amit láttunk az egy baromi rövid videó amirõl azt sem tudjuk, hogy min fut tulajdonképpen és végleges állapotát tükrözi -e egyáltalán a játéknak. (Nyilván nem, persze még szebb is lehet!) A Crysis 3 viszont itt van a szemem elõtt és látom mit tud. A végletekig kidolgozott város meg egy nagy parasztvakítás amúgy. Pont a Crysis 2 fejlesztése közben olvastam egy interjút az egyik grafikussal, aki arról mesélt milyen egyszerû egy várost gyönyörû szépre megcsinálni. Ugyanis az épületeknek tulajdonképpen csak bizonyos felületeit látod ezért nem kell 100% -os modelleket készíteni csak azokat a nézõpontokat kell megrajzolni amiket a játékos egyáltalán láthat.
Amúgy ez az egész egy nagy parasztvakítás szerintem... Amit én láttam az alapján már most is három olyan platform létezik ami PC -n veri a Killzone: Shadow Fall bemutatóban látottakat. Dunia 2 (Far Cry 3), Frostbite 2 (Battlefield 3), CryEngine 2 (Crysis 2-3). UFF...
Szuper. Kérdeztem, hogy miért nem onnan mutattok? Nem mondtam egy szóval sem, hogy nem olyan.
Valamint mondtam hogy ez egy arc. Killzone-ban egy halom karakter van meg egy végletekig kidolgozott város olyan minõségben mint egy animációs filmet néznék.
Egy valamire viszont jó azért! :) Idéznék DarkSector -tól:
"Miért ezt a fejet mutogatja mindenki a Crysis 3-ból miért nem mentek oda játék közbe és szembõl fényképezitek ki Psycho arcát? Mert akkor már nem ennyire szép? Ja? igen?"
Ez a videó játék közben készült és elég sajátos módon :), de közelrõl mutatja Psycho arcát. ÉÉÉÉÉÉéééés, pont olyan szép mint az összes többi linkelgetett képen. Amúgy kicsit zsibbaszt már ez az átvezetõsdi szöveged, mert fel kéne végre fogni, hogy ebben (és sok más) játékban NEM ELÕRE RENDERELT videók vannak, hanem a CryEngine 3 hajtja az átvezetõket ugyanúgy mint magát a játékot. Amúgy meg a PS4 fikázós arc összehasonlításnak meg túlzás a következtetése (ti., hogy már megjelenése elõtt elavult lenne a PS4...) de a képek attól magukért beszélnek! A Crysis 3 arc megjelenítése egyértelmûen jobb mint a PS4 -es cucc bármi legyen is... És igen, láttam videót is amibõl készült a kép, de akkor is.