Az elõzõ hozzászólásomban idéztem a te #2592 számú hozzászólásodból. Még egyszer akkor.
"Miért ezt a fejet mutogatja mindenki a Crysis 3-ból miért nem mentek oda játék közbe és szembõl fényképezitek ki Psycho arcát?
Mert akkor már nem ennyire szép? Ja? igen?"
Úgyhogy, igen elég egyértelmûen kérdezted és próbáltad azon az alapon leszólni a CryEngine 3 -at, hogy ezek csak az átvezetõbõl vannak. Én egyébként nem a PS4 vs. CryEngine vitába akartam belefolyni, csak már marhára idegesített, hogy miután többen leírtuk ezt az átvezetõkkel kapcsolatos félreértést, te mintha mi sem történt volna erõltetted tovább, hogy ne átvezetõbõl mutogassunk képeket.
Amúgy egy újabb tévedés:
"Killzone-ban egy halom karakter van meg egy végletekig kidolgozott város olyan minõségben mint egy animációs filmet néznék."
NEM, nincsen! TALÁN lesz. Amit láttunk az egy baromi rövid videó amirõl azt sem tudjuk, hogy min fut tulajdonképpen és végleges állapotát tükrözi -e egyáltalán a játéknak. (Nyilván nem, persze még szebb is lehet!) A Crysis 3 viszont itt van a szemem elõtt és látom mit tud. A végletekig kidolgozott város meg egy nagy parasztvakítás amúgy. Pont a Crysis 2 fejlesztése közben olvastam egy interjút az egyik grafikussal, aki arról mesélt milyen egyszerû egy várost gyönyörû szépre megcsinálni. Ugyanis az épületeknek tulajdonképpen csak bizonyos felületeit látod ezért nem kell 100% -os modelleket készíteni csak azokat a nézõpontokat kell megrajzolni amiket a játékos egyáltalán láthat.
Amúgy ez az egész egy nagy parasztvakítás szerintem... Amit én láttam az alapján már most is három olyan platform létezik ami PC -n veri a Killzone: Shadow Fall bemutatóban látottakat. Dunia 2 (Far Cry 3), Frostbite 2 (Battlefield 3), CryEngine 2 (Crysis 2-3). UFF...