De ez nem a motor hibája kérem, ez a BF3 egy FPS alá lett készítve. Arról "nem tehet a motor" hogy autós játék alá teszik, ez már csak az EA hülye választása ennyi.
Én nem vettem észre semmit abból hogy rosszabbul futna a The Run mint a HP. Az elsõ patch felrakása után megszûnt az fps limit, így kb. a 60 megvan folyamatosan, és két verseny között olyan 10 másodpercnél még nem vártam többet. (Minden Ultra)
mennyivel jobban örültem volna egy High Stakes, vagy Porsche Unleashed remake-nek... reménykedtem benne, miután a HP inkább az EA Canada-féle III HP hangulatát hozta, mintsem a Black Box-féle HP2-ét.
vegyesek az érzelmeim a játékkal kapcsolatban, de annak legalább örülök, hogy nem Underground remake lett, arra vágytam volna a legkevésbé, hogy szupersportkocsik nélkül furikázzak sötét utcákban, aminek a legkevésbé van köze az igazi NFS hangulathoz, és legalább nem lehet csiricsáré mód elcsúfítani (remélem) ezeket az egzotikumokat, mint az eredeti MW-ben, így legalább az eredeti NFS hangulathoz talán közelebb lesz, mint az eredeti MW, a HP sokkal jobban hozta számomra az NFS hangulatot, mint bármelyik Black Box-féle rész.
Bekopizom ide is: Az egyik legérdekesebb kép következik a dolgos metropolisz életébõl. A háttérben látható a „South Station”, avagy a „Déli Pályaudvar”, a kép bal szélén lévõ cégér viszont ennél is érdekesebb: „New Rockport Loans: Money in 1 min!” A hirdetés szövege alapján a képen látható városrész neve lehet New Rockport. Kedves tisztelgés ez az eredeti MW elõtt.
Köszi, ha majd úgy van idõd akkor a híreket te ki ide pls. Vagy a banner alá a TCM oldalát jó lenne betenni.
Megpróbálom majd folyamatosan berakni a híreket TCM-rõl. Frissítjük azonnal az oldalt, ahogy megjelenik valami újdonság...de tényleg egyszerûbb lenne kirakni banner alá. :)
A tegnapi EA Live Chatbõl: Az elején az általános információkról van szó, amelyeket már hallottunk. A gameplay alatt gyakorlatilag semmit nem hallani a fejlesztõ beszédjébõl. A várost az amerikai észak-keleti part metropoliszai ihlették (ha lejjebb tekertek, Gábornak tippje is van, melyik!) Az elsõ felhasználó kérdés is már tudott dologra kérdezett rá: 6 féle jármûosztály van, ezeket is megtaláljátok kissé lejjebb. Minden autónak saját személyisége van, a szimuláció igazából egészen nagy, de közben egyszerû azért vezetni. Elõször lesz tuning Criterion játékban, például motorok, váltók stb. A vizuális tuning állítólag kimarad. Egyik ok, hogy például milyen lenne, ha x autó kapna body kitet, de mondjuk egy Paganin rosszul néz ki. Másik ok, hogy "kiment a divatból" (ezek szerint lesz Pagani Huayra is). Mi a leggyorsabb és legdrágább autó? A leggyorsabb nem biztos, hogy a legjobb autó. Elvégre egy Pagani nem megy jól off-road, míg egy Dodge Ram igen (újabb autó a listán!). Milyen a sztori mód? Nem lesz igazi sztori, de van egyjátékos mód és annak elõrehaladása állítólag remek. A sztori hiányának oka, hogy "nem Criterionos". A város a lobbi, elég összefutni és máris lehet versenyezni. A versenyek egymás után jönnek szépen, nincs rajtrács, ami további kihívást jelent. A Modok sok segítséget fognak jelenteni. Az összes eddigi tapasztalataikat dobják be a srácok a játékba, remélhetõleg az eddigi legjobb produktumuk lesz. Milyen gyûjtögetõs cuccok vannak? Rengeteg. Például a reklámtáblák, traffipaxok, a többirõl pedig nem szeretne beszélni még. Hogy kapunk autót a karrierben? SpeedPointokat kapunk és azok alapján ad a játék újabb autót, de különleges díjként is lehetséges. Személyesen tesztelhették az autókat? Hát, nem egészen. A hangokat ugyan fel kell venni, de nem vezethették még az egzotikus autókat. Van Quick Race, a versenyek ott vannak a térképen, de oda is lehet vezetni. Azért vették a Most Wantedet alapul, mert maga a fogalmat, hogy Most Wanted imádják. Nem beszélhet még a város méretérõl. Paradise City-nél nagyobb és Seacrest County-nál bejárhatóbb. A versenyek sorrendje egyjátékos módban meghatározott, de multiban nyilvánvalóan nem. Van nappal és éjjel, sõt és jönnek az idõjárás effektek. A különféle felületeken még az autó irányítása is változik! Nem lehet felvenni a versenyeket, nehéz megoldani a nyílt világ miatt, talán máskor.
magyarul csak eredetivel multiplayerben lesz igazán értelme játszani, ami jó döntés
Engem az érdekelne hoy lesz e értelme a szabad kóborlásnak? Elmondom mire gondolok. Az MW ben oda is lehetett autókázni a versenyhez. Na ezt hiányolom már évek óta. Ugyan a HP ben is volt szabad kóborlás de céltalanul nem jó.
Mi az hogy nem Criterionos a sztori? Akkor nekem meg akkor nem elég Most Wantedes hogy megvegyem. Egyszerûbb lett volna HPnak elnevezni vagy Burnoutnak. Vagy ha már annyira MWhez ragaszkodnak csinálhattak volna igazi MW-t sztorival. Persze tudom én miért tetszik nekik a Most Wanted név, elvégre elég sokat elad majd ez a név.
Egyetértünk - multi engem is maximálisan hidegen hagy [ne a monitor elõtt cheat programmal gyõzelemre nyáladzó Jóska Pista kénye-kedvétõl függjön az én játékélményem...].
Most ez a játék is multira lesz kiélezve? Remélem hogy azért lesz egy normál, szép hosszú karrier mód is.
Az plusz pont hogy végre nem lesznek terelõ nyilak. A 2003-as Midnight Club 2 után vártam már egy ilyenre. Az is hatalmas nyitott városokban játszódott és neked kellett megtalálni a legrövidebb utat a köv. csekponthoz. Gondolom itt minden sarkon lesz egy checkpoint hogy azért ne tudj letérni, hogy azért legyen egy adott pálya.
Egyébként csak nekem nem tetszik ez a sok HDR meg fény effekt stb? A mai játékokban jó legyen, de az eredeti MW õsszel, többnyire felhõs idõben játszódott. Ha ennyire koppintani akarják már akkor azért ide is tehetnének esõt, zivatarokat, borult idõt stb.
Igazából a képekbõl meg videókból nem áll össze a játék. Észak keleti tengerparti városról mintázták de úgy süt benne a nap, olyan effektek vannak benne mintha Miamiban autókáznánk.
Most Wanted-es karrier mód nem lesz. De még a The Run-éhoz hasonló sem.
Fasza. Landolt is a kukába a gém. A francnak kell egy n+1 multis sz*r. Jah persze a mai kis kölköknek az kell. Mint mikor beállított valaki egy full singlére kihegyezett játék topikjába azzal a kérdéssel hogy milyen a játék multija. Mikor közölték hogy kb mindenki tesz a multira mert ez egy nagyszerû játék sorozat folytatása, benyögi hogy nem érdekli a single.
Istenem sok codon nevelkedett nyomoronc. Persze a játékipar meg követi ezt a trendet. Pár év és nem lesz már single játék.
Nincs gond a multival, de annak is meg van a helye. (TDU, Forza Horizon) A gond ott van hogy az NFS sosem a közös autókázásról, cruiseokról szólt, így a #275 infói után már én se tudom mit is kell várnom. Nincs vizuális tuning mert "kiment a divatból", nincs sztori mert "az nem criterionos", no comment...
Még esetleg abban reménykedem hogy a "nincs sztori mod" az úgy nézz majd ki mint a TDU 1-ben. Annak a storyja is kábé ennyi: Induló tõkével kiutazol Hawaiira és a pénzbõl kocsit veszel, versenyzel, majd a felgyülemlõ nyereményekbõl újabb kocsikat veszel meg házakat, apartmanokat. Hát mit mondjak: engem anno megfogott a TDU 1 mert nem erõltetett rám hülye storit (ellenben a 2. résszel), inkább kivették szinte ezt a szálat. Pont az tetszett hogy csak úgy vagyok Hawaii-n. De ami bevált anno a TDUnak nem biztos hogy itt is beválik. Egy most wanted azért megkövetel valamilyen storyt. Bár ha jól emlékszem a 2010-es HP-ben sem volt semmi story. Viszont ha tényleg ilyen lesz az új mw akkor bizony max egy árkád játéktermi autókázásnak lehet majd felfogni.
A TDU -t ne hasonlítgasd az NFS -hez mert az nem a single playerrõl szólt, ezért is hoztam fel példának. Én közel 3 évet játszottam az elsõ résszel, a másokkal való közös gurulások élménye az mindent felül múl.
Ugyan ilyen lesz a Forza Horizon is, nem lesz igazi története azon kívül hogy lehetõségek lesznek a fejlõdésre, a hangsúly a másokkal való közös autóstalálkozókon lesz. Nincs annál jobb mikor a valóság alapján lemodellezett tájakon több száz km -ert gurulsz emberek társaságában.
"A legjobb szir-szar dolgokat hoztuk át a Burnout: Paradise-bõl és mindent, amit a Hot Pursiuttel elkövettünk - csak összegyúrtuk õket."
hát igen a 2 játékból csináltak egyet..
Írtam én, hogy lesz ebbõl kavarodás. Már várom, hogy szupermarketekbe meg kitudja hol ahol még van esetleg a régibõl is lesz aki a régit veszi. Kíváncsi leszek Vaterán mennyien próbálkoznak majd be eladni a régit. :)
A régit én mindenáron meg akarom venni. Volt/van egy olyan kiadvány, aminek ez a címe: "Need For Speed - Collector's Series" - benne: * Underground 1 * Underground 2 * Most Wanted
Na, ezt keresem. Mert ez gyakorlatilag a 3 játék elsõ, dobozos kiadásának egy papírtokba csomagolása.
Legyen benne multi, de ne az legyen már a fókuszban... Rengetegen vannak -köztük én is- akik nem akarják hogy más játékosok befolyásolják az ember játékát, hanem a saját tempómban játszani, ahogy nekem tetszik, ahogy akarok, nem akarok senkitõl függeni. És ne akarják már ránk erõltetni ezt a "multizz a maximális játékélményért..." bullshitet. Már lassan minden játék multiplayer központú lesz, és ezt a Single Player meg is sínyli minden játék esetében, egyre gyérebb, puritánabb a tartalom, egyre jobban rövidülnek a játékok és miért? Mert már mindenhol ez a multi baromság folyik a csapból. Pedig mindenbõl ki lehetne valami jót hozni csak ahhoz már több fejlesztési idõ - pénz - költség szükséges ugye, a multiplayerhez meg nem kell különösebben semmi, fellépsz a lobbyba azt tolod, nem kell semmivel foglalkozni.
Megnéztem az E3 as videót:D Teljesen ugyan az mint az elõzõ, csak más grafikával. Persze a 00 grafika itt is meg van. Nem hiába lesz a dobozán az 1 hónapos kortól ajánlott.
Én is élveztem a TDU szinglijét, sokáig elkrúzolgattam benne csak úgy céltalanul is, zenét vagy csak úgy motorhangot hallgatva. Persze egy TDU és egy árkád NFS vezetési érményének nincs túl sok köze egymáshoz, viszont egy nyílt világgal rendelkezõ szabadon krúzolós versenyjátékot egyaránt lehet élvezni szingliben és multiban is - hogyha alapvetõen az autók érzése és az elfoglaltsági lehetõségek megvannak. A TDU-t azért is szerettem, mert nagyszerûen lemodelleztek minden autót, élmény volt belsõ nézetbõl vezetgetni, lassan is, szabályosan is. A gyorshajtásra vevõknek a megengedettnél gyorsabban fõleg... :) Egy árkád NFS-ben ebbõl annyi lesz meg hogy 200-zal nitrózom a falnak. Szingliben egyedül, multiban a haverokkal. Egy jó versenyjátékhoz felesleges különösebb sztori, inkább töltsék a fejlesztõk az idõt azzal, hogy a vezetési élmény a helyén legyen, a játéklehetõségek a helyén legyenek. A TDU-ban gyakorlatilag nem volt sztori, így is volt a helyén. Annál jobb sztorira nincs szükség egy szabad versenyjátékban, nagyszerû vezetési élmény mellett, minthogy megveszel bármilyen autót, és oda mész vele ahová akarsz, amikor akarsz, kedved szerint. Ha jól értelmeztem az E3-as nyilatkozatokat, akkor ténylegesen a TDU szingli rendszerére kell gondolni az NFS-nél is...avagy hogy elhagyjuk végre a TDU-hoz hasonlítgatást, egy "Need for Speed Paradise-ra". Ezzel a hasonulással alapvetõen annyi a gond, hogy a Burnout Paradise-t a játékélmény és a játékmódok sokszínûsége elvitte a hátán sztori nélkül. Az NFS esetében mi lesz ebbõl? Amennyit eddig a játékmódokról tudni lehet semmi extrára nem lehet számítani. A Burnout Paradise játékélményének meghatározó részét az autók zúzogatása adta, élvezetes volt sajtolgatni az autókat. Itt gyakorlatilag nincs törésmodell, vagy csak valami nagyon halovány...igaz az NFS sohasem az autók törésérõl szólt. Akkor miért is beszélnek itt Burnout-osításról könyörgöm? Burnout-os elemek átemelésérõl...a Burnout egy kalap sz4r sem lenne ha nem törnének benne az autók rendesen...ha már az autók nem törnek igazán nyálcsorgatóan hogyan is akarunk Burnout-osak lenni? Ha az elõzõ Most Wanted-hoz hasonlítanám a jelenlegit, úgy érzem hogy a fícsörök listáját csak lecsupaszították, valamiféle egy-két kiválasztott power-up-okban kimerülõ tuning lesz, ha nem is mutatták még meg részletesen mirõl is van szó, nagy eséllyel köze sincs az elõzõ MW lehetõségeihez. Sztori elvileg semmi, a régi MW-ban még ellenben volt hangulatos szinglis rangsora, minden rangsoroltnak volt egyfajta klisékbõl megalkotott de mégis hangulatosra sikeredett személyisége, sokra közûlük még ma is emlékezem. Aztán ott volt a rendõrfõnök, a rendõrségi tápláléklánc csúcsát jelentõ különlegesen matricázott Corvette-jével, aki nem félt elõbújni az õrsrõl hogyha elég rosszak voltunk. Mindebbõl mit lett mára? A skálázott rendõri jelenlétet meghagyták, se több se kevesebb. Offline ranglista gondolom nem is lesz, csak valami találomra pár nevet beírtunk, mégis ott vannak... Jut eszembe hol vannak a jellegzetes NFS csajok? Egyrõl sem tudni. Eddig az új MW csupán egy csili-vili drága új autókkal teledobált emitt-amott bevált koncepciókra építõ produktumnak néz ki, mindenféle eredetiségre való törekvés nélkül. A régi MW-ból sokmindenre vissza tudok emlékezni sok év távlatából is, van mire. A legelsõ videójára is. A jó öreg MW M3 GTR-t abban a pillanatban a retinámba égették - és az érzést mellé hogy K E L L. Az új MW-ot bemutató videóban egy tucatsárgaprose' racsingol' tucatmás' gyári autókkal. A következõ rész ugyanilyen videójáig emlékezni fogok rá.
Vannak játékok, ilyen a TDU, TDU2, Forza Horizon, NFS World (?), melyeknek nincsen sztorijuk, hanem feladatok - kihívások vannak, amik által lehet pénzt keresni, szinteket lépni, fejlõdni, etc. Ezen játékok többnyire nagy bejárható területekkel rendelkeznek, és a hangsúly az online, másokkal való (http://www.youtube.com/watch?v=I_P7qmzK790) guruláson, felfedezésen, versenyeken, etc, van. Persze lehet singleben is tolni õket, de kb. értelmetlen, megunható, ezt saját magam is tapasztaltam, például a TDU -t 3x vittem el kb. 20% -ig annó, 4 -ikre inkább megvettem.
A lényeg viszont az, hogy míg egy TDU próbál megmaradni az árkád és a valóság között mint luxury life szimulátor, addig egy NFS mindig is másról szólt, fõleg az Underground óta. Az egyetlen open world játékuk is a World egy halál katasztrófa idióta skillekkel, fizikával, az online playerek autóinak laggolásáról, hülye mozgásáról ne is beszéljünk.
Tehát azért írtam, nincs gond a multival, de annak is meg van a helye. Amíg nem lesz belsõ nézet, legalább Oahu méretû terület valós úthálózattal, árkádnál valamivel valósághûbb fizika (ami legalább azt az érzetet elõhozza az emberbõl hogy autót vezet), addig felesleges erõltetni az open world vonalat sztori nélkül egy NFS -ben. Legalább is én a különbözõ skillekre, barmolásra nem igazán vagyok kíváncsi, sokkal inkább hogy egy TDU vagy Forza szintû játékban hogy veszi be valaki az elsõ kanyart 2-300 km/h -ról.
Amit meg kifelejtettem az az, hogy a multival olyan szempontból sincs probléma, hogy egy olyan open world játékot is létre lehetne hozni aminek van rendes története, viszont free roam -ban meg másokkal össze tudsz találkozni az utcán.
Party, bitches, nightlife, verdák amiket megcsodál a tömeg, pénz, és az illegális versenyektõl, szirénáktól hangos város, országutak. Kb. egy ilyen open world játékot várok már rég óta, viszont ha a minõségre hajtunk nem férne bele az egy éves keretbe, kettõbe talán.
Én egyébként a TDU nyílt világát a jó vezetési élmény miatt imádtam, míg a Burnout Paradise-be belealudtam. Ez utóbbinál tényleg csak azt éreztem, hogy nyomom le az eventeket mint a gép... :(
Másik szörnyû példa a TDU2 - azt pl elvitték a full mutli irányába, szingliben dögunalmas lett, szintén eventletudás érzés - nyilván ehez hozzájárul a fossábutitott, ultraárkád fizika/irányítás. Nemértem miért nem lehetett megtartani a TDU1 ezen részét.
Criterion a HP4-hez képes volt megfelelõ fizikát/irányítást gyártani, ott az elment. Amikor viszont 1-1 eventhez is _vezetni_ kell, talán érdemes lenne picit komolyabban venni a témát és az ultraárkádtól picit elszakadni... különben borzalmasan unalmas lesz a játék.