"A 7.62x39 mm nem kis kaliber, de nem is a nagyobbak közé tartozik". Igaz, ezt elba*tam.
Majd meglátjuk milyen fantáziája van a fejlesztõknek... ;) Ahogy a videón elnéztem elég hitech íjról van szó. Ki tudja lehet, hogy még a nyílvesszõ is valami nanobizbassz lesz. A 7.62x39 mm nem kis kaliber, de nem is a nagyobbak közé tartozik. Szerintem egy nagyon jól eltalált lõszer amúgy.
"...valamint átmegy a lövedékálló mellényen" Epp a minap lattam asszem a discovery-n, hogy simma golyoallo melleny retegeit egy foyladekkel impregnaltak. Ami olyan tulajdonsaggal bir, hogy alapbol folyadek viszont a legkisebb erohatasra valamilyen szilard szerkezetet alkot es megakadajozza az anyag szovetenek szetcsuszasat. Es ez egy mukodo dolog. Nanosutyi meg meg mindig nincs. " De a játék készítõinek gazdag fantáziája van." Ez pont nem azt peldazza szerintem ... Egyebbknet az elso beirasod tetszett, jo volt. Alaposan alabecsultem az ak-t. De a 7.62 az mar nem kis kaliber, nem?
Én azt tudom jól miért lesz gyengébb a lövedék ereje mivel fegyveres szervnél szolgálok. Csak nem akartam részletezni. Nem a codból ismerem a fegyvereket hanem onnan, hogy lõttem egy pár különbözõ fajtával, meg fogok is. Amúgy nincs tapasztalatom, hogy mi kell egy idegen páncéljának átlövéséhez. :D De a játék készítõinek gazdag fantáziája van.
Nem a hangtompító miatt lesz gyengébb a fegyver, hanem a subsonic lõszer miatt, ami a hangrobbanás elkerülése végett használatos. Ugye érdemes lenne tudni, hogy valós életben rohadtul nem olyanok a fegyverek, ahogyan azok egy COD-ban vannak. A hangtompító csak a lõporgáz elnyelése miatt van, hogy az SE keltsen nagy hangot.
Ha most ilyen idegen izéket kell lõnünk, szerintem feltétlenül nagy kaliberekre van szükségünk. .50 BMG talán elég. Egy íjjal nem hiszem hogy sokra mennénk, de biztos érdekes lesz. Legalább halk, az tény.
Egy Ak 47-es maximális lõtávolsága kb. 3 km, ölési távolsága min. 1,5 km. Célzott lövést egy átlag lövész kb. 400-500 méterig képes leadni vele. Egy lõfegyver hangtompítóval nem lesz majdnem néma, ugyan úgy lesz hangja, amit közelrõl lehet is hallani. Az íj viszont majdnem néma, valamint átmegy a lövedékálló mellényen. Egy hangtompított lõfegyver átütõereje jelentõsen csökken, és a lõtávolsága, pontossága is. Kisebb kaliberû fegyverek nem mennek át a mellényen. Ergo hangtalan likvidálásra az íj alkalmasabb közelrõl. De másra nem is jó...
Nekem csak az a bajom, hogy ha van olyan, hogy nanoruha. Ami egy elegge magas technologiai szintet igenyel. Akkro mi az uristent toketlenkedik az ember ijjal? Nem tudom ertheto e? Az egesz valahogy nem all ossze. Az egeszrol ordit, hogy valami ujat akartak kitalani, de nem volt otelet valami normalis, esetleg elektronikus fegyverre es akkor kibofogte valaki a meetingen ezt. Az az egeszben a bosszanto, hogy a jatek ahogy kinez (-ett), az igenis megerdemelne valami jobb tortenetet meg egy kicsit osszetettebb jatekmenetet. Ha mar soxor hallottam, hogy ez mar interaktiv film akar lenni meg iylen faszsagok. Nem forumokon, hozzateszem...
Igen :D Erre jol raereztel. Mert egy fercmunka story szempontbol. Is. Az elso reszt a 2. palyan hagytam abba mert dogunalom volt. A warheadet vegigtoltam mert kotelezo volt meg mert jobb volt mint az egy. A masodik itt volt a gepen. Csak telepiteni kellet volna, de egyik ismerosom azt mondta hosszu es egy ido utan mar nagyon uncsi. Persze mert nem mesterloveszpuska. Ha jol be van allitva es karba van tartva azert elegge pontos tud lenni.
Tisztában vagyok a lõfegyverekkel is. Nyílván nem ez lesz a fõfegyver,csak egy lehetõség,ami szerintem marha jó lesz egy félig város-félig dzsungel pályán.
Amúgy lehet hogy az AK 800 méterig halálos,de hogy nem fogsz eltalálni vele egy olyan messze lévõ célt,az tuti.
Most nezem az ijj markaja ACME lesz. Igy mar ertheto. Belsostol tudom, hogy a jatek vegen a fohos leveszi a sisakjat es kiderul While E. Coyote bujt meg a nonosutyiban....
Egyebbknet jol gondolod, nem lottem semmilyen ijjal. Csak a foldon elek.
Az ijj egy jo dolog, jo sport. De nem veletlen, hogy harcaszati erteke az 0. A rambo ota tudjuk ugye, egy lo hatan egy ijjal es egy szabjaval le lehet szedni egy helikoptert. :DDDD Leteznek olyan golyo es egyebb alo anyagok amiket mar atszurni se lehet. Max feljoves. Ne mond nekem, hogy egy mozgo embert te barmilyen csigas ijjal fejbe lossz akar 80 meterrol. Az meg ugy mar tenyleg fantasy, hogy egy nyilvesszo fel kilo robbanoanyaggal jol repul.
Akkor ezert vonjak ki a forgalombol a gepisztolyokat meg az agyukat es szerelik fel a hadsereget ijjakkal meg hajitogepekkel. :) Lehet a csigas ijjakkal tisztaban vagy csak a a tobbi lofegyverrel nem. Az ak47 ~800 meterig halalos. Az nyilvesszo eddig el se repul, meg lefele se :D ... M108-al egy amcsi sniper 1,6 kilos tavolsagbol teglafal mogul lotte ki az ellent. A skorpio geppisztollyal meg le lehet nullazni kb 2 mp alatt egy emberekkl teli szobat.
Gyanítom hogy nem lõttél még,vagy nem is láttál mûködõ csigás íjat,mert akkor nem írtál volna ilyet. Piszok gyors és erõs, szinte olyan mint egy puska. A nanoruha által meg gond nélkül lehet a legerõsebb íjat is használni.
Az egesz crysis story uwe boll-ert kialt azert ezt szogezzuk le. Osszefercelt lopott ultragagyi. A nano nyil helyett, ha halk akarsz lenni ott a hangtompito. A 4 ben mi lesz, nano szakoca? Vagy hajitodarda? Nem artana azert megnezni a lovedekek indito sebesseget, aztan osszehasonlitani a nyileval. Vicces lesz amikor kilovod a nyilat, majd speedmodban elerohansz es hatbalovod sajat magad. Ez az egesz kezd olyan lenni, mint egy ferrari fakerekkel...
Min is gondolkoztok? 360, Ps3? Akkor miért is kellene új pc-t venni? Crysis 2-t 9600gt-n vittem végig elsõnek és elég korrekten. Ez ugyan azokra a konzolokra fog épülni, amire a c2 épült és a vidibõl is tökéletesen látszik, hogy semmivel se szebb/igényel több erõt(presze feleslegesen lehet számoltatni sokmindent). Ki fognak adni ehhez is egy hq-patchet és lehet majd verni a 100k-s vga-val rá(, hogy az a domborodás már valóban geometria!!!), de addig is tökéletesen fog menni egy megjelenésbeli alapvetõ gamer gépen szép grafika mellett.
Tibor, a Crysis 2-t is a CryEngine 3 vitte, még sem volt minden idõ k legszebb játéka. Esetleg a legtúlhypolt... És, hogy nincs még hozzá PC, egyem a diletténs szívedet, olvasd el miket írtak neked lejjebb az olvasóid. A párhuzamos fejlesztésnek pont a szemszaggató grafika esik áldozatul. Ezért volt szép és vasforraló az elsõ Crysis, mert az eleve PC-re gyúrták. Aztán ezzel a ratyi motorral jöttek a konzolverziók...
Gyûjtögessek konfigurációra? Szerencsémre ott a ps3, azon talán nem lesz renderelve a tirexi gépét megfingató talajvíz se.Bár a crytekbõl lassan mindent kinézek...
Tehát a játék fejlesztõi nem felelõsek a hanyagul, sebtiben megírt pazarló kódokért?
Világosítson fel valaki arról hogy mi az a direct x vezérlõ? Mert olvasni már mindenféllét.
Az oké hogy fingod sincs játék, és játékba való bármilyen tartalom fejlesztésrõl, de nem kéne terjeszteni a képzelgéseidet. A directx egyrészt lófaszt sem egyesít, a 3d-t próbálja de az is kevés sikerrel, minden más még próbálkozás szinten sincs egyesítve. Konkrétan a pc játék legnagyobb problémája a pazarló direct3d. driver azért jön ki a játékokhoz hogy a direct3d és a játékok szabványtalan, összevissza dolgait javítsa, blokkolja. Régen pont hogy sokkal könnyebb dolguk volt a fejlesztõknek, és ez meg is látszott az akkori játékok színvonalán. Szépek voltak, jól futottak, az akkori gyenge gépeken is.
Ezt az optimalizálás baromságot is el lehetne már felejteni. A PC _EGY_ platform, DirectX. Pont. A hardverre buzulás a hardvergyártók dolga, mit gondoltok, mi a faszért jön ki minden nagyobb nevû játékhoz új driver, ami "támogatja"? Na, az pont az az optimalizálás, amit a fejlesztõk dolgának vizionáltok.
Faszom húsz éves beidegzõdés... Ez a baromság utoljára akkor volt igaz, amikor még Nintendo meg Sega Megadrive volt a konzol, a PC meg CGA, EGA, VGA + GUS, SB, speaker, akkor kellett még külön hardverre baszódni. Aztán jött a VESA, ami a grafikai vezérlõket egységesítette, aztán a DirectX ami MINDENT.
Megjegyzés 1: nem csak a felbontás számít, hanem a beállítások is (mediumban simán eljátszhatsz, de az Ultra High már nagyon más kategória)! Megjegyzés 2: nem érdekel senkit az átlag (és max) fps, ha a minimumok meg 10 körül vannak (vagyis itt-ott beszaggat a játék) - és akkor innentõl az már nem folyamatos!
Megjegyzés 3 és 4 (#7-re külön): Teljesen más egy fix hardverre optimalizálni a játékot, mint kismillió lehetséges verzióra! Vagyis egy XBOX verzió gyengébb hardverrel is lehet szebb, mint egy PC-s. Mondom: lehet. De valószínûbb az, hogy a PC-s még szebb is lesz; ugyanis a verziók nem egymás átiratai - vagyis külön csapatok foglalkoznak velük, és külön készítik õket (itt a játék alá való motorra és az abból kihozható grafikai optimalizációs csapatokra gondolok; nem a többire (történetírók, pályatervezõk, ....)).
Crysis 2 "erkölcsi" bukása után sokkal jobbnak iígérkezik ez a rész is. Állandóan arról kotyogtok, hogy konfiguráció, hülyevagy ez nem így van, stb stb....
Én pont lekaksizom. Futni for ultrán, aztán pápá. Amúgy meg tökmindegy. Legalacsonyabb beállításokkal is túltesz rengeteg játékon.
A lényeg, hogy a játékmenet mennyire élvezhetõ. Ugye, erre nem is gondoltok. Kapunk egy várost, amit visszahódít a természet. Nagyon jó alap! Aztán kapunk nagyszerû és interaktív HUD-ot, amit személy szerint IMÁDOK :))))))))) Meg ugye Mass Effect féle transzformálódó íjat, ami reméljük hogy jó lesz - és nem kényszerítenek a mindenféle csoda-energiafegyverekre.
Crysis 1-ben nagyon jó volt az FY-71 nevû AK klón, multiplayerben is imádtam. A többi fegyver is nagyjából rendben volt, aztán ez Warhead és Crysis 2 esetén eléggé elcseszõdött...
Viszont ezt a gusztustalan nanosuitot lehetne lecserélni valami komolyabbra, mert a "nano-hurka-gyurka" kinézet infantilizmussal élvezhetõ leginkább. Még a csíra koreaiak nanosuitja is 2x jobban nézett ki...
De legalább állandóan ezeket a rosszul dizájnolt idegeneket csépelhetjük... Nagy kár. És nagy kár, hogy nem kapunk valamiféle beépített kést...
Crysis 2 a 4 éves konfigurációmon teljesen jól fut (E8500-as proci, 9600gt, 1920*1080-as felbontáson) szóval nem értem melyik gépen nem futnak jól a crysis egyes részei... nem 100 fps a normális futási sebesség 25-30-al meg fut az én régi cuccomon is. Én szeretem ezt a játékot munka után kikapcsol, nem játszom le 1 nap alatt nem is akarnám. Akinek nem elég nem feltétlen kell vele játszani...
"2047-et írunk, 23 év telt el az elsõ bevetésünk és a Nanosuit 2.0 felvétele óta. A C.E.L.L. (Crynet Enforcement and Local Logistics), egy magántársaság, mely azonban az amerikai kormány felhatalmazásával mûködhet nagyon szeretné megszerezni a ruhánkat és így attól sem riadnak vissza, hogy egy Nanobúrával zárják el a külvilágtól New Yorkot." Mi van??? kell nekik a ruhánk... miközben az egész b***tt New Yorkot lezárják egy NANOBÚRÁVAL?! WTF? de most komolyan, mi a ménykûért kellene nekik egy ruha, a mi NANOruhánk, miközben azt a baromi nagy várost lefedõ NANObúrát képesek összerakni...?! lehet, hogy jó lesz a játék, izgi lesz stb, de hogy ekkora baromságot régen hallottam, az biztos.
Hagyjuk már a faszságot, a Cryengine2-nek nagyobb a gépigénye, mint a 3-nak. Ami a szar Boxon elfut, az meg sem izzaszt egy mai gamer PC-t.
Remélem lesz olyan király mint a 2. rész. Akkor tuti beruházok rá mert az nagyon tetszett.
a Fenti trailer ugye xbox360-as, mert ennél még a mass effek öreg motorja is jobban néz ki pc-n
Mire ez megjelenik már 50 rongy körül lesz a 7870, a ram most is rohadt olcsó, a 6-8 magos procik ára is sokat fog esni, szóval nem kell rettegni szvsz.
ugy tunik ez lesz a sorzoat leggyengébb darabja
"Ráadásul a Nanosuit álca-módja és a halk íj bevetésével képesek leszünk az egész játékok lopakodó módban végigvinni. Ez egyébként a fejlesztõk szándéka is egyben." This, I like.
Alig várom 2019-et! :D (addigra biztos lesz olyan gép, amin szaggatás nélkül elfut )