Stuart Black neve egészen a közelmúltban megjelent Bodycount bemutatkozásáig jól csengett mind szakmai berkekben, mint az FPS-ek rajongóinak körében, hiszen az úriemberhez kapcsolódik az elõzõ konzolgeneráció egyik legjobban sikerült lövöldéje, a Black. Miután a Codemasters döntéshozói szembesültek a Bodycount 50 körüli kritikai átlagával és siralmas eladásaival, egyszeriben forró lett a talaj Mr. Black lába alatt, aki sebtiben maga mögött hagyta az Egyesült Királyságot, és Lengyelország felé vette útját, ahol tárt karokkal várta a legnagyobb jóindulattal is csak közepesnek mondható játékairól híres, ám ennek ellenére jó eladásokat produkáló City Interactive.
Black itt egy hiánypótló alkotás, egészen pontosan egy második világháborús FPS felett kapta meg a kontrollt. Érdekes, hogy néhány éve még túltelített volt a piac, ma már nagyítóval kell keresni az emberiség történetének legnagyobb fegyveres konfliktusába helyezett FPS-eket.
Meghajtásáról a CryEngine 3 gondoskodik, aminek eredményérõl magatok is meggyõzõdhettek az elsõ képeket szemügyre véve. Azonnal fel fog tûnni, hogy a híres Farkasodú mélyén rejlõ Enigma gépezet felkutatására irányuló akció során egymásra kísértetiesen hasonlító német katonákkal találkozhatunk. A cél a Harmadik Birodalom csodafegyverének megsemmisítése.
A fejlesztõk dinamikus és változatos küldetéseket ígérnek, amelyek ellenséges vonalak mögött játszódnak, tehát rajtaütésre, szabotázsakcióra, felderítésre, kémkedésre érdemes számítanunk.
nekem az a véleményem tököm kivan modern fpsel tényleg hiánypótló és jó játék lesz ez videó alapján :D
Videót nézve nem tudom ehhez minek kellett a CE 3 ,de igaz ha már licenszelték használják is!
Remélem lesz ebbõl is kellõ bevételük és látunk még a Citytõl több játékot is!
Nem unalmas még, hogy mindig a csúnyagonosznácik csodafegyverét kell hajkurászni? Mennyivel érdekesebb lenne, ha végre kapnánk egy játékot, amelyet a németek oldaláról mutatnának be. Persze ez aligha fog létrejönni, látom magam elõtt, ahogy a sok zsindely hõbörögne...
biztos érdekes játék lenne mert arrol szolna hogy folyamatosan vissza kellene vonulnod bár hogy gyõznél is az adott pályán
meg így is elég sok a kis neonáci köcsög, ne adjunk alájuk még rózsaszín párnácskát is?))
Az a baj, hogy a videojátékokat viszont nem a gyõztesek írják, különben lenne egy csomó játék, amiben a féreg amcsikat kell kutya módjára leszedegetni hõs vietkongokként. Majd ha lesz egy 1956-os forradalmas játék, ahol végigmehetsz szovjet tankokkal Budapesten, szétlõheted a házakat és irthatod a gonosz felkelõket biztos nagyon fog tetszeni neked, mert a történelmet a gyõztesek írják. Röviden: a "te fajtád" nyugodtan kihalhatna
Érdekes megközelítés, annak fényében meg fõleg, hogy nácikról egy szót se írtam. Az mondjuk igaz, hogy én nem veszem egy kalap alá a nácikat, és azokat a mezei német katonákat, akik ezekben a fajta játékokban általában lenni szoktak, illetve azokat se nézem nácinak, aki unja már a folytonos német gyilkolást.
Ez miért égõ? Szerintem nem kell elfogadnom/szeretnem egy ország ténykedéseit minden szinten azért, hogy egy ott lévõ sportcsapatnak szurkolhassak. Ezzel kb azt mondod, hogy ha valaki elítéli hogy az USA országokat lerohan "békefenntartás" céljából (olajért), annak nem tetszhetnek az amcsi autók sem. Igaz, nem várhatom el olyantól, hogy ezt megértse, aki lenácizza akinek elege van az egy kaptafára készülõ WWII-es FPS-ekbõl.
Egyébként ha már idéztél, "féreg amcsikat kell kutya módjára leszedegetni hõs vietkongokként". Na most "nyugati szemmel helyesen" ez a mondat nyilván féreg vietkongok és hõs amcsik lenne, de mivel a háborút vietnam nyerte nem írhattam így :)
Én a Packersen kívül sok amcsi dolgot szeretek, de többek közt a politikájukat és a magukat hõs felszabadítóknak való beállítást nem.
Ehhez csak gratulálni tudok. Tudod mit? Nyomjad a B kategóriás sablonos játékodat és pusztulj meg a gép elõtt, ha már az életben semmit nem tudsz elérni, legalább irtsál ki vagy 60 ezer katonát a monitor mögül.
Akkor minden rendben, igazi City Interactive féle "A kategóriás" játék lesz. Ez pedig pont meg fog felelni cat "fajtájának".
Azért ahhoz komoly odaadás kellhet, hogy kizárólag olyan játékok készüljenek ott(az egész kiadónál!), melyek kivétel nélkül beleférnének a Rossz PC Játékok sorozat részeibe.
- 10-12 hour Campaign, Co-Op, and Multiplayer, all powered by CRYENGINE technology. - Breathtaking visuals, highly dynamic environments, and spectacular blockbuster action across many iconic Resistance operations of WW2. - Deep Resistance Fighter gameplay blends fast-paced FPS action with thrilling stealth, sniping, and clandestine operations in the first true sandbox WW2 game. - Full arsenal of WW2 weaponry across all categories of hand-guns, SMGs, and rifles, as well as signature Resistance weapons including the Sten gun, Welrod Silenced Pistol, and Lightning SMG. - Highly destructible environments and advanced sandbox AI mean combat is always a rewarding and dynamic experience. - Introducing franchise protagonist Roy Hawkins, American war correspondent turned hero of the Resistance, and a memorable cast of Resistance leaders in France, Norway, and Warsaw.
Es par info:
- 10-12 hour Campaign, Co-Op, and Multiplayer, all powered by CRYENGINE technology. - Breathtaking visuals, highly dynamic environments, and spectacular blockbuster action across many iconic Resistance operations of WW2. - Deep Resistance Fighter gameplay blends fast-paced FPS action with thrilling stealth, sniping, and clandestine operations in the first true sandbox WW2 game. - Full arsenal of WW2 weaponry across all categories of hand-guns, SMGs, and rifles, as well as signature Resistance weapons including the Sten gun, Welrod Silenced Pistol, and Lightning SMG. - Highly destructible environments and advanced sandbox AI mean combat is always a rewarding and dynamic experience. - Introducing franchise protagonist Roy Hawkins, American war correspondent turned hero of the Resistance, and a memorable cast of Resistance leaders in France, Norway, and Warsaw.
Atyaeg. Sorry a hasonlo posztokert, de teljesen meghulyult az sg forum a karbantartas alatt. :p
Nagyon várom már.
Képek alapján jól néz ki de.. City Interactive.
Mikor csinált a CI olyan játékot ami _nem_ volt rettenetesen borzasztóan nagyon gané? Van ám hozzá lista is. Én itt nem látok értelmes alkotást amit a City készített volna. Pl Dark Sector szódával még elment, de ahhoz nem is volt közük, azt a Digital Extremes fejlesztette.
Sniper Ghost Warrior eddig a legsikeresebb! Ez az Enemy Front is jónak ígérkezik + jön majd valamikor a Lords of the Fallen ,ami szerintem a CI történetének legjobb és legsikeresebb játéka lesz!
Bocs, nem ezt a szart akartam,de mindegy. Az elõzõ link a jó videó. Bemutatják a "rambo" meg a lopakodó stílust a játékban. Jót tett neki a Far Cry 3-as fejlesztõ.
Te, az a "teljesen rendben van" Alien Rage mekkora fostalicska lett, te jó isten.
A kettõvel lentebbi videóban a náczikok, mikor vadásszák le õket az ablakból távcsöves puskával, kiugranak a fedezékbõl és nagyon csúnyán néznek a játékosra, meg úgy általában meglemmingelik a fõhõst. Gondolom ez úgy lesz kompenzálva, hogy egy teljes náczi ezred belsõségein kell minden pályán keresztül mászni. Alternatívának meg odatosszák, hogy az elsõ két checkpointot ki is kerülheted, és csak a harmadik rakást kell lemészárolni. Frídomofcsojsz 2014!
Ha lesz az AiGameDev.com-nak citromdíja, akkor nevezhetnek, hogy kapjanak valami díjat is a játék után.
Viszont a grafika szép. Csak kár volt erre rápazarolni.
Továbbra is jól néz ki grafikailag(szerintem a City messze legszebb játéka lesz ez), de az agyatlan WWII lövölde kategóriában simán le fogja mosni az épp elõtte kijövõ Wolfenstein The New Order. Kiválóan idõzítettek a folyamatos csúszással.
De csak addig amíg meg nem jelenik a Lords of The Fallen.
Bugos. (Volt hogy fedezék mögött volna és hirtelen felpattogtam a tetejére.De ahogy láttam késõbb az a gépi ai-t is érintette ez a bug mert õ is felbandukolt ygy a fedezék tetejére! A régi idõk fps feelingje visszajön amikor a fedezék mögött várakozva frankón jönnek felénk meghalni.AI buta nagyon. A másik nevetségesen alacsony az fps. A grafika okádék... (xbox360-on)
Eddigi egyetlen pozitívum ha ramboként tehát atombrutál módon mész elõre akkor kiba..ott pronak kell lenni mert olyan gyorsan leszednek mint sehol máshol a többi fpsben!
Next please!
10-12 hour Campaignként hírdették---> 6 óra 48 perc lett a vége!
Ebben több volt a bug de kb egy szinten vannak semmivel se jobb annál. Hát ha a Murdered Soul-ra szórtak 50%-okat akkor ez is kõkemény 5-6 pontokat fog kapni. Csúnya, helyenként bugos, és nem ragadja meg az embert a sztori csak mész elõre legyen már vége.Hangulatfaktor NULLA!
Akkor nem az van, hogy van egy térkép, és oda mész, azt a feladatot veszed fel, amelyiket akarod. Vagy náluk mi a sandbox? A Sniper Elite 3ra is sandboxot írtak, aztán gondolom az sem lesz az. Akkor mi a sandbox ami más fogalma szerint (értsd: kiadók) sandbox? :D
Pl volt olyan hogy lent az alagútban ketté ágazott a folyosó és el lehetett dönteni merre menjünk. De úgyis mindkettõt meg kellett csinálni szóval mindegy volt. Menet közben mindig bedob melékküldetéseket, pl éppen kivégezni készülnek tagokat meg kell õket menteni stb.
A City maradt City... hiába jönnek ki új nevek, hiába licenszelik az újabbnál újabb engineket. Nem az enginekkel van a gond, hanem a fejlesztõkkel, õk ugyanis tehetségtelenek.
Csak egy példa: a Fear elsõ része 2005-ös és Jupiter engine-t használ... a city-s Terrorist takedown második része 2008-as és szintén Jupiter engine-t használ. Hasonlítsd össze a Terroist takedown grafikáját a Fear-ével. Ég és föld. A City 3 évvel késõbb nem tudott közel sem olyan grafikát kicsiholni ugyanabból az engine-bõl mint a Monolith. Ennyit jelent hogy ki fejleszti a stuffot. Õk nem lesznek késõbb sem jobbak ebben hacsak nem lecserélik az egész társaságot.
Ez valamilyen szinten igaz is ,de tulzás is egyben. Ha elmegyek valahova dolgozni legyen az bármilyen terület, kezdõként ugye én vagyok az ujjonc a senki a csicska.No de az idõ mulásával fejlõdik az ember mászik fel a ranglétrán.
Érdekes hogy itt ez mintha nem lenne.Volt régen a nagyon legalja aztán a Sniperek és Alien Rage már egy jobb szintet képviselt (gondoltam is innen csak felfelé van).Erre itt van ez megint bõven visszalépés.
Az mondjuk igaz ha jönne ide pár normális ember jobb lenne minden.Lásd Lords of The Fallen ahol csupán egy Witcher fejlesztõ csatlakozott a nyomikhoz és nem rossz az eredmény egyelõre.
Na kirpobáltam pc-n is kb 5 percig bírtam. Elég ha annyit mondok a Crysis 3 min 2x jobban fut maxon. PC-n mégszarkupacabb lett mint boxon. Visszavonom a korábbi 5/10-et ez egy 2/10 maximum. Mondjuk az pc-n melette szól egeres célzás miatt még így 0-5 fps mellett is jobban daráltam mint boxon szóval pc max 5.5 óra lehet.
Annyit szidtad ,hogy megnézem már, hogy tényleg ennyire gány-e :)
Annyit szidtad ,hogy megse nézem már, hogy tényleg ennyire gány-e :)