Ez a játék fájdalmasan amatõr... a második küldetésen átjutott valaki? Ahol ilyen kikötõben kell kolbászolni. Az egyik ponton halhatatlanok lesznek az ellenfelek, de így egyik pillanatról a másikra!
Nem lehet õket megölni, hiába lövöm akármilyen fegyverrel akármilyen szögbõl, akár még közvetlen közelrõl is. De õk simán szét tudnak lõni engem.
Na itt lett elegem. Eddig is tapasztaltam már ilyet hogy mintha elfelejtenének meghalni de a kikötõs résznél állandóvá vált ez a probléma.
De a nehézségi szint belövését sem tanulták meg a kedves fejlesztõk mert casualon is olyan nehéz mint más játékokban a hard fokozat. A kamera rohattul nem kezelhetõ jól, alig tudok eltalálni valakit ha fut, célirányzékkal meg szinte lehetetlen.
Cryengine a t*köm.
kösz, de persze letöltöttem az angol verziot...aztán pár orás játékután delete, 0 játékélmény)) mentem visza tolni a xenus 2-t inkább))
nekem jo a grafika így, irányitás is meg minden, kivéve hogy valahogy engem sem kapott el a hangulata, igazán taktikázni sem lehet hiába irogatták a készítõk... Ha lopakodni akarok ott a velvet assassin
Az a baj, hogy ha nem tünteted el a testet, eltûnik magától. :)
Hát nagy kínkesevesen letöltöttem de ékes orosz nyelven próbált kommunikálni,így delete, majd nézek másik verziót
Amugy inkább a H&D3-t csinálnák meg már,mert az még mindig a gépemen van pedig lassan egy generáció felnõtt azóta))
Alien Rage szegény továbbra sem képvisel semmilyen színvonalat, egy kiemelkedõen buta konzolos(de ez nem is a legjobb szó, a post Gears of War generáció lebutított B- alatti kategóriás TPS/FPS játékait érteném ezalatt) lövölde. Nem borzasztó grafikailag, de játékmenetében még egy sokat szidott CoD Ghosts-nak is csak csókolommal köszönhet. Egyszerûen rossz játszani(a "realisztikus mozgás" azaz tengeribetegséget okozó dülöngélés nem segít neki semmiképp), nem is bírtam továbbvinni, pedig a hasonlóan rossz Inversiont azért csak végigszenvedtem.
SG fórum pedig általában döglõdik(technikailag is, évekig nem talált meg annyi fórum hiba, mint most pár hónap alatt), a magazin fõoldal teljes elkúrása kinyírta a fórumos közösséget is.
Ennyi erõvel az új wolfenstein-nél sincs túl (ami van, annak is nagy százaléka a bugokról szól) sok komment, pedig az tényleg nem mondható rossznak.
Bele kell törõdni hogy maximum a multiplayer alapú játékoknál pörög valamilyen szinten az adott topik, a többi szinte 0.
A régi színvonalat és látogatottságot ne is várd, azt már régen tönkrevágták a különbözõ közösségi oldalak. (és ez nem csak erre a forumra igaz. Sõõt az sg meg a ph még úgy ahogy látogatott a többi magyar forumhoz képest)
Milyen jó játék lett ez is na.Követni se lehet a topikot lol.
Hol vannak a régi szép idõk amikor 5+ ezer kommentes game topikok voltak.... 100kommentet nem él meg azért az már jelent valami minõséget és hogy a kutyát se érdekli...
Na tovább haladtam és a 2. nagy nyílt pálya már egész pofásan fest és az AI is jobban muzsikál ha nincs beszorítva, hanem nagyobb mozgásteret kap. Szinkron az szokás szerint most is nagyon béna. Viszont már értem Grebber miért játszotta végig, mert annyira nem szar, hogy ott hagyja az ember, ellenben kiemelkedõ az nem igazán van benne de a lövölde néhol egész élvezetes tud lenni. Amolyan 1x végig lehet játszani kategória de 2 hét múlva el is felejted mi volt benne.
Lehet az a baj, hogy a Wolfenstein volt az utolsó FPS amivel elõtte játszottam, de ez nagyon kevés. A Sniper 3ra azért kíváncsi leszek.
De most már legalább van egy jó kis pakk City bundleba Sniper GW 1-2, Alien Rage, meg ez is lassan benne lesz.
Nem jellemzõen warezolok, sõt, de ezt tényleg meg akartam nézni annyi "szépet" írtatok róla. 1x amikor lemegy az ára steamen 2 euróra, mint a snipernek egy hónap után akkor vétel lesz, de addig - édes istenem - messzire kerülendõ! :D
Sniper 1 szerintem nagyon jó volt, leszámítva a béna COD-os részeket, a 2-bõl ezeket szerencsére kihagyták de mégsem volt az igazi, viszont a DLC-je az jól sikerült mindkettõnek, talán jobban is, mint az alap játékok és úgy tûnt, hogy van számukra út felfele, aztán jött a bughalom Alien Rage és most ez és mintha visszakanyarodtak volna a kezdetekhez. Kíváncsi leszek, hogy a Lord of the Fallen-nel sikerül -e kinõniük magukat, de valahogy már kétlem.
Elég gyenge az AI, a régi citys játékokból még mindig átkacsint a hülye ellenfél sztereotípiája, néha mintha kihagyna a mûagy. De ezt több CI-s játéknál is tapasztaltam... egyes küldetések is banálisak és az ellenfél is elég gyakran produkál olyanokat hogy pl, tökéletes fedezékbõl is látja hol vagyok de még el is talál.
Crysis 3-al meg valóban össze sem lehet hasonlítani. Én is reméltem hogy újítanak valamit ha már ott hirdetik a CE3-as motort a játék elején, de ez sem jött össze úgy tûnik.
Ez kb. olyan mintha vennél a boltban egy üveg tust meg venne Michelangelo is, és mindketten festenétek egy képet. Nyilván lenne egy kis különbség az eredményt tekintve attól függetlenül hogy ugyanazokkal az eszközökkel dolgoztatok.
Ez még mindig a budget kategória sajnos. A sniper ghost warrior még tetszett is egy kicsit, de azt is elrontotta a sok játékmenetbeli hülyeség amivel találkoztam.
Kipróbáltam. Hát AI az olyan érdekes, az elsõ lövész állásnál nem lõttem pár mp-ig és feltorlódott a zsákok alá 3-4 katona ugyanarra a pontra, vicces volt. Viszont ha kiszúrnak akkor fedezékbe húzódnak, elkezdenek keresni ha nem látnak. Grafika az megint gyenge viszont legalább maxon is jól fut, de hiába C3 engine, meg sem közelíti még a Crysis 2 szintjét sem, a 3-ot meg pláne nem. Vannak villogó NPC-k, hangulat tényleg nem sok így 15 perc játék után de ez még változhat, szóval ezt még nem írom le, de egyelõre sajnos egy újabb City-s középszernek tûnik.
jah hallod 35 fokban kész csoda hogy még kedvem van hozzá))
Annyit szidtad ,hogy megnézem már, hogy tényleg ennyire gány-e :)
Na kirpobáltam pc-n is kb 5 percig bírtam. Elég ha annyit mondok a Crysis 3 min 2x jobban fut maxon. PC-n mégszarkupacabb lett mint boxon. Visszavonom a korábbi 5/10-et ez egy 2/10 maximum. Mondjuk az pc-n melette szól egeres célzás miatt még így 0-5 fps mellett is jobban daráltam mint boxon szóval pc max 5.5 óra lehet.
Ez valamilyen szinten igaz is ,de tulzás is egyben. Ha elmegyek valahova dolgozni legyen az bármilyen terület, kezdõként ugye én vagyok az ujjonc a senki a csicska.No de az idõ mulásával fejlõdik az ember mászik fel a ranglétrán.
Érdekes hogy itt ez mintha nem lenne.Volt régen a nagyon legalja aztán a Sniperek és Alien Rage már egy jobb szintet képviselt (gondoltam is innen csak felfelé van).Erre itt van ez megint bõven visszalépés.
Az mondjuk igaz ha jönne ide pár normális ember jobb lenne minden.Lásd Lords of The Fallen ahol csupán egy Witcher fejlesztõ csatlakozott a nyomikhoz és nem rossz az eredmény egyelõre.
A City maradt City... hiába jönnek ki új nevek, hiába licenszelik az újabbnál újabb engineket. Nem az enginekkel van a gond, hanem a fejlesztõkkel, õk ugyanis tehetségtelenek.
Csak egy példa: a Fear elsõ része 2005-ös és Jupiter engine-t használ... a city-s Terrorist takedown második része 2008-as és szintén Jupiter engine-t használ. Hasonlítsd össze a Terroist takedown grafikáját a Fear-ével. Ég és föld. A City 3 évvel késõbb nem tudott közel sem olyan grafikát kicsiholni ugyanabból az engine-bõl mint a Monolith. Ennyit jelent hogy ki fejleszti a stuffot. Õk nem lesznek késõbb sem jobbak ebben hacsak nem lecserélik az egész társaságot.
Pl volt olyan hogy lent az alagútban ketté ágazott a folyosó és el lehetett dönteni merre menjünk. De úgyis mindkettõt meg kellett csinálni szóval mindegy volt. Menet közben mindig bedob melékküldetéseket, pl éppen kivégezni készülnek tagokat meg kell õket menteni stb.
Akkor nem az van, hogy van egy térkép, és oda mész, azt a feladatot veszed fel, amelyiket akarod. Vagy náluk mi a sandbox? A Sniper Elite 3ra is sandboxot írtak, aztán gondolom az sem lesz az. Akkor mi a sandbox ami más fogalma szerint (értsd: kiadók) sandbox? :D
Ebben több volt a bug de kb egy szinten vannak semmivel se jobb annál. Hát ha a Murdered Soul-ra szórtak 50%-okat akkor ez is kõkemény 5-6 pontokat fog kapni. Csúnya, helyenként bugos, és nem ragadja meg az embert a sztori csak mész elõre legyen már vége.Hangulatfaktor NULLA!
10-12 hour Campaignként hírdették---> 6 óra 48 perc lett a vége!
Hát gagyesz lett..
Bugos. (Volt hogy fedezék mögött volna és hirtelen felpattogtam a tetejére.De ahogy láttam késõbb az a gépi ai-t is érintette ez a bug mert õ is felbandukolt ygy a fedezék tetejére! A régi idõk fps feelingje visszajön amikor a fedezék mögött várakozva frankón jönnek felénk meghalni.AI buta nagyon. A másik nevetségesen alacsony az fps. A grafika okádék... (xbox360-on)
Eddigi egyetlen pozitívum ha ramboként tehát atombrutál módon mész elõre akkor kiba..ott pronak kell lenni mert olyan gyorsan leszednek mint sehol máshol a többi fpsben!
Továbbra is jól néz ki grafikailag(szerintem a City messze legszebb játéka lesz ez), de az agyatlan WWII lövölde kategóriában simán le fogja mosni az épp elõtte kijövõ Wolfenstein The New Order. Kiválóan idõzítettek a folyamatos csúszással.
Úgy tûnik a City is elõkapart valahonnan egy nagy mesélõt, mert ez amit itt elõadtak eléggé mesébe illõ, fõleg tõlük.
Te, az a "teljesen rendben van" Alien Rage mekkora fostalicska lett, te jó isten.
A kettõvel lentebbi videóban a náczikok, mikor vadásszák le õket az ablakból távcsöves puskával, kiugranak a fedezékbõl és nagyon csúnyán néznek a játékosra, meg úgy általában meglemmingelik a fõhõst. Gondolom ez úgy lesz kompenzálva, hogy egy teljes náczi ezred belsõségein kell minden pályán keresztül mászni. Alternatívának meg odatosszák, hogy az elsõ két checkpointot ki is kerülheted, és csak a harmadik rakást kell lemészárolni. Frídomofcsojsz 2014!
Ha lesz az AiGameDev.com-nak citromdíja, akkor nevezhetnek, hogy kapjanak valami díjat is a játék után.
Viszont a grafika szép. Csak kár volt erre rápazarolni.
Bocs, nem ezt a szart akartam,de mindegy. Az elõzõ link a jó videó. Bemutatják a "rambo" meg a lopakodó stílust a játékban. Jót tett neki a Far Cry 3-as fejlesztõ.
Sniper Ghost Warrior eddig a legsikeresebb! Ez az Enemy Front is jónak ígérkezik + jön majd valamikor a Lords of the Fallen ,ami szerintem a CI történetének legjobb és legsikeresebb játéka lesz!
Mikor csinált a CI olyan játékot ami _nem_ volt rettenetesen borzasztóan nagyon gané? Van ám hozzá lista is. Én itt nem látok értelmes alkotást amit a City készített volna. Pl Dark Sector szódával még elment, de ahhoz nem is volt közük, azt a Digital Extremes fejlesztette.
Atyaeg. Sorry a hasonlo posztokert, de teljesen meghulyult az sg forum a karbantartas alatt. :p
Es par info:
- 10-12 hour Campaign, Co-Op, and Multiplayer, all powered by CRYENGINE technology. - Breathtaking visuals, highly dynamic environments, and spectacular blockbuster action across many iconic Resistance operations of WW2. - Deep Resistance Fighter gameplay blends fast-paced FPS action with thrilling stealth, sniping, and clandestine operations in the first true sandbox WW2 game. - Full arsenal of WW2 weaponry across all categories of hand-guns, SMGs, and rifles, as well as signature Resistance weapons including the Sten gun, Welrod Silenced Pistol, and Lightning SMG. - Highly destructible environments and advanced sandbox AI mean combat is always a rewarding and dynamic experience. - Introducing franchise protagonist Roy Hawkins, American war correspondent turned hero of the Resistance, and a memorable cast of Resistance leaders in France, Norway, and Warsaw.
Par kep es info:
- 10-12 hour Campaign, Co-Op, and Multiplayer, all powered by CRYENGINE technology. - Breathtaking visuals, highly dynamic environments, and spectacular blockbuster action across many iconic Resistance operations of WW2. - Deep Resistance Fighter gameplay blends fast-paced FPS action with thrilling stealth, sniping, and clandestine operations in the first true sandbox WW2 game. - Full arsenal of WW2 weaponry across all categories of hand-guns, SMGs, and rifles, as well as signature Resistance weapons including the Sten gun, Welrod Silenced Pistol, and Lightning SMG. - Highly destructible environments and advanced sandbox AI mean combat is always a rewarding and dynamic experience. - Introducing franchise protagonist Roy Hawkins, American war correspondent turned hero of the Resistance, and a memorable cast of Resistance leaders in France, Norway, and Warsaw.