A lemezek gyártyása mellett meg kellene hosszabítani a bétát ugyanis fórumot ovlasva vannak komoly problémák. Ha valaki lemezen veszi meg a játékot úgyis patchelni fog a kliens úgyhogy szerintem nem függ össze a két dolog.
SC2-re visszatérve, a replay nézés is elég minimalista egyelõre ebben a játékban a starcrafthoz képest. Nekik is könnyebb lenne ha tudnának grafikonokat meg statokat nézni játék közben ezért remélem még a bétában hozzáadják.
amugy a betat nem kene egy picit gyakrabban updatelniuk? 2 hete egy update sem volt..
A baj inkább az szerintem, hogy itt mindenki valami csodát várt, valami igazán ütõset. Pl Dawn of War II az elsõ után igazi változás volt, igaz megosztotta az új játékmenet(fõleg single-ben az RTS->RTT-RPG keverék váltással) a közönséget, de tagadhatatlanul elõre léptek production qualityban egy kilómétert, a single még a gyengébb Retribution-ben is hozta egy interaktív W40K film színvonalát.
Egy multi bétából persze nem lehet messzemenõen következtetni, de amit én látok az az, hogy a CoH2 nem _lényegesen_ jobb mint az elõd, és egy Blitzkrieg, vagy egy Eastern Front CoH mod után bemutatnák nekem a CoH2-t más névre maszkírozva, simán azt mondanám hogy ez egy újabb ilyen-olyan CoH mod.
Ej istenem, jól van. Majd szólunk, ha jöhettek...
Én sem tudok jót mondani a játékról, pedig nagyon akartam szeretni, de már vagy 5 napja nem is játszottam egyáltalán nem húz vissza, azóta inkább újra elõvettem az 1-est. :(
Jártam én is azon a bizonyos hivatalos béta fórumon és ott csak csupa negatív kritika van. Ez az egész egy "megvettük a thq-tól a dolgokat elkéne valahogy adni" dolognak tûnik, csak nem hiszem hogy fog sikerülni.
meg aztán egy multiplayert nehéz is tökéletesre balanceolni, mert ha X dolgot nerfelik, akkor a játékosok rájönnek, hogy Y is használható úgy, hogy nehéz legyen küzdeni ellene. ráadásul mindezt úgy csinálni, hogy 1v1-ben és 4v4-ben is jó legyen mindenkinek, az meg szinte lehetetlen
Igen erre való a beta, remélem felhasználják a visszajelzéseket és a végsö változat közel tökéletes lesz. Egyébbként aki még emlékszik az elsõ rész sem volt tökéletes a patchek tették azzá.
vannak problémái a játéknak, aki ezek miatt panaszkodik, azt teljesen megértem. lag bizony van, UI nem tökéletes, útkeresés sem javult sokat.
a következõ miatti _sírást_ nem tudom komolyan venni: balance. a beta elsõ hetében vagyunk. jelenteni lehet és kell, ha valamit úgy érez az ember, hogy elviselhetetlenül imba, és nem csak azért imba, mert nem jött rá arra, hogy mi a counter.
"ronda a játék" - a szépség szubjektív, de a grafika hangulata sokban hasonlít az elsõhöz, technikailag pedig fényévekkel jobb. aki ezt tagadja annak vagy a gépével, vagy az ítélõképességével van gond. a fizika sokkal jobb. a textúrák részletesebbek. a particle effektek már közepes grafikán is látványosabbak (füst, hó, tûz)
ettõl függetlenül nyilván nem fog mindenkinek tetszeni a játék, ami természetes. de szerintem csak hozzá kell szokni, hogy itt-ott máshogy mûködik, meg kell tanulni, hogy bizonyos taktikák itt nem mûködnek amik az elsõben mûködtek és kész :>
Nem tudom, te olvasod-e a hivatalos béta fórumot, esetleg írsz-e oda, de ha nem, akkor elmondom, hogy az egész fórum a negatív kritikáktól hangos. Nagyon sok az elégedetlen játékos. Erre meg jön egy ilyen cikk, amiben minden kurva jó és kurva szép. Hiteles, nem? Alul meg egy "szaladj vásárolni" link. Rakd össze. Rád bízom.
Pontosítok: ez úgy van, hogy coverben nem fagynak az egységek. A roncs pedig, legyen az égõ vagy sima, covert ad, tehát nem fagynak mellette az egységek.
Hali! Kellene egy kis segítség. Amikor elindítom a játékot nem történik semmi. A feladatkezelõben az exe fut. Próbáltam rendszergazda ként és win xp kompatibilitással is de semmi. Köszi!
Csak javítanák ki azokat az orbitális hülye hibákat is az elsõ részben.. Tigris bemegy a tucat Sherman közé ..
a jármûvek ebben a részben fedezéknek is jók a gyalogság részére. ez például arra is jó lehet, hogy hóviharban ne hûljenek ki. azt is hallottam, hogy egyelõre direktben csak a tábortüzek melegítik az embereket, de hamarosan a felrobbant és égõ jármûvek és épületek is jók lesznek erre ^.^
Teljes mértékben egyetértek veled. Az elsõ rész klasszisokkal jobb és ha valaki szereti a témát meg még több egységre vágyik hozzádob egy Blitzkrieg modot és gyönyörû a játék.
Remélem ezeket kifejted a hivatalos béta fórumon is :) Én minden panaszkodásomat ott is leírom, hiszen ezért béta. És sok kis vélemény, reméljük sokra is megy.
Eddig nem gyõzött meg. Sokkal véletlenszerûbb az elsõ résznél, valahogy ott mindent jobban lehetett koordinálni. Lebutított doktrínák (plusz sehol elit német gyalogság, normális képességek), béna pályák (szûk, túl sok tereptárgy, összevissza elszórt cover - tiszta DoWII, csak ott ez mûködik), OP mortar. A gépigény egy vicc. Annyi lett volna a dolguk, hogy az elsõ rész gyermekbetegségeit (group pathing pl.) kijavítják, bõvítik a lehetõségeket, erre lebutították. De szintrendszer, az van.
Valamit elképzelhetetlenül nagyon rosszul csinálhatsz, ha még easyn is 6x annyi egységet gyárt az AI.
easy-re teve se egyszeru ez a jatek :D ... 1 egysegem van, mire az ellennek mar 6 es abbol 2 mortar tuti biztosra megy h pont semmit se tudjak nyugodtan csinalni :)
ez a mortar egy vicc..
teganap kirpobaltam en is h megkaptam a free beta kulcsot... velemenyem az meg nincs rola... a user interface amirol van.. 1esben jobban tetszett .. mar hozzaszoktam, valtoztatni ezen meg feleslege sztem
arra torekszunk h gordulekenyen menjenek a dolgok... meg ma azert jatszok 1-2ot vele
Egyértelmûen csúnyább, jellegtelenebb az egész, a gyalogosok, jármûvek, minden. Plusz ugye szaggat, laggol az egész sok rendszeren. Gyér.
És akkor még nem is beszéltünk a játékmenetrõl, a harmadik perctõl folyamatosan támadó, mindent pillanatok alatt elpusztító mortar teamektõl még nem is beszéltünk. Az egész tech tree átgondolatlannak tûnik.
Összességében mondva, jó lesz ha gyorsan összeszedik magukat a fejlesztõk, és komoly változtatásoknak veti alá az egészet, mert ez eddig nem elégséges. Az szerintem már most egyértelmûen látszik, hogy az elsõ részhez nem fog felérni.
Ötven eurót, tizenötezer forintot kifizetni érte meg hát, elég nevetséges dolog. Persze tudom, az iPhoneért is kicsenget valaki többszázezer forintot, szóval a hülyeség meg a konzumidiótizmus az határtalan. Maradjunk abban, hogy jelenlegi formájában én nem adnék ki érte pénzt.
néhány casternek megengedték hogy replayeket mutassanak be a betából, itt a lista. lehet tanulni belõle.
Még egy észrevétel, CoH1-hez viszonyítva: nekem nagyon nem tetszik, hogy a pályák olyan szûkre vannak megcsinálva, hogy egy normális tank csatára esély sincs. Mindenhol fa, bokor, kerítés, szûk utca. Normálisan flankelni alig lehet. Körözgetni a kis jármûvekkel a nagyok körül esélytelen.
Játszok vele töretlenül, de egyre kevésbé tetszik a game.
Nos nem akarok semmilyen flame keltést szóval próbálom a legkulturáltabban leírni a véleményemet.
Nekem nagyon nem tetszik az egész játék fõleg az ,hogy olyan iszonyat laggok vannak folyamatosan multiba ,hogy az valami gyalázat, ugyan az a szisztéma mint a ruse-ban, valaki mindig generálja a laggot a másiknak és jön az ördögi kõr. Nagyon nem jön be a kamera mozgatása és a kis látótáv, és nagyon pontatlanok az egységek az is valami borzalmasan fárasztó, fél méteren kb ugyan olyan mint fél pályáról... (ez persze azért túlzás)
Ami tetszett az az ,hogy átvették Men of War-ból azt ,hogy hátulról jönnek be az egységek, és nagyon bejött az idõjárás változás.
Hülye fantázianév, a beta is ugyanennyire limitált, az is tõlük függ meddig engedik.
azt mondjatok h a grafika is csunyabb mint a COH1ben?
A nem havas pályán azért van ilyen hely, fõleg délen. Használj anti tank aknát. Mivel flame pio itt is jó, kevesen fejlesztenek aknakeresõt. Jelenleg az a helyzet, hogy gyors molotov, sok infes játék és több support egység kombinálása a nyerõ oroszoknál. Tehát mg, mortar, sniper, és elit inf. T70-es médium tank is elég jó. De nem azzal nyersz. Biztos, hogy rengeteg helyen kell még belenyúlni a balanceba.
Lehet, csak a kivitelezéssel akadnak problémák. Például mondj egy olyan helyet a két 1v1 pályán, ahol körözgetni tudnék egy tank körül, akármivel. Egyszerûen hely sincs hozzá. Ráadásul M8 féle cucca sincs az orosznak, amivel körözgetni lehetne. Tologathatom az ágyút, és próbálhatnám dobálni az AT gránátot, ha épp nem pinnedelve feküdne a conscript szakasz.
Elég általános dolog lett, hogy wm tankokat inf-el kell kezelni. Korábban is írtam, hogy jelenleg a jobb játékosok többsége azon a véleményen van, hogy oroszok erõsebbek. Ahogy az egyben m10-el kellett szépen körözni például a sokkal erõsebb kt körül itt sem meg kell állni a tankkal magára hagyva. CoH2-ben a tankok többsége lassú, és nagyon könnyen kapnak motor sebzést. Ezt kell kihasználni.