megjelent egy új patch a játékhoz. Ez most a digital deluxe edition vásárlóknak ingyenes tartalmakat is ad? Mert a case blue dlc.-t azt látom de a 4 új doktrinát azt nem. Illetve a bulletineknél se látom az új módosításokat.
Úgy emlékszem, hogy 10k körül már lehetett venni dobozosat is.
Bánhatod is hogy nem dobtál kiérte 15000 forintot. Augusztus elején még mindig 30 dollár volt Steamtrades-en a Sega féle preorder, de nem nagyon kapkodták..
Engem is érdekelnek a doni csaták, de gép elleni játékért én se adok ki pénzt (egyelõre). A 2 új multiplayer map az ingyenes ugye? Most már nagyon bánom, hogy nem rendeltem elõ a játékot, hiszen akkor ingyenes lenne a kieg... :(
Találkozott már valaki azzal a buggal, hogy a játék random kidobál az asztalra mindenféle hibaüzenet nélkül? Legfrissebb VGA driver van fent (AMD).
a kovetkezo buildel szoktam jatszani
sniper, conscript, scout car, sniper, at granat conscriptnek, aztan a bazisban healelos dolog, conscript es utana johet a T4 vagy SU85 vagy katyusa .. de lehet hogy meg elotte becsuszik egy penal batallion squad meg meg egy consript ha ugy alakulnak a dolgok
ha a nemetek nagyon beulnek vedekezni akkor meg a molot koktel jol jon
nem tudom, hogy a balance tapasz miatt vagy az miatt hogy mar egy picit tapasztaltabb lettem a jatekban de az utobbi 4-5 meccsett siman nyertuk oroszokkal
azt vettem eszre hogy nem is kifejezetten az early game csatakat nyerjuk meg hanem a middle gametol kezdodoen
nem a bajban hagyom ott a tarsam.. ezt soha nem tennem.. ez egy jatek, ha latom hogy valami veszett ugy, es ezt el tudom donteni, akkor kilepek es nem varom meg mig a masik epp azt gondolja amit en
Személyeskedés? Csak azért mert elemi erõvel felháborít, hogy valaki önzõ féreg módjára otthagyja a bajban a társát, mert az õ érdeke sokkal fontosabb? Az hogy õ jólérezze magát mindennél elõrébb való?
Tudod kik gondolkoznak így? A gyerekek meg a kamaszok. Nem személyeskedni akarok, csak hányok tõled meg a hozzád hasonló emberektõl. Ennyi.
Egyébként megsúgom neked, ez a lelki tulajdonságod még többször nagyon durván meg fogja bosszulni magát az életetben. De ez legyen a te problémád.
Természetesen Gascannek szólt, csak megint szarakodik az SG.
Undorító vagy, és látszik hogy SC2-bõl jössz a COH világába, azt a "nívót" hozod magaddal. Remélem sosem fogunk együtt játszani COH-ban. Önzõ szar alakokkal tele van a világ, lépni se lehet tõlük. Ez nem kunszt.
Talán köze lehet ahhoz, hogy a "nekem ez így nem jó" kis k ki alt+ctrl+deletéznek a játékból, a korlátozott játékosszámból meg olyan ellentétpárokat alakít a matchmaking amilyet tud?
Ha valaki látványosan rosszul játszik és vesztünk, hát nem baj, lesz õ még jobb is, de ha valaki megfutamodik(és nem mondjuk rádõlt a macska a nagymamára ezért futnia kell) meccs elõtt/közben, arra nincs mentség.
Hát ezért azért is geciség, mert a Starcraftal ellentétben a Company of Heroes pontosan az a játék, ahol még akkor is lehet fordítani, ha az ellen már a bázisod közepén rombol több tankkal.
Volt olyan meccs amit konkrétan úgy nyertünk meg, hogy a bázist teljesen szétrombolta a ruszki, én meg ahelyett hogy azt védtem volna bementem kommandózni az õ bázisába 2 párduccal. Az egyiket hamar kilõtték de a másikat szarrá mikrózva nyertünk annyi idõt hogy a végén õk szívták meg.
A COH 1 ben is rengetegszer volt némettel, hogy a King of the Hillen masszív védekezéssel egy-egy mikrózott Tigris vagy Párduc, néhány Granadier teljesen újraírta a dolgokat.
A baj forrása a 3v3 felett keresendõ, rankedet elég kevesen játszanak ott, nagyon kevesen. Nálam is be van jelölve, de 10-bõl talán 2 3v3, a zöme 1v1, és pár 2v2.
azt azert megoldhatnak, hogy kilephessek egy multi meccsbol ha ugy gondolom, hogy nekem nem fekszik ... nem ertem a jelenlegi rendszernek a lenyeget, hogy bent kell maradnom ha masoknak epp ugy tetszik
engem ez a ladder dolog annyira nem erdekel amugy, jo hogy van statisztika de annyira azert nem erdekel, hogy ne talaljon nekem ellenfelet .. ha profit kapok legyen profi, max tanulok valamit :)
Hol állsz ladderen, Gascan? Ilyenkor arra kell gondolni, hogy a szinted környékén nem talál könnyen ellenfelet, ráadásul nem játszanak elegen rankedet. Ez a két dolog okozza a várakozást.
tegnap 8korul probaltam egy multit jatszani vartam 10 percet a matchmakingre es semmi.. megprobaltam meg 1x 11 korul.. ujabb 10 perc es semmi
Ezt mondjuk nem értem miért nem lehetett megcsinálni alapból, hogy options-ben választható legyen, hogy eredeti vagy angol nyelven beszéljenek az egységek. Kurva nagy meló lett volna....
Csõ all ! Megtudtam csinálni hogy németül beszéljen a német és hogy megmaradjon az angol feliratozás sajnos a ruszki az is németül vakerál szóval csak only német frakcióval játszó játékosoknak élvezhetõbbé lehet tenni a gémet . Mert engem még a coh 1ben is zavart hogy angolul nyomták a szöveget nah még jó hogy relik azt is kompenzálta hogy le lehessen szedni a némethez a német nyelvet + panzer elite meg a brithez a britet.
Random Number Generator- véletlen szám elõállító. De én 39 múltam. :)
amugy arrol tudtok valamit hogy a sniper meddig fogja loni meg a tankot? :)
mi az a RNG? - 27 eves vagyok, de basszus k*rva sokszor nem vagom mar mirol vakeralnak a forumokon, nerfeles meg hasonlok ... oregszem vagy mitol van ez? :)
Na, a lassabb csaták nem az RNG-nek kedveznek, hanem a lassúkezûeknek.
A sakkban random? Ne már. Szerencsétlen huszár mindig ugyanarra a mezõkre léphet és mindig ugyanakkora "erõvel". Véletlen kizárva.
A játékmenet nem lett egyszerûbb, ilyet nem mondtam. Megpróbálták kevésbé kattintóháborúvá tenni. Erre szolgál pár dolog, mint a hóvihar és a pontfoglalás többek közt. És a lassabb csaták alkalmat adnak az RNG-nek, hogy dolgozhasson. Ettõl függetlenül egy PG be fog darálni bármilyen fedezékben álló Conscriptet.
Egyébként meg a sakkon kívül minden sportban van random factor, de talán még abban is.
Nem tudom mennyire ismered az 1. részt, de a régi sniper harcon (50-50%)kívül nem hinném, hogy lett volna olyan nagy random factor benne, ami ahhoz vezetett volna hogy ne a jobb játékos nyerjen. Azt meg orvosolták peccsel.
Egyszerre mutatja (jobb felül, ahogy a videóban is látod Gascannál), hogy mit építenek, fejlesztenek a játékosok, mennyi az incomejuk, mennyit költöttek, mennyit vesztettek, milyen egységei vannak, hogy csak a legfontosabbakat említsem. Annyira minimális dolog, de annyira sokat dob a replaynézõ konfortodon, hogy kihagyhatatlan. És mégis...
Ne is csodálkozzanak, hogy itt tartanak, ha még egy nyomorult invert mouse-t vagy/és keybindinget nem képesek belerakni, holott ez visszatérõ téma hivatalos fórumon is. A replay nézõ rendszer meg úgy kuka, ahogy van. Amikor persze jó indulattal megemlítettem a hivatalos fórumon, hogy esetleg lemásolhatnák az sc2-ét, akkor a fanok jól elküldtek a francba, hogy menjek noobsc2-zni, ez itt coh2 fórum. Aztán vmi dev lezárta a topicot, hogy dolgoznak rajta, nem érdemes nyitva hagyni a topicot. Dolgoznak, mi?! Hát persze. Ez, ami most van, hogy a két frakció közt váltogatni kell, hogy megnézzem melyiknek mennyi nyersanyaga, income-ja van, mit épít, egy viccc. Ja, 3 c-vel.
kockaztatni kellett volna egy picit, mondjuk kihagyni a single reszt ugy ahogy van es csak multira koncentralni, de akkor ott komolyan venni a dolgokat, ladderekkel, e-sport lehetoseggel .. aztan akinek kell a kampany az DLC formajaban megvehette volna kesobb
jelen pillanatban az az erzesem, hogy meg a Segatol sem kapnak eleg tamogatast, olyan mintha nagyon kevesen tamogatnak mar a jatekot es valami mason dolgoznanak... Sega meg sztem most le van foglalva az uj Total Warral
jelen pillanatban ugy gondolom, hogy eleg hamar le fog csengeni ez a jatek
egyet ertek veled, hogy durranas tekinteteben mindenkepp alulmulta magat a jatek
de en ezt annak is betudom, hogy a keleti front az nem olyan felkapott tema mint a normandiai partraszallas.. szoval inkabb lephettek volna egy korszakot es mondjuk az iraki haborut vagy valamilyen fiktiv haboruba kellett volna kezdeniuk
Nekem még sajnos nem volt játszani a coh 2-vel, de hamarosan lesz, bár már rengeteg vidin túl vagyok, és (így "játszatlanul") a következõ a véleményem:
-nem jön be ez a rajzfilm grafika, fõleg az egységeknél. az elsõ rész is a realitásokra törekedett, nagyon szépen ki voltak dolgozva a jármûvek, katonák. Számomra ez visszalépés.
-nem tetszik, hogy csak két frakció van. Én még bízok valami kiegben ahol lesz még kettõ.
-szerintem az egységek hangja sem lett olyan jó, mint az 1-ben.
-a játékmenet valóban egyszerûbb lett, a csaták lassabbak (ezt Zsoci v. Fifo mondta)
szóval szerintem ami jó volt az egyben, azt meg kellett volna tartani, nem butítani (pl. capping).
Egyébként nem sokára lesz új gépem és nagyon várom hogy kipróbálhassam személyesen is, mert csak emiatt cserélem le a konfigom.
Mint említették az SC2 népjáték, Koreában pedig kvázi nemzeti sport, nem lehet nagyon más stratégiához mérni.
De egyébként sem lehet nagyon mérni bármit bármihez, alig vannak konkrét eladási adatok, dobozos eladásokat(amelyekrõl még csak akad némi adat) tök felesleges PC piacon nézni, mikor pl a Paradox kiadó már nem is csinál dobozos játékot, de a digitális eladásokból gyönyörûen megélnek, Steam nem ad ki adatot, a fejlesztõk meg néha kikotyognak valamit, de azt se lehet mindig hova tenni. Annyit rebesgetnek, hogy a Wargame European Escalation(2012 februári megjelenés) és Wargame AirLand Battle(2013 májusi megjelenés) együtt 500000 példányban fogyott eddig, és a MoW Assault Squad-ból(2011 februári megjelenés) is eladtak félmilliót, ezekhez képest biztos jobban teljesít majd. Kérdés az, hogy maga a kiadó milyen eladásokat várt, mert a ráfordítás sem csak akkora, mint egy Theatre of War játéknál.
Érzésem szerint nem lett a CoH2 akkora durranás mint lehetett volna, és várták tõle. Nincs telespamolva minden fórum, hogy mekkora istenkirály cucc ez, és nem azt veszi az ember észre, hogy minden stratégia kedvelõ ismerõs ezzel játszik, már pedig 2006 környékén ez volt a helyzet az elsõ résszel. A CoH-al majdnem együtt megjelenõ Faces of War-al pl a kutya nem játszott(nyugaton mérsékelt bukta is lett Ubisoft alatt), mert akkor midnenki a CoH-ért volt oda.
Most az a helyzet, hogy aki várta is a folytatást, és meg is vették, már azok is kérdezték hogy milyen lesz a Men of War Assault Squad 2, mert ráuntak a CoH2-re. Mások pedig egy-két hét kitérõ után visszatértek az AirLand Battle-hez, mert "nem volt ami lekösse" õket.
COH1 sokkal fejlettebb RTS volt az SC2-nél, csak egyszerûen az SC2 volt a népjáték, továbbá az elsõ részére épült ki az e-sport mint mûfaj, így a folytatás garantáltan a helyére léphetett, hatalmas elõnnyel indulva.
Jó de a sc2 a stratégiai játékok csúcsa, nem? Meg úgy tudom hogy valamiért az coh 1-sem futott be, bár rengeteg újítást alkalmazott. Ilyen-olyan politikai okok miatt...
erre szerettem volna en is valaszt kapni, viszont odaig meg nem jutottam hogy raleljek :)
a gond az hogy az elso reszhez hasonlitani, ami 2007ben jelent meg nem adna tul relevans infot mivel a piac meg korant sem volt olyan kifejlett akkor mint most
szoval ha tudsz mondani egy hasonlo kaliberu jatekot ami mostanaban fog megjelenni vagy mar meg is jelent azzal osszenezhetjuk
A COH 1 olyan miliõbe csöppent, ami hozzá képest gyenge volt, persze ,hogy ütött. A második részen viszont nem változtathattak annyit, hogy üssön, a léc nagyon magas volt. A grafikától sokkal többet vártam, de bizonyára vannak technikai korlátok, még nagyobb lett volna a gépigény mondjuk egy BF4 szintû grafikával ilyen szintû fizika mellett. (Bár fizika ott is van.)
amugy ti mit gondoltok igy osszesegeben a jatekrol a Coh1-hez viszonyitva?
nekem ugy tunik, hogy a jatek fogadtatasa alulmaradt az elso resszel szemben .. itt most nem kifejezetten a kampanyra gondolok
nem tudom, hogy bevetel/nyereseg tekinteteben hozta-e az elvarasokat
Persze. A játékban is igen késõn jön, mert marha drága, hiába jók ketten.
ha jol ertem a kulonbseg a t34 meg a t34/85 kozott az hogy az elobbin 76mm-es agyu van az utobbin meg amit csak kesobb gyartottak (43-44 korul) azon meg 85mm?
utana olvastam ennek a ladder dolognak en is, annyit tudtam meg hogy dolgoznak rajta de hogy nem fog hasonlitani a coh1-re, inkabb olyan lesz mint a Total War Shogun-ban, bar az nem tudom milyen
Igen, láttam már persze a laddert, amióta megvan, követem, mi hogy merre. Van is két magyar játékos, az elsõ oldalon, oroszként XHolyHammerx jelenleg azt hiszem 13. legjobb orosz, akosi pedig a németekkel(Ostheer) van elsõ lapon, top 25 ben szintén valahol. Jön még fel mint a talajvíz, egy régi nagyon jó Coh1 magyar player, PredatorHun88 is, az az érzésem, Õ nem rég kezdte, de nemsokára ott lesz szintén az elején Õ is...
Nem értem egyébként, miért nem lehetett külön venni az orosz és a német xp-zést, úgy mint ahogy az elsõ részben volt.
Nézek shoutcastet és ott németet OH-nak jelöli az ember. Ez minek a rövidítése?
Ezeket a faházakat viszont 2x telibe veri egy RUS 120mm es mortar, sokszor össze is dõlnek, ha benne van egy full sértetlen osztag, azonnal elpusztul az is, ha nem veszik ki idõben, mielõtt összedõl a ház, tehát nem olyan rossz ám az a mortar a házat elõszeretettel használó enemy ellen.
Másik igen, mindenféle tûz, molotov, incendiary round a mortar HT bõl, egyéb kézigránátok, flamer pio/engie, flamer HT. Sniper is átlagosan minden 2 lövésével kiszed valakit belõle, az is jó lehet. Dióhéjban ennyi...
Mi a legjobb ellenszer arra, ha az ellenfél elõszeretettel mászkálgat be a házakba? Mortart túl lassúnak érzem.
Ne játsz 3v3, 4v4 et, ha rám hallgatsz, 1v1, 2v2 az ahol ahogy minden stratégiai játékot, úgy ezt is ki lehet balanceolni, nagyjából. A 3v3, 4v4 módok mindenhol iszonyat érdekességeket tudnak szülni, ami nem mindig szórakoztató:P.
Amúgy a Tiger, IS-2, pont nem érik meg az árukat, egy doktrinális 5CP-s méregdrága tank, simán kikap helyesen használt 2 db fele annyiba kerülõ nem doktrinális tank huntertõl, mint RUS oldalon a SU-85, WM oldalon a Panther. Tehát a Tigerre a megoldás a létszámfölényben lévõ max lõtávról használt SU-85, minden Tigerre ha van nektek 2db legalább, sima win nektek. A kellõ mennyiségû SU 85 öt csak elefant vagy Pak tudja megfogni a túloldalról, de arra - azokra meg hozhattok ti is ZIS-t, vagy Pak ra snipert, mortart, katyusát etc. Nincs a játékban legyõzhetetlen unit.
az is gond, hogyha valasztok egy commandert akkor pl. a tigert mar eleg korulmenyes elintezni, nem is beszelve arrol ha tobb is van ha tobben jatszanak