Mint említették az SC2 népjáték, Koreában pedig kvázi nemzeti sport, nem lehet nagyon más stratégiához mérni.
De egyébként sem lehet nagyon mérni bármit bármihez, alig vannak konkrét eladási adatok, dobozos eladásokat(amelyekrõl még csak akad némi adat) tök felesleges PC piacon nézni, mikor pl a Paradox kiadó már nem is csinál dobozos játékot, de a digitális eladásokból gyönyörûen megélnek, Steam nem ad ki adatot, a fejlesztõk meg néha kikotyognak valamit, de azt se lehet mindig hova tenni.
Annyit rebesgetnek, hogy a Wargame European Escalation(2012 februári megjelenés) és Wargame AirLand Battle(2013 májusi megjelenés) együtt 500000 példányban fogyott eddig, és a MoW Assault Squad-ból(2011 februári megjelenés) is eladtak félmilliót, ezekhez képest biztos jobban teljesít majd. Kérdés az, hogy maga a kiadó milyen eladásokat várt, mert a ráfordítás sem csak akkora, mint egy Theatre of War játéknál.
Érzésem szerint nem lett a CoH2 akkora durranás mint lehetett volna, és várták tõle. Nincs telespamolva minden fórum, hogy mekkora istenkirály cucc ez, és nem azt veszi az ember észre, hogy minden stratégia kedvelõ ismerõs ezzel játszik, már pedig 2006 környékén ez volt a helyzet az elsõ résszel. A CoH-al majdnem együtt megjelenõ Faces of War-al pl a kutya nem játszott(nyugaton mérsékelt bukta is lett Ubisoft alatt), mert akkor midnenki a CoH-ért volt oda.
Most az a helyzet, hogy aki várta is a folytatást, és meg is vették, már azok is kérdezték hogy milyen lesz a Men of War Assault Squad 2, mert ráuntak a CoH2-re. Mások pedig egy-két hét kitérõ után visszatértek az AirLand Battle-hez, mert "nem volt ami lekösse" õket.