ehem, #2. imgur-rõl nem azért nem linkelünk, mert gonosz neonáci gyíkemberek irányítják, hanem mert nem jönnek be onnan a képek. dobd fel imagerz-re vagy noob-ra.
"A játék a második világháború keleti hadszínterén játszódik, ahol a legkegyetlenebb, legtöbb emberveszteséget követelõ összecsapásokra került sor. Összehasonlításképp, a normandiai partraszállás a huszonöt legvéresebb csata közül csupán a huszonharmadik helyen áll, míg a tizenöt legvéresebb ütközet közül tizenháron a keleti fronton ment végbe. Nem véletlenül esett Quinn Duffy fõdizájner választása a keleti hadszíntérre.A játék az 1941-ben indított Szovjetúnió elleni invázióval kezdõdik. Sztálint és seregeit felkészületlenül éri a támadás. A lakosság fele ellenséges vonalak mögé kerül, így mindenki, katonák, lakosság, sõt teljes ipari létesítmények kelet felé veszi az irányt. A katonáknak azonban megálljt parancsol Sztálin, aki életbe lépteti a 227. számú "Egy lépést sem hátrálni!" hadiparancsot. A parancsszegõket saját földijeik, a tábori csendõrség lõtte le.
A háború eseményeit egy haditudósítõ narrálja, a játékos feladata pedig, hogy a menekülõ oroszokat sikerrel egyesítse, majd visszavágjon a benyomuló náci erõknek és a sztálingrádi ostrom visszaverésétõl a végsõ berlini csatáig helyt álljon.Az elsõ részben gyakori problémát jelentett kifüstölni egy-egy egységet az épületek gyûrûjébõl. Itt ezzel nem lesz problémánk, mivel kedvünkre átküldhetjük tankjainkat, a tüzérséget használva földig rombolhatjuk a védelmet nyújtó épületeket vagy épp lyukat üthetünk a falakon. A legtöbb stratégiai játékban a hó csupán egy újabb, fehér texturaként van jelen, amin ugyanúgy szambázhatnak az egységek. A COH2-ben a havat külön szimulálják, így van vastagsága, terítõdik és tömörödik a tankok lánctalpai alatt, könnyen járhatóvá téve az utat a mögötte sorakozó katonáknak. A tüzérségi töltetek a becsapódás helyén szétvetik a havat, míg a mélyebb területeken akár el is akadhatnak tankjaink, ugyanakkor a nagyobb hótorlaszokat fedezékként használhatják a katonák.
A sok hó láttán felmerül az emberben a gondolat: és mivan a lángszóróval? A lángszórós egységek felgyújthatják az épületeket, mire az épület tetején lévõ hó olvadozni kezd, majd ahogy mindent felemésztett a tûz, idõvel az alapjaiba roskad."
"Today I bought the new PC ACTION and there are some Interviews and 6 pages of infos about Company of Heroes 2 and also many new pictures. I will scan them in and post them with some infos in here."
Facts: - 110 people work on COH2 - Again the right use of the dynamic game environment is important, not the amount of troops - Campaign takes place from 22. June 1941 until Berlin 1945 - Producer Greg Wilson says that Essence 3.0 is on eye level (right translation? ) with Call of Duty or Battlefield - HDR Light, SSAO, new water renderer - BUT they also promise better performance for all PC Systems than in vCOH and Addons - True sight examples: Use Smoke Grenades to sneak through areas without uncovering your best troops. Or blow a gap in a wall to see what is behind it. - The weather is extremly realistic. Snow gathers on static objects and gets blown away by explosions -Snow is not a texture but has deep, so infanterists move very slowly in deep snow (with nice animations). Its easier on the street but the enemy knows that too... - Flame throwers can destroy a house completly. It will slowly burn down until it can't be used anymore - Soldiers now can jump over their cover - The AI in the campaign is now not scripted anymore, they use the same AI as in skirmish mode, which makes it much more interesting - Retreat means death in the campaign (but don't know if scripted or not) - The recoil when the T-34 shoots even affects the environmental physics. --> ground shakes and lets the cup of coffee of General Annoying fall on his new uniform ;) - They want the coop mode to be really big, because a high amount of players prefered to play with other players against the AI - German troops stand out with their advanced technology compared with the russians, upgrades and tactical use of special abilities are more important for the Wehrmacht than for the Soviets - The Russians rely on mass but class and like to use brute force. They got many powerful tanks. - The developers don't want to tell us yet if tanks can break through ice but they said: "Dont underestimate General snow and General mud!" - You are able to steal the enemies vehicles - Base building will stay in game (there was a discussion in another Thread)
Ez az idézet a cikbõl van de nem értem mert eddig is ki lehetet potolni az elesett egységeket a a teljes egységbõl vagy én nem emlékszem jól?Idézet: "Az orosz alap gyalogos egység képes beolvadni más egységekbe „utánpótlás” formájában, tehát a korábbról ismerõs felvesszük a fegyvert a földrõl funkció, kap egy megerõsítés jelleget, ez igazán örömteli, hiányoltam sokat ezt az elsõ részbõl."
Gondolom ez azt jelenti, hogy az alap gyalogost be lehet épiteni mondjuk egy mortar, HMG, anti tank gyalogos egységbe. Ilyen eddig nem volt.
Igen, tehát nem "reinforce" kérsz az egységre, idõt és mp-t áldozva rá, ráadásul visszavonulni ahol ez végrehajtható, hanem gyak. csapatösszevonást csinálsz a meglévõ egységek felhasználásával.
Akkor jól értettem, bár nincs okom reklamálni, hisz még az 1-es rész elsõ kampánysorozatában elakadtam, azaz inkáb abbahagytam és még a németet sem kezdtem el :-)
Manapság pár éve a végtelenül lebutított játékok a nyerõek, hogy a mai fiatal hülyegyerekek 5 perc alatt meg tudják tanulni és élvezzék a játékmenetet.
A Company of Heroes a legjobb stratégiai játék a szememben(beleszámítva a starcraft2t is) pont azok miatt a dolgok miatt amik összetetté tették rengeteg taktikázási lehetõséget kínálva(fedezékrendszer, különbözõ doktrínák stbstb).
Nagyon remélem, hogy nem lesz egy csodaszép de butított játék a második rész, de sajnos egyelõre nem nagyon bizakodom, meglátjuk.
Nem hinném, hogy annyira butítva lesz. Újdonságokkal akarnak próbálkozni persze. Az új "látókör" is ezért van, csak azt látjuk, ami nincs takarva. Ezzel is a taktikát akarják fokozni, hogy nem tudhatjuk mi van a sövény másik oldalán.
A személyre szabható nyersanyag pontok, mondjuk felfoghatóak egyszerûsítésnek is. De van benne valami, amit a készítõk nyilatkoztak, hogy ezáltal változatosabb lehet a harc, mert mindig alkalmazkodni kell az ellenfeleknek egymáshoz. Nem az van, hogy egy pályát kiismer az ember és jönnek az elõre költött lépések a gyõzelem érdekében.
Igen, elfoglalsz egy pontot és te döntöd el mit termeljen, olyat építesz rá ami kell. A saját taktikádhoz igazítod, ammo vagy fuel igényesebb fejlesztések stb. Ha az ellenfelét elfoglalod, le is rombolhatod és mást építhetsz a helyére. A pontos felépítése még szerintem nem végleges, biztos lesz finomhangolása. Mi mennyibe kerül stb.
Ez nagyobb szabadságot fog adni a nyitójátékba. Mert most látod, ugye az ellenfeled milyen pontokra startol rá.
Nagy newbie vagyok, múlt héten vettem meg az elsõ részt, de már most érdekelne két kérdés a második résszel kapcsoltban: 1. CoH2 multiban játszható marad Amerika, Anglia és a Panzer Elite? 2. Béta kulcsot hogy lehet szerezni, hol lehet igényelni?
Man, GDC 2013 keeps delivering. SEGA announced today that Company of Heroes 2, the eagerly anticipated strategy game from Relic, will be running an exclusive, early access beta phase which will go live Tuesday 2nd April. Company of Heroes 2′s beta will be hosted on Steam and will take advantage of Steamworks’ various features (such as match-making and friend list).
Ha kell valakinek nekem még van egy kulcs, írjon privit
na lejött nekem de else indul. 1 másodperc után visszadob minden üzenet nélkül a steambe.
Idõközben lett egy kódom nekem is.. akit érdekel, HCGJP-IVXTL-IRN53 jó játékot!
én kedd óta tolom a betat. szerintem über cool. Fõleg az elephant :)
Bakker, ölni tudnék egy béta kulcsért, erre lemaradok fél nappal a givaway akcióról. :(
szereztem kulcsot ma leszedem, meg tudod mondani hogy vajon lehet-e npc ellen nyomni? vagy csak pvsp-be? Vagyis gép ellen is lehet-e vagy csak élõ személyek ellen?