Egyáltalán nem ilyen noob artywar miatt van, mert most is a bázisodon át jönnek be. Egyébként elég praktikus újdonság, mert mindig a rally point-hoz közelebb esõ oldalon jönnek be. Most már nem kell bázis szélére építkezni, hogy hamarabb kint legyenek az egységek.
Az épületek a tier 0,1,2,3,4. Lehetne az is, hogy az építési költség benne lenne a fejlesztési költségbe. De szerintem sok embernek segítség, hogy ott vannak az épületek és arra kattintgat. Jó magam megelégszem az F1-F5 billentyûkkel, mert úgy gyorsabb és már megszoktam. Valamint, hogy fel kell építeni az is ugye engi-t vagy pio-t kíván és van építési idõ, tehát ez hozzátesz a játékhoz. Egy szoros meccsen sokat számít, hogy nem tudod a pionnert mellõzni a csatatérrõl és késõbb kezded el építeni az adott épületet. Emiatt késik a taktikád. Viszont, ha retreattel hazarohansz, mert mondjuk gyors t2-öt játszol, tehát fontos az idõ, akkor pedig lemondasz legalább egy harcoló egységrõl. Szóval jó, hogy minimálisra van szorítva a bázisépítés, de az is, hogy valamennyire megmaradt, mert pluszt ad a játékhoz. De ezek mind csak multiban fontosak. Singleben tökmindegy.
oroszokkal képtelen vagyok nyerni, pedig naggyából tudom mit csinálok :) Németekkel azt sem tudom mi-micsoda, commandert még sosem választottam, mégis minden multi meccset nyertem... Lehet ez rossz elõjel a balance-ra?
Nekem ami nem tetszik az oroszban, hogy kevés a tank, és azok is harmat gyengék. Cserébe legalább lenne jóval olcsóbb, de sajnos nem. Valamint hogy nincs bunker építésre lehetõség. Holott a fõbázist is azok védig. Nem értem. Coh1-ben is mindkét félnek (wm-us) volt bunkere.
PE-nek és a britnek nem volt bunkere, legalábbis beszállásolható nem. A COH mindig is az asszimetrikus felek szembenállásáról szólt.
Én egyelõre az egész játékot nagyon gyengének találom.
Olyan érzés játszani vele, mint ha az elsõ résznek valami nagyon gagyi modja lenne, ronda grafikával, és teljesen átgondolatlan egységekkel, fejlõdéssel. Lehet hogy a temérdek bugot, laggot, szaggatást idõvel kiküszöbölik majd, de maga a koncepció nem fog már változni. Sajnálom azt, aki kicsengetett érte 15.000 forintot, jelen állás szerint 2.000-et se ér.
Persze a COH1 minden idõk legjobb FPS-eként nagyon magasra tette a lécet, de nem gondoltam volna hogy az utód játék a léc közelében sem lesz majd.
egyre jobban tetszik a játék, és a kisebb-nagyobb változtatások egyelõre bejönnek. tetszik, hogy a CPkre ízlés szerint lehet ammo vagy fuel upgradet építeni. tetszik az új pop cap rendszer is. a bulletinek is jók, de azokkal vigyázni kell, hogy az alacsonyabb szintû játékosokat akkor ne a magasabb szintûekkel hozza össze a matchmaking, mert nem csak a tapasztalat, de a bulletinek miatt is hátrányban lesznek
szerintem az oroszok nem gyengék, csak még tanulni kell mindenkinek (meg én úgy általában nem szeretem õket). a t-34 van olyan jó, mint a panzer 4, és a besorozott gyalogság önmagában nem sokat ér, de a supportjuk elég jó (sniper csapat is jó, a mortar meg egyenesen OP)
sokat ad a játékhoz a true sight is, lehet jó kis meglepetéseket elhelyezni néhány helyen.
az UI-val nem vagyok mondjuk elégedett, az egység leírás túl sok helyet foglal, szokni kell az erõforrások kiírását is, meg nekem úgy tûnik nem lehet eléggé kizoomolni. a customizer felülete sem a legbarátibb.
A T34 olyan jó, mint a P4??! Épp most toltam egy meccset, ahol T34-el face to face küzdöttem egy P4-es ellen. Hát kb csak karcolgattam, õ meg pár lövéssel szétbombázott. Kihoztam hát az orosz tank destroyert (nem ugrik be a neve), az se bírt a P4-el. Rendkívül idegesen léptem ki, annyira gyenge az orosz páncélos szakasz.
Az orosz tankelhárítás egy nagy nulla. Dobálgathatom a gránátokat a conscriptekkel, míg németeknek ott a faust és a dupla panzerschreck. Ezek mellé ha kijön a tigris vagy az elephant, akkor aztán gondolkodnom se kell, hogy milyen tankot hozzak orosszal, mert nem érdemes, halálra van ítélve minden.
Ráadásul, aki szereti a tankokat, az sincs kielégítve, ugyanis épületekbõl csak 4 tankot hozhat az orosz játékos, míg a német 6-ot tud gyártani. A német tankok ráadásul sokkal változatosabbak, karakteresebbek. Pl ostwind, brummbär, elephant. A német scout carnak sincs párja az oroszoknál. A fejlesztett lövegével szúrkálódás nagyon jó játék élményt nyújt. Orosz oldalon semmi hasonló nincs.
Elég általános dolog lett, hogy wm tankokat inf-el kell kezelni. Korábban is írtam, hogy jelenleg a jobb játékosok többsége azon a véleményen van, hogy oroszok erõsebbek. Ahogy az egyben m10-el kellett szépen körözni például a sokkal erõsebb kt körül itt sem meg kell állni a tankkal magára hagyva. CoH2-ben a tankok többsége lassú, és nagyon könnyen kapnak motor sebzést. Ezt kell kihasználni.
Lehet, csak a kivitelezéssel akadnak problémák. Például mondj egy olyan helyet a két 1v1 pályán, ahol körözgetni tudnék egy tank körül, akármivel. Egyszerûen hely sincs hozzá. Ráadásul M8 féle cucca sincs az orosznak, amivel körözgetni lehetne. Tologathatom az ágyút, és próbálhatnám dobálni az AT gránátot, ha épp nem pinnedelve feküdne a conscript szakasz.
A nem havas pályán azért van ilyen hely, fõleg délen. Használj anti tank aknát. Mivel flame pio itt is jó, kevesen fejlesztenek aknakeresõt. Jelenleg az a helyzet, hogy gyors molotov, sok infes játék és több support egység kombinálása a nyerõ oroszoknál. Tehát mg, mortar, sniper, és elit inf. T70-es médium tank is elég jó. De nem azzal nyersz. Biztos, hogy rengeteg helyen kell még belenyúlni a balanceba.
Nos nem akarok semmilyen flame keltést szóval próbálom a legkulturáltabban leírni a véleményemet.
Nekem nagyon nem tetszik az egész játék fõleg az ,hogy olyan iszonyat laggok vannak folyamatosan multiba ,hogy az valami gyalázat, ugyan az a szisztéma mint a ruse-ban, valaki mindig generálja a laggot a másiknak és jön az ördögi kõr. Nagyon nem jön be a kamera mozgatása és a kis látótáv, és nagyon pontatlanok az egységek az is valami borzalmasan fárasztó, fél méteren kb ugyan olyan mint fél pályáról... (ez persze azért túlzás)
Ami tetszett az az ,hogy átvették Men of War-ból azt ,hogy hátulról jönnek be az egységek, és nagyon bejött az idõjárás változás.
Még egy észrevétel, CoH1-hez viszonyítva: nekem nagyon nem tetszik, hogy a pályák olyan szûkre vannak megcsinálva, hogy egy normális tank csatára esély sincs. Mindenhol fa, bokor, kerítés, szûk utca. Normálisan flankelni alig lehet. Körözgetni a kis jármûvekkel a nagyok körül esélytelen.
Játszok vele töretlenül, de egyre kevésbé tetszik a game.
néhány casternek megengedték hogy replayeket mutassanak be a betából, itt a lista. lehet tanulni belõle.
Egyértelmûen csúnyább, jellegtelenebb az egész, a gyalogosok, jármûvek, minden. Plusz ugye szaggat, laggol az egész sok rendszeren. Gyér.
És akkor még nem is beszéltünk a játékmenetrõl, a harmadik perctõl folyamatosan támadó, mindent pillanatok alatt elpusztító mortar teamektõl még nem is beszéltünk. Az egész tech tree átgondolatlannak tûnik.
Összességében mondva, jó lesz ha gyorsan összeszedik magukat a fejlesztõk, és komoly változtatásoknak veti alá az egészet, mert ez eddig nem elégséges. Az szerintem már most egyértelmûen látszik, hogy az elsõ részhez nem fog felérni.
Ötven eurót, tizenötezer forintot kifizetni érte meg hát, elég nevetséges dolog. Persze tudom, az iPhoneért is kicsenget valaki többszázezer forintot, szóval a hülyeség meg a konzumidiótizmus az határtalan. Maradjunk abban, hogy jelenlegi formájában én nem adnék ki érte pénzt.
teganap kirpobaltam en is h megkaptam a free beta kulcsot... velemenyem az meg nincs rola... a user interface amirol van.. 1esben jobban tetszett .. mar hozzaszoktam, valtoztatni ezen meg feleslege sztem
arra torekszunk h gordulekenyen menjenek a dolgok... meg ma azert jatszok 1-2ot vele
easy-re teve se egyszeru ez a jatek :D ... 1 egysegem van, mire az ellennek mar 6 es abbol 2 mortar tuti biztosra megy h pont semmit se tudjak nyugodtan csinalni :)
ez a mortar egy vicc..
egyebkent lattam olyan videot ahol azt mutatjak h lehet alligatni a user interface-t a jatekban.. tudja valaki h ez h mukodik?
Eddig nem gyõzött meg. Sokkal véletlenszerûbb az elsõ résznél, valahogy ott mindent jobban lehetett koordinálni. Lebutított doktrínák (plusz sehol elit német gyalogság, normális képességek), béna pályák (szûk, túl sok tereptárgy, összevissza elszórt cover - tiszta DoWII, csak ott ez mûködik), OP mortar. A gépigény egy vicc. Annyi lett volna a dolguk, hogy az elsõ rész gyermekbetegségeit (group pathing pl.) kijavítják, bõvítik a lehetõségeket, erre lebutították. De szintrendszer, az van.
Visszamentem COH1-et játszani és tényleg jobb.
Remélem ezeket kifejted a hivatalos béta fórumon is :) Én minden panaszkodásomat ott is leírom, hiszen ezért béta. És sok kis vélemény, reméljük sokra is megy.
Teljes mértékben egyetértek veled. Az elsõ rész klasszisokkal jobb és ha valaki szereti a témát meg még több egységre vágyik hozzádob egy Blitzkrieg modot és gyönyörû a játék.
a jármûvek ebben a részben fedezéknek is jók a gyalogság részére. ez például arra is jó lehet, hogy hóviharban ne hûljenek ki. azt is hallottam, hogy egyelõre direktben csak a tábortüzek melegítik az embereket, de hamarosan a felrobbant és égõ jármûvek és épületek is jók lesznek erre ^.^
Csak javítanák ki azokat az orbitális hülye hibákat is az elsõ részben.. Tigris bemegy a tucat Sherman közé ..
Hali! Kellene egy kis segítség. Amikor elindítom a játékot nem történik semmi. A feladatkezelõben az exe fut. Próbáltam rendszergazda ként és win xp kompatibilitással is de semmi. Köszi!
Már most is jók erre,égõ roncsok közelében sem fagynak meg a gyalogos egységek.
Pontosítok: ez úgy van, hogy coverben nem fagynak az egységek. A roncs pedig, legyen az égõ vagy sima, covert ad, tehát nem fagynak mellette az egységek.
Nem tudom, te olvasod-e a hivatalos béta fórumot, esetleg írsz-e oda, de ha nem, akkor elmondom, hogy az egész fórum a negatív kritikáktól hangos. Nagyon sok az elégedetlen játékos. Erre meg jön egy ilyen cikk, amiben minden kurva jó és kurva szép. Hiteles, nem? Alul meg egy "szaladj vásárolni" link. Rakd össze. Rád bízom.
vannak problémái a játéknak, aki ezek miatt panaszkodik, azt teljesen megértem. lag bizony van, UI nem tökéletes, útkeresés sem javult sokat.
a következõ miatti _sírást_ nem tudom komolyan venni: balance. a beta elsõ hetében vagyunk. jelenteni lehet és kell, ha valamit úgy érez az ember, hogy elviselhetetlenül imba, és nem csak azért imba, mert nem jött rá arra, hogy mi a counter.
"ronda a játék" - a szépség szubjektív, de a grafika hangulata sokban hasonlít az elsõhöz, technikailag pedig fényévekkel jobb. aki ezt tagadja annak vagy a gépével, vagy az ítélõképességével van gond. a fizika sokkal jobb. a textúrák részletesebbek. a particle effektek már közepes grafikán is látványosabbak (füst, hó, tûz)
ettõl függetlenül nyilván nem fog mindenkinek tetszeni a játék, ami természetes. de szerintem csak hozzá kell szokni, hogy itt-ott máshogy mûködik, meg kell tanulni, hogy bizonyos taktikák itt nem mûködnek amik az elsõben mûködtek és kész :>
Igen erre való a beta, remélem felhasználják a visszajelzéseket és a végsö változat közel tökéletes lesz. Egyébbként aki még emlékszik az elsõ rész sem volt tökéletes a patchek tették azzá.
meg aztán egy multiplayert nehéz is tökéletesre balanceolni, mert ha X dolgot nerfelik, akkor a játékosok rájönnek, hogy Y is használható úgy, hogy nehéz legyen küzdeni ellene. ráadásul mindezt úgy csinálni, hogy 1v1-ben és 4v4-ben is jó legyen mindenkinek, az meg szinte lehetetlen
Jártam én is azon a bizonyos hivatalos béta fórumon és ott csak csupa negatív kritika van. Ez az egész egy "megvettük a thq-tól a dolgokat elkéne valahogy adni" dolognak tûnik, csak nem hiszem hogy fog sikerülni.
Én sem tudok jót mondani a játékról, pedig nagyon akartam szeretni, de már vagy 5 napja nem is játszottam egyáltalán nem húz vissza, azóta inkább újra elõvettem az 1-est. :(
Ej istenem, jól van. Majd szólunk, ha jöhettek...
A baj inkább az szerintem, hogy itt mindenki valami csodát várt, valami igazán ütõset. Pl Dawn of War II az elsõ után igazi változás volt, igaz megosztotta az új játékmenet(fõleg single-ben az RTS->RTT-RPG keverék váltással) a közönséget, de tagadhatatlanul elõre léptek production qualityban egy kilómétert, a single még a gyengébb Retribution-ben is hozta egy interaktív W40K film színvonalát.
Egy multi bétából persze nem lehet messzemenõen következtetni, de amit én látok az az, hogy a CoH2 nem _lényegesen_ jobb mint az elõd, és egy Blitzkrieg, vagy egy Eastern Front CoH mod után bemutatnák nekem a CoH2-t más névre maszkírozva, simán azt mondanám hogy ez egy újabb ilyen-olyan CoH mod.
amugy a betat nem kene egy picit gyakrabban updatelniuk? 2 hete egy update sem volt..