Azt nem értettem azon a videón, miért nem távolította a kamerát a mélyûrig, hogy még ennyit se lehessen látni, és pár kisbolygó is akadályozhatta volna még a láthatóságot.
Így már kerek. Tehát egy nap a játékban 8 óra lesz. Ergo ha leülsz játszani mondjuk 3 órát akkor a játékban 9 óra fog eltelni, ami lehet este meg nappal is.
Hanem? Reggel felkel a nap, majd este 9 korul lenyugszik. Nem minden zonaban tapasztalhato, de a legtobb outdoor helyszinen igen, besotetedik, majd reggel kivilagosodik.
Pedig de, azt jelenti. Marmint, olyan mint a WoW-ban, ha valaki csak este 9 korul tud leulni jatszani, akkor hetvege kivetelevel mar csak az esti fenyben fog tudni jatszani. Itt sincs maskent, ez mmo, nem singleplayer.
"24 órás nap/ciklus lesz a játékban, a való világhoz hasonlóan három fázisban: este, délelõtt és délután, és ehhez kapcsolódó fény és egyéb környezeti viszonyok változásával (belsõ, külsõ világítás, napfelkelte, naplemente stb)"
ezt azt jelenti, ha nekem csak este van idõm játszani a kölykök miatt, akkor jobb ha vámpírrá válok amint lehet? Mert a napot sose fogom látni max hétvégén? :)
Igen, ezert irtam, hogy most ezekre kell vadaszni, a tobbi "hirtelen jott" beszamolokat mar ismeri mindenki. Most jonnek a melyebb ismertetok, amelyre van ido elkesziteni, es nem hajnalban a taxiban ir a szerzoje a szallas fele haladva, hogy aludjon es reggel folytassa a PAX-t.
As a side note, I have played many fantasy RPGs and I don’t think I’ve ever had the ability to actually make an Orc female pretty. Don’t get me wrong, I made my Orc female in the image of a long-lost cousin of Jabba the Hutt, but you can make your Orc female look very feminine which is great because it simply means more customization choices.
na jó, meg ez:
I had a long encounter with a group of enemies that ended up leaving me extremely excited for the future of finesse. The finesse system is a method to determine extra loot, experience, and other bonuses for executing a fight perfectly by blocking, avoiding, and dealing damage in an effective way. On my final target of that group, I was presented with a kill cam for executing a perfect finesse. I won’t lie if I didn’t have a smile on my face as my sword ripped my target apart in a cinematic fashion.
A jobb minosegu varosi felvetelt toroltettek, ez az egy maradt meg egyelore (vszinnu ez is kukazva lesz). Ebben az elso instanceok egyikeben megy a ficko es azt vette valaki kameraval. Ami vicces, hogy a srac az egyik nagyobb TES portal egyik szerkesztoje, es ugy erzem, ez nem "gyonyoru baratsag kezdete" a Zenimax es o kozte :)
Ha marc 25-ei datummal keletkezett cikkeket ha talalsz, johet. Ezekbol mar osszeszedtem este mindent. Jon most egy rakas hosszabb ismerteto, TESOF es Foundrynal mar van is uj ha jol lattam reggel, mar csak at kell oket olvasni. Nagy gamer portalok is most irjak meg az osszesito cikkeiket. Abban bizok, hogy valami hivatalos kepi es video anyag is lesz majd, ahogy a multkori sajtos buli utani 8 uj screenshot.
játszottam 500-600at is simán skyrimmel, és ott, oda megszoktam, de nekem mmo-ba ne rakjanak olyat :) meg nem csak az inventory a baj, hanem a teljes ui, amit nem egérre, hanem controllerre terveztek (és egyelõre úgy tûnik, tesonál is ez a helyzet)
de mondom, egyébként ha ez lesz az egyetlen, és legnagyobb baj a játékkal, akkor összeteszem a két kezem, és mereven kussolok az inventory-ról
Jatszol 50-60 orat Skyrimmal es megszokod az inventoryt, engem nem zavart ott se szerintem ESOban sem fog.
A WoW-ot meg mar elfelejthetne mindenki mint MMO, sose volt az, csak egy jol osszeszedett/atvett valami,kb mint a magyar SW konyvek, nem rosszak de nem is jok:).
Szerencsere leszedtem a videot (720ban) meg este a "dzsatuberol" - (c) Dombi), es megneztem az inventory/skilles/stb reszt. Annyira nem tunik veszesnek, viszont nincs is tulbonylitva, az is teny.
A hetvegen nyilatkoztak a fejlesztok a PAX-on, hogy lehetoseg lesz kontrollerrel is iranyitani a jatekot (nem beepitett opcio lesz, hanem valami keybindes modszerre - passzolom, nem ertek hozza), lehet emiatt lett ilyen "konzolos", hiszen a 12 milliobol 9 milliot ps3/xboxon adtak el a Skyrimbol. De az is lehet, hogy ez csak egy WiP menu es inventory. Kiderul majd.
távol álljon tõlem hogy messiásként várjam, fõleg hogy wow-killerként (tekintve a világhoz való anti-wow hozzáállásomat) pontosan úgy várom, ahogy leírod, és pontosan emiatt (ez egy mmo) nem értem a konzolos inventory-t :) de ez nyilván apróság, tisztában vagyok vele - ha ez lesz a legnagyobb bajom a játékkal (már ha így marad), akkor kaptunk valami nagyszerût
az, hogy lesz-e rage: az emberi faj rá a garancia, hogy lesz :) jöhetne itt ki az úristen f*sza is, úgyis megtalálják benne az emberek a hibát - ez igazából nem is érdekel, amíg én élvezem (meg várhatóan te is, meg az itteniek 90%-a is)
Csak ismetelni tudom magam :) Nem szabad messiaskent varni valamit, se nem "wowkiller"-nek es egyebnek kikialtani, es akkor nincs gond. Az ESO egy jo mmo lesz, sok ujitassal, de ugyanugy sok regi mmo-bol visszakoszono megoldassal. NEM TES jatek lesz, hanem egy mmo, a leheto legtobb TES elemmel, amit maga az mmo mufaja elbir. (pl biztos furcsa lesz latni, hogy a mobok 2 percenkent respawnolnak, amikor a Skyrimban ket het mulva is ott a hulla az ut szelen... stb)
Aki (a butabb emberek) nem tudjak megerteni, hogy NEM TES jatekot fognak kapni, es keressek a Skyrimmal 100%-ban megegyezo gameplay, ok eloszor majd csalodni fognak, aztan nerdrage lesz faszbukon es forumokon, majd uninstall es folyamatos szidasa a jateknak a kov. evekben. Aki viszont van annyira intelligens, hogy tudja, mit jelent az mmo es mit jelent a sandbox singleplayer, es hogy ezt csak korlatokkal es megakulvasokkal lehet osszehozni, ok kapni fognak egy kivalo mmo-t (a jelek szerint, aztan majd kiderul), amellyel jo par honapig el fognak szorakozni.
Elmondhatom, hogy nalam jobban talan kevesen varjak a jatekot, de tudom nagyon jol, hogy az ESO mellett fenn kell hagynom majd a Skyrimet is, mert az elozo nem fogja felvaltani/helyettesiteni az utobbit, viszont kiegeszitheti es megfuszerezheti a TES jatekvilagot es a TES elmenyeket.
Szerintem még sok sok évig nemigen fogunk olyat tapasztalni, hogy nem szakadnak össze a szerverek :D itt sem lesz másként.
Szerintem jelenleg nincs az a hardver&sávszél ami elviseli, hogy több millióan esnek neki és bõszen terhelik. Illetve ha van is az az üzemeltetõ cég számára nem gazdaságos így nem használják.
Amúgy az inventoryval kapcsolatos aggodalmad, nem alaptalan. Mert az ilyen apró kis bakik nagyon, idegesítõ és fáj dolgok tudnak lenni. Ilyen például az, hogy gw2-ben máig nincs egy rendes dungeon group finder amit már a Terában is tudtak applikálni. Kicsi de annál idegesítõbb probléma, ilyen lehet ez az inventory is az ESO-ban.
De reméljük a userek hangja meghallgatásra talál majd és lecserélik az inventoryt.
Megkockáztatom, hogy majdnem 1 vagy 2/3 évvel a megjelenés elõtt. :)
Amit a szerverekrõl írsz az tényleg kérdéses, mert láttam én már csúnyán befürödni játékokat nem megfelelõ szerveroldali sávszél és hardver miatt. Nem csak mmo-t de singlet is. Például Diablo 3 vagy SimCity, de ha már mmo gw2 lost shore event lánc. :)
aha aha igy osszeallt, es akkor amit nikosi irt is logikus, hogy egyelore atemeltek a skyrim-bol, aztan legfeljebb meg a maradek ~fel ev fejlesztes soran egyszercsak atdolgozzak (remelem)
most azon agyalok (lehet nem kene), hogy ugye koztudottan mekkora atom izom fanja voltam igy elore az swtornak - es amikor az jart a fejesztesnek abban a fazisaban, mint ahol most a teso jar, akkor ott fut-fat igertek (ami itt is megvan), es allt... valahogy a fejesztes - itt vajon ahhoz kepest hogy allunk? pl. performance-rol nem tudni semmit, egyaltalan hany ember teszteli perpill, mennyi fogja elso-masodik-stb korben tesztelni, szerverek hogy birjak, mennyi tenyleges kontent van mar kesz, pvp, stb. ?!
lehet tulaggodom igy hosszu honapokkal megjelenes elott..
Hogyne. Mindketto fonoke a Zenimax Media. Ennek a ket leanyvallalata a Bethesda es a frissen alapitott Zenimax Online Studios. Egyutt fejlesztettek az alapokat (lore, design elemek, stb) a Bethesdaval, de az mmo reszeert a regi DAoC es Mythic veteranok felelnek, Sage es Firor. Bethesdatol Howard es Hines felugyeli a loret es magat a TES vilagot.
Szorosan egyutt mukodnek, es az inventorybol latszik, szorosabban, mitn kellene egyes teruleteken...
Hát szerintem még nagyon pre béta, nem hiszem, hogy ez marad a véglegesben. Lehetséges, hogy jó pár dolgot átemeltek skyrim-bõl és nem volt még idõ átdolgozni, az inventory is ilyen lehetett esetleg. Remélem. :)
na, tessék, ez a faszaság jó, tudom én hogy még korai-elõ-alpha-beta, úgyhogy butaság temetni egy ilyen apró rendszert, mint az inventory, csak szeretném megérteni, hogy elsõ körben miért erre a skyrim-szerû konzolos használhatatlan lóf*szra tervezték egy gyorsabb, dinamikusabb, használhatóbb valami helyett...
annyi jó (lopott vagy nem lopott) ötlettel rukkolnak elõ, érthetetlen hogy az inventory-fronton miért nem néztek szét máshol (akár hogy egy újabbat említsek, a gw2 háza táján, ott ezzel nem volt baj)
igen, de voltak meg fulek is, amolyan "sort" vagy "type" jellegu szurokent. Illetve a targyak ikonja jelezte, hogy magikus vagy nem, bakkancs-e vagy egy ing, stb. Arrol nem is beszelve, hogy mint egy windows ablak, olyanra meretezted es oda, ahova akartad.
én magamhoz is nyúlok emiatt, nekem mmo-t ne csináljanak konzolra, a mac-kel viszont megvesznek kilóra csak akkor kérdés, hogy tényleg miért nem variálják már át normálisra az inventory-t (igen, pl. morrowindesre) jól emlékszem, hogy ott ömlesztve volt egy "táblázatszerû" inventory-ban minden, és ami rajta volt a karakteren, az be volt keretezve?
Hát ha mondjuk úgy oldják meg, hogy a craft alapanyagok külön kerülnek és nem terhelik a rendeset akkor még ez is használható lesz, de egy slotos tényleg sokkal kellemesebb lett volna. Ezt talán pont nem kéne megreformálni, van ami tradicionális és jó, az slotos inventory :)
Huh de jól néz ki, a grafikával tényleg nem lesz probléma. Itt már a karakter sem volt, nyomi.
PC es MAC only. Fogalmam sincs miert ragaszkodnak ehhez, megmondom oszinten, titkon remenykedtem egy korabbi Morrowindes inventoryban, amelynel szinte minden elerheto volt, es slotokban jelenitette meg a cuccokat.
Bar az inventory legyen a legnagyobb gondunk, a tobbi reszt ne csesszek el :)
végülis elvileg hallgatnak a fanok visszajelzéseire, úgyhogy meglehet most nemtom, ez készül konzolra is, vagy mi a helyezet azon a fronton?! mert az lehet magyarázat erre az idióta inventory rendszerre
Masodik videon latszik a parbeszed es az elobb emlitett "sargas aura" is, amikor leugrik a varfalrol es odamegy a vendorokhoz.
Inventory meg olyan, mint a Skyrim fele skyui, tenyleg jo lett volna egy gw2/wow/barmilyen mmo fele slotos, kockas inventory... Na mindegy, hatha valtozik ez is.
azt az inventory-t azér tudnám feledni meg nekem egy elder scrollzhoz képest az a térkép, meg úgy az ehhez kapcsolódó "pályarész" kurvára csõ-jellegû volt
Ami tény a környezet grafikája az valami elképesztõen nézz ki, ilyen szépet eddig mmo-ban nem igazán láttam. De mondjuk nem is a grafikán fog ez a játék elhasalni ha elhasal :)
ESO ez szerintem is miután többször ránéztem én is, de a karakter akkor is gány szerintem, bár az nagyon tetszett, hogy pl. a ruhán mozognak a logó incifincik, meg az egész olyan mintha tényleg egy ruha lenne aminek van fizikája is, nem csak valami rábiggyesztett vacak. De a karakter maga amorf és ronda :)
Eltûnõ HUD részletek is erre utalnak. Bár sokat nem látni, de ez is több, mint a semmi :p
remélem kapunk még ilyen felvételeket...
nagyon jo lesz:) (jah, azota parszor megnéztem én is, és akadnak jelek amik mindenképp igazolják, hogy eso)
Tudtommal lesz célkereszt, mivel soft targeted a rendszer, ha jól tudom.
Hát grafikával nem lesz probléma az ebbõl látszik, már csak az a kérdés milyen hardver kell majd ehhez, :) már ha ez már tényleg ESO. De viszont a karakter az valami nagyon gány az enviromenthez képest, ha azt mondom, hogy csúnya akkor még enyhén fogalmaztam. :)