megnéztem fullscreen 720p...többször majdnem azt mondtam rá, h kizárt hogy az legyen, máskor meg mégis. a PAXon ESOval együtt 3mmot mutattak be asszem viszont ha ezt tényleg ESO hát akkor egész kurvajó...és érdekes az is hogy itt a mozgás sokkalta jobb mint az eddigiekben
mondjuk célkereszt lesz ?:D mert ebbe határozottan látni lehet:D
2007 óta sok minden változott.Azóta nem egy cím váltott modellt,AoC,SWTOR,Tera,LoTR,Lineage 2 F2Pre,The Secret World B2P-re. Szerintem azt hitték WoW után, hogy könnyû kiemelni az ember zsebébõl a pénzt havonta, márpedig senki sem fizet feleslegesen.Egy B2P modell és GW2 féle mikrotranzakcióval mellé ki lennék békülve.
Annyit még kiegészítésként hozzá tennék, hogy a gw2-ben is meg volt a lehetõség, hogy átvigye a lécet, de nem tette. Kiválóan rajtolt, de sajnos nem olyan lett mint aminek mondták, és sok helyen komoly problémák voltak a megvalósítással is. Plusz komoly hiányosságai voltak, és vannak, így nem tudta bevenni a kanyart. Nem ütközõt a falnak, (mint a Tera például) de kevesebb lett, mint ami lehetett volna sokkal kevesebb. Az ESO-ban is érzem a lehetõséget és a potenciát, de sok múlik a megvalósításon. Ezért várnék én is valami prezentációt (valódit, nem renderelt cgi-t) és ezért várom nagyon a bétát. Meg persze reménykedem, hogy hátha kihúzzák a nevem a kalapból. :) De ennek szinte 0% esélye van sajna :(
Hát megmondom õsszinten, hogy szerintem az ESO-ban a leírtak és tervek alapján benne van egy nagyon nagy durranás. Azért nem zárom ki a b2p lehetõséget sem konzekvensen.
Mert ugyan sokat merít más mmo-ból, mint a Tera, gw2, stb.. De összeségében hoz annyi újítást, amennyit maga korában a wow. A lore pedig ami a játék mögött van messze több mint ami a wow mögött volt. Hiszen az egy sima történet és világ nélküli RTS játékra épített. Ráadásul amiket át kíván venni azok pont olyan dolgok amiket az elõdök nem tökéletesen vagy csak sután netán rosszul tudtak megoldani (gw2, tera, stb...), az Õ hibáikból tanulhatnak és megalkothatják jól az átvett dolgokat. Lehet egy új minta a jövõ mmo fejlesztõi elõtt.
Ráadásul itt lehet számolni a single játék fan táborára, az meg már induló alapnak sem rossz. Ha pedig sikerül megvalósítani a tervek nagyobbik részét, akkor ez gyorsan óriásira duzzadhat. De ezek puszta fikciók, mint eddig sajnos sok minden amit a fejlesztõk is mondat. Márpedig én gw2 óta nem hiszek csak a szememnek, de leginkább a gépemen futó bétának, vagy még annak sem :)
Igen...most is pár napja megakarok nézni már egy filmet, ma is már pár órája tervezem, hogy elkezdem, de most perpillanat tényleg úgyérzem, hogy mindjárt bele is kezdek:)
Hát nagyon nagyon akarom már hogy menjen a béta, bár abba nem reménykedeem, hogy innen bejut valaki:D viszont olyan érzésem van, hogy: akarom akarom lesni lesni lesni, egyszóval freeze that time plz.
Ami verzio kinn van a PAX-on most, az egy kiragadott, ket faj kezdo zonajat bemutato demo. Nehez mmo-ban demot prezentalni, de valahogy megoldottak (rengeteg korlatozassal). Pl mindenki 6-os szinten kezdett, az addig elvezeto tobb oranyi jatek (ahogy kiszabadulsz Molag Bal fogsagabol, es Coldharbourbol kijutsz Tamrielre, lvl1-5 content) teljesen kimaradt.
Na jah...és azokat megcsinálni, feltölteni contentel stb nem kis idõ, mégha az erõforrások meg is vannak. Lehet nem zsõrtölõdnénk nagyon ha idén jelenne meg. Nehéz dolguk lehet, éjjel nappal dolgoznka biztos :)
ja értem, akkor az úgy rendben:) hát lehet vmit félreolvastam akkor:) bár imho hétköznap is 7-8 is elférne bõven. Amúgy végülis igazad van, de magamat is ismerve ilyen téren az csak lehet azért van, mert te is szeretsz tervezni és akkor mindig van valami ami kitolja azt, így marad a késõn fekvés, ha csak nem halasztaj azt a valamit másnapra az ember stb stb stb :)
Felkesz jatek, ne felejtsd el. Most olvastam valahol, hogy az npc-k hangja sok helyen csak placeholder (google szeru robothang), amelyet par tesztelo meg is jegyzet, hogy milyen sz*r hangja van par npcnek, es hogy ez gaz. Eszukbe se jutott, hogy "hello, talan meg nincs kesz teljesen minden" :)
Nezd meg a karakter harci animacioit is pl, azon is van meg mit csiszolni, ahogy jo par lada, chest, hordo stb is ures volt a betaban, es nem tartalmazott semmi lootot, es meg sorolhatnank.
annyira végülis nem volt meggyõzõ a beszéde, mármint nem számomra, hanem neki, csak nekem így jött le... több videóanyag kéne, + vmi azt súgja, h nagyon nagyon sok tennivaló vna még a játékon, de azért bizakodok
hamár itt tartunk az csak nekem tûnt fel, hogy fõleg a városok, hogy is mondjam túl szellõsek!!?? bár nem sokat lehetett látni még tény, de lehet nem kellene ilyennek lennie, csak azért, hogy sok játékos elférjen mondjuk :D + npc is alig volt kb
Attol hogy idopocsekolasnak tartom, attol meg alszok, nem tudom honnan vetted, hogy nem :) Hetvegen megvan a 7-8 (vagy akar tobb is), hetkozben az 5-6 ora alvas, hulye azert nem vagyok. Csak az ember neha rajon, hogy annyi mindent szeretne csinalni, es mennyire nem eleg a napi 24 ora erre.
#1075 Az a 3-4 perces video megy a hatterben loopolva, ami mar korabban kijott a masodik zart sajtos esemeny utan, nincs benne uj sajnos.
Viszont elhamarkodottan orultem. Felkialtojel vagy kerdojel nem lesz, de a kvesztet ado npc valami sargas auraval jelzik elvileg, hogy lehet veluk kezdeni valamit. A Force Play videorevjuban legalabbis igy meseltek.
van itt olvasni való bõven megint:)) Fred: a véleményed az alvásról való poszot szerintem megjegyeztem örökre, valahogy olyan maradandó poszt :) sokat lehetne róla beszélni mert szerintem durva... na de azt itt nem éppen kéne. Mindenesetre szerintem aludj 1-2 órával többet azért :)
En is b2p-re tippelek. Ha csak a kb 12 millionyi Skyrim vasarlo tizede megveszi (hc tes fanok), illetve jon hozza par mmo nomad vandorlo ember, aki ki akarja probalni, akkor mar boven meglesz a kezdeti bazis. Bar 2007 ota fejlesztik, es akkor meg a sub volt a divat, kizart, hogy 2013-ban mar barki is gondolkodna elofizeteses rendszerben. Ahhoz meg kell valtani az mmo jatekipart, es egyelore az ESO nem talalja fel a spanyol viaszt.
Ahogy a GW2 mar megtette, ugy az ESO is valoszinu megteszi, hogy egy-egy ujabb megoldassal mutat elore a jovo korszakalkoto mmo-ja fele, de nem o lesz az.
Ha lehetne kívánni akkor b2p szeretnék. De ez nem kívánság mûsor sajna. De p2p esetén nagyot kell villantani nagyon, mert ugye nem egy nagy név, hypeolt cím bukott meg mint p2p. A hibákra meg még gondolni sem érdemes nem hogy, elkövetni. Most kicsit gondolkodva, az utóbbi idõben egy mmo sem tudott p2p-el sikeres lenni.
Remélem a b2p-re esik a választás, de sajnos a p2p-nek is esélye van.
Másrészt a forradalmi dolgokat érdemes azért fenntartással kezelni, mert ugye gw2 se azt ígérte amit lett a végén. Nem lett az se rossz játék, de nem ez volt "lekommunikálva". Egy béta vagy alapos ingame videó és tesz nélkül nem ugranék bele az ESO-ba, a gw2 után.
A never-t kipróbáltam én is, nem olyan rossz az amúgy fõleg azt figyelembe véve hogy f2p. Ugyan van pár dolog amin nem tetszik benne, de pl nekem pont a grafikával nem volt igazán problémám, az instancoltsága már annál inkább zavar. De én adok neki egy esélyt pénzembe úgy sem kerül, amíg nem lesz lehetõség az ESO kipróbálásra élesben vagy bétában.
Valahol tenyleg beszaras, hogy a video elso 10 masodperce talan az, ami videot vagy kepi anyagot ossze lehetett guberalni a hetvegen.
Nekem csak az nem szimpi, hogy már mindjárt béta, és még mindig nem lehet tudni ,hogy b2p vagy p2p..ami nekem nem mindegy:) Neverwintert én is kipróbáltam, nem volt rossz, de nem töltött el olyan érzés, h ezzel nekem játszanom kell,így sztem már nem is játszok:D Visszatérve a TESO-ra , én örülnék egy B2P-nek.Ti hogy vagytok vele?
Hat azt rebesgetik, hogy aprilisra csuszik a beta. Bar nagyon remelem, hogy nem, mert oke, hogy beta es meg felkesz egyes resz (vagy meg annyira sincs kesz), de most mar latni akarom en is sk :) (hianyzik a crafting, a bounty rendszer, classok es fajok kozul is van meg mit potolni, stb, animaciokrol nem is beszelve)
Szép és jó amiket írnak, de továbbra is látni szeretném. Kipróbáltam ezt a neverwintert is, de a questrendszer halál unalom, az ótvar animációkról meg ne is beszéljünk, amitõl a kedvem is teljesen elment tõle. Ha tényleg mindjárt beta akkor nem ártana már kijönni valamivel :(
He and Lou spent their entire time grouped up together in a party, doing the same quests, but intentionally making different choices and taking different paths, just to see how it worked.
Even though they made completely different choices, they were always together, never being forced to make a decision in order to stay with the group. It is clear that you can truly play your own game and not worry about what story your friends are playing out. It’s all about you.
magyar tudással meg: lesz* amúgy nekem nagyon bejön a dolog, nyilván 2 hét után komplett guide-ok lesznek, hogy hogyan szintezz gyorsan, de addig kifejezetten fun lesz
Hja. Viszont aminek nem orulok, hogy az NPC-k jelen allas szerint nem igazan "elnek", vagyis mint a legtobb mmo-ban, itt is vagy allnak egy helyben, vagy csak minimalis teruleten "mozognak". Nem elnek, mint mondjuk a Skyrimban. Legalabbis eddig amit olvastam, az egyik felenel a varoson kivul szinte mindegyik npc statikusnak mutatkozott, a masik felenel pedig a varosokban mozgott egy picit, de nem ment haza aludni este, vagy jarkalt fel s ala az utcakon, stb. Kar...
juhééé anno EQ2ben is ez volt , gyk minden npc-el beszélgetni kellett hogy ez most csak dísz vagy ad is questet , nem volt rossz. aztán ugye jött a wow ás ez is változott ( meg sok minden más is :( ).
We began the demo with Dragonknight, in the capital city of Daggerfall. There were fairly lots of citizens in the town and just like Skyrim, you can talk to everyone of them to learn about their life, to get information, and sometimes, a quest.
Irtak mar jo par helyen a devek, hogy NPC-k feje felett lebego felkialtojelek vagy egyeb szimbolumok nem lesznek a jatekban, de most meg is lett akkor erositve. A jatekos egy-eyg varosba vagy faluba beerve nem tudhatja elore (kesobb persze sokadik "vegigjatszasra" igen), hogy mi var ra, muszaj lesz beszelgetni. Aztan vagy kap 10 kuldetest, vagy nem kap egyet sem a vegen.
A full voice actingot mar egy eve hangsulyozzak. Az viszont most derult ki, hogy a jatekosoknak/karakternek nem lesz hangja es a korabban emlegetett SWtOR fele cutscenek sem lesznek, illetve ha lesz is, rovid es nem swtor fele filmszeru jelenetekkel.
The quest system is voiced (the voices sounded a bit campy for my taste) and the system presents the quest like Oblivion but a little better. You aren't right up in their face and it feels more natural. az npck tehát beszélnek, nem csak kiírják a questet, és egyébként az oblivionból ismert quest rendszer van, picit felturbózva
Additionally, the sounds in the game are done very well. I really felt like I was runing in heavy armor and the weapon sounds are amazing. a hangok nagyon királyak
Fighting is exactly like Skyrim. a harcrendszer totál skyrim-os
The guy I went in with came out saying that he thought it felt like a generic mmo. As for my take? Well, somtimes it felt like "Elder Scrolls" because of the small details and the fighting system but somtimes it did feel like a "generic mmo". tipikus mmo hangulata van a játéknak, de bõven lehet rajta érezni az igazi Elder Scrolls feelinget is
Itt vagyok, ha kell még valamit törölni szóljatok...
:) En is beszoptam a feltolto korabbi videojaval kapcsolatban, es ahogy latom, minden szart amit felvett telefonnal ESO Gameplay neven rak fel a youtubera. Nem reklam, csak bedoltunk egy idiota marhasaganak, majd Running torli ezeket hetfon, es akkor nem lesz gond.
(a srac a videoknak a kommenteket le is tiltotta, pedig szivesen irtam volna neki egy "magyarost")
Hja, irtak is tobben, hogy Daedricnak nez ki, es mivel a PAX fele jateklehetoseg alatt elvileg csak 6 szinttol max 7-ig jut el egy-egy jatekos, kizart, hogy deadric armort szerezzen. (lvl6 is ugy, hogy a kliens cheatel, es a krealas utan egybol hatos szniten kezd mindenki, hogy ne szopassal menjen el az ido lvl1-kent)
Az vigasztal egyedul, hogy nem csak en voltam olyan idiota, hogy beneztem a dolgot, es hamarabb posztoltam mint neztem meg alaposan a videot, hanem legalabb tucatnyi portal is lehozta "ESO Gameplay Footage-kent" cimezve, majd kaptak a hideget-meleget a kommentekben. A feszbuk posztokrol nem is beszelve. :) A blama attol meg blama marad, de legalabb nyugtat a tudat, nem egyedul voltam ma hulye...
(Irtam is Runningnak, hogy torolje majd a postot, nehogy valaki bedoljon a dolognak, es ESO gameplaynek higgye es keringjen a kesobbiekben is)
Every character can stealth and it takes a lot of stamina, if you want to get your stealth good enough to be effective in PvP you need to devote a lot of your skill points, which means you’re a sneaky guy, but you're not quite as good as a fighter. Yeah, you can get the first shot off and you might be able to kill someone but you're not going to live very long when you're visible. You want to give them a role and be disruptive but not be overwhelming.
Sajnos nem a bent jatszok gameplay-e van kivetitve, hanem interjuk, beszelgetesek, stb, illetve az a 5-6 perces video megy loopolva, amit tegnap itt is linkelt valaki (marc.19-en megjelent gameplay) + az alliance at war cinematic trailer.
A hirek szerint tegnap a kezdeti masfel-ket oras "session" helyett mar volt, akinek "csak" 20 perc jutott :) Latva a tomeget, es a max 10-12 gepet, nem csoda.
De, az ESO fo esemeny ma este EST (vasarnap hajnalban CET) lesz, de mar mindenki - aki vegigallja a sort -, leulhet 1-2 orara jatszani. Viszont se video, se kepi anyagot nem talaltam eddig sehol sem, es olvasva a commenteket, beszamolokat, keves ra az esely, szigoru a rendszer (zart terben van bemutato, egyenkent beengedett emberekkel, igy nem lehet "valaki valla folott eszrevetlen" kamerazni).
De bizzunk az emberi talalekonysagban, valami csak lesz :)
Most PAX még nem nyitott ki a publicnak vagy nem kamerázhatnak még mindig semmilyen gameplayt? :s
Igen, bar az alvas szerintem az emberiseg egyik legnagyobb marhasaga, iszonyu idopocsekolas :) (Reggel mar megvolt a Forma 1, aztan bevasarlas, most fozok, es kozben van ido hirekbol szemezgetni)
Ez volt az elso, ami ismert volt a jatekbol, hogy a Skyrim/Oblivion fele harcrendszer lesz, bal-jobb egergomb tamadas-blokkolas, stb, rotaciok nelkul, ugyessegre es idozitesre alapozva az egeszet, mint a TES jatekokban. (irtunk rola jo par cikket es kommentet, szinte teljesen kifejtve a dolgot, erdemes visszanezni ezeket). Jo lesz, annyi a gond jelenleg a betaban, hogy szokatlan az embereknek a soft target rendszer, vagyis hogy nem Lydia kapja a pofont mert eled allt (lasd Skyrim), hanem tenyleg a goblin.
Ez pedig egy apro valasz arra, hogy ha "jonnek az oroszok" stb aranyparokat hogy lehet ha nem is megoldani, de korrigalni picit, segiteni vagy hatraltatni stb.
With alliances as obviously cool as the Ebonheart Pact (hey, you know I’m right), would faction imbalance be a concern? I asked how the game is set up to take care of any problems with player proportions in the alliances.
"The only place that has an effect is in our PvP system, so really that's where the joy of three sides comes in. Yes, in two sided PvP system 51% to 49% is deadly, one side wins all the time. In 3sided it's a lot hazier than that. One system that let's say one side has 40%, there's still 60% of the world against you, these are still overwhelming odds. Even if at 50%, you still have 50% of the world against you; they're not all going to be on the same team, but they're against you. There are things in the game we can do, like travel times and respawn times, mobile graveyards to make it easier to catch up so you're not getting beaten up over and over."
Az kiderült már, hogy lesz e benne rendes Skyrimes harcrendszer, vagy az MMOk szabvány gyík "harcrendszerét" kapjuk, értd a "harc" annyiból áll, hogy egérrel kijelöljük a célpontot?
Tegnap volt szo arrol, hogy a mapok "barna" resze valoszinule gnem lesz elerheto. Rakerdeztek, es jelenleg ugy fest a dolog, hogy azok a helyek (Alak'r sivatagi resz, Black Marsh dzsungele, Vvardenfell szigete, stb) lesznek majd az esetleges Raid content-szeru tartalom helyszinei
With the three alliance areas surrounding the central, massive land of Cyrodiil, I asked where we might see those zones.
"If you look at our map, you can start to see that the alliances are the civilized territory; they're mainly on the coast. There are vast parts of Tamriel, they're explored but they're not really part of the alliances and those are the areas where adventure zones are. There are parts of Argonian Blackmarsh, I mean parts of Blackmarsh are under alliance control but there are massive parts that aren't. That's a good place for one. Hammerfell and the Alik’r desert; yes we have a big part of Hammerfell, but that's a huge province that's mostly wasteland, desert. Those are the kinds of places we would [see them]."
With the introduction of these huge areas, one would expect a lot of content variety to be present that appeals to players who want to roam away from the main alliance-related content streams.
"Exactly. If I'm tapped out, I’m high level. I've played through all the alliances, or I want to take a break from playing through the alliances and I want to go to some other high level content, I'll go there. And I'll know there are people soloing at max level. We probably won't use the term “raid” but a large group, large encounter, there will probably be people there recruiting for one. There’ll probably be a looking for group system so you can just go right there; those are the things you're doing. I can go do a daily, get a quest to do something right there, that's the kind of stuff you're talking about."
Hat varhato volt, hogy esetleg csuszik a beta, de azert jo lenne, ha ez iras kacsa lenne :)
A few months ago, ZeniMax began allowing players to sign up for the title’s upcoming beta, but when asked about the timing, Firor indicated that the beta would not be launched in the near future. "It's a big game," he said. "So we want to take our time."
The game is currently undergoing an internal beta test, and, according to Mr. Firor, has about 100 people involved. It sounds like they’re being very careful about the title’s development, and aren’t interested in delivering an undercooked product.
Skill fejlodesrol, amit nagyjabol mar tudtunk, de most egy korrekt osszegzes a Massivelytol:
Here's how it works: Upon each level up, you're granted a single attribute point and a single skill-point (skill points can also be earned by completing certain tasks within the game and not just via level-up). The attribute point, as previously mentioned, can be used to boost health, magicka, or stamina. The skill point, however, can be invested into any number of skills that you've unlocked. In turn, skills are unlocked through a skill-based progression system. If you want to unlock new two-hander abilities, you simply have to use a two-handed weapon, which will slowly increase your skill level with said weapon (ditto for armor and class-based abilities).
For example, during my demo time, I played as a Breton Sorcerer, and thus I began the game with a destruction staff as my weapon. As I played and began to amass more weaponry, though, I decided I wanted to try for a battlemage style of build, so I swapped out my staff for a big honkin' two-handed sword. Since my Sorcerer had never used two-handers before, he began with a two-handed skill level of 1. After a few quick fights, his skill increased to level 2, unlocking the cleave ability for purchase. Likewise, you increase your skill level in light/medium/heavy armor by wearing armor of that type. The system provides a great deal of flexibility, and by the time my two hours were up, my Sorcerer had gone from a fireball-shooting, robe-wearing finger-wiggler to a heavily armored battlemage who could interweave powerful arcane magic with devastating sword strikes.
annyira jó, hogy kb MINDEN jatek esetében elmondják már ezt az AI-s dolgot és szinte már mosolygok rajta...mert HA igaz lesz is nem érdekel :D valahogy már mókás, mintsem hogy elkezdjek bizakodni benne, vagy örülni. aztán persze utólag lehet konstatálom magamba/feltûnik magamtól játék közbe, hogy na ez igy egész jó...de addig szerintem tök lényegtelen.:)
az elsõ fasza, dehát meglátjuk, ez mit is takar, olvashattunk már ilyet nem egyszer, nem kétszer :) a második viszont jól hangzik, máris valami, ami miatt érdemes csapatba verõdve pve-zni, illetve remélhetõleg akár single player contenttel is lehet "farmolni" skillt, max lassabban, több kitartással
Foleg public dungeonokra, es egyeb outdoor mob packokra vonatkozoan:
Enemies AI is supposed to be improved upon from what we've seen in prior MMO and Elder Scrolls games. Enemies will react based upon who is in your party and their strategy will also be dependant on how many they have and what they have to work with.
Monsters will level with players. They don't only get more health and deal more damage, but also gain new abilities.
A lvl50 kontenten talalhato Skyhardok-rol:
There will be an item in the game that players can collect called Sky Shards. You will find these at level 50+ and when you get three of them you can use them to buy one skill point. No mention was made of how to get them, but sounds like some sort of epic loot drop perhaps.
egyebkent kb most az van, hogy pár naponta ha egyszer felnézek sg-re, igyis mar 2 oldalt kéne itt átolvasnom, mert elég sok jó hsz akad ahogy elnézem + a rengeteg új infot ami elder hu-n se olvastam még + a tamriel történelmi tudastarral is levagyok maradva:d na de majd, na de majd...
/agree. méghozzá kamerásat...btw animacio valóban ratyi...mégha csak a harc volna darabos, szakaszos, az mmonal nem is nagy baj, de az egyéb mozdulatok, futás stb. is bénácska
"Once the characters were created, we were told we could go anywhere. While some chose to wander off into the distance, we decided to head into the nearby town and log some quests. We soon came upon a dog that seemed determined to lead us somewhere…and that somewhere was a well near a dead body. From there, we were rocketed into a “whodunnit” quest, running around the town to find the individual’s murderer."
"Assassins ambushed us a few times along the way, and this is where more skeptics’ fears surfaced. Elder Scrolls combat on an MMO interface? Fortunately, the health, magicka, and stamina of Elder Scrolls transfers smoothly to the online setting. Rather than scrolling through radial menus or Skyrim‘s elongated UI, spells and abilities are attached to hotkeys – just like it should be in an MMO. With the ability to switch between the mainstay first- and third-person viewpoints, it just feels like – you guessed it – Skyrim with more people."
Kijott az a video egyben, ami a mostani marc 19-20-ai privjuk alatt ment hatternek (par karakter, landscape es furcsa mozgasu harc latszodott), egyelore ez minden.