Azt vágjátok, hogy Mark Jacobsék kickstarterre visznek márciusban egy új RvR MMOt? Jelenlegi címe camelot unchained. Félig off, az itt lévõk többsége ismeri a tagot még Daocból. Õ volt ugye a Mythic egyik oszlopos tagja.
Én Birodalmi ÉS ezen belül tolvaj/bérgyilkos leszek:D Kell a pénz
majd megnézzük a perkeket skilleket (alá skyrim) hogy milyen lesz itt ahhoz, hogy imba rugú íjászféleséget lehessen csinálni...mert kimondottan nem mindig párosult ez a két szakma a TES-ben^^ :) LOTR meg sajna bukfenc volt már nekem az elején...wowoztunk mikor átmentünk páran még a BÉTÁJÁT megnézni. Sajna a Turbine kezében a franshise elég kaki lett, ahhoz képest ami lehetett volna belõle mondjuk.
- Can you still pickpocket? In Skyrim you can get light-fingered enough to rob someone's clothes while they're talking to you, which always struck me as genius. - "Pickpocketing's something that we have thought about doing," chuckles Firor. "But there's a lot of complicated interpersonal relations stuff with that feature, and basically what it comes down to is the world's divided into these three alliances, where everyone in your alliance is your friend and everyone else is the enemy, and if you pickpocket one of your friends then can you fight them?"
Sajnos ez a jelenlegi allas... :( a lentebbi Guardian interju elejen ezzel inditott a riporter.
Ezek csak alapok :) A TES jatekok egyik jellegzetessege, hogy iszonyat mennyisegu konyv/scroll van a jatekokban, amelyeket ha elolvasgatsz, akkor rajon az ember, hogy hihetetlen reszletesen ki van dolgozva a TES vilaga.
A Morrohun csapatnak koszonhetoen (respekt nekik) az MW es Obli konyvek magyarul is olvashatoak mar jo par eve.
Az Interregnum idoszakaban vagyunk, a masodik kor-ban (second era). Mas volt a vilag. Amit a jatekos ismer, az a harmadik kor, es a negyedik, 800 es 1000 evvel kesobb (Morrowind-Oblivion-Skyrim).
hát, én úgy vagyok ezzel, hogy ilyenkor szeretnek nagyot mondani a készítõk minden téren - ha már valamire azt mondják, hogy nem nagyon várható, akkor az nagyon nem várható
Nem akarok vészmadárkodni, de erõsen alap és elhibázott lépésnek találom, hogy pvp szempontból egy guild csak 3 fajból (1 frakcióból) állhat össze. Tudom, hogy lore szempontjából ez ilyen, de hát na, sok játékos nagyot fog nyelni... a pve átjárhatóság remélem normális lesz, mert egyébként azzal is szépet vesztünk, ha nem...
"elvileg " na ez nem az hogy lesz :(
stealing meg más de az is jó idõtöltés lesz hogy összelopkodjak ezt meg azt magamnak . :D
Az már 100 % hogy nem lesz pickpocket ? Játékosoknál még azt mondom oké de npcket kizsebelni mindig jó móka.
Mi lesz akkor így a sorozatra jellemzõ faji sokszínûséggel, pl. a városok cicafejû koldusaival, északi kalandozókkal, redguard õrökkel, elf és breton nemesekkel, stb.? Ez így túl kötöttnek tûnik.
Amennyiben megmaradnak a szokásos faji kezdõstatok akkor wood elf-et.Az elsõ karim minden TES játékban egy tolvaj íjász volt eddig. Mondjuk most,hogy RP közölte hová megy nekem Ebonheart kieset.
na de milyen elfet? mert dark meg pl. high nem lesz egy helyen sajna
szvsz ez a nord-dark elf páros nagyon vonzó lesz sokaknak, el tudok képzelni így elõre egy nagyobb tumultust abban a frakcióban a másik kettõhöz képest
hoppácska "been in development over 5 years" hmmm....
zseniálisan összevan ez szõve...tanulmányozni is bõven jólesz még ezeket, hogy a neveket is memorizaljam. (fõleg, hogy TES1-2 full kimaradt és Morrowindbe se (tudtam) szagoltam bele túlságosan)
#635 -d végén meg frankón ott jön be a Skyrim története ugye - remekül kivan ez találva:)
Egyébként vajon TES VI mit takarhat majd, mivel foglalkozhat, illetve területileg lehet valami elképzelés, hogy hol is?! (Valamit tán olvastam, de már nem rémlik...meghogy talán nem is kell oly sokat várni mint Obli és Skyrim között és az ESO annyira nemfogja befolyásolni majd...majd meglátjuk.)
:)
Annyit a vedelmukben, hogy a szovetsegeket, amik a TESO-ban szerepelnek, nem a keszitok talaltak ki. Ezeket a tortenelem reszei, Morrowind, Oblivion es a Skyrimban talalhato konyvekben 10-12 eve le voltak irva.
Aldmeri: A High Elfek (altmer) egy bekepzelt, magukat mindenkinel tobbre tarto nep, akik konkretan ruhellik az embereket, semmibe se nezik oket, gyengek, rovideletueknek gondoljak, es meg a labukat se torolnek egy-egy emberbe. De ugyebar a kozponti tartomanyt - mit ad isten - emberi faj kontrolalja, az Imperial, ezaltal a High Elfek az emberek alattvaloi. Nem nehez kitalalni, hogy reagalnak erre... Meg hogy ok, a nemes Mer faj legnemesebbike behodoljon egy koszos, alig 80 evig elo emberi fajnak?! Osszetrombitaljak a ket szomszedos tartomanyt (wood elfeket, akiket szinten leneznek, de mivel nem emberek, elviselik oket es a khajiitokat, mint kivalo bergyilkosok, akiket a High Elfek mentettek meg, es tettek a macskakat az adosukka - na most be is hajtjak), es megalakitjak az Aldmeri Dominiumot (termeszetesen a vezeto poziciokban High Elfekkel) amelynek az egyetlen celja, hogy az embereket (foleg az Imperialt) eltakartitsak Cyrodiilbol.
Daggerfall Covenant: Emeric kiraly, aki Breton szarmazasu es a szovetseg vezere, koranak egyik legnagyobb kereskedoje, orgazdaja volt, mielott kirallya koronaztak. Emiatt vilag eleteben jo viszonyt apolt a Redguardokkal, akik ugye Tamriel legnagyobb kufarjai, oket csak a penz es a javak erdeklik. A ket nep eleg jo viszonyban volt midnig is egymassal, persze neha pofozkodtak, de nem volt szamottevo ellentet. Ahogy a kozponti iranyitas megszunt, az addigi bekes Tamrieli kereskedelemnek lottek. Mint irtam, az akavirik uralkodasuk alatt nem akartak kifosztani Tamrielt, nagyon sok dolgot, fejlesztest es egyeb maradando vivmanyt nekik koszonhetunk. Vagyis, abban a pillanatban, ahogy Molag Bal baratunk tonkrevagta a kereskedelmet a kontinensen, a Breton es a Redguard nep osszeallt, es tudta, hogy vissza kell allitani a kozpontositott hatalmat - lehetoleg az o fennhatosaguk alatt. Ehhez kapora jottek az orkok, akik - szegenyek - nem egy bonyoult nepseg, tartomanyuk elegge lepusztult, oket is mint onallo nep alig, vagy meg annyira sem ismertek el - viszont kivalo es megbizhato harcosok. Kapora jott nekik az, hogy bizonyithatnak, illetve a Breton-Redguard parosnak is kapora jott, hogy kapnak egy rakas kivalo katonat. Ossze is fogtak, es elindult Cyrodiil tronjaert.
Ebonheart: Na mondjuk oket sose ertettem, hogy alakultak meg, de valoszinuleg a "ha nincs lo, jo a szamar is" elvet kovettek, vagy pedig az "ellensegem ellensege a baratom"-at. Az Eszakiak es a Dunmerek (Sotet Elfek), mondjuk ugy, nem voltak sosem puszipajtasok. Viszont a kenyszer nagy ur. Ahogy irtam korabbi kommentben, az akaviri vezetok meggyilkolasa utan, egy kis szunetet kovetoen az akavirok meg egyszer utoljara megprobaltak hatalmat szerezni, de nem volt a kotelekukben dragonborn uralkodo (meg mindig kerestek az aktualist), ezert harccal probalkoztak. Ismet partraszalltak Tamrielen (ok masik kontinensrol szarmaznak, a legendak szerint), es elindultak az Eszakiak fele, Skyrimba, hogy veluk kezdik a leigazast. Na az Eszakiak megijedtek, hiszen az akaviri nep a legjobb es legkivalobb harcos nep volt, aki letezett, es elkezdtek segitseget guberalni mindenhonnan, meg a Szurkekhez is elmentek. Ok megideztek (visszahoztak Sovngardbol, az eszakiak tulvilagarol) egy regi nagy kiralyt, Wulfhartht, akinek hathatos tamogatasaval az Eszakiak folenybe kerultek. Az akavirok ezt lattak, ezert egy huszarvagassal sz*rtak Skyrimba, es elindult Morrowind fele. Aminek a szomszedos Dunmerek cseppet sem orultek. Ekkor fogott ossze, kenyszerbol az Eszaki nep es a Dunmerek, hogy a kozos hadseregukkel leverjek az akaviri invazios eroket. Le is vertek, az akavirok vegleg eltuntek Tamrielrol, csak nyomokban maradtak meg, kesobbi titkos csaszari testorseg, a Blades kotelekeiben. De, hogy az Argoniai nep mit keres a kotelekben, fogalmam sincs. Black Marsh elegge delen van, a csata oket nem veszelyeztette. Valoszinuleg, mint az orkok, oket is azert vettek be, vagy inveltek a szovetsegbe, mert kivalo harcosok es felderitok lettek az elmult idoszakban, hiszen, miutan fellazadtak a rabszolgasagbol, eleg sikeresen vedtek meg a teruletuket. De ez csak tipp.
Vagyis evek ota ismertek a szovetsegek, ilyen-olyan okokbol kifolyolag, de kotott a fejlesztok keze.
Hogy ez most jatekban, azon belul is a coop gameplay, vagy guild eletben, milyen korlatokkal fog jarni, hat en is kivancsi leszek.
Ennek ellenere, tenyleg meg lehetett volna csinalni, hogy atmehessunk kussban lopakodva az ellenseges frakcio videkere... Maximum mindenki ugy nekunk esett volna, mint a TES jatekokban ha Bounty van a fejunkon. Valamit, valamiert...
...de igy kb 100-120 ora jatekido lesz 50-ig elmenni (a fejlesztok elmondasa szerint), na most ezt akkor harom frakcio eseteben triplazodik. :)
Annyi meg a hatterhez, hogy az utolso dragonborn uralkodo megolesevel, nem csak a tron uresedett meg, hanem az Obliviont (mint pokol, a demonok es daedra hercegek otthona, letsikja) es a Nirnt (mint vilagot, ezen belul mint Tamrielt, kontinenst) egymastol elvalaszto vedelmi vonal is megszunt letezni, es ezert is tudott Molag Bal megint elomaszni es gonoszkodni. Ha nincs felszentelt Dragonborn uralkodo, akkor bizony gaz van, lasd TESO vagy a TESIV:Oblivion tortenete. Majd Talos (Septim) fogja helyrerakni a dolgokat, ahogy megkoronazza magat, es ujra a vervonal szulotte ul a tronon.
Jogos. De a TES vilagahoz hozzatartozik, hogy a masodik eraban meg annyira sem voltak vegyulve a nepek, mint kesobb a harmadik/negyedikben, amit ismer is a jatekos. Minden nep maradt a sajat tartomanyabana, es max akkor mentek szomszedolni, ha haboruztak :)
Ez mar az Akavari nep altal iranyitott Tamriel, a tartomanyok nem voltak onalloak, hanem Akaviri fennhatosag ala tartoztak. Az mas kerdes, hogy nem volt rossz sorsuk, az Akavirok nem azert jottek Tamrielre, hogy kifosszak a kontinenst, hanem hogy felkutassak a kor Dragonborn-jat, mert ugyebar az elozot meggyilkoltak (III. Reman Cyrodiil-t), ezzel meguresedett a tron, a Reman birodom, az un. "masodik Csaszarsag" letjogosultsaga megingott, leven megszakadt az uralkodoi vervonal (a vervonalas dolgot, meg a vedelmi rendszert stb Oblivionbol ismerheti mindenki). Hogy fenntartsak az iranyitast Tamrielen, uralmuk ala kellett hajtani a Cyrodiilt - mint tartomanyt -, hiszen aki birotokolja a Feher Arany Tornyot (lasd a csaszari fovaros kozepen a tornyot, az mindenkori uralkodo lakhelyet) az uralkodik a kontinensen. Ez magyarazza a TESO pvp csatajat is, tobbek kozott. Tamrielen nincs demokracia, nagyon egyszeru a hatalom kerdese. Ez egy fantasy vilag. Akie a torony, aze a kozponti tartomany feletti hatalom :)
Pech, hogy az akavirok sem huztak sokaig, az o vezetoiket is megoltek (elobb a Morag Tong (kedves nepseg :D) majd kesobb a Dark Brotherhood olte meg az aktualis vezetot) - ez mar egy ilyen korszak volt. Probalkoztak meg kesobb, ujra uralmuk ala hajtani Cyrodiilt es vele Tamrielt, de mar nem sikerult, elbuktak, majd szepen el is tuntek. A kontinensen maradt akavirok beolvadtak a nepek koze, es tovabbra is kerestek a Dragonbornt. Az akavirok alakitottak tobbek kozott a Blades nevu szervezetet is, akiknek celjait nem hiszem, hogy ecsetelni kell, minden TES jatekot vegigkisernek a karaktereik. Szoval a Reman dinasztia utan eltuntek az akavirok is, utodok nelkul maradt Cyrodiil tronja, ezert aztan letrejottek a szovetsegek, amiket latunk a TESO-ban. Ezek mindegyike erdekszovetseg, vagy kenyszerszovetseg, de a cel ugyanaz, megszerezni a tront es vele a hatalmat.
Ezert van az, hogy aki valaszt majd egy fajt, ebben a korszakban akkor a jatekos a fajnak megfelelo tortenelmi viszonyba kerul. A TES hattere, kidolgozottsaga, az egesz univerzuma olyan szinten reszletes, hogy batran lehet a SW vagy Kozepfoldehez hasonlitani. Nem tehette meg a fejleszto, hogy ezt felrugja, es a jatekosra bizza, kivel all ossze vagy kivel nem.
Az mas kerdes, hogy majd jon kesobb Talos, egy kivalo katona, aki az akkori Imperial uralkodo (Cuhlecain kiraly) seregeinek elen segit visszafoglalni Cyordiil tronjat, maga melle allitja az Eszakiakat, es kesobb a kiraly meggyilkolasa utan (o maga inteztette a gyilkossagot - a Szurkeszakalluak addig mondtak neki, hogy o a dragonborn, es neki kellene uralkodnia, mig Talos el nem elhitte es megolette a sajat kiralyat - mondom, ez egy ilyen korszak), atveszi a hatalmat, alibibol porig rombolja a Csaszari Palotat, direkt elvagja a sajat torkat (hogy elterelje magarol a gyanut - sikeresen) es kesobb Tiber Septim neven csaszarra koronaztatja magat. Majd leigazza a maradek Tamrieli tartomanyokat is, es egeszen Martin Septim halalaig (lasd Oblivion vege) fenntartja az uralmat.
A területek "lezárásával" nem lenne akkora problémám, de az, hogy a fajokat is megkötötték... Pl. egy 30-40 fõs klánban valaki ember akar lenni, valaki argonian... egyikük nem lehet az, ami akar, feltéve, ha a klánnal szeretne játszani. Klántag valószínûleg lehet így is majd, de akkor is durva korlátozás. Na mindegy, meglátjuk, milyen lesz a végén.
ha nem fog tettszeni, akkor ideges leszek és habzó szájjal szidhatom õket, hogy de mert ránkakarják erõltetni ÍGY ezt a f*st, hogy de lezárták szinte a PVP miatt a területeket - mert hogy nagyon lényegébe véve, hogy ott legyen de ott legyen csak az egész és kész... mégha ott is lehet majd barangolni :DDD
meg lentebb írtad, hogy azért másutt (wow) is el lehetett menni az ellenséges frakciók helyeire, több kevesebb sikerrel... na már most mégha nem is akarok menni olyan full enemy területre...
azért hadd csatangoljak már:) és mennének a csoportok ide-oda...kurvanagy feeling lenne az egész.
és az a jó, hogy ha ez normál szintre van hozva, tehát oda-vissza játszik... és mivel ígyis mind3 terület rohadtnagy, nem lenne unbalanszolva a dolog alapból sem és jól eloszlana a játékosok száma.
meghát WoWba se volt gáz, de azért tökjó volt, mikor még kis szinten is belefutottam questelés közbe egy hordással stb. tehát ez az egész oda-vissza megy dolog, és nem lenne elcseszve - szerintem
na de majd meglátjuk, miként jön és mennyire valósul meg jól az Õ elképzelésük :) :D
olyan követeléseknek úgysem tesznek eleget szerintem... egyébként ezt az interjút olvasva, most megint aggályaim támadtak a 3 elszeparált zóna miatt. :/ különös érzés fogott el, nagyon nem is tudom mi a problémám még vele...de majd elõjön:)
Azert annyit tegyunk hozza, hogy mindez szep es jo lenyilatkozva a fejlesztok reszerol, de barmennyire is szeretem a TES vilagat, sajnos az elmult jopar evben ert mar meglepetes egy-egy hangzatos, es mar-mar korszakalkotonak titulalt projekt kapcsan. Varjuk meg a betat, es az elso benyomasokat, mert barmennyire is nepszeruve valt a The Elder Scrolls szeria, ez most egy mmo lesz, amely uj dolog a csapatnak - meg akkor is, ha regi veteranok csinaljak az egeszet.
Ha csak a fele bejon, amit leirtak es elmondtak, en mar elegedett leszek, de a majd hirtelen felbukkano mmos nomadoktol, akiknek fogalmuk sincs a TES-rol, es majd keresni fogjak a "sarkanyokat" meg a repulo mountokat, na azoktol kaphatnak kigyot es bekat is a forumokon, es sok jatek megsz*pta mar ilyesmi miatt. :) Bizok benne, hogy nem igy lesz, de egyuttal felek is.
úgylátom vannak benne jók, de majd mindjart elolvasom rendesen.
kurvajólesz:) ja így világos már teljesen a fösztoris dolog...úgy mint Skyrimben is volt...derohadtjó lesz :D Morrowindes megoldás meg alap. (föleg mert mmo is) Nem hülyék ezek úgylátom:D
Ha peldat akarnek mondani, akkor nezzuk a Skyrimet.
Alduin elleni csatadat, a szabadulastol egeszen a finaleig egyedul fogod megcsinalni. Mint a "hos". Viszont, a Tolvaj/Magusok/Harcosok Cehet illetve Dark Brotherhood kuldeteseket, vagy a Stormcloak kontra Imperial konfliktust, esetleg a helyi fovarosok lakoi altal kapott kuldeteseket, egyszoval minden mast, ami nem a foszallhoz tartozik, na ezeket tarsakkal fogod.
A fo sztori lesz szolozhato, es az 100% solora lett kitalalva. Ez a tortent, miszerint a lelket vesztett "hos" visszaszerzi azt. Ez egy kuldetes, amely vegigkiser lvl1-tol 50-ig. De ez a kuldetes csak egy, a tobbi szazbol, amelyet tarsakkal fogsz lenyomni public dungeonokat jarva, vagy instance raideket tolva.
Skalazas csak a pvp teruletre vonatkozik. A PVE content themepark jellegu valahol, vagyis kalandozhatunk es csinalhatunk barmit, de az adott zonaknak fix szintjeik lesznek - legalabbis ilyesmit nyilatkoztak, mint a Morrowindben, ahol ketszer is meggondoltad, mikor kibe kotsz bele, mert seperc alatt agyonvertek, ha rosszul dontottel. (Ezert is utaltak Oblivionabn a karakterszinthez igazitott "szornyeket")
hmm hát azért a durvább helyek remélem nem lesznek solozhatóak:d elvégre mmo meg minden. mármint oké mindenhova elmehetsz és bemehetsz, csak a kérdés, hogy egyedül életben maradsz e akár 5 fõsre tervezett instákban (bár nyilván maga a TES világa stb nagyon jól adja a singleplayer játékmenetet ahogy te is mondtad, azért az se lenne rossz ha a raid instanceokon kívül kisebb több fõsek is lennének. Igazából ez részletkérdés már...ha a nagyrésze simán egyedül is vihetõ nekem az se baj ugye...mert eddig is azt csináltuk.
Meg talán akkor instázásnál is lesz skálázás, ha többen mentek akkor erõsebbek lesznek vagy ilyesmi ? ^^ nem lenne újkeletû dolog, bár akkor valami értelme kell hogy legyen hogy ne 1edül menjek, hanem 4-5en - azon kívül, hogy többen ölni jó érzés, mert ha ergo:
1 ember kipucolja 15 percet alatt 5 ember meg 45 perc alatt ugyanazt és ha semmi különbsíg a kihíváson kivül, akkor lehet nem fogja megérni úgymond többen...
bár ez így hülyeség tudom, csak hirtelen felmerült bennem. részletkérdés, ígyis úgyis jó lesz ez valószínü, ugyhogy no para:D
Nekem sem tetszik, hogy nem lehet atmenni. Azert csinaltak igy, hogy mindket stilust kereso emberek megtalaljak a maguk szamitasait ugy, hogy barmikor bele tudjanak nezni/kostolni a tobbi stilusba.
Elvileg az alap koncepcioja az egesznek, hogy a szintezes haboritatlanul haverokkal, ismeretlenekkel, guilddel, stb - coop szinten -, az kiszolgalja azokat, akik szeretik a TES jatekstilust, es hianyoltak mar regota a multi lehetoseget. Ez ki fog tartani 50-es szintig (a 10-es szintet kb 15-20 ora jatekidovel eri el az ember, igy nagyjabol lehet majd saccolni, hogy mennyi ideig fog tartani 50-ig - 50-et elerve pedig kb a jatek harmadat teljesitettuk, a tobbi utana jon).
Akik viszont pvpzni akarnak, azok kapnak egy kb akkora Cyrodiili tartomanyt, amelyet ritkan latni mmo-ban, es ott lehet utni egymast, illetve harcolni szabadon. Megaserver leven, nagyon sok jatekos fog egyszerre egy nagyon nagy teruleten pvpzni, es ez lesz inkabb egy ujabb hadi jatek, mint egy gyors warzone/battleground, ahol nem figyelsz 10 masodpercig, es halott vagy (bar lesznek ezek is, akiknek ez kell). Nem hiaba lesz a csaszari titulus fontos es egyedi, nem valoszinu, hogy naponta osztjak ki. Kiderul, mindez csak tipp, ami biztos, hogy k*rva nagy lesz a pvp zona es mindent lehet ott csinalni, amit egy hadjaratban/haboruban el lehet kepzelni.
Vagyis, kulonszedtek a dolgokat es egyszer kapunk egy Morrowind/Oblivion/Skyrim szeru jatekmenetet egy openworld vilagban, Cehekkel, fovarosokkal, barlangokkal, favagassal, banyaszassal, millionyi felfedeznivalokkal, ahol nem csak egyedul mi kalandozunk, illetve kapunk egy massziv "taktikai" pvp zonat, ahol szinten varnak rank a kuldetesek, felfedeznivalo es tarsai, de immaron zajlik a harc, es arra is figyelni kell a videket jarva, vagy keresve a csapatainkat, hogy epp ki tart felenk, es mit akar.
De hogy miert kellett a karaktereket frakcionkent burokban nevelni, amikor pl a WoWban is at lehet menni fejvesztes es instant attack terhe mellett (valamit valamiert) az ellenseges fovarosokba? A sztori miatt valoszinuleg. A solo/coop, vagyis a PVE reszben a vilag ugy alakul, ahogy te es frakciodban a tarsaid dont(enek), emiatt lehet egyszerubb megvalositani, ha elszeparaljak egymastol a frakciokat.
Az egyik deadra Herceg unalmaban gondolt egyet, es ugy dontott, most o probalja meg elpusztitani a vilagot. O volt Molag Bal, lelekrablo nekromata isten. Hogy e terve sikeruljon, lepaktalt a hatalmert barmikor barmire kepes Imperial nep par vezetojevel (tehetos csaladok a felso tizezerbol), akik segitsegevel lenyegeben atjarokat nyitott a helyi pokol (Oblivion) es Nirn (a vilag ahol jatszodik, ezen belul majd Tamrielen fogunk bolondozni) kozott, osszemosva a ket vilagot, ami miatt az osszes "pokolbeli" demon atruccant hozzank garazdalkodni.
Ha ez nem lett volna eleg, akkor Molag Bal - erejet bemutatando - konkretan megolt millio host, es/vagy beszipkazott millio es millio emberi es mer lelket (lelket elnyelni a TES sorozat egyik fontos resze), egyuttal szolgava teve a lelkek gazdait, akik jelenleg a Tamrielen pusztito Daedrak mellett a skeleton es zombi seregben szolgalnak, es pusztitjak a tuleloket.
Kb innen indulunk, a jatekos is elvileg egy ilyen "slave", aki valahogy magahoz ter, es elindul, hogy felszabaduljon, vagyis visszaszerezze a lelket, majd jol s*ggberugja Molag Balt, es az Imperial csatlosait a Cyrodiil tartomanyban zajlo nagy ossznepi tancmulatsag vegen.
vedd el kislány nyalókáját, ez a lore nem errõl szól
tényleg, Fred: van valami részletesebb leírás a játék alapkoncepciójáról, a story-ról? meg említettetek valami nekró fõmuftit is, róla sem tudok semmit
running neked hatalommániád van? keress már otthon a kiccsaládnál valami elfoglaltságot minthogy a neten próbálsz kiskirálykodni.
Ez az, ami kialakitas alatt all egyelore.
PVE contentben lvl1 es lvl50 kozott csak a sajat regiodban tudsz kvesztelni, nem talalkozol a masik ket frakcioval. (sajnos). Emiatt ugyan lehet egy guildben barki, de maximum csetre hasznalva a dolgokat, leven segiteni nem tud. Viszont, ahogy pvpre kerul a sor (50-esen vagy 50-esre skalazva Cyrodiilben), felmerulhet az "osszeferhetetlenseg" dolog is, hiszen igy olyan csapatmozgasokat is tudhatsz gchatrol, amelyeket nem lehetne, illetve tudjuk nagyon jol, hogy ellenseges frakciok kozotti kommunikacio sose volt egy irodalmi felolvaso est, kar lenne ezzel probalkozni, halott ugy.
Szerintem - mivel tobb guildhez is csatlakozhatsz -, frakcionkent lesz egy recruit hatar, vagyis barki belephet barmilyen guildbe, de csak az adott frakcio beli alttal(karakterrel) fogja latni a gchatot, vagy tudja elvezni a guild elonyeit (bonuszok, gbank, stb). Hasonlo elven, mint a GW2 "represent" elve.
Passz. A valasztott faj meghatarozza eleve a frakciot, lehet nem kell ezt kulon ket lepcsoben majd kivalasztani. A karakter generalasrol egyelore annyit tudni, hogy testsulytol a korig, arcelemeitol a kiegeszitokig bezarolag eleg reszletesen be lehet allitani amit akarunk, majd utana jon a class valasztas.
Sokan lesznek, akik nem egy nagy tarsasaggal erkeznek majd jatszani, hanem egyedul vagnak neki a kalandoknak, vagy max 2-3 barattal. Nekik jol johet, ha elotte latjak, kb milyen guildek, milyen felfogasban lesznek a jatekban, melyik oldalon, milyen kriteriumokkal, esetleg milyen nemzetiseguek, stb.
http://esorecruiting.webs.com/ na ezt elég nagy hülyeségnek tartom, még fb-n is lehozták - nemzetközi guild recruiter...elég lámaságnak hangzik, legalábbis azzal a szöveggel amivel reklámozták, most meg még oly fölösleges is.
jelen infók szerint jól (tehát a játékosok 95%-a az Ebonheart Pactban lesz )