Ott a Rift, GW2 még a WOW-nak is van rendes rendszere, a Conané is jó, egy csomó amibõl lehetett volna erre pont ez a crapy amihez hasonlót akarnak :D
De legalább korrektek, leírják mit várhat az ember. Nincs mellébeszélés pedig nagyon jó story meg questek várhatók ahogy elolvastam a dolgokat. De nem szeretem a komolytalan harcrendszereket.
Azért az ötösöm lenne ilyen biztos. Nahát pont a TERA-t választották a combat systemre. Kb annyira komolytalan amennyire lehet, kb hasonló a skyriméhez inkább arcade mint rpg. Ennél még a wow-os is jobb lenne. Pedig már kezdtem reménykedni...Persze elhiszem van aki örül ennek. http://acolytesguild.wordpress.com/2012/10/22/elder-scrolls-online-preview/#
Na még egyszer http://elderscrollsonline.com/en/news/post/2012/10/18/reading-the-future-of-the-past-in-the-elder-scrolls
Elnézést, ha most hülyeséget kérdezek. De te végülis akkor kipróbálhattad O.o? A cikk 1-2 mondatából ez jött le.
Már írtam korábban nekem az nem lore amit a GW2 add.:) Persze olvastam mi minden új dolog van benne, és még taglaltam is hogy biza érdekes egy valami lesz, de ettõl még nem fog érdekelni.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy az új infók nem csigáztak fel :). Szokás szerint a 2 dolog ami leginkább érdekel, az a FPS view és a harcrendszer. Eddig úgy tûnik jó irányba haladnak.
FPS view: Ha minden igaz, akkor van benne. Csak még a kezed/fegyvered nem látszik. De pletykák szerint dolgoznak rajta. Szóval talán kiadásra elkészül?
Harcrendszer: Na ennek nagyon örülök! Célkereszt és jobb + bal egérgomb, ez így van rendjén :)! Bár állítólag még nem tökéletes, mivel ha nem célzol be egy ellenfelet, akkor nem üt a karaktered. De azt mondják a végleges verzióban már üthetsz target nélkül is, illetve misselhetsz!
Hozzateszem, hogy a TESO kapcsan mar a GW2 premier es betak elott is nyilatkoztak, hogy nincs tobbe a wowban megszokott "enyem a monszta, enyem a loot" rendszer, hanem aki akar csak egyet is beleutott valamibe, azert mar jutalom jar. Lehet, hogy a GW2 fejlesztesi naploja inspiralta ezt az otletet, de az is lehet, hogy szimplan csak ok is rajottek, hogy a WoW fele standard ezen a teren mar osdi.
Hozzateszem, a WoW uj kiegjeben, a panda teruleteken is nagyon sok kvesztnel elofordul mar ez, ok is latjak, hogy ez a jovo, nem a sorbanallas a respawn pontnal.
" Like Guild Wars 2, ESO has what I like to call an “Open Group” system. If you see someone in need of help, you can help them. You’ll both get credit, experience, and loot. Mission objectives are more often shared just by being in an area when something’s happening, as opposed to having to “line up” to get yours."
Ezt viszont jó látni, hogy kezdik most már GW2bõl átvenni a jó dolgokat a jövõben megjelenõ MMOk.
Jo, de attol meg atkukkanthatna a jatekos a tobbi zonaba is, max ha mas nem, mozgo celtablakent :) SWTOR-ban is furcsa volt, hogy teljesen elszeparaltak egymastol a ket frakcio elso bolygoit. Legyen csak lehetoseg odamenni, maximum olheti oket minden es mindenki, vagy mittomen, de a mestersegesen felhuzott hatarvonalakat nem szeretem.
A rendszert illetoen a GW2-ben is (probalt) hasznalt rendszer lesz az alap, kihangsulyozva a TES sorozathoz szokott emberek/felfedezni vagyok szamara a helytol es zonatol kotetlen kvesztelesi es fejlodesi lehetoseget.
Kiderul mi lesz, hamarosan erkezik az elso nagyobb infocsomag.
valahol érthetõ mert ugye pvp területen egymást csépelik és kicsit hülyén nézne ki ha azon kívül meg kéz a kézben ugrálhatnának a réten és szedhetnének virágot.
nagyongonoszon : bár úgyis mindegy mert x+n. darab lesz az egyre nagyobbra hízó theme park mmofostengerben
Illetve mostanra megerõsítést nyert, hogy a playerek nem hagyhatják majd el a saját frakciójuk területét (kivéve a Cyrodiili pvp). Pontosabban eddig ez a "terv". De mivel tudjuk, hogy az egész játék DAOC alapokra épül, ezt kb. vehetjük végleges döntésnek is .
azt lehet tudni hogy a faj/frakciók fixek lesznek?
teszem azt ork harcossal akarok nyomulni akkor kötelezõen daggerfall covenant-ba kell tartozzak.?
(fúú de nehéz volt ezt leírnom)
Igen ennyibõl tényleg szomorú a story szempontjából ezen nagyon érzik a multira írás. Ha nem lenne a solo TES lore, nem is zavarna :) A szövetség dolog viszont érdekes lehet.
Gyakorlatilag azt eddig is tudtok, hogy lesz benne bezoomolható First person view (kotaku interjú). Viszont eddig ez csak a hagyományos, más MMOk-ból megszokott FPV-t jelentette. Ergo nem látod a kezed, fegyvered stb. Ráadásul júniusban azt mondták, hogy nem is igazán akarnak foglalkozni vele. De ebbõl a mostani tweet-bõl viszont úgy tûnik, hogy (talán?) mégis a TES sorozathoz méltó FPV-t kapunk. Lehet idõközben õk is felfogták, hogy enélkül a TES veteránoknak nehéz lesz eladni a játékot.
Én nem vártam bétát soha semelyik játéknál de ez most kivétel lesz.Oda fogom tenni magam és tesztelni gõzerõvel!:)
Strange things are happening all over Tamriel. The dead stir in their graves; zombies and darker creatures congregate more and more frequently in every corner of the land. Winters grow colder and crops fail. Mystics are plagued by nightmares and portents of doom.
These events began with the Soulburst, in 2E 579, four years before present. An arcane explosion in the Imperial City set off aftershocks in every corner of Nirn. Mages died or went mad. Disasters and freakish weather lashed every province of Tamriel. Red Mountain flared and trembled in Morrowind, earthquakes shook Skyrim, and massive storms devastated the coastlines of Elsweyr and Valenwood. The constellation of the Serpent reappeared in the skies and grew so large that it seemed to threaten every star sign at once.
Unbeknownst to all but a few, Nirn has come unmoored from the fabric of the multiverse, as the mortal realm is drawn ever closer to Coldharbour, the twisted Oblivion realm of the Daedric Prince of domination and enslavement, Molag Bal. The Planemeld, a process in which the two worlds slowly become one, is threatening the existence of all races on Tamriel.
Eruptions of darkness have appeared in Nirn where one can step directly from Tamriel into Coldharbour, and they are spreading. Nirn is being drawn toward Coldharbour by Dark Anchors, powerful magical objects embedded in Tamriel’s surface. Each death in Tamriel weakens the barriers between worlds. With war erupting throughout the continent, the Planemeld is accelerated, bringing the Daedric Prince’s scheme closer to fruition.
The Imperial City, and with it, the throne of Tamriel, is controlled by Molag Bal’s followers. Necromancy has been declared legal in the Empire, and the Arcane University – once home to the Mages Guild – has been turned over to the necromancers of the Worm Cult.
The Daggerfall Covenant is rocked with undead uprisings, Valenwood and Elsweyr are invaded and form an alliance with Summerset, and an unlikely pact forms in the north and east between Black Marsh, Morrowind, and Skyrim. The three alliances take up arms against the Empire and each other, each trying to take control of the Imperial City and White-Gold Tower.
Alliances
Daggerfall Covenant
The Daggerfall Covenant was founded in Wayrest, High Rock, in 2E 567, uniting under the High King Emeric. The Daggerfall Covenant is a traditionalist alliance, seeking to re-establish the Second Empire and return Tamriel to peace and prosperity.
Though historically enemies, the three races united when the Breton King Emeric of Wayrest came under attack after marrying a Redguard princess from the Hammerfell state of Sentinel. Rallying the Redguards of Sentinel and enlisting the help of the Orcs, Emeric defeated his foes and repaid his allies by fulfilling promises made to them.
The unification behind King Emeric led to stability in the region. While many Redguards remained wary of the Bretons, and even refused to join the Daggerfall Covenant, it is the strongest of the three alliances, bound by a desire to restore peace and prosperity to Tamriel.
The Bretons are the political masters of the Covenant, charismatic negotiators and traders. They are also the undisputed magic and wizardry experts of the alliance, naturally in touch with environmental and elemental manipulation.
The Redguards hail from the Hammerfell cities of Sentinel and Hallin’s Stand. They are the smallest of the three races in terms of numbers, but they make up for it with their tactical brilliance on the battlefield.
The Orcs are bound to the Daggerfall Covenant by honor after having King Emeric’s promises fulfilled. The Orcs believe the Bretons have earned their loyalty and fight viciously against the Covenant’s opponents. The Orcs are the Covenant’s toughest infantry and most talented smiths, forging strong weaponry and scattering all those who stand against them while standing next to the Redguards and Bretons on the battlefield.
Aldmeri Dominion
The Aldmeri Dominion is newly formed, the youngest of the alliances born in response to recent events and ancient pacts. The Altmer of Summerset lead the Dominion, motivated to take control of the Imperial City in order to restore Elven rule to Tamriel and wipe out the forces of Molag Bal that hold the throne and the White-Gold Tower.
The alliance, though new, is already tenuous. While the three races don’t openly quarrel with each other, each feels attacks on its own homeland must take priority.
Valenwood, home of the Wood Elves, is under attack by Colovian Imperials from the southwest of Cyrodiil. Their forests are being razed and burned, and as a result, the Bosmer are stretched thin. Meanwhile, the Khajiit face invasion into Elsweyr by Nibenese Imperials who are seizing the fertile grasslands where the Khajiiti’s herds graze.
The Altmer of Summerset are the Dominion’s leaders. While they are the political heads of the Dominion, due to their tradition of isolationism they are also the least numerous. Reluctant to leave Summerset, few High Elves can be found on mainland Tamriel. Nonetheless, they guide the Aldmeri Dominion’s strategic vision, leading the campaign to restore Tamriel to Elven rule and end the tyranny of the Empires of Men.
The Bosmer play a strategic role in the Aldmeri Dominion’s survival. The de facto capitol of the Dominion, Elden Root, lies in the heart of Valenwood, and is the logistical heart of the alliance. From Elden Root, forces spread out towards Cyrodiil, guided by the Altmer. However, not every Bosmer tribe is fully committed to the Dominion because of the threat currently in their homelands, but they provide an invaluable service, guiding the Khajiit and Altmer through their dense, near-impassable woodland home. They fight to evict the invaders from Valenwood and as a result, accept the aid of the Altmer and Khajiit to do so.
The Khajiit owe a great debt to the Altmer, who came to their aid when their population was suffering from the Knahaten Flu, and saved many of the Khajiiti people. The Khajiit see the Dominion as a means to setting the world right and saving themselves from future invasions and wars. They are the strong arm of the Dominion, the backbone of the alliance’s military, rushing to meet their enemies with glee, instilling fear wherever they go.
Ebonheart Pact
The Ebonheart Pact is the most extraordinary and fragile of all the alliances in Tamriel. Born out of necessity, it is an alliance forged between three groups whose deep-seated, bitter sentiments and distrust for each other is barely outmatched by their shared animosity for the races they have allied against. But they respect each other as only old enemies can.
The most geographically far-reaching of all the alliances, the Ebonheart Pact spreads across the northern and eastern rims of Tamriel. Though such a large area of control would usually promote discord amongst allies, in the case of the Ebonheart Pact, it strengthens their alliance. Each race has so much territory of their own to deal with that they have no desire to meddle in each other’s lands.
Like the other alliances, the Ebonheart Pact hasn’t existed for long. It was formed ten years before present, in SE 572, when the Second Akaviri Invasion ravaged northeast Tamriel. Nord, Dunmer, and free Argonians fought as one, saving Tamriel from slavery and subjugation. The fierce enemies allied to form a new power, ruled over by the Great Moot, a council of equals from all three races.
The Nords once conquered most of Tamriel, and as a result, feel a certain entitlement to rule. They broke the power of the Ayleids, nearly drove the Altmer out of High Rock, and ruled much of Morrowind before the arrival of the Dark Elves. Strong warriors, the Nords face battle with an ecstatic ferocity that terrifies their enemies.
The Dark Elves are a proud race that is excellent at diplomacy, subterfuge, and tactics. Their magical abilities and long history of fighting off external threats has prepared them for this great fight for Tamriel. Invaded again and again, they trust no one, but put their best warriors and sorcerers into the fight, led by the living gods of the Tribunal, who abide among them.
The Argonians have suffered from millennia of slavery at the hands of the Dark Elves. They are possessed of a cool intelligence, and are well-versed in the magical arts, stealth, and the use of blades. They are guerrilla warfare experts, accustomed to defending their borders from larger forces, and as a result, they serve as the scouts and skirmishers of the Pact armies.
Now, faced with enemies from across Tamriel and from Oblivion itself, the allies fight to save all of Nirn.
This is Tamriel’s most desperate hour. With whom will you take up arms?
Ugyanugy lesz TES VI. negy ev mulva, ahogy eddig is volt, nincs rahatasa a ket fejlesztesnek egymasra. Akinek tetszik, az jatszik majd a TESO-val, akinek nem tetszik, az nem jatszik vele. Nem folytatas lesz.
Hát szerintem a TES sose volt szar.Ha neked az akkor nem mindegy számodra mi lesz? Másik,hogy semmiképpen nem fogja kizökkenteni a sorozatot a kerékvágásból lehet külön kezelni majd mint online TES játékot.
Vulgáris leszek: Mi a Faxnak kell ezt a sorozatot is elbaxni???
Mégis minek minden szarból MMO-t csinálni ?
Az nagyon jó lenne ha jövõre tavasszal adnák ki a játékot,hogy nyárra már meglegyen.Mert ha ilyen 0 lesz az egész nyár megint játékok terén mint idén akkor rossz lesz várni rá ha nem jelenik meg idõben. Nagyon várom és most azt csinálom,hogy összegyûjtök idén még rá pénzt,hogy minimum fél évig fizetni tudjam.Szépen elteszek rá apránként addig van még idõm. Persze ha fizetõs lesz!
Volt szó róla hogy sokak szerint nem adja vissza a világ hangulatát grafikailag szerintem elég jó. Pár oda nem illõ valami van de ez nem tétel. Ezzel nem lesz gond classok felépítése a harszerendszer és a questek valamint grind vagy nem grind és ha grind akkor jó lesz e eddgig amit kipróbáltam messze távol egyedül a lökött Funcom a conanba tudta megcsinálni hogy huzamosabb ideig élvezhetõ volt a grind, persze már akinek vannak akik a szótól is rosszul lesznek. De jelenleg enélkül hosszú távra még nem nagyon lehet tervezni. Ezek a nagy kérdések :) Persze magam részérõl szkeptikus vagyok miután egy szem modder gyerek 100x jobban megoldotta ezt a bugyuta perk rendszert ami a skyrimba van mint 20 programozó a Bethesdában aki csak ezzel foglalkozott. Ez azért elkeserítõ, szerintem.
Szóval a Hero enginet használták ugródeszkának a kezdetek kezdetén, de azóta összedobtak egy saját fejlesztésû motort. Érdekes fordulat. Örülök, hogy a devek reagálnak a fanok különféle aggodalmaira :).
A tab targeting még mindig fájó pont. De egyre inkább érdekel, hogy mit mutatnak be az E3-on.
Gyûjtöm a mínuszokat. :) Komolyan személy szerint nem szoktam használni csak nagyon nagyon ritkán. És nem is veszem komolyan. :) sajna probálok gyorsan írni és nem megy fejben már sokkal elõrébb szoktam járni mint amit a kezem bír. És át is kellene olvasni.Ez így van. Majd igyekszem :)
Odáig még nem jutottam el, vagy nem jut eszembe, amit láttam eddig rejtvényeket és emlékszem a helyiségbe el volt rejtve a megoldás. Ami spec nekem szomorú de persze érthetõ. Egyszerûbb lett volna ha adnak ki külön egy pdf-et. Mert sajnos könnyen meg lehetett találni õket. Persze én is példaként ezért írtam remélem ilyesmi lesz. De majd jövõre megtudjuk. :) A többi persze ok nem ebbõl kell álljon ez csak egy rész sok ilyen apróságból épül fel szerintem. De egy mondatban tényleg az a véleményem fõleg, jó játékot csinálnak de nagyrészt a látványról szól minden. Igazi mélység nincs a dungeonokba mindenhova betettek rejtvényre mûködõ ajtókat meg egyebeket de nem érzem azt hogy sokat gondolkodtak volna rajta vagy szívvel lélekkel csinálták volna mint a DA:o-ban az a rész ott van és kész. De ez már persze nagyon szubjektív. Én nem várok egy eget-rengetõ mmo-t. Lásd a példát amit te is szoktál emlegetni a radiant story motor. Jó jó de azért nem forradalmi nem erre mentek rá. Csak az hogy szép legyen jól fusson legyen egy jó sztori. Úgyhogy azt mondom nem lesz rossz de nem is lesz egy nagy durranás. Ahhoz Obsidian szerû cég kellene :))
kaptál pluszt :D esetleg próbálj meg kicsit értelmezhetõbben fogalmazni meg 1 hsz-be belegyúrni a mondanivalód. ja meg nem kell annyit példálózni AoC-al :P
Jo, de meg mindig egy mmo-rol van szo, es az ellen tuntet a jatekosok egy resze, nem singplayer rpgrol, mint a TES sorozat, vagy DA:O.
Az altalad linkelt DA:O videoban (ha jol emlekszem ezutan talalkoztal talan a sarkannyal a hegyteton, es nyultad le a hamvakat) lathato dolog volt a Skyrimban is, eleg ha csak a fosztorira gondolsz, es azon belul is a Windcaller Horn kuldetesre. Ott sem volt egyszeru atjutni a totemekkel nyithato harmas ajton, ha nem jottel ra, hogy hasznald es mikor az aktualis sprint "uvoltest".
Egy mmo-ban is lehetne trukkok, es szoktak is lenni, de azt is figyelembe kell venned, hogy a nagyon cseles megoldasok miatti kudarcok egy ido utan frusztraljak a jatekost, es elveszi a kedvet a tovabbiaktol. Egyszer-egyszer belefer, sot, kell is, de folyamatosan ilyen ugyessegi vagy ravasz feladvanyokkal talalkozni nem a legjobb megoldas, foleg nem egy mmo-ban.
OFF Még egy kicsit igyekezzenek a jelölök mert még öt kell a -120-hoz aztán még pár a -200-hoz :) Épp most néztem meg. :)
Pont vele. :) Mert alapvetõen egyszerûbb ez igaz de ennek ellenére minden fontos elemét megtartotta. Nem csak egy látványos akciójáték. :) Hozza amit egy hcrpg-nek hoznia kell. Az utóbbi évek egyik legjobban sikerült alkotása. :) De most nem ezért hozta példának. Arról szól milyen jól beépítették a storyba ezt a kérdez felelek játékot. :)
Pont a DAO-al példálózol ami sokak szerint is jóval egyszerûbb mint a korábbi rpg-k ? :D
http://www.youtube.com/watch?v=JyOr5V2GOfA Nos inkább az ilyet szeretem, történetbe ágyazva, és üt rendesen. :) Ezt nevezem storytellingnek és true rpgnek :)
Ok talán egy volt mikor egy könyv találós kérdései alapján kellett kitalálni a nyitó kombinációt. A többi az nos vagy egyszerû volt vagy amelyik nem az, egy vagy kettõ ott volt a helyiségben a megoldás is.
Szóval talán nem unnod még :) Mondok egy példát sokan csodálkoztak hogy miért ilyen a dark brotherhood a skyrimbe aki tudod egy kicsit angolul az megértette a beszédekbõl hogy miért. :) De ha belegondolsz ez nagyon jó volt az oblivonos dark brotherhoodos részekbe hogy egy kicsit kellett gondolkodni hogy oldod eg a feladatot. El lehet fogadni a jó szöveget a skyrimnál de pontosan tudjuk azért csinálták hogy gondolkodni se kelljen hozzá. :)Ez csak egy példa volt. Persze lehet az a gond nekem az rpg azt jelenti amit régen hogy vannak benne fejtörõk is mint a DA:O-ban. És persze az mmorpg-nél is. Ezért szeretem a Funcomot. Mert õk még ilyenek. tettek be a conanba egy hidas részt ahol 6 órát gondolkodtam rajta hogy juttok át túloldalra mikor kijött a dungeon :) És csak remélni merem nem fognak megváltozni mint a Bethesda. Õk sose voltak ilyenek ennyire. De a skyrim elõtt reméltem most jobb lesz nem így történt. :) Szóval nem hiszem hogy nagyon mellé lövök ha nem várok csodát az mmojuktól :)
Tehát a kulcs a viselkedésük alapján nem az a gond hogy nem a TES-re fog hasonlítani hanem az hogy elsõ helyen már 100%-ig csak az van hogy mennyi pénzt keresünk vele. Lehetõleg minél egyszerûbb, minél kevesebb agymunka kelljen hozzá és fõleg látványos legyen ezek lettek a cég alappillérei. És gondolom az mmo-t is ennek szellemében fogják csinálni. Nem hiszem hogy a filozófiájuk változni fog. Anno az oblivion idején mikor sokan fikázták õket hogy butítottak, akkor személy szerint védtem õket, mert még ok volt. Nekem már nem az a cég amit szeretem. De ez izlések pofonok. Tehát osztom a fickó aggodlamait egy kicsit nem azért mert zavarna hogy nem a TES-re hasonlit teljesen egy mmo :)
Ez így van. Amitõl én inkább agódok az az hogy bár a Skyrim nem rossz játék, de nagyon sekély mértéken volt a fejlesztés a rétegjátékosok, a régi rajongók részére az egész inkább a látványról az eladhatóságról szól. Ez az amiért írtam hogy zavar hogy a wow-t írták be példaként mert az egy példa erre szintén. Tehát ezért nem zárom ki teljesen a fickó aggodalmait. Mert kicsit ez is benne van a cikkben. Bár tényleg fõleg azért aggódik amit írsz. Ezzel meg nincs mit kezdeni. :) Fõleg láttam egy introt a Fallout 4 -rõl is és hát a 3 egyenes foytatása lesz gondolom az is megy a skyrim fémjelezte irányba. És ez a cég már lassan az EA-t is überelni fogja. Csak még jó játékokat csinálnak :)
Az a baj ezekkel a haterekkel, mint anno nalunk Debrecenben. Hulyere nyertuk es nyerjuk magunkat fociban, majd par evvel ezelott ugy dont valaki, hogy indit egy vizilabda szakosztalyt is Debrecenben, mert olyan meg nem volt. A helyi okos focidrukkerek vegiganyazzak az otletet, miszerint faszert kell ide vizilabda, inkabb adjak a penzt a Lokinak. Hiaba is probalod beleverni az idiota es szuklatokoru fejebe, hogy attol, hogy indul egy ujabb szakosztaly, a focicsapatnak se nem rosszabb se nem jobb sorsa nem lesz, koze annyi hozz, ahogy egy varosban lesznek a hazai meccsek, mas semmi. (Najo, meg Lajos tamogatja oket minimalis onkormanyzati penzzel). Nem, szerinte ez a Loki karara tortenik, mert a penzt nem a focistakra koltik, azt a penzt, ami amugy sem lett volna az ovek.
Na most a TES fanok sem birjak felfogni, hogy a TESO nem folytatas lesz, nem a Skyrim baberjaira tor, nem a TES VI helyett lesz, hanem egy extra kis szorakozas, egy mmo, amelyet vagy kiprobal az ember, vagy nem. Akar szereti az mmo-t, akar nem, a TES sorozat folytatodik tovabb, 2 ev mulva bejelentik a kovetkezo reszt, Black Marsh neven, amely csodaszep lesz, es folytatja a TES singleplayer hagyomanyait. De nem, ehelyett par idiota, nulla info birtokaban mar uvolt, mar cikket ir, mar lazong egy olyan projekt ellen, amelynek NEM O A CELKOZONSEGE, hanem azok az mmo es tes jatekosok, akik szerettek volna megnezni a jatekot mmo-kent is. A tobbiek megkapjak a TES VI-t par ev mulva.
De mindez hiaba, mindenki csak csapkodja az asztal, irja a serto cikkeket, sajat kedvenc kiadojat es korabbi istennek nevezett fejlesztoit kopkodni. Ez a szep :) Es mindehhez el is varjak, hogy gratulaljunk. Hat lof*szt.
Massively Személy szerint kedvelem õket de talán túlságosan is szívükre vették a dolgot, ami csak egy info még.:) Amiért nem zárom ki száz százalékig amirõl beszél az az hogy biza a Skyrim elõtt is össze vissza hazudoztak. Tehát mondjuk nem lehet készpénznek venni amit a Bethesda mostanában mond vagy állít. :)
Neztem tegnap, olyan "nesze semmi fogd meg jol" cikk, altalanos es koztudott informaciokat ismetelve. Az elozo irasok erdekesebbek voltak.
Jó ok a 15k az borzasztó sok akármilyen játékért is.
Sajnálom õket egyébként mert ebbe megint benne van a tudásuk, mégha a harcrendszer nem is top, a világ, stroy questek ütnek megint vannak fejtörõs dolgok.Mostanra végigkérdeztem a conanba az összes ismerõst aki letöltötte de jó vélemények vannak az sg topicba is. Hozzák amit kell. Nincs kész hát istenem. És néztem az official forumot és hát igen fikázás anélkül hogy írná hogy mi a problémája. A moderátor be is zárt egy topicot és még elnézést is kért szegény de hozzá tette szívesen fogadják a kritikát de legyen leírva mi a gond. Szóval sajnálom õket tényleg. Kilógnak a tömegtermék gyártó cégek közül.
Oké volt egy adventure pack a film kapcsán...azt ennyi. de ezzel a mikrotranzakcióval meg az unchainednél újra megjelent idõleges 600.000 playerrel behozták amit kell. Most már a TSW-n a sor.
Nem csoda két éve nem raknak bele pénzt gyakorlatilag. Ezt egyetlen mmo se bírná ki még eddig se. Most már a TSW-tõl fognak függni. Nagyon sokat kerestek vele. De nyilván most az lesz a kérdés mennyire üt vissza rájuk ha megint félkészen adnak ki valamit de ez majd 2 hónap múlva.