Az valtozik, mert mmoban nehez lenne kivitelezni a lag miatt, viszont hasonlo lesz. Actionbarra lesznek kirakva a kepessegek, amelyek annak megfeleloen valtoznak, ahogy mas fegyvert kapsz elo. Pl duplakardrol(dualwield) ha atvaltasz kard+pajzsra, akkor ennek megfeleloen azonnal tudod aktivalni a vedekezo, blokkolo kepessegeket vagy akar nyomhatod a pajzs-charge kepessegeket. Ahogy egy battlemage is valthat staffrol (ranged) kard+pajzsra (melee), barmikor. Staminato fugg hogy mikor mit tudsz majd veghezvinni, illetoleg azt mennyire pontosan, vagy erosen. Es hangsulyt kap a "skill combo", amelyek hasznalataval lehet csak igazan nagyot irtani majd.
A jatekban elvileg az a cel, hogy egyutt kalandozzon mindenki, es egyutt harcoljon, vagyis - az egyik pelda alapjan -, az tolvaj szetlocosl valami gyulekony anyagot a teruleten, amelyet egy mage langra lobbant a megfelelo idoben (lasd pl Skyrim dungeonjaiban az olajfoltok), stb. Elvileg minden akciod utan novekszik a finesse pontjaid szama (pajzs hasznalta, varazslatok kivedese, interrupt es egyeb cselekedetek), amellyel a harc kozben ujabb, erosebb tamadasokat/akciokat tudsz majd vegrehajtani, amennyiben eler egy adott mennyiseget. Errol pontosabbat egyelore nem tudni, csak felmondatok alapjan alakult ki ez a feltetelezes egyelore a TESO forumokon.
De a legjobb, hogy a hirek szerint, aki az endgame PVP-ben a legjobban teljesit majd a gyoztes frakcio tagjakent, azt bizonyos idokozonkent csaszarra koronazzak :D Az elfoglalt Csaszari Fovarost (Imperial City) pedig kifoszthatja a gyoztes frakcio tagja a csata utan.
Harcrol meg irtak egy olyan, ami erdekes lehet, hogy pl a magus lerak egy tuzoszlopot valahova, amibe a harcos a pajzsaval beleugrik/beleporog, es ezzel millio tuzlabda szeru kis szarsagot szor szet a teruleten.
Rovid osszefoglalo, hogy a TESO melyik mmo-bol kb mit vett at, illetve mit hogyan csinal maskent (WoW, SWTOR, Rift), illetve mi koszon vissza a Skyrimbol, vagy a korabbi TES jatekokbol.
De sajna ez nekem elég ha ezek az mmo-k kerülnek megnevezésre és õket szólítják meg akkor felejtõs lesz. Mert ezen népek ha egy hét alat nem letudható egy dungeon akkor odébb állás van. Namármost vagy ostobák hogy ezeket nevezik meg vagy befürdés lesz mert egy mmo-nnál nem állítható a nehézség. Pl. De ez hosszú téma....
Vay minden dungeonhoz kell csinálni HM modot de akkor meg azért fognak sírni hogy nerfeljék azt is ezt már ismerem a conanból. Mostanra már 100-ad részére lett nerfelve a dungeonok zöme és még nem elég nekik. Tehát ez veszélyes nagyon. inkább ne nevezzenek meg célközönséget. Mert a nehezebb mmok-ban mint AOc,EVE, etc a wow szitokszó.
Nem tudom, nekem az jött le a cikkbõl, hogy kiemelte, melyik jó részt veszik át az egyes játékokból + keverik össze a TES-re jellemzõ elemekkel. Hogy jön ide a nerf? :)
Elõrébb járok...Ha ezen mmos rétegre építenek akkor nem lesz nehézségi szint és akkor az lesz amit azSWTOr-ba láthatsz 1 hónap alatt egy átlagos haver 3 classot felhúzott. Most nem az swtor a lényeg. Persze nincs jelentõsége mert ebben a cikkben és ebbena három megnevezett mmo bevételt jelent. Saját szempont ettõl még lehet nagyon népszerû lesz. Csak magam részérõl ez most rossz hír. Már a skyrim jelezte a Bethesda már nem az morrowind idején volt. De még az oblivon. Egyáltalán nem vagyok meglepve. Nekem eddig semmi bajom nem volt vele se grafikailag se egyéb modon de ez nagyon nem az én világom, Kettõ mmo kizárva, Rift, WOW, a z SWTOR meg azért nem illik bele mert Bioware ami még mindig jobb mint a Bethesda.
Hat nem tudom. A cikkekre hagyatkozva inkabb tunik egy hibridnek. Barmerre mehetsz kalandozni mint a TES jatekokban, barkit olhetsz es fejlodhetsz barhol, de csinalhatod ezt akar kuldetesek utjan is. Nagyon kivancsi vagyok az elso tenyleges tesztekre, mert a cikkekben mindenki azt mond, amit akar, de az igazat a jatekos fogja tapasztalni.
Mondjuk en elfogult vagyok, de rohadtul orulok annak, hogy "osszelopkodja" a jobb reszeket a TESO a tobbi mmo-bol, csak a kerdes mindig az, hogy ez hogy fog mukodni.
Melyik részét? Hogy ha ezen mmo-k lesznek a célközönség akkor kb nehézségi szint a skyrimal megegyezõ lesz? Magyarul 1 hónap után unalomba fullad jó esetben 3 hónap. ok sorry túl hosszú voltam.
Aki egy honap alatt kepes 3 classt felhuzni a TOR-ban, annak nem valo egyetlen mmo sem, hanem valami orvos es megfelelo csaladi/barati segitseg :) Mar bocsanat, nem bantaskent irtam, de ez igy orvosi eset.
Lehet akikkel beszéltem azoknak ez az egy gondja volt túl gyorsan végig lehet vinni. De mondom az SWTOR az kilóg mert Bioware és jó story és még sokminden biztos ki fogom próbálni. Önmagában a wow probléma tömegjáték. Aminél a jellemzõ az hogy az elérhetõ maximális nehézség. A kulcsszó az elérhetõ. gyorsan leküzdhetõ, mert az emberek 90% nem szereti ha nem tudd letudni valamit egybõl. De igazából már a Skyrim elég nagy pofont adott már nem bizok a Bethesdába. Ráadásul nagyon rossz tapasztalat volt Tod-al is egy forumon történt beszélgetés után. A Bethesda már nem az én világom szerintem. Könnyû játékokat csinálnak..
Ok sorry természetesen..nem ez az alap. De ha lesz benne araid az ne már két nap alatt letudható legyen mint a wow-ban. Márpedig pont a megnevezett mmo-k ide tartoznak Jobb lett volna ha nem neveznek meg mmot :(
Ok húúú visszaolvastam sorry mindenkitõl :( Nem tudok gyorsan írni de erõltettem. Fejben már elõrébb voltam mint amit le tudtam írni így hiányoznak szavak belõle :(((
Nem akarom a Wowot vedeni - bar closed eu beta ota jatszok vele, van nemi tapasztalatom -, de a konnyusegrol annyit, hogy a raideket es a fobossokat a szokasos nerfeket es a kovetoezo tierek megjeleneset megelozoen a guildek csupan 5, max 10%-a veri le. Vannak pro guildek, akik a megjelenes utan 1-2 hettel mar heroic contentet is kivegzik, de ezek profi, mar-mar esport jatokosok. Az atlagos jatekos hetekig, honapokig kuzd meg Ragnarossal, Deathwinggel (csak hogy friss peldat hozzunk), es nagyon de nagyon sokan csak a nerf es a 10-20-30% buff utan oli meg.
Nem mindenkinek olyan konnyu az a wow content, ahogy azt gondolod. A statisztikak ellentmondanak neked.
Nos a conaba a T4 elsõ bossát egy német guild 3/4 év után tudta le elsõnek a mitrán és nem azért mert nagyon el volt rontva vagy bugos lenne. Idõ volt míg rájöttek hogy lehet megoldani. Nekünk, nem egy hülyékbõl álló csapatnak 1 év 3 hónap volt míg eljutottunk a T3 utolsó bossáig. És élmény volt minden egyes boss. De nem egy volt wow-ost ismerek mostmár magyart is, aki rákapott a conanra, nincsenek sokan minden 5-bõl egy marad, de azt mondták kivétel nélkül az aoc raidjai õket a kezdeti wow-ra emlékeztetik csak az nem ennyire látványos mit a conan. Ennyi amit hallottam. És van egy wow-os aki elég részletes véleményt írt az sg-n is. De ízlések és pofonok akiket imserek wow-sokat azok a withc king-tõl eredeztetik a színvonal zuhanást. Nem emlékszem mikor próbáltam. Ami tetszet az a random event támogatás volt akkor az ügyes.
Lesznek instanszolt highlvl dungeonok es instanszolt progress raidek. Ezen kivul lesznek random publikus bossok hatalmas romok es dungeonok melyen, akiket 10-20-50 ember fog megkeresni es beleverni a foldbe, X idokozonkent - termeszetesen ha a masik ket frakcio ezt hagyja. Ezen kivul lesz egy kozponti nagy pvp zona, Cyrodiil, amelynek elfoglalasa es totalis kontrolja a cel.
Mivel a pvp zona eleg nagy hasonlosagot mutat a GW2-vel, siman el tudom kepzelni, hogy a tobbi zonaban is meglesz ez a skalazodas, erre utalnak egyelore a nyilatkozatok, vagyis a jatek megadja a teljes szabadsagot a kalandozashoz. Ezt mondjak legalabbis, meglatjuk.
Mindenesetre phasing technika is lesz, vagyis a frakcionk altal elert sikereink es a jatekos dontese kihat a vilagra, es az valtozni fog. A kerdes csak az, hogy ez mekkora mertekben, mert a phasing jo dolog, de lenyegeben ez is szetvalaszthatja a zonaban jatszokat ugyanugy, mint ha instanszolva lenne. De okosan csinalva elsulhet jol is, es tenyleg a frakcio jatekosainak sikeressegen mulik minden. Mindez csak ha.. ha... ha..., E3-on remelem kiderul valami tovabbi okossag is.
Juni eleje. Mostansag jelentgetik be, ki megy es ki nem. Elvileg a Bethesda ott lesz a Dawnguarddal, es a Zenimax Online is a TESO-val, de a hirek szerint a TESO bemutatasa zartkoru lesz, a sajto kivalasztott kepviseloinek, es majd csak rajtuk keresztul kapjuk az anyagokat.
Igen ez mind szép. Én is nézegetem külföldi oldalakat. Sok egyedi ötlet van. Ezért is lettem szomorú hogy pont ilyen mmo-kat neveztek meg, de most már mindegy. :( Ha meg tudják oldani hogy a zónák több szintû belépést adjanak. Az minden réteg számára lehetõvé teszi a neki megfelelõ élmény elérést. A gond az hogy, és ezt már tényleg láttam, hogy aki alacsonyabb nehézségû belépést választ az reklamálni fog a nehezebb hard modok nerfje miatt.
Nezd, akinek nem jon be a TESO, az megvarja a par ev mulva erkezi kovetkezo TES reszt, addig meg kihuzza a Skyrim modokkal es az erkezo kiegeszito szintu dlc-kkel. Ez nem folytatas lesz, parhuzamosan folyik a fejlesztes tovabbra is a singplayer es az mmo kozott. Meg a fizetesi modelrol sem tudni semmit, sok elemzo azt mondja hogy havidijas lesz, de van aki azt mondja, hogy f2p. Semmit sem tudni egyelore a jatekrol, a pr cikkek es a GI cikkeken tul, nagyon a reszleteken ragodni, vagy aggodni, vagy leirni elore egyelore felesleges. Meg kepek sincsenek, csak par szkennelt verzio.
áruld már el mi a szar olyan nehéz az aocba? egy bukott szar mmo amit állandóan bálványozol és más játékokhoz hasonlítasz. az már csak hab a tortán hogy az eve-el egy lapon emlegeted.
"1 hónap alatt egy átlagos haver 3 classot felhúzott" mert nincs élete azért. végül is sokkal jobb volt aocban a helyzet...2-3 hét alatt 80-ra felmászhattál.
Nos nekem egy class volt, és akkor még elég sok idõt öltem bele, kb 2 hónap nagyon nyugisan kb 4 hónap most. Aztán meg ne magadból indulj ki lehet rossz eredményre jutsz :) Nem tudom hogy hoztad össze ezt a postot nem is izgat, de annyit hozzátennék a funcom elég jól kereset az AOCal az elõzõ évbe. És igen Két külön stílus az EVE meg a Conan de szerintem mindkettõ jó. Végül a bukott szartól nagyon messze van. :) Te szeretnéd így gondolni de szerintem menj vissza a wowodhoz mert várnak a haverok :)
"Végül a bukott szartól nagyon messze van. :) Te szeretnéd így gondolni"
Nem , a játékosok többsége gondolja így. Persze a cég szempontjából a pénz a lényeg .Szóval ha nyereséges lett akkor nekik jó , meg a befektetõknek is. Gondolom hogy az lett mert a TSW-re csak elõteremtették a pénz valamibõl.
A mikrotranzakciós forma bejött nekik. De tényleg 3x-ra felment a részvényeik ára kb. A bukott játék meg a rétegjáték között különbség van. De ez off itt nagyon. Meg nem is érdemes folytatni. 2010-ben megjelent expansionból két éve hajtják be a pénzt. Okosan csinálják.
Nem csoda két éve nem raknak bele pénzt gyakorlatilag. Ezt egyetlen mmo se bírná ki még eddig se. Most már a TSW-tõl fognak függni. Nagyon sokat kerestek vele. De nyilván most az lesz a kérdés mennyire üt vissza rájuk ha megint félkészen adnak ki valamit de ez majd 2 hónap múlva.
Oké volt egy adventure pack a film kapcsán...azt ennyi. de ezzel a mikrotranzakcióval meg az unchainednél újra megjelent idõleges 600.000 playerrel behozták amit kell. Most már a TSW-n a sor.
Sajnálom õket egyébként mert ebbe megint benne van a tudásuk, mégha a harcrendszer nem is top, a világ, stroy questek ütnek megint vannak fejtörõs dolgok.Mostanra végigkérdeztem a conanba az összes ismerõst aki letöltötte de jó vélemények vannak az sg topicba is. Hozzák amit kell. Nincs kész hát istenem. És néztem az official forumot és hát igen fikázás anélkül hogy írná hogy mi a problémája. A moderátor be is zárt egy topicot és még elnézést is kért szegény de hozzá tette szívesen fogadják a kritikát de legyen leírva mi a gond. Szóval sajnálom õket tényleg. Kilógnak a tömegtermék gyártó cégek közül.
Jó ok a 15k az borzasztó sok akármilyen játékért is.
Massively Személy szerint kedvelem õket de talán túlságosan is szívükre vették a dolgot, ami csak egy info még.:) Amiért nem zárom ki száz százalékig amirõl beszél az az hogy biza a Skyrim elõtt is össze vissza hazudoztak. Tehát mondjuk nem lehet készpénznek venni amit a Bethesda mostanában mond vagy állít. :)
Az a baj ezekkel a haterekkel, mint anno nalunk Debrecenben. Hulyere nyertuk es nyerjuk magunkat fociban, majd par evvel ezelott ugy dont valaki, hogy indit egy vizilabda szakosztalyt is Debrecenben, mert olyan meg nem volt. A helyi okos focidrukkerek vegiganyazzak az otletet, miszerint faszert kell ide vizilabda, inkabb adjak a penzt a Lokinak. Hiaba is probalod beleverni az idiota es szuklatokoru fejebe, hogy attol, hogy indul egy ujabb szakosztaly, a focicsapatnak se nem rosszabb se nem jobb sorsa nem lesz, koze annyi hozz, ahogy egy varosban lesznek a hazai meccsek, mas semmi. (Najo, meg Lajos tamogatja oket minimalis onkormanyzati penzzel). Nem, szerinte ez a Loki karara tortenik, mert a penzt nem a focistakra koltik, azt a penzt, ami amugy sem lett volna az ovek.
Na most a TES fanok sem birjak felfogni, hogy a TESO nem folytatas lesz, nem a Skyrim baberjaira tor, nem a TES VI helyett lesz, hanem egy extra kis szorakozas, egy mmo, amelyet vagy kiprobal az ember, vagy nem. Akar szereti az mmo-t, akar nem, a TES sorozat folytatodik tovabb, 2 ev mulva bejelentik a kovetkezo reszt, Black Marsh neven, amely csodaszep lesz, es folytatja a TES singleplayer hagyomanyait. De nem, ehelyett par idiota, nulla info birtokaban mar uvolt, mar cikket ir, mar lazong egy olyan projekt ellen, amelynek NEM O A CELKOZONSEGE, hanem azok az mmo es tes jatekosok, akik szerettek volna megnezni a jatekot mmo-kent is. A tobbiek megkapjak a TES VI-t par ev mulva.
De mindez hiaba, mindenki csak csapkodja az asztal, irja a serto cikkeket, sajat kedvenc kiadojat es korabbi istennek nevezett fejlesztoit kopkodni. Ez a szep :) Es mindehhez el is varjak, hogy gratulaljunk. Hat lof*szt.
Ez így van. Amitõl én inkább agódok az az hogy bár a Skyrim nem rossz játék, de nagyon sekély mértéken volt a fejlesztés a rétegjátékosok, a régi rajongók részére az egész inkább a látványról az eladhatóságról szól. Ez az amiért írtam hogy zavar hogy a wow-t írták be példaként mert az egy példa erre szintén. Tehát ezért nem zárom ki teljesen a fickó aggodalmait. Mert kicsit ez is benne van a cikkben. Bár tényleg fõleg azért aggódik amit írsz. Ezzel meg nincs mit kezdeni. :) Fõleg láttam egy introt a Fallout 4 -rõl is és hát a 3 egyenes foytatása lesz gondolom az is megy a skyrim fémjelezte irányba. És ez a cég már lassan az EA-t is überelni fogja. Csak még jó játékokat csinálnak :)
Tehát a kulcs a viselkedésük alapján nem az a gond hogy nem a TES-re fog hasonlítani hanem az hogy elsõ helyen már 100%-ig csak az van hogy mennyi pénzt keresünk vele. Lehetõleg minél egyszerûbb, minél kevesebb agymunka kelljen hozzá és fõleg látványos legyen ezek lettek a cég alappillérei. És gondolom az mmo-t is ennek szellemében fogják csinálni. Nem hiszem hogy a filozófiájuk változni fog. Anno az oblivion idején mikor sokan fikázták õket hogy butítottak, akkor személy szerint védtem õket, mert még ok volt. Nekem már nem az a cég amit szeretem. De ez izlések pofonok. Tehát osztom a fickó aggodlamait egy kicsit nem azért mert zavarna hogy nem a TES-re hasonlit teljesen egy mmo :)
Szóval talán nem unnod még :) Mondok egy példát sokan csodálkoztak hogy miért ilyen a dark brotherhood a skyrimbe aki tudod egy kicsit angolul az megértette a beszédekbõl hogy miért. :) De ha belegondolsz ez nagyon jó volt az oblivonos dark brotherhoodos részekbe hogy egy kicsit kellett gondolkodni hogy oldod eg a feladatot. El lehet fogadni a jó szöveget a skyrimnál de pontosan tudjuk azért csinálták hogy gondolkodni se kelljen hozzá. :)Ez csak egy példa volt. Persze lehet az a gond nekem az rpg azt jelenti amit régen hogy vannak benne fejtörõk is mint a DA:O-ban. És persze az mmorpg-nél is. Ezért szeretem a Funcomot. Mert õk még ilyenek. tettek be a conanba egy hidas részt ahol 6 órát gondolkodtam rajta hogy juttok át túloldalra mikor kijött a dungeon :) És csak remélni merem nem fognak megváltozni mint a Bethesda. Õk sose voltak ilyenek ennyire. De a skyrim elõtt reméltem most jobb lesz nem így történt. :) Szóval nem hiszem hogy nagyon mellé lövök ha nem várok csodát az mmojuktól :)
Ok talán egy volt mikor egy könyv találós kérdései alapján kellett kitalálni a nyitó kombinációt. A többi az nos vagy egyszerû volt vagy amelyik nem az, egy vagy kettõ ott volt a helyiségben a megoldás is.
http://www.youtube.com/watch?v=JyOr5V2GOfA Nos inkább az ilyet szeretem, történetbe ágyazva, és üt rendesen. :) Ezt nevezem storytellingnek és true rpgnek :)
Pont a DAO-al példálózol ami sokak szerint is jóval egyszerûbb mint a korábbi rpg-k ? :D
Pont vele. :) Mert alapvetõen egyszerûbb ez igaz de ennek ellenére minden fontos elemét megtartotta. Nem csak egy látványos akciójáték. :) Hozza amit egy hcrpg-nek hoznia kell. Az utóbbi évek egyik legjobban sikerült alkotása. :) De most nem ezért hozta példának. Arról szól milyen jól beépítették a storyba ezt a kérdez felelek játékot. :)
OFF Még egy kicsit igyekezzenek a jelölök mert még öt kell a -120-hoz aztán még pár a -200-hoz :) Épp most néztem meg. :)
Jo, de meg mindig egy mmo-rol van szo, es az ellen tuntet a jatekosok egy resze, nem singplayer rpgrol, mint a TES sorozat, vagy DA:O.
Az altalad linkelt DA:O videoban (ha jol emlekszem ezutan talalkoztal talan a sarkannyal a hegyteton, es nyultad le a hamvakat) lathato dolog volt a Skyrimban is, eleg ha csak a fosztorira gondolsz, es azon belul is a Windcaller Horn kuldetesre. Ott sem volt egyszeru atjutni a totemekkel nyithato harmas ajton, ha nem jottel ra, hogy hasznald es mikor az aktualis sprint "uvoltest".
Egy mmo-ban is lehetne trukkok, es szoktak is lenni, de azt is figyelembe kell venned, hogy a nagyon cseles megoldasok miatti kudarcok egy ido utan frusztraljak a jatekost, es elveszi a kedvet a tovabbiaktol. Egyszer-egyszer belefer, sot, kell is, de folyamatosan ilyen ugyessegi vagy ravasz feladvanyokkal talalkozni nem a legjobb megoldas, foleg nem egy mmo-ban.
kaptál pluszt :D esetleg próbálj meg kicsit értelmezhetõbben fogalmazni meg 1 hsz-be belegyúrni a mondanivalód. ja meg nem kell annyit példálózni AoC-al :P
Odáig még nem jutottam el, vagy nem jut eszembe, amit láttam eddig rejtvényeket és emlékszem a helyiségbe el volt rejtve a megoldás. Ami spec nekem szomorú de persze érthetõ. Egyszerûbb lett volna ha adnak ki külön egy pdf-et. Mert sajnos könnyen meg lehetett találni õket. Persze én is példaként ezért írtam remélem ilyesmi lesz. De majd jövõre megtudjuk. :) A többi persze ok nem ebbõl kell álljon ez csak egy rész sok ilyen apróságból épül fel szerintem. De egy mondatban tényleg az a véleményem fõleg, jó játékot csinálnak de nagyrészt a látványról szól minden. Igazi mélység nincs a dungeonokba mindenhova betettek rejtvényre mûködõ ajtókat meg egyebeket de nem érzem azt hogy sokat gondolkodtak volna rajta vagy szívvel lélekkel csinálták volna mint a DA:o-ban az a rész ott van és kész. De ez már persze nagyon szubjektív. Én nem várok egy eget-rengetõ mmo-t. Lásd a példát amit te is szoktál emlegetni a radiant story motor. Jó jó de azért nem forradalmi nem erre mentek rá. Csak az hogy szép legyen jól fusson legyen egy jó sztori. Úgyhogy azt mondom nem lesz rossz de nem is lesz egy nagy durranás. Ahhoz Obsidian szerû cég kellene :))
Gyûjtöm a mínuszokat. :) Komolyan személy szerint nem szoktam használni csak nagyon nagyon ritkán. És nem is veszem komolyan. :) sajna probálok gyorsan írni és nem megy fejben már sokkal elõrébb szoktam járni mint amit a kezem bír. És át is kellene olvasni.Ez így van. Majd igyekszem :)
Szóval a Hero enginet használták ugródeszkának a kezdetek kezdetén, de azóta összedobtak egy saját fejlesztésû motort. Érdekes fordulat. Örülök, hogy a devek reagálnak a fanok különféle aggodalmaira :).
A tab targeting még mindig fájó pont. De egyre inkább érdekel, hogy mit mutatnak be az E3-on.