Lesznek instanszolt highlvl dungeonok es instanszolt progress raidek. Ezen kivul lesznek random publikus bossok hatalmas romok es dungeonok melyen, akiket 10-20-50 ember fog megkeresni es beleverni a foldbe, X idokozonkent - termeszetesen ha a masik ket frakcio ezt hagyja. Ezen kivul lesz egy kozponti nagy pvp zona, Cyrodiil, amelynek elfoglalasa es totalis kontrolja a cel.
Mivel a pvp zona eleg nagy hasonlosagot mutat a GW2-vel, siman el tudom kepzelni, hogy a tobbi zonaban is meglesz ez a skalazodas, erre utalnak egyelore a nyilatkozatok, vagyis a jatek megadja a teljes szabadsagot a kalandozashoz. Ezt mondjak legalabbis, meglatjuk.
Mindenesetre phasing technika is lesz, vagyis a frakcionk altal elert sikereink es a jatekos dontese kihat a vilagra, es az valtozni fog. A kerdes csak az, hogy ez mekkora mertekben, mert a phasing jo dolog, de lenyegeben ez is szetvalaszthatja a zonaban jatszokat ugyanugy, mint ha instanszolva lenne. De okosan csinalva elsulhet jol is, es tenyleg a frakcio jatekosainak sikeressegen mulik minden. Mindez csak ha.. ha... ha..., E3-on remelem kiderul valami tovabbi okossag is.