Volt szó róla hogy sokak szerint nem adja vissza a világ hangulatát grafikailag szerintem elég jó. Pár oda nem illõ valami van de ez nem tétel. Ezzel nem lesz gond classok felépítése a harszerendszer és a questek valamint grind vagy nem grind és ha grind akkor jó lesz e eddgig amit kipróbáltam messze távol egyedül a lökött Funcom a conanba tudta megcsinálni hogy huzamosabb ideig élvezhetõ volt a grind, persze már akinek vannak akik a szótól is rosszul lesznek. De jelenleg enélkül hosszú távra még nem nagyon lehet tervezni. Ezek a nagy kérdések :) Persze magam részérõl szkeptikus vagyok miután egy szem modder gyerek 100x jobban megoldotta ezt a bugyuta perk rendszert ami a skyrimba van mint 20 programozó a Bethesdában aki csak ezzel foglalkozott. Ez azért elkeserítõ, szerintem.
Az nagyon jó lenne ha jövõre tavasszal adnák ki a játékot,hogy nyárra már meglegyen.Mert ha ilyen 0 lesz az egész nyár megint játékok terén mint idén akkor rossz lesz várni rá ha nem jelenik meg idõben. Nagyon várom és most azt csinálom,hogy összegyûjtök idén még rá pénzt,hogy minimum fél évig fizetni tudjam.Szépen elteszek rá apránként addig van még idõm. Persze ha fizetõs lesz!
Mégis minek minden szarból MMO-t csinálni ?
Vulgáris leszek: Mi a Faxnak kell ezt a sorozatot is elbaxni???
Hát szerintem a TES sose volt szar.Ha neked az akkor nem mindegy számodra mi lesz? Másik,hogy semmiképpen nem fogja kizökkenteni a sorozatot a kerékvágásból lehet külön kezelni majd mint online TES játékot.
Ugyanugy lesz TES VI. negy ev mulva, ahogy eddig is volt, nincs rahatasa a ket fejlesztesnek egymasra. Akinek tetszik, az jatszik majd a TESO-val, akinek nem tetszik, az nem jatszik vele. Nem folytatas lesz.
Strange things are happening all over Tamriel. The dead stir in their graves; zombies and darker creatures congregate more and more frequently in every corner of the land. Winters grow colder and crops fail. Mystics are plagued by nightmares and portents of doom.
These events began with the Soulburst, in 2E 579, four years before present. An arcane explosion in the Imperial City set off aftershocks in every corner of Nirn. Mages died or went mad. Disasters and freakish weather lashed every province of Tamriel. Red Mountain flared and trembled in Morrowind, earthquakes shook Skyrim, and massive storms devastated the coastlines of Elsweyr and Valenwood. The constellation of the Serpent reappeared in the skies and grew so large that it seemed to threaten every star sign at once.
Unbeknownst to all but a few, Nirn has come unmoored from the fabric of the multiverse, as the mortal realm is drawn ever closer to Coldharbour, the twisted Oblivion realm of the Daedric Prince of domination and enslavement, Molag Bal. The Planemeld, a process in which the two worlds slowly become one, is threatening the existence of all races on Tamriel.
Eruptions of darkness have appeared in Nirn where one can step directly from Tamriel into Coldharbour, and they are spreading. Nirn is being drawn toward Coldharbour by Dark Anchors, powerful magical objects embedded in Tamriel’s surface. Each death in Tamriel weakens the barriers between worlds. With war erupting throughout the continent, the Planemeld is accelerated, bringing the Daedric Prince’s scheme closer to fruition.
The Imperial City, and with it, the throne of Tamriel, is controlled by Molag Bal’s followers. Necromancy has been declared legal in the Empire, and the Arcane University – once home to the Mages Guild – has been turned over to the necromancers of the Worm Cult.
The Daggerfall Covenant is rocked with undead uprisings, Valenwood and Elsweyr are invaded and form an alliance with Summerset, and an unlikely pact forms in the north and east between Black Marsh, Morrowind, and Skyrim. The three alliances take up arms against the Empire and each other, each trying to take control of the Imperial City and White-Gold Tower.
Alliances
Daggerfall Covenant
The Daggerfall Covenant was founded in Wayrest, High Rock, in 2E 567, uniting under the High King Emeric. The Daggerfall Covenant is a traditionalist alliance, seeking to re-establish the Second Empire and return Tamriel to peace and prosperity.
Though historically enemies, the three races united when the Breton King Emeric of Wayrest came under attack after marrying a Redguard princess from the Hammerfell state of Sentinel. Rallying the Redguards of Sentinel and enlisting the help of the Orcs, Emeric defeated his foes and repaid his allies by fulfilling promises made to them.
The unification behind King Emeric led to stability in the region. While many Redguards remained wary of the Bretons, and even refused to join the Daggerfall Covenant, it is the strongest of the three alliances, bound by a desire to restore peace and prosperity to Tamriel.
The Bretons are the political masters of the Covenant, charismatic negotiators and traders. They are also the undisputed magic and wizardry experts of the alliance, naturally in touch with environmental and elemental manipulation.
The Redguards hail from the Hammerfell cities of Sentinel and Hallin’s Stand. They are the smallest of the three races in terms of numbers, but they make up for it with their tactical brilliance on the battlefield.
The Orcs are bound to the Daggerfall Covenant by honor after having King Emeric’s promises fulfilled. The Orcs believe the Bretons have earned their loyalty and fight viciously against the Covenant’s opponents. The Orcs are the Covenant’s toughest infantry and most talented smiths, forging strong weaponry and scattering all those who stand against them while standing next to the Redguards and Bretons on the battlefield.
Aldmeri Dominion
The Aldmeri Dominion is newly formed, the youngest of the alliances born in response to recent events and ancient pacts. The Altmer of Summerset lead the Dominion, motivated to take control of the Imperial City in order to restore Elven rule to Tamriel and wipe out the forces of Molag Bal that hold the throne and the White-Gold Tower.
The alliance, though new, is already tenuous. While the three races don’t openly quarrel with each other, each feels attacks on its own homeland must take priority.
Valenwood, home of the Wood Elves, is under attack by Colovian Imperials from the southwest of Cyrodiil. Their forests are being razed and burned, and as a result, the Bosmer are stretched thin. Meanwhile, the Khajiit face invasion into Elsweyr by Nibenese Imperials who are seizing the fertile grasslands where the Khajiiti’s herds graze.
The Altmer of Summerset are the Dominion’s leaders. While they are the political heads of the Dominion, due to their tradition of isolationism they are also the least numerous. Reluctant to leave Summerset, few High Elves can be found on mainland Tamriel. Nonetheless, they guide the Aldmeri Dominion’s strategic vision, leading the campaign to restore Tamriel to Elven rule and end the tyranny of the Empires of Men.
The Bosmer play a strategic role in the Aldmeri Dominion’s survival. The de facto capitol of the Dominion, Elden Root, lies in the heart of Valenwood, and is the logistical heart of the alliance. From Elden Root, forces spread out towards Cyrodiil, guided by the Altmer. However, not every Bosmer tribe is fully committed to the Dominion because of the threat currently in their homelands, but they provide an invaluable service, guiding the Khajiit and Altmer through their dense, near-impassable woodland home. They fight to evict the invaders from Valenwood and as a result, accept the aid of the Altmer and Khajiit to do so.
The Khajiit owe a great debt to the Altmer, who came to their aid when their population was suffering from the Knahaten Flu, and saved many of the Khajiiti people. The Khajiit see the Dominion as a means to setting the world right and saving themselves from future invasions and wars. They are the strong arm of the Dominion, the backbone of the alliance’s military, rushing to meet their enemies with glee, instilling fear wherever they go.
Ebonheart Pact
The Ebonheart Pact is the most extraordinary and fragile of all the alliances in Tamriel. Born out of necessity, it is an alliance forged between three groups whose deep-seated, bitter sentiments and distrust for each other is barely outmatched by their shared animosity for the races they have allied against. But they respect each other as only old enemies can.
The most geographically far-reaching of all the alliances, the Ebonheart Pact spreads across the northern and eastern rims of Tamriel. Though such a large area of control would usually promote discord amongst allies, in the case of the Ebonheart Pact, it strengthens their alliance. Each race has so much territory of their own to deal with that they have no desire to meddle in each other’s lands.
Like the other alliances, the Ebonheart Pact hasn’t existed for long. It was formed ten years before present, in SE 572, when the Second Akaviri Invasion ravaged northeast Tamriel. Nord, Dunmer, and free Argonians fought as one, saving Tamriel from slavery and subjugation. The fierce enemies allied to form a new power, ruled over by the Great Moot, a council of equals from all three races.
The Nords once conquered most of Tamriel, and as a result, feel a certain entitlement to rule. They broke the power of the Ayleids, nearly drove the Altmer out of High Rock, and ruled much of Morrowind before the arrival of the Dark Elves. Strong warriors, the Nords face battle with an ecstatic ferocity that terrifies their enemies.
The Dark Elves are a proud race that is excellent at diplomacy, subterfuge, and tactics. Their magical abilities and long history of fighting off external threats has prepared them for this great fight for Tamriel. Invaded again and again, they trust no one, but put their best warriors and sorcerers into the fight, led by the living gods of the Tribunal, who abide among them.
The Argonians have suffered from millennia of slavery at the hands of the Dark Elves. They are possessed of a cool intelligence, and are well-versed in the magical arts, stealth, and the use of blades. They are guerrilla warfare experts, accustomed to defending their borders from larger forces, and as a result, they serve as the scouts and skirmishers of the Pact armies.
Now, faced with enemies from across Tamriel and from Oblivion itself, the allies fight to save all of Nirn.
This is Tamriel’s most desperate hour. With whom will you take up arms?
alig várom már a bétát.
Én nem vártam bétát soha semelyik játéknál de ez most kivétel lesz.Oda fogom tenni magam és tesztelni gõzerõvel!:)
Gyakorlatilag azt eddig is tudtok, hogy lesz benne bezoomolható First person view (kotaku interjú). Viszont eddig ez csak a hagyományos, más MMOk-ból megszokott FPV-t jelentette. Ergo nem látod a kezed, fegyvered stb. Ráadásul júniusban azt mondták, hogy nem is igazán akarnak foglalkozni vele. De ebbõl a mostani tweet-bõl viszont úgy tûnik, hogy (talán?) mégis a TES sorozathoz méltó FPV-t kapunk. Lehet idõközben õk is felfogták, hogy enélkül a TES veteránoknak nehéz lesz eladni a játékot.
Igen ennyibõl tényleg szomorú a story szempontjából ezen nagyon érzik a multira írás. Ha nem lenne a solo TES lore, nem is zavarna :) A szövetség dolog viszont érdekes lehet.
Illetve mostanra megerõsítést nyert, hogy a playerek nem hagyhatják majd el a saját frakciójuk területét (kivéve a Cyrodiili pvp). Pontosabban eddig ez a "terv". De mivel tudjuk, hogy az egész játék DAOC alapokra épül, ezt kb. vehetjük végleges döntésnek is .
valahol érthetõ mert ugye pvp területen egymást csépelik és kicsit hülyén nézne ki ha azon kívül meg kéz a kézben ugrálhatnának a réten és szedhetnének virágot.
nagyongonoszon : bár úgyis mindegy mert x+n. darab lesz az egyre nagyobbra hízó theme park mmofostengerben
Jo, de attol meg atkukkanthatna a jatekos a tobbi zonaba is, max ha mas nem, mozgo celtablakent :) SWTOR-ban is furcsa volt, hogy teljesen elszeparaltak egymastol a ket frakcio elso bolygoit. Legyen csak lehetoseg odamenni, maximum olheti oket minden es mindenki, vagy mittomen, de a mestersegesen felhuzott hatarvonalakat nem szeretem.
A rendszert illetoen a GW2-ben is (probalt) hasznalt rendszer lesz az alap, kihangsulyozva a TES sorozathoz szokott emberek/felfedezni vagyok szamara a helytol es zonatol kotetlen kvesztelesi es fejlodesi lehetoseget.
Kiderul mi lesz, hamarosan erkezik az elso nagyobb infocsomag.
" Like Guild Wars 2, ESO has what I like to call an “Open Group” system. If you see someone in need of help, you can help them. You’ll both get credit, experience, and loot. Mission objectives are more often shared just by being in an area when something’s happening, as opposed to having to “line up” to get yours."
Ezt viszont jó látni, hogy kezdik most már GW2bõl átvenni a jó dolgokat a jövõben megjelenõ MMOk.
Hozzateszem, hogy a TESO kapcsan mar a GW2 premier es betak elott is nyilatkoztak, hogy nincs tobbe a wowban megszokott "enyem a monszta, enyem a loot" rendszer, hanem aki akar csak egyet is beleutott valamibe, azert mar jutalom jar. Lehet, hogy a GW2 fejlesztesi naploja inspiralta ezt az otletet, de az is lehet, hogy szimplan csak ok is rajottek, hogy a WoW fele standard ezen a teren mar osdi.
Hozzateszem, a WoW uj kiegjeben, a panda teruleteken is nagyon sok kvesztnel elofordul mar ez, ok is latjak, hogy ez a jovo, nem a sorbanallas a respawn pontnal.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy az új infók nem csigáztak fel :). Szokás szerint a 2 dolog ami leginkább érdekel, az a FPS view és a harcrendszer. Eddig úgy tûnik jó irányba haladnak.
FPS view: Ha minden igaz, akkor van benne. Csak még a kezed/fegyvered nem látszik. De pletykák szerint dolgoznak rajta. Szóval talán kiadásra elkészül?
Harcrendszer: Na ennek nagyon örülök! Célkereszt és jobb + bal egérgomb, ez így van rendjén :)! Bár állítólag még nem tökéletes, mivel ha nem célzol be egy ellenfelet, akkor nem üt a karaktered. De azt mondják a végleges verzióban már üthetsz target nélkül is, illetve misselhetsz!
hoppáhoppá kezd érdekessé válni , lehet mégsem kéne ezt temetnem :) eddig jó , grafika is patent.
Már írtam korábban nekem az nem lore amit a GW2 add.:) Persze olvastam mi minden új dolog van benne, és még taglaltam is hogy biza érdekes egy valami lesz, de ettõl még nem fog érdekelni.
Na még egyszer http://elderscrollsonline.com/en/news/post/2012/10/18/reading-the-future-of-the-past-in-the-elder-scrolls
Azért az ötösöm lenne ilyen biztos. Nahát pont a TERA-t választották a combat systemre. Kb annyira komolytalan amennyire lehet, kb hasonló a skyriméhez inkább arcade mint rpg. Ennél még a wow-os is jobb lenne. Pedig már kezdtem reménykedni...Persze elhiszem van aki örül ennek. http://acolytesguild.wordpress.com/2012/10/22/elder-scrolls-online-preview/#
De legalább korrektek, leírják mit várhat az ember. Nincs mellébeszélés pedig nagyon jó story meg questek várhatók ahogy elolvastam a dolgokat. De nem szeretem a komolytalan harcrendszereket.
Ott a Rift, GW2 még a WOW-nak is van rendes rendszere, a Conané is jó, egy csomó amibõl lehetett volna erre pont ez a crapy amihez hasonlót akarnak :D
Itt van ha valakit érdekel.."The Elder Scrolls Online’s combat system is one of similar nature, closely resembling the system used in Tera Online. TESO strives for a more fast paced, action oriented and realistic feel, drifting away from the standard macro managed ability rotations. Main character actions are controlled via the Left Mouse button and the one through six numeric keys on your board. Each class is presented with a blocking ability (Right Mouse button) and a Sprinting ability (Shift). Players will also have access to a potion/consumable system, which is bound to the R Key." De iszonyúan respektálom mikor kerek perec megmondják mit kapsz így el lehet dönteni ténylegesen kell vagy nem kell a termék. :)
Pedig a tes sorozathoz ez a combat rendszer illik a legjobban, egyébként szerintem teljesen jó, nem értem miért lenne crappy. Btw, a gw2 rendszere is ilyen.
Nem, vitatom amit írtok sok embernek ez jó lehet, a GW2-é nem ilyen mert aslapvetõen tulajdonságok vannak meg inkább azért a statok számítanak. Ha ismered a Tera-t akkor tudod az nem ilyen az arcade. Azzal se vitatkozok hogy esetleg illik az elder scrollhoz de szerintem a morrowindé még nem annyira arcade volt mint a skyrimé. Ettõl függetlenül én öreg vagyok már a terához ennyi. A conané ami átmenet azt még elviselem mert alapvetõen az is statos de van evades meg dupla nyomással az a mozgás gomb valamelyikére el tudsz ugrani és evadést is kapsz ez a határ nálam. Soloba még megy a skyrim mert ott magamra kell figyelni fõleg csak. De egy mmoba nos két eset van vagy az mint a terába hogy szinte nulla karakterfejlesztés van és arcade vagy teszel rá egy komoly karakterfejlesztést különbözõ combokkal ami viszont végkép kezelhetetlen lenne gy olyan játékban ami a tera skyrimhez hasonló rendszertét használja. Ahol ténylegesen blokkolni kell meg egyebek. Elhiszem hogy ebbõl über brutál pvp lesz de én már öreg vagyok ehhez úgyhogy ez nekem ki fog maradni sajna :)
*de ha elolvassátok ezt a sort.."rifting away from the standard macro managed ability rotations" akkor nem kell semmi továbbit mondani. Innentõl ki mit szeret. Ez egy aecade jeleg lesz. Über brutál pvpvel és így már értem a koncepciót is teljesen. :) De ez nem az én világom :)
Nehogy hiba legyen mar az, amikor a fejleszto ragaszkodik egy harcrendszerhez, amelyeket a szeria jatekosai megszoktak, szeretnek es elfogadnak. Probaltak volna mast csinalni, az lett volna a gond.
A TESO es a Skyrim kozott az iranyitas csak minimalisan kulonbozik. Skyrimban 1-8ra tudtad bindelni a fegyveredet/spelledet/felszerelesedet, amelyet utana vagy felvett(armor) a karaktered, vagy kezebe vette(weapon, fakly, shield) vagy kivalasztotta(spell), majd utana ezt jobb vagy ball klikkel hasznaltad (fuggoen, melyik kezedbe raktad).
TESO-ban detto ugyanez, annyi kulonbseggel, hogy van egy minimalis actionbar, azon 1-6 ig vannak fegyveredhez kotheto tamado/vedekezo skilljeid/spelljeid, van egy hetedik gombod a magicka/health potlasara harc kozben (nevezzuk gyogyito slotnak) es van egy nyolcadik, az ultimate skilled, a finesse pontjaidbol hasznalhato skillednek. Es ennyi. GW2-bol ismeros lehet a rendszer. (annyi kulonbseggel, hogy az egyik QA alkalmaval elhangzott, az igeretek szerint - ellentetben a GW2-vel - a fegyveres tamado skillek nem kotott gombhoz tartoznak, es lehet majd cserelgetni, hogy jobban kezre essen. Egyelore fixek.)
Ennel jobban nem lehetett volna a TES singleplayer jatekok rendszeret implementalni, hidd el.
Ami pedig a harcokat illeti, itt igen is szamit majd az ugyesseg, hogy kepes vagy e kiterni egy-egy tamadas elol, vagy egyes skilleket milyen sorrendben hasznalod. Ahogy a GW2-ben, itt is vannak kombok, amelyek nem kotelezo jelleguek, de nagyban megkonnyitik a jatekos helyzetet, ha osszedolgozik a tarsakkal, vagy neadj'sten esszel harcol, akar szolozva is. Ezt hangoztattak a legejetol foggva, es tenyleg mukodik a rendszer, hiszen onmagaban is kivaloan lehet majd haladni, de ha osszedolgozik ket jatekos, meg nagyobb sikert es gyorsabb "haladast" tud produkalni (es hamarabb, egyszerubben hal az ellenfel), mintha mindketten csak utik esz nelkul az adott champion monsztat egy egyik publik dungeonban (lasd az altalad hianyolt WoW szintu harcot - amivel nem is lenne gond, de szerencsere a TESO es a GW2 is mert picit tovabblepni ezen a rendszeren. WoWban az osszedolgozas max annyi, hogy debuff/buffokat pakolsz a monsztara vagy jatekosra es csokolom).
Viszont pár dolgot megspórol a bethesda magának így nem kell topic ahol reggeltõl estig sírhatnak a pvpsek hogy épp melyik class op :) Mert csak a cucc meg az ügyesség számít, lehet mondani majd szaladj szerez megadnak jobb cuccot meg gyakorolj :)
Ízlések pofonok a Conanak nagyon nagyon jó instái vannak és fõleg voltak arcade jeleg nélkül is amit némelyiket csak két három guild volt képes megoldani egy éven keresztül, mindegyik taktikát igényelt és gondolkodást együtt dolgozást nem arcade jeleget csak minimálisan meg mozgásban. Ha a Gw2 is olyan mint a Tera a akkor a videok alapján rosszul mértem fel nekem komolyabbnak tûnt. Mint írtam nem vitatom jó lehet ez, az elder scrolls világához, nekem pvpbe sajnos ez már nem jó márpedig az infok alapján nem tudom elképzelni én részt vegyek egy ilyenbe már a conan pvp harcaiba is sokszor beleszédülõk mert ott is számít a mozgás de nem anyira mint a Terába. Izlések és pofonok nekem ez ki fog maradni mert csak pve miatt nem veszek mmo-t.
Pont az volt a jó a conanba hogy a régi stílusban is tudsz játszani ha nem vagy egy szuper arcade játékos, persze esélyed sincs az igazi pvpsek ellen de azért van sikerélményed mikor találkozol a hozzád hasonlóval ellen. A Terából az összes molinbalagehez hasonló régi rpg-s ismerõsõm menekült. Nekem meg elég volt pár video. Az ilyenbe már nem számít milyen buildod van a terába szinte semmit mondjuk nem is igen van benne rendes buildépítés sõt semmi nincs benne.Nehogymá a GW2 is ilyen legyen??? Ha a GW2 is ilyen akkor nagyon szomorú vagyok, nem véletlen hogy nem lett top játék a Tera. Azért a játékosok zöme nem hiper szuper aracde játékos. Ha tényleg olyan lesz hogy még a build se számít akkor márpedig ez utal arra is "rifting away from the standard macro managed ability rotations".
Tehát hogy ne legyen vita, hogy mire gondolok, pl ez egy conan build építõ szerintem van valami hasonló ha jól láttam a GW2-be is legalábbis attributokat tudsz állítani. Mondjuk annak sincs annyira komoly mint a Conannak. Hox feat emelet van AA feat is. De az már nem lényeg itt most. Ez legalább ad valami olyat hogy ha és jó buildt építek meg passzol hozzá a felszerelés is, ez ad egy kis lehetõséget nekem is, aki nem arcade játékos vagyok. De a Terába még olyan sincs mint a GW2-be nem véletlen nem a Gw2-t mondta. De ettõl még lehet nagyon jó játék lesz mert akik írják azok nagyon jó dolgokra képesek de sok embernek nem lesz az ezzel a harcrendszerrel, persze ez ettõl még passzol az elder scrollhoz de én aki a fejemet használva nyertem meccseket a conanba semmi esélyem sincs mert nem az én világom.
nézõpont kérdése.. nagyon casual-ba nyomom, de azt kell mondjam a tera harcrendszere nekem nagyon is tetszet, még agw2-nél is jobban, ennél jobb hírt nem kaphattam volna, ismét kezd érdekelni a gamma.. megvan a varázsa, hogy egy ijjász nem csak targetel és gombokat spamel, hanem céloznia is kell, pláne ha kite-lni akarsz, ott igen intenzív élmény tud lenni én örülök ennek, gyakorlatilag minden targetes harcrendszert elavultnak érzek már a terra után, mert engem speciel 10ed annyira szórakoztat.. én is az idõsebb generációhoz tartozom, teso-z csak ez illik..
Azért ne legyen félreértés nagyon nagyon sok mmo megirigyelhetné a conan pvpjét mai is. Nagyon pörgõs vannak gyönyörû fatalytik is mint kivégzés, de van mögötte build is kell, kellett hozzá egy kis fej is. Általam kedvelt pvp :) És várhatóan az elderscroll is ha jó pvp-t akar akkor legalább ezt a szintet hozza sebességben. És igen autotarget van ami léptethetõ enélkül ennél a sebességnél ha nem lenne és olyan lenne mint a Tera frászt kapnék pont ez volt az egyik a Teránál aminél égnek állt a hajam :) Könyörgöm ne :D
Feleslegesen is probalom magyarazni, mert mar akkor sem hiszel nekem, ha tapasztalatbol irok valamit. En ertem, hogy a Conan rendszeret imadod, de a tobbit nem probaltad (TERA, GW, WoW), ezert csak abbol tudod megitelni, amit vagy egy hater, vagy egy fanboy ir.
A TESO-t ket reszre kell bontani, ahogy a GW2 eseteben, itt is van PVE es PVP. Nagyon hasonlo a ket rendszer egyebkent, emiatt felek is picit, hogy a GW2 utan leragott csontnak fog hatni jopar "vandorlo mmo jatekos", pedig a fejlesztes parhuzamosan zajlott.
A PVE-ben a hozzad hasonlo, sajat bevallasa szerint nulla skillel rendelkezo emberek is ervenyesulhetnek, hiszen ez az mmo is elvezheto ezen jatekosok szamara. Ok esetleg picit lassabban fognak megolni egy-egy csapat daedrat, vagy kevesebb sebzest okoznak egy-egy bossban, de az elmeny ugyanugy adott lesz. DE, aki erti es atlatja majd a kombo rendszert, az esetleg gyorsabban es konnyebben halad.
Mondok egy peldat: Van pl a Sorcerer class a TESO-ban, akinek van egy breath jellegu spellje/tamadasa, ami utan az adott jatekos/monszter langralobban. Egy Warrior haverjaval ketten kiserik a konvojt egy szkenario kapcsan. Na most vagy elkezdik egyesevel megolni mindketten a rajuk tamado 10-15 goblin raidert, ami megvalosithato ugy is, hogy fogjak, es leverik oket egyesevel, sajat kepessegeiket hasznalva. VAGY... fogja magat a Sorci, meggyujtja az egyik goblint, a Warrior pedig mellette nyom egy whirlwindet, aminek kovetkezteben a langra gyujtott goblinbol millio kis Fireball repul a masik 15 goblin fele, nem kicsit sebezve rajtuk. Vagy ugyanez, ha a sorci megfagyasztja, es a warrior egy kethezes kalapaccsal ugy uti meg, hogy a goblin hatrarepul, es akiken "keresztul szall", azokat sebzi mint egy agyugolyo, vagy rpg-s kifejezessel elve, valami "piercing shot" szeru tamadas.
PVP-ben ugyanez, annyi kulonbseggel, hogy igen is, aki ervenyesulni akar, ott ne a gear szamitson, hanem az ugyesseg. Aki pedig ketbalkezes, az se feljen a PVP-tol (Cyrodiiltol). A terulet kurva nagy. Es amikor azt mondom, hogy kurva nagy, akkor nem azert hasznalom ezt a kifejezest, mert "trendi"? hanem mert a pvp tartomany - Cyrodiil - terulete nagyobb (!), mint a harom frakcio harom pve terulete osszesen. Es a vicc, hogy ugyanugy megvan a lehetoseged kvesztelgetni, vagy pve szkenariokat csinalni itt is, es lehet, hogy senki sem ol meg.
De persze a tobbseg fogja majd a warmachine-okat, es ahogy a GW2-ben, egymast fogja leigazni. Hiszen, amelyik frakcio van hatalmon, extrakat kap - koszonhetoen az egy nagy giga servernek, ez most fontos lesz mindenkinek. (pl egyes dungeonok csak azoknak lesznek elerhetoek, akik hatalmon vannak) A rendszer hasonlo a DAoC vagy GW2-hoz, sok lehetoseged lesz, ha segiteni akarsz a sajat szovetsegednek. Vedekezel, tamadsz, eroforrasokat gyujtesz stb.
Persze jon a kerdes, hogy mi van, ha az egyik frakcio/szovetseg alig lesz jelen a giga serveren? Gaz nem lesz, hiszen a rendszer annyiban modosul ilyenkor majd a pvpben, hogy a kisebb letszamu szovetseg kap nemi extrat/boostot, hogy emiatt ne szenvedjen hatranyt. Pontosan ezt a balanszt senki sem ertette egyelore, es nagyon rosszul is elsulhet, de hamarosan erkezik a closed beta, es ott mar jobban lesz tesztelheto a pvp rendszer.
Az a vicc, hogy vegig arrol almodozott mindenki, milyen jo lenne Oblivion vagy Skyrim multi, haverokkal egyutt jatszani es kalandozni. A TESO jelen allas szerint megadja ezt, a leheto legjobban ragaszkodva a korabbi TES jatekelmenyekhez, persze az mmo jatekok technikai keretein belul (pl nincs "player house", stb).
??? Megint állítsz valamit ami nem igaz egyszerûen sorra bakizol. Riftet, wow-t próbáltam. Gw2 megnéztem videokon nekem egyszerû de elfogadható. Igen a Terát nem próbáltam mert elég volt beszélnem pár ember meg meghallani megnézni a videokat elolvasni a class rendszert hogy az autotarget, sem igazán aktuális már benne pont mint jockey mondja és igen eszembe se jutott kipróbálni, sõt mondok jobbat nem fogom kipróbálni mert lehet kétbalkezes vagyok mint mondod :) De ettõl függetlenül szurkolok majd neki mert jó játék lesz csak van két véglet harcrendszerben az én szememben legalábbis amit mmo-rpgnek neveznek az egyiken a Tera van. És ezt a stílust vagy szereted vagy nem.
Nem en mondtam, te irtad :) En csak azt mondom, ne szarj be elore, te is jol fogsz szorakozni a lassu tempoddal a jatekban, hiszen nem kovetelmeny a villamkezu skilleket szpemelo kepesseg. Ha megtudtal olni ellenfelet a Skyrimban vagy Oblivionban, itt sem lesz gondod. Ez az egesz harcrendszer alapkoncepcioja. A tobbi csak extra, azoknak, akik szeretik a trukkos megoldasokat.
A többivel egyetértek zseniálisan ki van találva és azt a hibát se követik el mint a conanba hogy a szervezetek felállítását is a játékosokra bizzák mert abból semmi se lesz. Pont ez zavar elkezdet tetszeni, de a Tera harcrendszere nekem sok, ennyire nem vagyok rugalmas sajnálom. Hidd el tényleg...És még azt is mondom benne van brutális pvp lesz ha jól megcsinálják. Mondjuk megjelenítésben legalább hozza a szintet harci animációk terén mint a Gw2 vagy a conan.
Meglátjuk mi lesz a vége, remélem még nem másolják le teljesen a tera rendszert, bár pont ez a lényeg, amiért szereti azt jockey én azért nem, :) tehát nehéz kérdés ha már letette a voksát a Bethesda emellett akkor és ráadásul mint jockey mondta ez teljesen kompatibilis a skyrimal és az elder scrollal, talán nehezebb is egy kicsit.
Ennyire nehez figyelni egy mob kepessegeit? Ha az felemeli a kezet benne egy boszme nagy karddal, akkor elsetalni az utes elol (gurulni), vagy bebujni a pajzs moge, esetleg hasbarugni, hogy megszakitsd az utest, stb, ekkora nagy kihivas ez 2012-ben? Ha nem sikit a DBM, hogy "fuss, mert tamad a boss", akkor mar nem is futsz es ott halsz meg emiatt? Komolyan ez alapjan kell megitelni egy jatekot?
A terat felejsd el, a GW2-re koncentralj, a TERA hiba volt, akarki is irta azt a cikket, a GW2-t vedd alapul, mert kis modositasokkal ugyan, de azt kapod.
Ez viszont jó hír!!! Amit betettem az az elder scroll oldaláról van. Egyébként nem a mobnál gond pvpben :) Ez tipikusan az a játék lesz amibe a pvp nagyon is érdekelne :) A Gw2 az még elfogadható egyszerû de elfogadható :)
fred már írta, kérdés az játszottál-e skyrimmel vagy elõdõkkel.. ha igen és tetszett akkor nem érthetõ amin problémázól, ha nem játszottál velük akkor sem érthetõ, mert valami más játékstílust vársz el játéktól mint amit eddig adott.. a jelenleg felvázolt rendszer adja vissza leginkább kombat szempontjából az elõdöket és ezért került vissza nekem is a látókörömbe ajáték, mert az elején tergeletlõs szart akartak csinálni..
A GW2 rendszere (a target nélkül a semmibe ellõtt skilleken kívül) nagyon jó, hamar megszokható. A TOR-ban is sokszor dodge-olni akarok és kicsit bosszant, mikor rájövök, hogy nem lehet. :D Nagyon kézre áll, ha megszokod, valami hasonló teljesen megfelelõ lesz itt is.
Ugyanolyan fansite, mint amelyet a tobbi szerkeszto tarsaimmal en is mukodtetek. Ok is ott voltak, mi is kepviseltettuk magunkat. En csak azt kerem toled, hogy temesd a rendszert, mert jelenleg egy-az-egyben a korabbi TES jatekok harcrendszere, csak mmokhoz igazitva.
Hozzateszem, a Morrowind harcrendszere/iranyitasa detto azonos, mint az Oblivion vagy Skyrime volt. Ugyanerre alapoz a TESO is.
Azért ez teljesen nem igaz te is tudod a Morrowindben még voltak attributok meg és annak megfelelõen azért nem annyira kellett ügyesség mint a skyrimbe alapvetõen igazad van mondom nem a pve részel van gond. De ezt szerintem nem vetted észre. A pvp ami elõreláthatóan végre amit vártam már a conanba lerakták az alapjait, siege, egyebek, csak nem volt hozzá lore. Mert semmit nem raktak mögé. Ezek eszméletlen módon jól felépítik a pvp háttért, de tényleg értsük meg végképp pvpben nem akarok arcadel játszani :) Ez pedig az lesz ez biztos, és még egyet is értek veletek valahol ez az arcade ügyességi dolog mindig jelen volt legfeljebb nem ennyire és sima ütögetés volt, nem ennyire kifinomult a technika miatt. Mindegy ott lesz nekem a TSW meg az SWTOR :) Tehát igazatok van ezt lehetett elõre is számítani, legfeljebb annyival meg lesz fûszerezve még autotarget se lesz :) Ezt majd meglátjátok :)
Attributumok, statok meg tarsai az karakterfejlesztes terulete, de jelenleg a harc rendszererol volt szo, iranyitasrol, tamadasokrol es vedekezo megoldasokrol, skillslotok szamarol, actionbarrol es jobb/bal klikk es WASD altal elerheto (harci)technikakrol. Ne kerverjuk mar a szezont a fazonnal. Megint.
Olyan nehéz ezt érteni ? :D Már a conanba is elbaszták a statokat mert ez a világ jött ahol az az érdekes legyen jó cucc rajtad és lehetõleg gyorsabban üsd le a megfelelõ gombot. Anno 2009-ben volt olyan hogy egy lv70-es guard leütött nem reklamáltam nem op-ztem egyszerûen jobb volt de nekem is jól ment. Nem csak azért vesztettem mert gyorsabban nyomta a billentyûket, ma már egy relative komoly rendszer mint az aoc stajait is elszarták úgy hogy csak az számítson hogy ha kis pisti egész nap ott ül és über gyors akkor nyerjen. És már ebbe is kihagyom a pvp-t A tera meg végképp ez, és a Gw2 se sokkal jobb azért. mindössze az az egy baj van hogy ezzel a pvpre írt loreval rendelkezõ TES én is játszanék fõleg pvp-t de már a conanba sincs kedvem ami relative komoly rendszerrel rendelkezik mert fáj a fejem a sok über gyorsan ugráló emberkétõl öreg vagyok na :)
Jó de a speed meg a többi befolyásolta a harcrendszert ha rámentél mint én és sikerült nagyon gyors karit csinálni azzal lényegesen könyebben boldogultam mint anélkül :) Persze lehet tweaknak nevezni :) Ma már ilye nincs :) De legyen igazad ebbe és rosszul látom hogy számított :)))
De. Viszont volt egy kis elõnyöm számokba gyorsabb volt a karim és el tudtam könnyen mozogni. Most nehezebb de ismétlem nem a pve rész a probléma. Ennek király pvp tartalma lesz végre nem csak megyek ostromra és szép és jó mint a conané hanem van mögötte lore méghozzá nem is akármilyen. A gw2 nél könnyû dolgom van nem érdekel a lore. Itt viszont már bánom hogy elolvastam :D most itt is eszembe jut errõl beszélve mikor feladtam a conanba is a pvp-t egy másik magyar sráccal egy idõben szinte két héttel korábban :) Már nem tudok kitalálni olyat amivel a jó pvpsek ellen lenne esélyem az ész már nem segít mint 2009-ben akkor se sokat de voltak sikerélményeim, utána jött a revans de legalább volt siker is :D
Basztus sorry, a sok irományért épp egy mûleírást csinálok és közben írogattam tényleg sorry most néztem sok lett feleslegesen megint. A rendszergazda törölhetné a zömét. Mégegyszer bocsi!!!
Mindent ami a pl itt a háttérstory, hogy épül fel a három szövetség, milyen fajok vannak azoknak mi a leírása esetleg a classok felépítését mindent összegezve a a tudomány mint a szó jelentése is ami az adott játék háttere nyilván a pvp lore az amit már részleteztél a cyrodil központi tartományra épülõ háború és minden ami mögötte van milyenek lesznek az ostromok milyen a pvp harc szóval mindent és persze az elözmény történeteket.
Erre nem tudok jobb szót. persze a kinézet,etc, etc.
*ok a harc nincs benne csak a háttér, a harcrendszer szerintem külön kezelendõ. az is egy alkotó eleme a játéknak van háttere, classai, fajok, és egyebek amit talán összefoglalóan lorénak nevezhetünk van a grafika meg a harcrendszer bár lehet ezt is bele lehet venni a loréba. De talán inkább nem.