".. illetve ket oldalas polygonok" kellenek ... na igy lemaradt :D
Nem beszelve arrol, hogy a carmageddonban szetestek az autok ami egy csomo polyt feltetelez . Nem lehetek nyitott objektumok illetve ket oldalas polygonok es a fizikanak is szamolnia kell a szetesessel Szal. valahogy ossze kell oket kapocsolni a masik alkatresszel, hogy megfelelo erohatasra szet tudjon esni. Nem eleg egy box letilto, hanem az alkatreszeknek kulon is kell, hogy a kovetkezo suttyo mondjuk neki tudjon menni miutan leszakadt. Ami ugyan nem grafika de eroforrast visz. Lattam mar ps2 jatekot es ps2- atiratot is. Latszik rajtuk.
Remélem a zenéje (részben) marad a Fear Factory :)))
A cikkhez... A készítõk 2013 februárjában szeretnék kiadni a játékot. Most mintegy fél napja megy a Kickstarter, aminek 400 ezer $ a célja és már most 85 ezernél tartanak. Amennyiben túllépik a kitûzött célt, akkor a többlet pénzt plusz tartalomra, illetve OSX és linux portra fordítják, a megjelenés dátumát viszont nem akarják tolni.
15$-ért már megkapod a a játkot és minden kieget, DLC-t ami megjelenik hozzá. Az én szótáramban ez csak is egyet jelenthet... jó üzlet :)
Grafikailag nincs ezzel semmi gond. Minden aminek lennie kellene (kivéve a mozgó célokat) ott van, mindössze nincsenek bent a motorban a csili-vili shaderek. Remélem ennél a résznél nem esnek túlzásba és nem lesz olyasmi, mint mondjuk a Ridge Racer Unbounded, ahol a rengeteg bloomtól szart se látni. Ennél a játéknál a jó fizikát többre értékelném, mint a jó vizuális élményt.
Katt Ezen is van kb annyi poligon (vagy több), és ps2-es :)
A ps2 lefosna a bokajat etteola apolyszamtol ami az autoban van. Gyakolott szemek meg lathatjak a kepeken, hogy a hatterben levo cuccon pl nincs textura.... Ez nemhogy nem beta, hanem lehet, hogy egy max vagy xsi render...
Nem vagyok eltévedve, kb ilyen szinten van egy ps2 játék, vagy talán a GT4 még szebb is ;) Mondjuk én is azt mondom, hogy ezen még rengeteget fognak csiszolgatni, meg eléggé befejezetlennek látszik az egész. Ha ilyen lesz az se baj, ha jó lesz a játékélmény, plusz a Carmageddon feeling :)
Gondolom ezek még alfás képek... meg amúgyis... a sebesség és a tömeges zombifröccsentés a fontos. Amikor ott fut elõtted 20 gyalogos, meg jönnek az ellenfelek nem azt fogod számolni hogy hány nem tesszelált poligonból áll a felni...
Ha a Carmageddon 1-2 feelingjét és brutalitását tudja hozni,és nem butítanak/cenzúráznak mindent szarrá benne,akkor még ezzel a grafikával is ehetõ a cucc..:)
Hihetetlen, hogy rácuppan mindenki a grafikára. Eddig sem a grafika miatt játszottak az emberek az elõzõ részekkel, hanem mert mekkora királyság volt a játék. Persze, legyen egy elfogadható grafikája, de baromira nem hiányzik nekem, hogy ultra realisztikus legyen, és erõmû kelljen alá. (Nem nem azért mondom ezt, mert f*s gépem lenne, sõt.)
Ebbõl nem tudom hogy lesz korszerûbb cucc. Mondjuk nem borzalmas a grafika, csak idejétmúlt, amúgy korrekt, kellõ számú péppé zúzható gyalogos sokat dobna rajta. Csak félek, nem mernek majd durvulni.
Még csak most az E3-ra menni, nem tudom mit vártok. Feltételezem elég sokat fognak ezen még finomítani.
2003-2005 környéki grafika, csak rá kell nézni a házakra meg az autóra. Arról meg ne is beszéljünk, hogy bármilyen is a grafika illetve a majdani gépigény, két állóképen illene azért élsimításnak is lennie, legalább a látszat kedvéért. Ez így eddig elég karcsú látnivaló a leendõ áldozatok nélkül.