Le kell nyúlnod mindent ami mozdítható és minden csatában megnézni, hogy a Larian milyen gyökér módon szeretné, hogy megnyerd a harcot a környezetet is felhasználva.
Ma neki ugrottam mégegyszer de sajnos mindenhol elvérzek sajnos(túl erősek az ellenfelek). Nem tudom mi tévő legyek. Ugornék neki a divinity 2-nek de előtte azért illene kivinni az első részt.
Öt éve játszottam vele utoljára mikor kivittem a lone wolf honour nehézségen az acsiért és a kihívásért persze,de ha jól emlékszem én ennél a résznél 12 es szinten voltam,fontos a jó csapatösszeállítás,ha nem tudsz mindent megölni az első körben akkor harcképtelenné kell tenni a fontosabb ellenfeleket,ki az aki elér rögtön,ki az akit békén lehet hagyni egy körig mert nem jut el a csapatodig,körökre osztott játékokban fontos hogy a képességek jól legyenek kiválogatva,alacsonyabb szinten is megoldható ha okosan csinálja az ember
Rosszul emlékeztem. 9-es szintűek a hőseim. Màr az egész térkép fel van fedezve szinte. Valóban vannak még befejezetlen küldetéseim,de nem tudom hogyan kell Őket befejezni.
Ha hetes szintű vagy ezen a területen akkor sok mindent kihagytál,van elég sok rejtett küldetés a játékban https://divinity.fandom.com/wiki/Original_Sin_Quests Nézd meg a naplódban hogy ezekből kb mennyit csináltál meg,de a szinted alapján biztos hogy jópárat nem.
Szia!
7-es szintű hősök. Az egyik hely a nagy ork csata utàn kicsit fentebb a goboin sàmàn csata. A màsik pedig papokkal a próbàk csarnokàban. Előre is köszi a segítséget!
Esetleg kicsit részletesebben,melyik két hely,csapatod,szinted,builded?
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Sajnos elakadtam a jàtékban! Két helyre tudok menni amit még nem csinàltam meg,de sajnos mind a két helyen elvérzek,mert túl erősek az ellenfelek. Valakinek valami ötlet esetleg? Előre is köszönöm.
Valahol 120 óra tája volt. De a GoG és a belső óra nem mutatja ugyanazt. Sokszor állt háttérben a játék, de kb. ennyi volt benne. Dec elején kezdtem el. Eltartott egy darabig...
És mennyi idő alatt ment le a gamma?:D Nekem 146 óra olyan 2 év alatt, amióta megy az első kampányom, persze azóta volt 1-2 újrakezdésem honour módba a fun kedvéért. Én most találtam meg Leandra vérét, de még nem mentem át Hunter Edbe-be.
Nah, hát vége. Összességében tetszett. Jöhet a 2. rész is. Nagyon kíváncsi leszek.
Na ezt is magyarázzam meg valaki. A sárkánynál vagyok a végén. Icarát egyesítettem tesójával. Meg sem mozdul, nem jött velem... Akkor meg miért van...? Nem rossz játék ez, de hajkitépős szintű hülyeségek a végén már túl gyakoriak benne...
A halállovagok előtte is folyamatosan újra terrmelődtek. Kicsit taktikát váltva volt olyan kör, amit úgy fejezte be, hogy akkor lecsapjam az utolsót. Vége lett. Most akkor ez is bug vagy mi? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.07. 17:16:52
Na, kilépés, reboot és visszatöltés után végre feltűnt a kis imp. Végre kinyitott portálokat. De ezt i sikerült elcseszni a készítőknek, mert az utolsót, ami kellett a sztori továbbhaladásához nem nyitotta ki. Manuálisan kellett elsütni a követ. Végigjátszás megnézése nélkül ezt meg honnan tudja az ember....?
De Titkot portálja vagy mi most sem nyílt ki, de ezek után már nem is érdekel...
Az utána következő rész is mókás. Azt hittem, hogy a gyertyás izé csak a bevetést. Az első két lépése kb. triviális, amit elsőre kipróbál az ember. Után a meg aztán bármi lehet, de reális komplexitást nézve véletlenül sikerült kinyitni úgy, hogy másik irányba az ajtós bohóckodásokkal nem mentem túl, mert éjfél után pixelvadászatban (vagy csak alacsony volt a 12-es érzékelés és 14-es kellett?) nem vettem észre kapcsolót.
Hát ami utána jön... Inkább nem csináltam végig. Nem volt erőm ahhoz, hogy a felfedett módon tudjam meg, hogy amit véletlenül sikerült kinyitni, akkor ahhoz kéne annyi szenvedés ami. Már elve a szobrok szétverése vicces, mert semmi sem figyelmeztet arra, hogy a két fő karakter egyikével kell csinálni. Persze ez is úgy derült ki, hogy bármelyiket vertem szét, visszavágott az elejére, holott a megtalált könyv alapján egyértelmű volt, hogy melyiket kell leverni.
Azért helyenként túltolták ezt a rejtvény dolgot. Ráadásul távolsági harcos nélkül és varázsló nélkül gyak. végigjátszhatatlan a játék annyit kell teleportálni. Azt azért ne nevezzük már rejtvénynek, hogy teleport + teleport piramis. Mert valahol vicces, hogy azt a kis vacak piramist nem lehet átdobni a rácsokon...
Már mi túl nehéz? A Divinity Original Sin? Az minden csak nem nehéz. Nem egy problémának több megoldása lehet, ez a része feltétlenül jól sikerült. A DOS 2-t akkor meg se nézd, ott egy fokkal feljebb csavartak mindent, szerencsére komolyabb is lett.
Semmi gond anno én sem találtam meg az összes követ, de rájöttem, hogy azokkal a különleges fegyókkal amik a story vége felé kerülnek elő szét lehet csapkodni az ajtókat simán végig lehet így vinni!
12 db vérkövet találtam eddig. Én egyet sem használtam el ráklikkelve. Ebből 4 db piros a többi már üres. Mégsem nyílt meg több arc formájú beszélő ajtó. Az idők végzetében nincs új porrtál új. Akkor sem, ha elsütöm őket. Senkivel nem tudok beszélni, hogy előre haladjak.
Ő elhasználja a köveit és ennyi. Ekkor sem nyílik portál és nem enged át. Zseniális...
Eddig alapvetően élveztem a játékot, de most felbaszta az agyam. A Forrás Templomban közli az arc, hogy nincs nálam elég source stone. És honnan a f*szból kellene többnek lenni?
Összevissza csak ennyi questet nem csináltam meg. Akkor hogyhogy nincs elég? Most is szereztem egy rejtett követ a templomból, de mégsem nyílt meg új portál. Nem értem...
Ez meg akkor csak a bejutás után segítene? 14-es érzékeléssel végigmentem már minden cm2-en és nem találtam semmit.
A titkot tudójától is mi a péklapátot kéne megvenni, hogy akkor tudjam a kristályok helyét...?
Na, kb. már csak a bejutás van hátra és az, ami utána jön. Cassndra lejutás simán ment, de megőszültem, mire megtaláltam a rejtett ajtót. Kb. véletlenül félreklikkelés által, mert elfelejtettem, hogy vannak illúziók is a játékban...
Igazából megnézve a videót a bejutásról egy problémám van. Ha jól látom, akkor teleportálás nélkül nem megoldható. Sehogy. Tehát a probléma az volt, hogy én azt hittem, hogy van más módszer is. De nincs ezek szerint? Mert akkor, ha valaki varázsló nélkül játszik, akkor ez csak tekercsekkel oldható meg. Ha bármi okból elfogyott és már nem craftolható vagy a játékos nem ért hozzá, akkor IJ? Game over?
Az persze más kérdés, hogy megnézném, hogy varázsló nélkül hogyan játszható a gamma...
Hogy túl nehéz lesz? Egyébként lehet, hogy csak én szűkültem be. Mert sima tárgyat nem engedett rátenni a lenti körre, de szobrokat igen. Csak meg sem próbéltam ameddig videón meg nem néztem, mert tárgyat nem engedett. Mivel volt hal a közelben és víz is azt hittem, hogy azt kell rátenni. Meg mert a 3. videót nem találtam.
Az aggodalmat így értem, csak semmi köze nincs ahhoz, amit a BG3 topikban írtatok. Nem a játékmechanika dönti el, hogy a BG3 az vagy nem. A Witcher I és W III rendszere totálisan eltért. Attól még senki nem olyan hülye, hogy azt mondja, hogy a WIII nem a széria tagja, mert NWN szerű rendszerből egy TPS akciójátékot csináltak...
Na és most adom fel több órányi szenvedés után. Megnézek valami longplayt. Megint. Azért az egy dolog, hogy van puzzle, de hogy semmilyen kézfogó nincs arra, hogy hogy a búbánatos f*szba kéne bejutni. Mint a négy kapcsoló Leandra szobája előtt. Ott is van egy sorrend, de semmiféle utalást nem találtam arra, hogy milyen sorrendben kéne használni.
Mi van most?
*Nálam a kő, amit semmire nem lehet használni...
*Minden oldalról körbejárom. A két nagy kőajtónál van 4 db szimbólum mindkét oldalon és 1-1 kar. Ha két banda két oldalról húzza meg egyszerre, akkor sem jó.
*Egyik oldalon van egy kör egy fegyver, hal és valami váza szimbólummal és egy kar. Nem tudni mit csinál.
*Az őrszobornál van súly a kőkörön, nem csinál semmit.
*A belsőbb részeken is vannak kisebb kapcsolók, de oda sem lehet bejutni.
*Kint a hídon is próbálkoztam, csak az ládáig lehetett eljutni.
*Találtam egy rejtett tükröt, de az csak két külső helyszín között ugráltat.
* Elolvastam a könyvet, semmi konkrét nincs a templomról.
*A fogságban levő szellem omlékony falszakaszról ír. Sehol nem találtam olyat.
Azért valahol a nehézségnek is van egy észszerű határa. Szerintem nem ez... Itt jutott be bárki saját erőből...?
A halállovagokat kint széjjelvertem, szép kis XP farmolás volt. Meg a tűzesőt is letudtam. A másik helyszínen a csak halott juthat be elég egyértelműnek tűnik, csak még nem volt erőm saját embert megölni hozzá. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.01. 17:13:06
Én voltam a hülye, a térképe mellett valahogy nem vette fel a karakter a vérét. Akkor most már talán tovább tudok menni.
A sebezhetetlen démonok felé, amik csinálják a tűzesőt tovább lehet majd menni?
Amit még nem értek, hogy az Idők végzetében nem nyílt ki több portál, pedig találtam köveket. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.01. 14:04:13
Az EE-ben nem is így néz ki a helyszín. A napló nálam van, a vér nincs. Akkor most mi a tököm van?
Basszus játék közben nullázódott a pénzem. Eladtam ezt-azt az idők végzetében. Van pénz. Odamegyek a tengerparton levő árushoz. NULLA pénz mindenkinél. Hát ez így vicces...
szerk: Közben megtaláltam Evely erszényében... ...ami azt sem tudom, hogy már kitől jött és micsoda... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.01. 13:14:47
A másik amit nem értek, hogy volt egy rakás pénzem. Szőrén szálán eltűnt. Mind. Nullázódott kvázi. Ez mi? Valami istenverte bug. Több tízezer zsém volt most venni akarok és 0 van mindenkél. 0.
Nem értem. Jártam itt. Nem adtam el a könyvet és a vérét elméleim szerint megszereztem. Mégsem találom sehol az inventoryban. Eladni biztos nem adtam el. Most kezd őrületbe kergetni a játék...
Két hétig játszani nemigen volt időm vele. Valahogy most elfogyott a lendület. Itt vagyok.
Bal felső sarokban Cassandra. Kér tőlem füvet. Lövésem sincs hol van.
A röfi által megjelölt varázsló 19. szintű. Esélyem sincs leverni.
A két narancsságra jel közelében zárt ajtó. A szörnyeket előtte levertem, de semmiféle nyitó mechanizmust nem látok.
Az őrszobrokkal határolt területre bementem. Ott egy kapcsoló volt, amit nem értem el sehogy.
A két citromsárga helyre eljutni nem tudok. Van egy baszott erős 18. szintű szörnyekből álló banda pókkal és hüllő izével. A többi irányban meg insta kinyíró szemek. A jobb sarokban alul jártam, volt egy varázsló, aki egyezkedni akartam velem. Őt érdekes módon le tudtam verni.
Ok, és akkor innen hogyan tovább? Lövésem sincs...
Az Imp közölte, hogy az a két egyelőre sebezhetetlen lény teszi, a jól értem.
Most tartok ott, hogy a harmadik helyszínen patkánykirály kinyírva, az ork csatakanca legyakta két emberét, a szerelmes és a patkányos csávót. Megtaláltam a rejtőzködőket, de csak úgy tudtam meggyőzni, hogy bízhatnak bennem, ha a varázsló csaj ad egy gyűrűt. Hiába vezettem ki börtönből a csapatot, hiába nyírtam ki a patkányokat, ez is kevés volt. Nem tudom mit kellett volna még tenni.
A fegyvertár kulcsa is megvan, de egyelőre még semmit nem tudtam kezdeni vele.
Van a véres vasrács és ott zárt ajtó meg két kar. Azokkal sem tudtam még mit kezdeni.
Az erdőben vagy hol még nem jártam.
De érzem, már közeledik a vége a játéknak.
A charisma skillt ti mennyire használtátok? Valahogy eddig nem éreztem hiányát, de most tárggyakkal elérhető az 5-ös, ha kell. Túl sok haszna eddig nem volt.
A tenebrium fegyverek sebzését növeli, ha növelem azt a skillt? Találtam az ork csatakanca pincéjében egy rakás fegyvert, de az 5/5/5 kéműves, kovács és tenebrium kovács nem tudja azokat továbbfejleszteni. A tenebrium fegyverek ezek szerint nem fejleszthetőek? Konvácsolni olyat még nem csináltam, de akkor most azt is kipróbálom.
Elkezdtem Honour nehézségi szinten Lone wolf perkkel a gamet,jó mert 3 éve játszottam vele utoljára így már nem sokra emlékszek, de egész kellemesen szopatom magam vele.
Az idők végzete helyen folyamatosan tűzeső van. Ez valami bug vagy mi a tököm...?
Van olyan skill vagy valami, amivel a gránátok vagy nyilak hatásosságát fentebb lehet tornázni? Meresztem szemem, de nem találok ilyet. Azt látom, hogy dobás távolságot lehet növelni, meg azt is észrevettem, hogy nagy távon hajlamosak sokszor nagyon mellé dobni a célterülethez képest.
Jópofa az túlvilági lény, akinél újra lehet balanszolni az embereket. Már, ha bevállalod azt, hogy elveszhet egyes varázslat/képessége, mert azt is elfelejtik.
Az egykezes harcosomat úgy újra tudtam húzni, hogy most nagyobbat üt, mint a kétkezes. Neki minden skill újra megvehető volt, amit eddig összeszedett, csak egy magas szintűt bukott el, amit eddig úgy sem használt.
Azt hittem eddig, hogy ez a Witcher III találmánya, de ezek szerint a DOS-tól vették át. Vagy lehet, hogy egymástól függetlenül.
Nah, hát ez sikerült. Mivel az M. volt a főgenyó ezért kimaxolva egy stratégiával láttam neki. őt leverni. Ahogy lehet. Már eleve ott szemét a játék, hogy csata elején meg a mozgatáskor volt, hogy a vezetőm látómezejéből kimozgatta embereimet. Kedves...
Na, amikor ez nem volt meg, akkor én kezdeményeztem, ahogy kell. Leraktam két hordót már előre és bumm. Mondjuk annyira nem volt sok. Aztán sújtó ütés, és végül jött az "géppuska". A 16 db nyíl közelmenve egyetlen ellenfelet ér csak. Egyből meg is murdelt. Után már kb. séta a parkban volt, kb. mintha ott sem lettek volna. Persze azért dobáltam rendesen a gránátokat is és végre egyszer kétszer el is esetek a szörnyek, stb.
Durva mennyit számíthat egyetlen komoly változás a csatában. Meg annak megválasztása, hogyan álljunk fel. Ehhez képest minden korábbi RPG-ben szinte 'whatever' szint volt, hogy mit csinálok.
Viszont megnéztem, a testi erő és akaraterő picit alacsony volt mindenkinél, hát tettem rá pontot a sok spórolosából.
Na most kezd kb. idegesítőbe átcsapni a játék. 14 szinten vagyok és esélytelen egyelőre leverni Mangoth és haverjait. Már harmadjára futok neki, megpróbálom akkor a szobába bezárva. Nevetséges basszus, hogy ezek a szarok MINDENRE mentőt dobnak. Elcsábítás? Nem megy. Leütés és bénítás? Az sem. Ők meg tolják a csoportos lassítást és minden szart. Nevetséges...
Kipróbáltam, hogy a sok pénzből vettem világi titkok papírokat a mindentudó nőnél. A felső kincs valóban kiásható volt. A térképen levő kincset 11-es érzékeléssel sem látom. Nincs korábban felásott nyom. Vagy az eltűnik? Lehet, hogy már kiástam és csak nem emlékszem rá?
Na, most a halállovagoknál próbálok ellopakodni. Újabb sajnálatos feature hiány. Mozgásban akadályoz a láda és hordó, de egymásra rakva sem lehet belőle fedezéket építeni. Oszt miért...?
Erre eddig nem is gondoltam. Nem tudtam, hogy a varázszseb korlátlan távolságban megy. Már gyakom őket szépen sorban.
Csapatot is mozgat de nem ez a lényeg. Amúgy is át tudod adni másnak a tárgyat úgy hogy nem vagy közvetlen mellette ("varázszseb"). Tehát lerakod a 'target' piramist, utána invertoryban átpasszolod valakinek a másikat, és mindenki odateleportál a targethez..
Az csak egy embert mozgat emlékeim szerint. Akkor is szét kell csapni, aki a bejárat előtt áll 3 embert. Akkor szétcsapom az összeset és több XP. Mert nincs külön reward azért, mert ügyes voltam. Kár.
Na, most csalódtam picit a játékban. A varázslónő láthatatlanság + lopakodással elkommandózza magát a bánya bejáratig.... ...majd nem enged be csapattagok nélkül... :( Így meg sajnos agyatlan hentelés marad. Pedig reménykedtem benne, hogy nem. A teljes csapatot odáig elvinni képtelenség. Még láthatatlansággal is alig sikerült... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.28. 21:11:12
A karácsonyi leárazáskor -50% volt, de mivel akkor még az első rész elejét gyűrtem nem akartam megvenni. Majd a legközelebbi leárazáson megnézem. Az első rész EE kiadásával már megkaptam a korábbi részeket is, de azok nem érdekelnek.
Csak közben most látom, hogy 1 résznél EE = enhanced edition. A másodiknál meg Eternal a Steamen. Annak tényleg semmi értelme. Ott a Divine Editon lesz a cél.
Az EE-ben a régi Divinityk vannak, többek között ez az 1. rész is. Nincs sok értelme, szerintem. Ráadásul így csomagban most 89 euróért adják, de ha ugyanezeket a tételeket egyesével válogatod össze akkor csak 45 euróra jön ki!!! Vicc! Ennek aztán főleg semmi értelme.
Bakker, eszembe se jutott, hogy élettelen tárgyra is alkalmazható. Sőt, még hülyébb vagyok. Elfelejtettem mivel játszok. Saját karaktert is át lehet talán dobni.
Na, ezért akarok a 2. résszel is játszani. A Gothic II óta nem éreztem ilyet, de ez annak a sokadik hatványa.
Köszi. A 2. résszel is játszottál egyébként? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.27. 15:53:05
Okas. A játék néhány skillje egyébként teljesen feleslegesnek tűnik. A lopakodást eddig pl. semmire sem tudtam használni. A zárfeltörésnek volt értelme, a főszálhoz is kellett. Mióta a varázsló tud láthatatlan lenni, azóta meg...
Úgy látom, csak az egyik kapcsolóval kellet variálni, erre rosszul emlékeztem, de a lényegen nem változtat, hogy a láva csapdával seperc alatt ki lehet nyírni :)
Bányászathoz valóban csákány kell. Asszem magasabb szinten lehet venni vagy találni.
Ja, a nagy dög leverése pofonegyszerű volt. Sok HP-ja volt, de támadó ereje kb. semmi. Csak nem látom, hogy hol aktivál lávatengert. Sebaj.
Valamikor volt olyan varázslatom, ami az a lebegés volt, hogy lehet járni bármi felett. Most nem találom. Majd megkeresem. Az mindenesetre érdekes, hogy a 100% tűzimmunitás varázslat a láva ellen nem működik...
Viszont lebegtetős varázslatot na, azt még nem láttam egyet sem. Utánanézek. Bár, ha csak loot van benne, annyira nem vesz érte a fene.
Az Idők Végzete helyen a titkokat áruló nő térképei szükségesek a játék végigjátszásához? Bitang sokat árul, de drágák is. Mindenesetre nem szórom a pénzt. Jahannal nem játszok felhúztam 5/5/5-re a craft, kovácsolás és kereskedelmet is. Így elég szép pénz jön be. Aztán, ha nagyon kell, akkor a n+1 alapanyagból nekiállok még tárgyakat csinálni.
Egy barlangban találtam fémkupacot vagy mit és közölte, hogy nincs szerszámom a bányászathoz. Ahhoz mi kéne? Mert eddig csákányt nem találtam. Vagy mi kellene ehhez? Gondolom vasércet lehetne bányászni.
Eszméletlenül bejön a játék szabadsága. Be tudtam jutni a palotába a titkos részen, de ha valakinek alapból nem lenne nagy az észlelése, akkor az elítéltekkel is be tudna jutni. Gondolom az ő sorsukról is lehet dönteni.
Az egész játék olyan, mintha minden RPG fan kedvenc hiányzó pontjait egybe gyúrták volna és abból készült volna egy játék. A II. részt is le fogom tolni ezeket után szerintem. Tudom, hogy igazságtalan az összehasonlítás a néhány év difi miatt, de az agyonhypolt DAO ehhez képest egy rossz tréfa volt. Becsületből toltam le. Ez a játék évek óta először okozta azt, hogy szombaton fél kettőig toltam, mert hajtott előre.
A ládát lebegtető varázslattal lehet kihozni (ha arról beszélsz, ami egy rács mögött van egy lávatenger közepén). Feather fall, magyarul nem tudom hogy fordították. A másik lávafolyamos részen, ahol a kívánság kút is van, azon is azt hiszem valami lebegő varázslattal lehet átmenni. A négy kapcsolóval emlékeim szerint ha egyszerre kapcsoltad be, akkor lávatengert lehetett aktiválni, aminek segítségével mellesleg a nagy dög Guardian szinte harc nélkül, pofonegyszerűen lenyomható :)
A kék 2-es helyen levő két oldalsó zárt részt hogyan lehet kinyitni? Az egyikhez még el is tudok jutni, de a másik előtt lávafolyam van. Semmivel sem tudtok hatni rá. A lent levő 4 db kapcsoló a lépcsőn semmire sem jó. Kattan. Ok. Az feedback nélküli logikai rejtvényekkel nem tudok mit kezdeni...
Az 1-es kék helyen levő résznél is lávafolyam. Egy kapcsolóval hatalmas fémládát tudok előhozni és mozgatni, de hogy mire jó...? Nem jöttem rá.
Néha nagyon rejtélyes ez a játék és őrületbe kergetni az embert, ha nem jön rá valamire. De ez eddig a legjobb RPG talán, amivel valaha toltam. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.26. 18:10:01
Na, hát közben kiderült, hogy ilyen ládikás izé, abból lehet gyűrűt csinálni. Csak nem úgy néz ki, mint a crafting doksiban a szürke gyűrű... Eszméletlen miket lehet csinálni 5. szintű kovácsolással és tárgykészítéssel.
Az egykezes harcosom blokkolása 40% táját karolja és akkora védelme van, hogy azonos szintű ellen -50% sebzés. Meg a leadership miatt atomtápol még mindenkit.
A kétkezes harcos kritikus 30% felett.
A varázslóm intelligenciája asszem 17-es.
Nyilak, bombák, amit csak akar az ember. Bár a bombák nem túl erősek már így 12. szint táján, de a sok féle speckó nyíl. Ej.
Jó ez na. Az első játék, ahol van értelme tényleg a craftingak és nem csak olyan tárgyat gyártasz le vele, ami dísz.
Meg van egy olyan tárgy, hogy kifinomult gyűrű készlet. Mi a fenére jó az? Nem találok róla semmit. A gyűrű kraftoláshoz szükséges üres gyűrűt eddig 0 darabot láttam...
Hiába próbálom ezeket craftingolni egyiket sem tudom megcsinálni. 5-ös szint mellett sem...
Az egy működő stratégia, hogy 12. szinten vagyok. Jahant felvéve most ő is az lesz. (Eddig nem cseréltem tagot.) Lesz egy rakás sklii pontja. Nem akarom semmire használni, de 5-re húzható a crafting. Bármit megcsinál. Ha craftolok, akkor beveszem a csapatba és megcsinálja, majd visszaváltok a másik emberre. Mindig elérhető marad egy karakter?
Mi értelme van annak, hogy 6. szintig is lehet skillt tanulni? Van értelme? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.24. 17:53:00
CR 5] Potion (STR) | Minor Constitution Potion + Bone Dust [CR 5] Potion (DEX) | Speed Potion + Sinew [CR 5] Potion (INT) | Minor Perception Potion + Void Essence (May required the recipe book to craft: unconfirmed) [CR 5] Potion (CON) | Empty Potion Bottle + Bone Dust (May required the recipe book to craft: unconfirmed) [CR 5] Potion (SPD) | Empty Potion Bottle + Void Essence (May required the recipe book to craft: unconfirmed) [CR 5] Potion (PER) | Empty Potion Bottle + Eye (May required the recipe book to craft: unconfirmed)
Ezek permanens bónuszt adnak, ha megcsinálom?
Azt megnéztem még, hogy milyen tanulható varázslatok és képességek vannak. Egy csomó jól jönne, de egyszerűen nem jött belőle skillbook. Pl. íjásznál a skillből csábítás az elég durvának tűnik. Az íjászom talán a legsokoldalúbb karakterem. Mindenféle elemmel képes egy csomó mindenre.
Az is lehet, hogy ideje lenne költeni a mágusnál a skillekre, hogy olcsóbbak legyenek a varázslatok, ahogy harcosnál a képességek. Az AP-ket próbáltam még fentebb tolni, nem sok sikerrel eddig.
Sajnos úgy tűnik a karakter szint és a szörny szint közötti difi itt is túl erős faktor pl. a sebzés kiszámításánál... Álá Witcher III.
Igen, én akarok. A craftingolást leszámítva alig pár helyen néztem dolgokat az elején, amíg nem éreztem rá.
A másik irányban meg 13. szintű emberekbe botlottam.
Most saját magamtól jutotta be a burok alá és találtam meg a kapcsolót a tükör túloldalán.Bár arra kíváncsi lennék, hogy aki nem gyúr az észlelésre az hogyan találja meg, mert spellel vagy mással igen korlátos ideig lehet növelni.
Ha ez az út is nehéz lesz, akkor olyan csata lesz, hogy ahol nagyon komolyan erőforráshoz kell nyúlni. Bár lehet, hogy csak én vagyok skót használni túl sok spéci nyilat, koktélt és mást...
A kaják elkészítésének van értelme? Mert van olyan skill, ami duplázza a hatást. Azért egy egyszerű izétől +2 erő az sok, még ha csak rövid ideig tart. Csak a +2 const.-nak nincs értelme, ha egyből nem is ad HP-t. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.15. 23:50:10
Jól. Cysealben kv végeztem. 11 szint körüliek a karakterek. Tegnap ott maradt abba, hogy goblinoknál barlangnál vagyok és van egy szobor, ami blokkolja az utat és nem tudok vele még mit kezdeni. Megyek tovább másmerre. Gondolom én..
Viszont ami nem tiszta még most sem a crafting és annak igen szélsőséges vonásai. Erős mérget keverni nem nagy szám és fegyverre tenni. Viszont tűzsebzéshez meg, ha jól látom essence kell. Drága, alig van belőle. Majd pont erre fogom pazarolni...
Találtam pl. olyan scrollt most, amiből spellbookot kéne csinálni, mert vásárolni még nem tudtam olyat sehol. Ahhoz meg ilyen kell, ha jól látom.
Egy rakás étel van, de úgy tűnik azok használata kb. a meh kategória és akkor is, ha a hozzá való skillt tudja az ember.
Kovácsolással is elég brutálisan fel lehet tolni a páncélokat és fegyvereket. 3 szinten tudja egy kari, de csak 2 db tárggyal. Ha mát egyszer lett kovácsolva valami, akkor későbbi is lehet, ha fejlődött közben a kovácsolás? Akkor jobb lesz tőle? Vagy akkor kell új alap tárgy, amit lehet fejleszteni?
Akár így vagy úgy, de én asszem most felhúzom 5. szintre tárgyakkal. Mert brutális bónuszt adnak.
Azt sajnálom, hogy nem tettem korábban a kereskedésre pontot, mert craftolással simán pénzt is lehet csinálni. Azért adtam ki már komolyabb pénzt erre-arra...
N+1 féle guide és táblázat van fent craftingolásra, de egy részükből hol ez, hol az hiányzik, pl. a bombakészítés nincs benne ebben.
Az is érthetetlen, hogy miért csak bőrsisakra enged tenni mágikus boostokat, de acélra nem. Ez így most olyan, hogy akkor melyik kezébe harapjon az ember.
De eddig tetszik. Nagyon. Ez az első játék, ahol van értelme a crafting és kobácsolásnak. Anélkül már régen nem lenne elég spéci nyílvesszőm és olyan táp cuccom, ami van.
A harcrendszere is piszok jó. A BG III topikban meg valaki azt írta rá, hogy tök átlagos. Pislogok. Kicsit más tárgyakat használva és bőkezűbben ugyanaz a 12. szintű ork csapat elsőre elpicsázott, másodikra meg én őket.
Nagyon figyelni kell az erőforrás használatra. A nagyon erős csapatok a csábítással úgy leverhetőek, mint állt. Egymást ütik és gyengítik, engem nem is támadnak, majd a végén a kevés túlélőt lepofozom.
A DOS kb. úgy néz ki, mintha az RPG fanok összes kérését egybegyúrták volna és berakták volna egy játékba. Bár a lopakodás skillre még nem volt szükség. A zárnyitásra azért már igen.
Életem egyik legjobb játéka eddig. Ez sem hibátlan, de messze, messze átlag feletti. Annak is örülök, hogy már az EE változattal tolhatom. Ha a BG III ilyesmi lesz, akkor hajjaj... :)
Csak az első két részt kéne végre letudni... 16 éve tervezem... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.13. 14:13:52
A gyorsítás varázslatot elsütve néhány méterre tűzfelülettől hol égni kezd a karakterem, hol nem. Ez mi a rákért van...? Semmiféle utalás nincs a játékban erre...
Nah, tényleg korlátlan a szabadság a játékban. Az erős harcosok elcipeltek három robbanó hordót és egy mérgezőt is, és egy tartalék volt. Letettem a temető szűk bejáratába, majd uzsgyi. Beállt mindenki. Beküldök egy fireballt mondván lássuk mi lesz és tűrtem fel az ingujjam...
... majd pislogok. A fizikai immunitásos halott nő instamurder és még többek. Gyakorlatilag séta a parkban volt a leirtás. Durva.