Na, kilépés, reboot és visszatöltés után végre feltűnt a kis imp. Végre kinyitott portálokat. De ezt i sikerült elcseszni a készítőknek, mert az utolsót, ami kellett a sztori továbbhaladásához nem nyitotta ki. Manuálisan kellett elsütni a követ. Végigjátszás megnézése nélkül ezt meg honnan tudja az ember....?
De Titkot portálja vagy mi most sem nyílt ki, de ezek után már nem is érdekel...
Az utána következő rész is mókás. Azt hittem, hogy a gyertyás izé csak a bevetést. Az első két lépése kb. triviális, amit elsőre kipróbál az ember. Után a meg aztán bármi lehet, de reális komplexitást nézve véletlenül sikerült kinyitni úgy, hogy másik irányba az ajtós bohóckodásokkal nem mentem túl, mert éjfél után pixelvadászatban (vagy csak alacsony volt a 12-es érzékelés és 14-es kellett?) nem vettem észre kapcsolót.
Hát ami utána jön...
Inkább nem csináltam végig. Nem volt erőm ahhoz, hogy a felfedett módon tudjam meg, hogy amit véletlenül sikerült kinyitni, akkor ahhoz kéne annyi szenvedés ami. Már elve a szobrok szétverése vicces, mert semmi sem figyelmeztet arra, hogy a két fő karakter egyikével kell csinálni. Persze ez is úgy derült ki, hogy bármelyiket vertem szét, visszavágott az elejére, holott a megtalált könyv alapján egyértelmű volt, hogy melyiket kell leverni.
Azért helyenként túltolták ezt a rejtvény dolgot. Ráadásul távolsági harcos nélkül és varázsló nélkül gyak. végigjátszhatatlan a játék annyit kell teleportálni. Azt azért ne nevezzük már rejtvénynek, hogy teleport + teleport piramis. Mert valahol vicces, hogy azt a kis vacak piramist nem lehet átdobni a rácsokon...