Szerintem ez szivárogtatás... Pont azt a céget törik így meg amelyik eljátszotta ezt a kódfejtős pre-release mizériát?
Szerintem látták mekkorát szólt ez a Mass Effect "legendary edition" cucc (lmao) , Cyberpunkot MINIMUM 3x el szeretnék még adni de inkább 15x. .
Nem veszélyeztet ez semmit. Ha valaki érdemben hozzá tud nyúlni akkor zárt ajtók mögött NEKIK fogja megmutatni, nem nexusra rakja ahol a cucc fele pornómod.
Ezek nem kalózok, hanem tolvajok és zsarolók. Megpróbálták megzsarolni a céget, azzal, amit elloptak. Kb az útszéli lófasz kerékpártolvaj kategória. Egyébként meg hozzák, lőtéri kutyát nem érdekli. Aki akarta, már megvette a játékot. A forráskódot jogszerűen senki nem használhatja fel, a fejlesztőkkel lett legfeljebb kibaszva, akik évekig dolgoztak rajta, meg a játékosokkal, mert ez a későbbi kiegészítők megjelenését veszélyezteti, ha a végén a CDPR hagyja az egészet a fenében és visszamegy a Witcher franchise-hoz.
Nem is az a "poén", hogy egyesül, hanem hogy "common law"-ként, vagyis a bíró által hozott ítélet egyedi- és precedens értékű lesz a későbbiekben, ami miatt biztos, hogy csuklott egyet a Bethesda, az Ubi és a többi nagy hypeot generáló, de klasszikusan szar 0day release-zel rendelkező stúdió :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.05.19. 16:31:26
Nem olvsatam végig még, nem volt időm, de a címet én úgy értelmezem, hogy a négy pontos kereset, amit indítottak a különféle kiadáskori problémák miatt, lezárult. De nem vagyok egy angol jogi nyelvezet szakértő, úgyhogy, ha valaki jobban tudja, ne tartsa magában.
Befektetők indították mind. Elég nehéz lesz kárt igazolniuk, miután a játék így is rekordnyereséges volt, a tőzsdei részvényárfolyamra meg senki nem váll(hat) garanciát, ez per alapját nem képezheti. Arra akarnak rámenni, hogy megtévesztették a befektetőket azzal, hogy a játék nem volt játszható last gen konzolon. Mondanám, hogy semmi esélyük, de az USA-ról van szó, ezért szinte biztos, hogy egyezség lesz a vége és pénzt kapnak.
Már szívesen látnék egy DLC-t, még év elején arról volt szó, hogy nagyon hamar érkezik egy... Hát már május van... Jó lenne, ha legalább az ígéretek kezdenének lassan köszönőviszonyba kerülni a valósággal...
Egy zászlóaljnyi ember dolgozik rajta. A régi időkben ennyi ember országokon képes volt átgázolni... :D
Tény, hogy nem ezt ígérték, ezen nem lehet vitatkozni. Az is tény, hogy last gen konzolon botrányosan fut a játék, mostanra lett kb elfogadható 30 fps a félidős konzolokon, eddig még ez sem volt. Nem ezt ígérték. A játék ráadásul bugos is, mostanra kezd ez javulni, legalábbis a bugok, de egyes feature-ök hiányoznak és vicc, hogy mod-dal kell pl. a rendőrüldözéseket bekapcsolni, modderek megcsinálták napi munka mellett hobbiból, amit a CDPR még máig sem tudott.
Mindezek ellenére nem tudok egy olyan játékra haragudni, amit vagy négyszer végigvittem, elejétől a végéig tetszett, visszaadta azt a feelinget, amit a CP2020 alapkönyv 1992-es lapozgatása közben éreztem és ez nekem minden másnál, a teljes első bekezdésnél fontosabb. Ezért én szidni nem tudom a játékot, örülök, hogy két platformra is megvettem, nem bánom és szívesen veszem majd meg az expansionöket is, ahogy W3-hoz is örömmel vettem meg mindhárom platformra.
Érveltem már eleget itt. Akkor is éppen azt tettem, amikor jött az a zavaros szöveg, hogy miért nem csinálok játékfejlesztő céget, és csinálom meg én.
Ha már egyszer beleszólsz valamibe, akkor nézd meg az előzményeket, vagy inkább ne folyj bele, főleg, ha már remélhetőleg épp lezártuk...
Én sem szeretnék itt mással foglalkozni, csak a játékkal. Ám meg lettem egy baromsággal szólítva, de mondom szeretnêk továbblépni...
Továbbra is úgy gondolom, hogy nem a bugos megjelenés a fő probléma a játékkal, hanem más megközelítésből a félkészség. A túl sok dolog belezsúfolása, és ezen sokaság nem összehangolása, felemásan kidolgozása stb.
Én last gen konzolon játszottam végig... És nem zavartak a bugok. Nem futottam bele végzetes problémába, nem kellett újrakezdenem egyszer sem stb., 4k-n is elfogadhatóan futott. Nem ez itt a probléma. De a félkészség sem annyira zavaró, mint a mára bevett szokás: hazudozás, csalás, szemfényvesztés...
Azt végképp leszarom, hogy ki buzi, és ki nem, bár szeretném, ha mindenki buzi lenne, mert akkor annál több nő maradna nekem. :)
Bocsi, hogy belefolyok a beszélgetésbe, de mindig azt hiszem, hogy kijött valami DLC, aztán látom, hogy ez megy... Ezen a környéken az ötévesek érvelnek úgy, - nem pedig a közel 50 évesek - hogy, ha a sajátjukkal ellentétes véleményt hallanak, hogy "netántán szerelmes a Marcin gyerekbe". Ja, és mielőtt engem is leb*ziznál, hogy szerelmes vagyok Tokrába, akkor közölném, hogy nem, nem ismerem őt, illetve teljesen heteró vagyok!
[Ettől függetlenül a konzolosokkal kapcsolatos húzásuk - mégha lehetett is refundolni - eléggé aljas dolog volt a CDPR részéről, remélem, hogy tanulnak belőle és a The Witcher 4 kapcsán nem generálnak irreális hype-ot a játék körül.]
A veled való párbeszéd olyan, mint egy dadaista felolvasó est... Sosem sikerül pontosan értelmezni, amit írok. Nem baj. A személyeskedést amúgy te kezdted, bár nyilván ez neked nem tűnt fel, tény, hogy rátettem egy lapáttal. Részemről lezártam.
Hogy honnan jön neked ez az alkalmazottként sínylődés, illetve a többi, rejtély, mindenesetre aranyos tőled, hogy újraveszed velem a gazdasági társaságok alapításának feltételeit, mégha erősen foghíjasan, és kivonatolva is, amúgy több, mint 30 éve megtanultam, amikor a közgazdaságit végeztem, de köszi azért... :)
Ha mindig elbeszélünk egymás mellett, akkor inkább fütyürésszünk... :P
Aahhoz képest hogy a pen&paper CB 88-98 közt élte viragkorat amikor az EDM is, Manchester is, erre kihoztak a lengyelek ezt a genZ nek is többnyire szarrt, meg közönyös tucat indusztrajalt, az azé elég gáz.
Nekem nem. Én csak a legvégén éreztem ezt amikor már mindenhol hányok meg járni is alig tudok.
Érzelmet csak nálad látok mert személyeskedsz, én a tényeket soroltam fel. Nem kötelező alkalmazottként tengődni, de ezt neked nyilván hiába írom le, mivel láthatóan csak a fotel-megmondásban vagy jó, illetve abban sem, mert az érvelés nem nagyon megy. 150k-ból megvan egy Bt., 3 millió egy kft, nincs kényszer, lehetsz Te is jóságos CEO, mutasd meg a világnak, hogyan kell ezt csinálni! (megjegyzem, 30 éve vállalkozó vagyok) Esetleg cáfold tételesen amit írtam, érzelemmentesen, észből, tudásból! Ha ez megy, akkor majd folytatjuk. Hülyeségekkel, érzelmekkel nem tudok mit kezdeni.
"Tényleg, igazad van: egyenesen bocsánatot kéne kérni tőlük, mert hirdették, majd elkérték egy teljes, kész játék árát egy alfa-béta állapotban leledző bug-tengerért. Álló ovációval, önfeledten tapsolva kéne eléjük dobni minden vagyonunkat..."
Valóban ováció van, mivel teljesen másról beszélsz, mint amiről szó volt. Szövegértés nulla. Ez a bugtenger meg lejárt lemez, a játék k*rvajó! PC-n van benne párszáz órám, 3 végigjátszásom, egyszer sem akadtam meg. Prev.gen konzolon sz*r, de ők visszakérhették a pénzt, szóval ez is fail. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.05.12. 01:01:08
télleg a ratatata... az jópofa. Kábé addig amig hallani abban az 1 percben... Mondjuk a rádiókat én nem nagyon halgattam. Valahogy az utca hangjai izgisebbek mint a zenék.
Ha jól emlékszem a legelején, amikor Jackie vezet, akkor valami latinó rapzene megy fixen a rádióban. Azátn meg később a vodoo boysnál mindig az a "ratatata" akármi francia rapzene megy a ház előtt. Nekem ez a két fix rapzene van meg a játékból.
Jó ez a játék de végig ilyen gagyi rapzenék lesznek? Már a belem fordul ki tőlük....
Sandbox játék rakás moddal, építkezéssel vs lineáris rpg, egyszer végigviszed, azt' annyi. Majd ha jön hozzá expansion, akkor megint sokan előveszik. Ami normális is. Ez nem sykrim.
(sajna igazad van, valahogy amint az lesz az elsődleges AKÁRMINÉL, legyen az szórakoztatás, politika, egészségügy stb. hogy PÉNZ legyen belőle és utána esetleg lehet jó is, ott megette a fene az egészet. nem JÓ játékot akarnak csinálni ami majd termeli a pénzt, hanem egy pénztermelő valamit akarnak, ami most éppen egy játék lett)
Sikerült az egyik legnagyobb homokozóval összevetned. :) Eleve az olyan játék amiben építkezés van, az le fog nyomni minden egyes történetközpontú játékot újrajátszhatóság, játékban eltöltött idő és hasonló versenyekben. Ez alól talán csak a Witcher 3 a kivétel, mert azt sikerült megcsinálni egy olyan elképesztően hosszú történetté, hogy képes lehet lenyomni egyes homokozókat. :D
Cyberpunk inkább az olyan játékokkal összemérhető, mint a Metro 2033 sorozat, szerintem. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.09. 12:22:53
Érdekes, hogy a megjegyzésem téged valamiféle zavaros érzelmi reakcióra ösztökélt... :) CDPR nagyrészvényes vagy, netántán szerelmes a Marcin gyerekbe? :P
Azért nem csinálok játékfejlesztő céget, és "csinálom meg", mert a végén még belém is szerelmes lennél, és ezt nem akarom. :P
A videojáték piac egyre jobban emlékeztet a magyar politikai helyzetre... egyre jobban eltávolodó, már-már zsigeri vagy érzelmi ellenpólusosodás...
Csakhogy még a politikusok is, amikor ekkora skandallum van, legalább kamuból kicsit visszafogják magukat. Megbánást színlelelnek, és alkalmasint - nyilván jelzés értékkel - még juttatásokról, vagy bérezésekről, vagy legalább béremelés elhalasztással reagálnak. Nem azért mert ilyen rendesek, hanem mert nem tökhülyék. ...és ha akarják, úgyis el tudják vonni máshonnan a kívánt pluszokat...
A gazdaság bármely más területén ezt sima klasszikus csalásnak tartaná mindenki, ami kialakult ebben a szegmensben: hatalmas hazugságok olyan szenvtelenül és magabiztosan, hogy az egyszeri ember úgy véli ez csak igaz lehet....
Ám vélhetően ez is csak egy "lufi" lesz a sok küzül, és csak idő kérdése, hogy miközben egyre tágul, egyszer csak nagy pukkanással kidurranjon. Lehet, hogy a CP2077 és a CDPR volt az első mikro repedés...
Szóval nyilván tudom, hogy gazdasági szempontból - egyelőre rövidtávon - nem veszteség a CDPR-nek a játék, ha csupán az eladásokat nézzük. Azonban, ha figyelembe vesszük a hosszútávú esetleges negatív hatásokat, akkor már árnyaltabb lehet a kép...
Aztán itt a jelenlegi rövid távon elért nyereséget sem a jó vezetői döntések, működések termelték ki, hanem a nagyoktól ellesett, mára már csaknem általánossá vált szemfényvesztés...
Továbbmenve, a TokraFan szerelme kiállt ijedt szemekkel, hülye hajjal, és még le is kommunikálta azon dolgok hiányát a fejlesztés során (jó vezetői döntések, működés), amik a prémium, vagy jutalom (tökmindegy pontosan hogy hívják a konkrét esetben) alapját adnák.
A számok egyelőre lehet, hogy nem rosszak, azonban nem annyi az elégedetlen, vagy legalábbis savanyú szájízű játékos, mint amennyi a visszatérítések száma...sőt, ne feledjük, hogy az egész világ ettől a szarságtól volt hangos hetekig, hónapokig.
Ilyen körülmények között még gazdasági értelemben is hibás lépés kiosztani azt a rohadt akármit (prémium, jutalom, osztalék, tökmindegy...) pont azoknak, akik a szószólójuk révén felvállalták a felelősségüket, egy ezúttal máshogy kamu vidóban... :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.05.07. 10:05:44
> Nem tudom, de akit ez zavar, az minden esetben kihagyja azt az általában ellég rögös utat a képből, amíg az a most zsírgazdag CEO odáig eljutott!
Második felével egyetértek, első felére meg, hogy kit zavar? Olvass twitter kommenteket, gamer portálok kommentjeit, stb. Nyilván, ezeknek a kommentelőknek a többsége nem csak "szakértő", hanem mellette választási tanácsadó is, étkezési szakember, mozikritikus, vagy akár foci szövetségi kapitány, hiszen a netes kommentszekciók már csak ilyenek, de mivel ezeket az embereket kell kiszolgálnia a sajtónak, így már a cikkek is ilyesmit sugallnak - és ez már régen rossz. Akinek van egy csep esze, vagy dolgozott akár egy hetet is komolyabb közép- vagy nagyvállalatnál (hagyjuk az ev vagy kkv szektort, bár ott is jelen van ez a dolog, de nem ennyire szembetűnő) az tudja és az csak trollkodik a kommentek között. Mindenki más pedig a kis rózsaszín lelkivilágával a barlangból kifele tekintgetve pedig azt hiszi, itt minden egyenlő, itt mindenki egyforma pénzt kap, itt mindenkinek ugyanaz jár... :)
Tényleg, igazad van: egyenesen bocsánatot kéne kérni tőlük, mert hirdették, majd elkérték egy teljes, kész játék árát egy alfa-béta állapotban leledző bug-tengerért. Álló ovációval, önfeledten tapsolva kéne eléjük dobni minden vagyonunkat, hiszen megérdemlik az arra önjelöltek és ruháinkat megszaggatva, fejünkre hamut szórva kellene a bocsánatukért esedeznünk, mert halványan felsejlett bennünk az a tiltott "Mindezt miért is?"! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2021.05.07. 06:54:06
"fejesek megint jól jártak, jobban, mint a melót végző parasz...fejlesztők."
Ne már... 1. Abból, hogy a vezetők bónuszt vettek fel, nem következik, hogy a fejlesztők nem jártak jól! (már csak azért sem, mert a botrányis start ellenére direkt bejelentették, hogy kiosztják az extra bónuszokat, amit megjelenés előtt ígértek) 2. A tulajdonos sokat keres ha sikeres, de sokat is bukhat, ha zakózik! Ezt a rizikót csak ő vállalja és nem a fejlesztő, aki egy előre megállapodott összegért ment oda dolgozni! 3. A tulajdonos a saját vagyonát is kockáztatja, míg a fejlesztő (alkalmazott) nem. 4. A tulajdonos/CEO nyakában van minden felelősség, beleértve a hatóságok részéről érkező, és egyéb más nyomást is (lásd: jogi trollok, befektetők).
Sose értettem, hogyan lehet összehasonlítani a kettőt? Az alkamazottat senki nem kényszeríti arra, hogy ott dolgozzon. Ő vállalta a munkát X összegért. Ha nem elégedett, bármikor leléphet! Illetve, bármikor alapíthat egy saját céget, és akkor Ő lesz a vezető, a CEO, a tulajdonos. Ja, hogy azt azért nem, mert az már kockázatos meg saját pénzt is kéne beletenni, és senki nem garantálja, hogy nem bukja el még azt is? Igen, mivel erről szól a kettő közötti különbség! Lehet dönteni, senkit nem kényszerít senki alkalmazotti státuszba! Nem tudom, de akit ez zavar, az minden esetben kihagyja azt az általában ellég rögös utat a képből, amíg az a most zsírgazdag CEO odáig eljutott! Szal tök jó, hogy lehet irigykedni a kőgazdag CEO-n akkor, amikor már sikeres, de az miért marad ki, hogy ebben mondjuk 20 évnyi kockázatvállalása és rengeteg munkája van? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.05.07. 00:17:00
Nem tudom (egy jo ideje felnotteket kepzek mar), de az elmult idoszakban tenyleg volt ugy, hogy azt ereztuk, tescos arufeltoltonek vagy targoncasnak kellene menni, mind anyagi szempontbol, mind a jelenlegi szabalyozas/kepzesi rendszer hulyesegei miatt... :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.05.06. 12:27:17
Tudom. Ugyanez megy egy tesconál is pl., mégsem lesz belőle felháborodás. Ott sem a kasszás kapja a nagy lóvét, hanem a hétvégén vitorlázni járó főnök. Akkor is, ha szar a tescós zsömle és késik a házhozszállítás.
Ilyen a kapitalizmus. A másik változatot meg kipróbáltuk és az se volt jobb, szóval ez van.
A vicc az, hogy ha erről nem ír cikket a kotaku/pcgamer/randomportál, akkor a játékosok 99%-ánál fel sem merül/eszébe sem jut, hogy ott is van/volt céges bónusz, hiszen annyira természetes a dolog.
Na, de ha ír erről egy gamer portál, benne szembeállítva a kapott produktum minőségét a kapott bónusz nagyságával, kvázi az olvasó szájába adva a felháborodást, na akkor jön sok kattintás (ez volt a cél) és felháborodás... :)
Egyetértek. Nyilván a CDPR vezetők bónusza az eladott példányszámtól függött és az - még visszaváltásokkal súlyozva is - nem volt rossz. Kotick-kal sem az a baja az embernek, hogy túl van fizetve (egyébként túl van, kb 10-20-szoros a szorzó az ő bónusza és a CDPR vezetők bónusza között), hanem hogy 1. közben az Activision leépít, embereket küld el, 2. a játékaik lehúzósak.
És itt körbe is értünk. Mert Bobby Kotick azért kapja pont ezt a nagy pénzt, mert ott spórol és ott keres pénzt, ahol nem annyira kéne. A saját munkavállalóit kizsákmányolja, a vásárlókat meg leveszi. Ezért jár neki a nagy gázsi, mert sokszor megveszed azt a CoD-ot mindenféle season passokkal meg miegymással, nem pedig csak egyszer, így Kotick egy terméken többször keres. Teljesen érthető, hogy a fogyasztó ezen felháborodik, mert ugye rajta keres többet Kotick a cégnek, az ő kárára van ez a nagy bevétel az Activision-nél és azért kap Kotick százmilliókat dollárban, mert őt lehúzza mikrotranzakciókkal meg ilyenekkel.
A CDPR-nél bugos és az ígéretektől elmaradt játék a "bűn". Számomra ez kisebb bűn, mint amikor azt látom, hogy le akarnak húzni pénzzel, de megértem, ha más meg másképp látja.
Az a baj, hogy jelenleg a konkrét, már évekkel ezelőtt megkötött szerződésekben foglalt dolgokról beszélünk, amely a világ egyik legelfogadottabb dolga az üzleti életben. Csakhát az egyszeri, vérig sértett és átvert gamer csak annyit lát belőle, hogy a szarcunami után a vezetők és fejesek megint jól jártak, jobban, mint a melót végző parasz...fejlesztők. De, ha bárki szétnéz a saját munkahelyén és rákérdez erre (bár Magyarországon a fizetés és jövedelem nagyobb tabu, mint a szex), akkor láthatja, hogy itthon sincs másként. Nyilván nem a következő év(ek) működésére és fejlesztésére/bővítésére szánt költségekből lett kifizetve ez a bónusz, semmi ráhatása nincs erre.
Az, hogy a CDPR-hez is betört végérvényesen a nyugati piachoz szükséges, a mimózalelkeket ápolgató amerikai vállalati kultúra, az viszont tény, emiatt fognak még vezetők és fejlesztők is távozni (lásd a heti példát), mert eddig errefelé a keleti régiókban másként mentek (és még fognak is menni egy ideig) a dolgok, ezen szocializálódott a jelenlegi termelő generáció, nem lesz egyszerű az átállás és így ebből még lesz konfrontáció. Az külön vicc, hogy a legjobban mindig az amcsik vannak ezek kiakadva, mikor 10 emberből 9 azt sem tudja, merre van Európa :) De, a pénz nagy úr, CDPR tulajdonosai pedig a sok pénznél csak a mégtöbb pénzt szeretik jobban. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.05.06. 09:10:54
Igen a royalty az eladott példányszám után jár. És mivel a kiadó egyben a fejlesztő is (asszem) ezért annyit vesznek ki amennyit megitélnek maguknak. (általában a kiadó mondja meg mennyi jár)
Ha Te ezt+azt tetted volna, akkor miért alapítasz játékfejlesztő céget és csinálod meg? Abból pedig, hogy bónuszt vesznek fel a saját cégükből -ami mellesleg teljesen természetes bármilyen cégnél, ahol van profit-, sehol nem következik, hogy további fejlesztésekre nem szántak elég pénzt.
Ez a jófiús izé, az akkora marhaság volt eleve is. Mindenki pénzért dolgozik, fejlesztőcégek nyilván, ahol a bevétel a nagy megjelenések idején jelentkezik nagyrészt, aztán évekig, amíg a következő projekt készül, nem nagyon. Engem egyáltalán nem érdekel, hogy mennyire tűnnek "jófiúnak", amíg amit csinálnak az jó, vagy legalábbis nekem tetszik. Ha ők is teleszarják a játékot mikrotranzakciókkal, always online looter shootert csinálnak sp rpg helyett vagy valami mmo-t, esetleg battle royale izét, akkor majd elkezdem verni én is az asztalt. Nem bántotta volna a szemem Bobby Kotick vagy Android Wilson irdatlan vagyona sem, ha cserébe az Activision-Blizzard és az EA ugyanazokat a jó játékokat adta volna ki, mint amiket évtizedekkel ezelőtt csináltak.
Ezért nem különbözik az CDPR az összes többitől. Innentől kezdve senki se nyalja be a jófiú image-et.
Azért az ijedt szemű, lenőtt hajú koma most nem ijedt meg, amikor busás prémiumot kellett kiosztani a vezető beosztásúaknak. :) Hitelesebb lett volna az előadás, ha nem csak szóban gyakorol önkritikát.
Én azt a pénzt inkább további fejlesztésre fordítottam volna, vagy akár versenyeztettem volna a moddereket, pénz, vagy egyéb jutalmazással - ja az nem jó, mert akkor még szembeötlőbb lenne, hogy akár egy ember is olyan dolgokra képes, amire ők cégesen nem, vagy csak nagyon megkésve képesek...
... Hát ilyen ez a corpo lifepath... :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.05.02. 15:21:18
Days Gone engem nem fogott meg ps4-en. Pc-n lehet nekiugrok, de nem rendeltem elő, megvárom majd, ráér. FO76-ot feladtam, ESO-nak háromszor ugrottam neki, de egyszerűen nem tud megfogni. Szóval én várom a MELE-t, azzal el leszek sokáig. Abba is hagytam a ME2 végijátszásomat, amit még év elején kezdtem a régi x360-on. Valahogy a ME nekem jobb konzolon, mint pc-n, nem tudom miért. Konzolra is rendeltem elő.
Én csak egyszer, akkor nem volt meg bennem az érzés, hogy akkor legyen egy második végigjátszás is. Majd egyszer, ha jön hozzá újabb kontent, addigra el is felejtem és majd újnak fog hatni, most biztos, hogy se kedv, se idő: jön a MELE és a Days Gone PC-re (mindkettő előrendelve), elindult új FO76 szezon, nyáron jön az ESO: Blackwood, és közben a netflix és "kölcsönzött" sorozatos listám is úgy dagad hétről hétre, mint egyszeri lakos a karantén alatt. És akkor még az is lehet, hogy nyáron lehet menni nyaralni is, idén talán már a kertkapun túlra is :D
Egyszóval nem fér most bele egy újabb 80-100 órás CP karrier, de sosem lehet tudni, hogy az idióta agyam mikor mondja azt, hogy mégis...
Hát én vagy négyszer végigvittem, most én is pihentetem kicsit. Újrakezdtem a witcher 3-at series x-en, ott a ng+-szal el leszek a mass effect legendary kiadásig. Más nagyon nem érdekel, ami mostanában jön ki.
Nekem steames, ott ennyit szedett le. Egy ideje mar nem jatszok vele, de frissen tartom, hatha ramtor a feeling - vagy jon valami tartalom/mod/akarmi... :)
alakul. hát igen. legalább fél év kellett volna ennek a játéknak a megjelenésig. Ha most adnák ki egész elégedett lenne a többség. Várnánk egy két bugfixet meg a kontentet... Kivi leszek mit mutatnak E3-on vagy ECTS-en vagy mi lesz most és minek hivják...
Igaz. Ezt a játékot soha nem lett volna szabad last genre hirdetni és azon árulni. Akármennyit peccselnek is rajta, átlag alatti élmény marad még a félidős konzolokon is. PC vagy current gen, ami a mostani chipmentes időkben óriási szopás, mert se videokari, se új generációs konzol nincs nagyon.
Szerintem meg ha kiadnak egy terméket egy gépre, azt szajkózzák hónapokig, hogy az milyen fasza lesz, aztán megjelenik és nem is igazán működik akkor már ne a vásárló legyen a hülye...
Valamelyik konzolos ismerősöd jól elvert, hogy ennyire haragszol rájuk? Amúgy igen, a konzolnak megvan az az előnye, hogy nem kell évente új elemet cserélned a gépben, mert elavul. Hátránya, hogy nem játszhatod olyan grafikán, mint egy PC-s. De azért az sem elhanyagolható, hogy míg egy konzol normál áron 4-500 euró, addig PC-n ennyiért csak a VGA-t vagy CPU-t kaptad meg. Normál áron, nem a mostani helyzetben. És nem kell win-nel vacakolnod és a hozományaival, mint a víruskergető, tűzfal, egyebek. Az online játékokban kevesebb a csíter is, mint PC-n. Az, hogy csak betolom a lemezt, a mai világban számomra inkább hátrány, mint előny. Persze a konzolosok ehhez hozzászoktak, én meg ahhoz, hogy teljesen mindegy, hogy mit veszek, azt úgyis aktiválni kell valahol (steam, ubi, gog, rs, stb.) és így olvasó sem kell a gépbe, mert lehúzza a kliens a játékot. Viszont az aktiválással a fiókhoz is lett társítva, így eladhatatlan, míg konzolon simán tovább adhatok rajta. Ha viszont digitálisan veszem, akkor ugyanúgy a fiókhoz lesz társítva és eladhatatlan lesz. Megvan mind a kettőnek az előnye és hátránya.