Nagyon vagány volt, tátott szájjal néztem végig. Főleg, hogy előtte lent a színpad mellett tébláboltam, mikor fel akartam menni a lépcsőn, egy biztonsági ember rám szólt, hogy az a fellépőknek van fenntartva.
Többek között ezért is bírom a játékot, mert rengeteg humormorzsát szórtak szét a városban a készítők. Érdemes elolvasni az összes naplóbejegyzést, a szövegszilánkokat, meg a számítógépeken lévő emaileket, üzeneteket is. Például némely meló poénfaktora is csak így érthető meg.
Számomra az volt a legviccesebb, amikor egy filmes stáb a tengerparton forgatott egy jelenetet a sorozatukhoz, amelyben egy lánytestvér átverte a nővérét azáltal, hogy bedrogozta, majd míg ki volt ütve átoperáltatta az arcát az övére, és ő ment hozzá a vőlegényéhez, aki észre sem vette a különbséget. Majd mindezt írásban is elküldte a nővére gépére, hogy amikor majd felébred a kábulatból egyből ez az üzi fogadja. Szóval ez volt dióhéjban a forgatókönyv.
A színészek fel is készültek a jelenetre, amikor a rendező kitalálta, hogy adjanak be igazi drogot annak a színész csajnak, aki az átvert lánytestvért játszotta, mert akkor hitelesebb lesz a kábulata meg a reakciói. Ez meg is történt, bedrogozták, majd amikor felébredt elolvasta az üzenetet, viszont elfelejtette a nyomorult, hogy ez csak egy jelenet egy sorozatepizódból, azt hitte minden valódi ezért lemészárolta az összes stábtagot és a színésztársait is a megrendezett esküvőn, amiről azt hitte valódi... nyilván nem volt még teljesen észnél, mert elég komoly adagot kapott.
Ekkor kapjuk a melót Reginától, hogy kiberpszichó garázdálkodik a parton, és menjünk hidegre tenni. Morbid és röhejes is egyben az egész sztori, ennél röhejesebbek legfeljebb a szörnyikrek voltak, a bunyós küldetésben.
Lina Malinás mellékküldetést csinálta már valaki? Azon is szarrá röhögtem magam. :D
Még nem tartok ott, de a youtube-os vide alapján a Blood Money hamiskás hangú beugrója jobban bejött, akinek a hagját az egyik magyar fejlesztő hölgy adta. :D
Csináld a qkat és idővel beadja.. nekem már megvan úgyhogy meg lehet csinálni nem bug.
A psychofan külfetést hogy lehet elõcsalni? Hiába megyek a ház elé, Padre nem hív. Nem lesz meg Johny nadrágja:( Néztem teljesített küldik lözt, hátha csak elnyomtam, de ott sincs. Újabb bug?
Azt hiszem rájöttem mitől lett halhatatlan V. A biomonitor implant csinálja, folyton bekapcsolja a Biodone bersrk implant helth funkcióját: nem megy 25% alá a hp. Ez egyébként szerintem bug, a berserk implant nem is helth item, nem kéne rá hatnia, és nem biztos, hogy más típusú berserk implantokkal is csinálja.
Én berserk-et használok. Illetve van rá lehetõség, de nem kell bekapcsolni, anélkül is halhatatlan lett V. Hogy ne kelljen annyit rohangálni, vátni szoktam kicsit, hogy kupacba gyõljenek az 5 csillagos zsaruk, meg mindenki aki meg akar halni. Kõzbe villogma képernyõ veszettül a lövôldözéstõl, de a hp megáll 25% kõrū, soha nem megy lentebb. Be kell egrani a katanéval, és hullanak nagyon. Az intnzív crime activity helyeket is másodpercek alatt ki lehet pucolni.
Legnehezebben van. Az eleje egyébként kicsit lassú volt, volt pár loadgame.
Ez valami bug, vagy szándékosan ilyen? Kb 38. szint óta V halhatatlan, szó szerint. Ha csak állok egy helyben akkor se tudják megölni, hiába ugrasztom elõ a kutyaverem összea fattyát, meg az összes rendõrt. Azóta leépítettwm a páncélt is, nem kell, Csak olyan implantokat választok, ami valahogy növeli a dps-t.
inkább keanu -val csináld meg. vagy male v-vel. Jacky-vel még vicces lenne. :) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2023.10.19. 13:58:13
Female V - Never Fade Away Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.10.17. 12:22:38
Köszi, már megoldottam 2 youtube videóból kiollózott hangokkal. A Microsoft calling centeres bassza meg hölgyem videóból, és a vége never fade away videó hanganyagából, amikor a végén kinézünk az ablakon a földre vagy a holdra. Előbbi elég pepecs munka volt, mert sűrű oda-vissza pofázás van. :) Összesen 2 percnyi lett a tömör hangminta anyag, ahhoz képest egész tűrhető. :D Még be kell lőnöm a hangmagasságot, hogy eléggé V-s is legyen, de ne legyen se túl magas, se túl mély, se ne tűnjön hamiskás melléénekelgetésnek. :D Ami V elég egyedi hangtónusával nem is oly könnyed művelet. Nemsoká rakok be mintákat, ha érdekli a társaságot, magyarul is megénekeltetem persze, de pl. a Never Fade Away-t már egész jól nyomja. :D Ha van ötlet, mit énekeljen, szívesen fogadom őket. :)
Srácok, akinek telepítve van a gépére a játék. V női hangját szeretném lemodellezni. Ehhez szükségem lenne pár perc (vagy több hanganyagra, lehetőleg háttérzaj nélkül. Elkezdhetem a youtube videókat kutatni, és vagdosni - a capellásítani, de ha ki leehtne szedni a játékból a tiszta V hangokat, minél emócionálisabbakat, hogy legyen hangtartomány, akkro nem kéne szívni és tisztább eredmény születhetne. Aki ért hozzá, vagy ki tudja szedni, vagy ha eseleg simán csomagolatlanul vannaka hang fájlok, azt megköszönném, mert én felhő alapon játszom, így nem férek hozzájuk. Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.10.15. 23:51:24
Probalj ra a The ascent-ra ott aztan van cyberpunk hangulat(meg latvany is) jo hogy eszembe jutott lehet elo is veszem, a 3080-on nem jatszottam meg vele. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.10.15. 21:29:49
Én is kijátszottam a dlcvel együtt, és várnék valami hasonlóra. Addig meg míg nem jön valami érdemleges, a Cloudpunkkal vigasztalódom. Persze nem lehet egy lapon említeni ezzel a játékkal, meg nem is FPS, de a cyberpunkos fíling átjön rajta, mert olyan a környezete.
Reed ending, ott van MaxTac bunyo. De te magad is mondtad nem a tapossagal van a problema hanem hogy vegtelenitve onti rad a jatek plusz semmi ertelme, egyszeruen nem illik a jatek narativajaba, te egy legenda vagy, nem egy tomeggyilkos/omega level threat. Egyebkent a jelenlegi formajaban a jatek broken, hackerrel vegtelenitett Overclock modban, solokent vegtelenitett sandevistan modban(apogee) tudsz maradni, gondolom a CDPR azt akarta hogy erezd az erot, ejj angolul mennyivel jobban hangzik: feel the power. Amikor jeleztem hogy 400 oram van a jatekban 1.5os verzioval bezarolag, akkor azt kivantam mondani hogy minden ertelmes dolgot megkerestem mar, minden lifepath/sidequest/NCPD/fixer melot minden morzsat felporszivoztam ebbol a csodalatosan kepernyore almodott univerzumban de elfogyott es ahogy neked az ismetelt ujrajatszas megoli az imerziot nekem a sokszaz ora tette ugyanezt. Marad a varakozas es a remeny hogy a Project Orion legalabb ennyire jo lesz. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.10.15. 18:28:41
"a DLC vegere tul tapos lettem, semminek nem volt mar ertelme utana"
Hívd ki magad ellen a rendőrség haragját. Elkezdesz rampage-elni a civilek között és jönnek a zsaruk. Tudod, van az a mutató a képernyő jobb felső sarkában. Először 1 csillagot mutat, majd ha elkezded gyakni a zsarukat is, megy feljebb egészen 5 csillagig... meglátjuk mennyit ér a táposság az 5-dik csillagnál. Ott már jön minden: sandevistan-os őrültek, Maxtech különleges osztag, pajzsos juggernaut-ok, minden... és ömlesztve. Én is azt gondoltam, hogy tápos vagyok, aztán menekülőre kellett fogni, mert nem fogytak el. Persze ez nem egy értelmes küldetés/meló vagy ilyesmi, hanem csak egy kis tombolás a végén, amikor már mindent kimaxoltál és játszanál még, de már kitoltad 100-ig. Vannak még a rendőrségi szkenneres melók is, azok tulajdonképpen sose fogynak el, bár tény, hogy az meg nem nagy kihívás kimaxolt karakterrel.
Mondanam hogy jol tetted, en pont forditva csinaltam, mert ugy gondoltam a dlc vegere jo tapos leszek es minel tobbet akartam ugy jatszani majd, nos ez kicsit felre ment, a DLC vegere tul tapos lettem, semminek nem volt mar ertelme utana, pont zavart is hogy ott a rengeteg ikonikus cucc es felesleges, nincs mit csinaljak vele. Szamomra orditoan nyilvanvalo hogy valamifele new game megoldas kellene, mert konkretan semmi ertelme a 30+ ikonikus fegyonak, tobbsegeben onmagaban akarmelyik elviszi a vallan a jatekot a nehezebb fokozatokon is. A legroszabb azonban nem is ez volt, hanem az a kinzo uresseg ami a jatek teljes kiporgetese utan jott, 180 oraval a DLC utan fogalmam sincs mit csinaljak, jatszanek de mar szo szerint rongyosra jatszottam az egeszet, azon agyalok hogy eddig semmilyen regeny vagy mozifilm nem hozta ezt a "fuggoseget" szamomra, nem egy hetkoznapi szitu az szent.
Jó tudni... mindenesetre nem derült ki, hogy kicsuknak a dlc-ből, mert nem is hagytam rá időt... egyből visszatöltöttem a korábbi mentést. Én még nem vittem végig a játékot: éppen csak hogy vége lett a Tűzgyújtó küldetésnek. Viszont az Aguilar személyiségminta már megvan nekem, mert én mindig a mellékküldetéseket meg a fixer melókat csináltam meg először, és utána kezdtem el haladni a főszállal. Így Hands 10 küldetése közül már mindegyik kész van, sőt a Eurodyne-os meg a US Craks-es küldetések is, meg a többi is, amit NC-ből kapunk. Tehát a teljes Dogtown megcsinálva mellékszálon, meg a külsős feladatok is, amikhez ki kell menni NC-be. Így most csak a fő történetszál vége van még hátra.
Ha az elejen nem rohansz megmenteni az elnokasszonyt akkor bukod a dlc teljes story lancot, ez inkabb csak egy easter egg, mint a Far Cry 4 elejen, ott is volt egy ilyen "vicces" variacio, az lett a leggyorsabb vegigjatszas mert kb 5 perc alatt vege is lett a jateknak, na Phantom Libertyben meg a dlc tortenetenek. A jateknak maganak nincs vege mert az alapjatekbn meg hatravan minden mas, de a dlc tortenetebol ki vagy csukva. Elagazasi lehetoseg a Firestarter kuldi ahol dontened kell hogy kinek hiszel Songbird vs Reed, a szemet huzas az, hogy az osszes adat hogy mennyire dontottel helyesen csak akkor lesz meg, ha a masik endinget is vegigviszed, ott megmutatnak neked mindent amirol most meg nem tudsz. Az Aguilar kuldilanc nekem mindig csak a main story vege utan jott elo, fuggetlenul melyik oldalt valasztottam a vege focimig nekem nem volt kiszallas. Szoval Reed semmit se szolt hozza. Adodik a kerdes, hogy Handsnek honnan van meg a tech, amivel a szemelyisegmintat lopjak...Poennak nagyon nagy, foleg amikor rajosz hogy Aguilarnak nulla kromja van csak a stukkerjere meg a hirnevere tamaszkodhat. Egybol az ugrott be hogy Aguilar playtrough de a CDPR-es fiuk ezt sajnos(?)kihagytak.
Slider nálam is meghalt, lehet egyébként, hogyha mást választasz a felkínált lehetőségek közül, akkor megússza, de ha meg nem hagyom Songbirdnek (Csalogány... haha) hogy ügyködjön rajta, akkor meg a küldetés teljesítését veszélyeztetem.
Amúgy nem tudom feltűnt-e valakinek, hogy ha az első küldetésnél nem érsz oda időben a repülő becsapódásának helyszínére, és nem mented meg Myers-t, akkor megölik, és vége a küldetésnek. Én először nem siettem, hiszen nem volt visszaszámlálás meg semmi, tehát úgy gondoltam, hogy felfedezhetem Dogtown-t, és majd komótosan odaérek egyszer... hát nagyon nem lehet. Pár perc után Songbird idegesen üzen, hogy csalódott bennünk, és dühös amiért nem siettünk megmenteni az elnököt. Utána válogatott trágárságok közepette elköszön tőlünk, de előtte még jól megrongálja az ereklyét, hogy kapjunk egy kiadós rohamot, és kidőlünk. Utána a földön ébredünk valahol Dogtown-ban, és kiírják, hogy a küldetés nem sikerült. De nem lesz vége a játéknak, nem kell újrakezdeni, hanem hívás jön, és felkínálják az első fixer melót. Nos, én itt megállítottam a játékot, és visszaléptem egy korábbi mentésre, mert meg akartam csinálni az első küldetést, hiszen az a történet főszálához tartozik.
Nem tudom, mi történt volna, ha a sikertelen első meló után tovább folytatom, biztos máshogy jutottam volna el a célhoz, illetve máshogy alakul a sztori. Így hát megmentettem az elnököt, és most a végén, mikor felajánlotta a választási lehetőséget Hansen megölése után, hogy segítünk Songbirdnek elmenekülni, vagy pedig átadjuk őt Reed-nek, én Songbirdnek segítettem, ezzel viszont úgy néz ki, hogy a FIA az ellenségünk lett, és Reed is, mert elmondta, hogy vadászni fog ránk, hiszen Songbird egy áruló, ugyanis ő buherálta meg a dolgokat, hogy a gép lezuhanjon Dogtown-ban, és ő játszotta Hansen kezére az elnököt, mert Hansen megígérte neki, hogy cserébe hozzáférhet a main computerhez, amiben olyan adatok vannak, amik segíthetnek neki is meggyógyulni, és nekünk is (Songbird is haldoklik, csak őt a Fekete Fal mögötti renegát MI-k csinálták ki).
Viszont azért megöletni sem szerette volna az elnököt, ezért megbízott minket, hogy mentsük ki... végül is Hansennel csak abban egyezett meg, hogy elintézi, hogy lezuhanjon az elnöki gép az ő körzetében, de Myers-t elkapni már a Bargesztnek kellett volna. Így nem lesz gyanús, ha beszáll a játékba egy harmadik fél, (mi) hiszen nem tudnak minket Songbirdhez kötni.
Nekem Aguilar karaktere nagyon adta... mikor felvesszük a fizimiskáját meg a személyiségmintáját, gyakorlatilag mindenki be van tőlünk rezelve NC-ben... a legendás kubai bérgyilkos, még nálunk is sokkal nagyobb arc, gyakorlatilag mikor Kubában meggyújt valaki egy szivart, akkor valaki mindig megmurdel Aguilar keze által. Ezzel azt akarták prezentálni, hogy annyit ölt már, hogy még egy háborúban sem halnak meg annyian. Kíváncsi vagyok Reed mit fog szólni hozzá, ha ezzel a pacekkal állunk ki ellene, hiszen erről a személyiségmintáról ők nem tudják, hogy megvan nekünk, mert ezt egy fixer meló részeként kaptuk, ők meg csak a hekker testvérpár személyiségmintáit intézték nekünk, hogy Hansen közelébe tudjunk férkőzni.
Angie - kissé Supercar Blondie-s fazonú hölgy nem furcsa, hogy az Állatok főnöke? :) Slidert sikerült Csúszkának vagy Csúzdának (már nem is tudom) fordítani legalább egy helyen. Mindegy. Meg lehet menteni, vagy mindenképp kampec? Eddig mindenkivel sikerült dűlőre jutni vérontás/bunyó stb. nélkül, kivéve Csúszkát, bár igaz, h nem én ölöm meg, illetve nem közvetlenül. :D
Homályfos? Ezt mégis honnan vetted? Én ilyen kártyát használok mindennap és nem homályos nekem semmi. Nem is értem, mire fel ez a gyerekes vagdalkozás, legalább lennél is tisztában azzal amit fikázol... megnéztem az árakat is, és természetesen a 7900XTX-et választanám, ez nem is kérdés. Az értelmezés ott siklott el nálad, hogy azt hitted, butának tartom azt, aki Nvidia-ra ruház be, holott erről szó sem volt. Olyan sem hangzott el, hogy jobb kártyákat gyártana az AMD, mint az Nvidia, tehát felesleges sorolgatni a zöldek erényeit, nekem is van szemem, tisztában vagyok vele, hogy mit kínálnak.
Én azokról beszéltem, akik csúcskártyát szeretnének, de nem engedhetik meg maguknak az Nvidia legjobb kártyáit, amik 1 millió felett vannak, ezért az AMD legjobbját választják, ami kb. fele annyiba kerül, és mindezt elfogadható grafikával és teljesítménnyel kínálják. Elhiszem, hogy kicsattan a Cyberpunk a 4090-en minden eyecandy bűbáját maxra húzva meg bekapcsolva, de én kiválóan meg vagyok elégedve a felső kategóriás AMD-mel is, 4K-ban mindent maxra húzva. Nem csúnya így sem a játék. Azok közé meg nem tartozok, akik az anyjukat is eladnák +2 fps-ért, meg ilyen-olyan nyalánkságokért, amiket az Nvidia kínál.
Nekem is az van. Régen volt AMD kártyám, több is, de akkor azért voltak problémáim vele, ezért ódzkodok tőle kicsit még mindig, bár elhiszem, hogy ma már sokkal jobbak a kártyáik. A 4080-at nagyon szeretem, hűvös, halk, nem fogyaszt sokat - kicsit mókoltam Afterburnerben is - és 1440p-re tökéletes. Nagyon hasznosnak tartom a frame gent, meg a DLSS is fasza most már.
Nyilván az AMD is fejlődik, egyáltalán nem zárom ki, hogy a következő kártya az lesz majd, de ebben a genben nekem még mindig jobban fekszik az Nvidia. Az ár sajnos valóban szemét dolog. Nagyon kíváncsi leszek a következő generáció árképzésére, de az még odébb van.
omfg most is csak ugy vettem eszre hogy nem engedte hogy tag-eljem, neztem hogy megis mi a francert, hat ugye hogy ugye
Meg nekem nem volt annyira szempont az ár sem. Kifejezetten 4080-at akartam venni, mert jobbak a hőadatai, mint a 4090-nek és kisebb is a fogyasztása, ezért nekem optimális.
Egyébként simpelni a kurvára túlárazott nvidiának, az hát... nem egy szimpatikus dolog. Csak szólok. Az ilyen hozzáállás miatt engedheti meg magának az nvidia, hogy masszívan felülárazza minden generációban a kártyáit és a dollár/frame értéke évek óta egyre csak romlik. Ne tapsoljunk már a saját szopatásunkhoz. Mindenkinek az lenne az érdeke, hogy az nvidia monopolhelyzete a csúcson megdőljön, hogy verseny legyen, hogy ne egymillió forint legyen a felsőkategória mert az irreálisan sok és aránytalan.
Ár/érték arányban az AMD kártyák sokkal jobbak az NVIDIA-nál. NVIDIA a high end, bár ez is inkább a DLSS és RT miatt van így és mindkettő területén nagyon gyorsan javul az AMD, de valóban nincs még azonos szinten. Ha valakinek a rasterization performance a fontosabb, mert mondjuk Starfielddel vagy más olyan játékokkal játszik, ahol eleve nincs is RT vagy feledhető az RT alkalmazás (tehát nem CP-vel), akkor a 7900 XTX az okosabb választás, mert ezerszer jobb a 4070 ti-nál (jóval több vram ráadásul) és olcsóbb a 4080-nél, a 4090-et nem is említve. Külön bónusz: a nem fogja felgyújtani a gépedet, ellentétben a sz.r stock csatlakozós 4090-ekkel. Ez teljesítmény terén rasterization renderinget nézve olyan vagy jobb, mint az én 4080-m. RT-et nézve a 4080 jobb. De árakat nézve egész más a leányzó fekvése: 7900 XTX 420-650 ezer között van most egy 2 perces google keresés után, a 4080 550-770. Az azért egy elég jelentős árkülönbség, 100 ezer forintnál is nagyobb, amennyiért már tudsz venni plusz háttértárat vagy egy jobb monitort a régi helyett stb. Én azért vettem végül 4080-t, mert a monitorom gsync és nem akartam azt is lecserélni.
Azt FSR 2 már rég nem ugyanaz, mint az FSR 1 volt. Egyáltalán nem "homályfos", a DLSS nyilván jobb egyelőre, de az AMD szépen halad, ezt nem lehet elvitatni. Akik közép vagy felső-közép kategóriában akarnak gépet venni, azoknak nagyon nagy butaság nvidia kártyában gondolkodni. Ezt a szegmenst az AMD szépen lefedi. Akinek a csúcs kell és szívesen elkölt 800 ezer forintot egy gpu-ra, az vegyen nvidiát nyilván. Procik terén az AMD már rég behozta az intelt, ez nem is kérdés.
Nagy a sötétség, segítek. Tájékozódni! 1.lépés: nézd meg hogy néz ki maximum grafikán a Cyberpunk 2077 2. lépés: vedd észre hogy erre csak Nvidia kártya képes jelenleg és kell hozzá bazi erős hardver és bazi sok szoftveres képjavítás, plusz AI 3. lépés: vedd észre mennyire fontos a látvány az eladásoknál 4. lépés: vedd észre mennyire messze van ettől az AMD jelenleg (Mindig csak késve tud reagálni mindenre rtx, dlls, képkocka generálás, path tracing) 5. lépés: vedd észre van olyan technikája az Nvidiának (képkocka generálás) amire jelenleg nincs is válasza az AMD-nek. Tudom majd lesz. 6. lépés: vedd észre hogy az Nvidiának az AI hardverek eladása miatt kb. végtelen pénze van jelelnleg fejlesztésre 7. lépés: lásd be hogy ha high end gaming a cél akkor Nvidiát kell venned 8. lépés: lásd be hogy az Amd jelenleg óriási lemaradásban van és ha olcsón akarsz játszani és maradsz a raszteres renderelésnél akkor sem biztos hogy jobban jársz egy amd kártyával. Írom mindezt úgy hogy az életem során 80%ban Ati kártyám volt. vagyis AMD
OFF: Dehogy jobb választás.Nvidia kínál:Dlss-t már Dlaa-t is,Ray Tracing-et,G-syncet,Reflex-et. AMD meg homályfos Fsr-t és freesyncet. És nézd meg az árakat a kettő között jobban mondjuk egy Rx 7900xtx meg egy Rtx4080-at amik egyező teljesítményen vannak. Én vagyok a buta ha Nvidia-t választanék és jobb esetben vennék 1 milliós kártyát ahol nincs választási lehetőség,ahol nincs már konkurencia? Ár/érték arányban pont hogy a Intel-Nvidia volt az időtállóbb,minőségibb,jobb megoldás,mindig is.
Ár/érték arányban mindig is az AMD volt a jobb választás, főként azoknak, akik szívesen vennének csúcskategóriás vga-t, de nincs pénzük milliós összegeket kicsengetni érte. Egyébként az AMD az a cég, ami nem nézi kutyába a vásárlóit, (nem úgy mint az Intel sokszor) és megfizethető áron kínál értéket, és az utóbbi időben elég jól feljöttek processzorgyártás terén is, a Ryzen 5900-as széria pl. már verte az Intel akkori leggyorsabb lapkáit. A szoftveres kezelőpaneljük is modern, kifinomult és egyre több funkció kerül bele. Több mint 20 éve használok AMD kártyákat, (egy rövid időben volt Nvidia is) tehát tapasztalatból tudom mondani, hogy ezalatt sokat fejlődtek, és megéri őket választani azoknak, akik szeretnének minőségi terméket, de nem akarják a szerveiket eladni miatta.
Nincs új szerelmi szár, csak pár sms. Nekem judy beakadt a búvárkodás után. Azóta is várom, hogy küldje a képet a falra meg a MOX puskát az asztalra... :(
Az AMD a meglevo hardwarebol gazdalkodik, az Nvidia meg ahogy irod minden eye candy featurehoz uj hardwaret heggeszt a kartyaira. Gondolom nem kell alahuzni hogy az utobbinak fizikai korlatai vannak mar most is es a nv mernokei ezzel nagyon reg tisztaban is vannak, irtak is rola jelentest csak gondolom a jensen fele baromarcok csak a dollarhegyeket lattak amibol az ujabbnal ujabb borkabatokat lehet venni... Amikor a 3080as kartyamat kiszedtem a csomagolasbol es kezembe akadt az anti sag rail akkor fogtam a fejemet hogy ne mar, de amugy igen, a kartya annyira nehez hogy a vizszintes becsatlakozas miatt vagy elgorbulne az illeszkedesnel vagy kiszakitana az alaplapi csatlakozot. Ehez a mernoki zsenialitashoz tapsolsz te felallva ehez tenyleg kell a sokszazmillios fejlesztes. Kulon vicces hogy az igazi penzugyi sikert a zoldeknek az hozta meg hogy valami eles eszu feltette a kerdest hogy ha nem pazaroljak a CUDA magokat arra hogy az Ai-nak a denoisingot tanitsak akkor nem tobbet er a cucc, hat dehogynem, most amikor mindenkinek sajat AI kell es az nv megoldasa ott van keszen csak jo sokat kell belole vasarolni. Azt hiszem erre tokeletes a vak tyuk is talal szemet....
A demó több szempontból sem mérvadó, túl azon, amit az előttem szólók kifejtettek, már kb. 3 éve kitárgyaltuk - amikor kiderült -, hogy ez nem egy szokványos demó volt (iletve sajnos nem egyedi eset...), hanem külön pénzt és időt áldoztak az érdeklődés felcsigázására. Magyarán nem a játék az aktuális állapotában futott, hanem egy népszerűsítő célokra szánt egyfajta reklámként, amit direkt erre a célra alkottak meg, pontosan nem ismert módon, de a lényeg, hogy kedvcsináló VIDEÓként kell értelemezni.
Más: ahogy látom nem csak én akartam női segget bámulni motorozás közben. :D Illetve talán egy női karakter Jack és Johhny mellé jobban emészthető. :D (Nálam még az is szerepet játszott, hgy Judy csak női karakterrel cserkészhető be, a kapcsolatunk elmélyítésére) - illetve a férfi alap karakter nekem valahogy sokkal jellegtelenebbnek tűnt küllemre (is). A PL-ben (vagy inkább PL-lel) van amúgy lehetőség más, új kapcsolat kialakítására? A patchelések során esetleg változott a repertoár?
Még egy kérdés, hátha valaki tisztábban lát ezügyben: ha új játékot kezdünk, ha jól értem, akkor mindenképp az elejétől kezdjük PL választása esetén is, csak ez esetben a Voodoo Boys után be tudunk kapcsolódni a PL-be (is). Viszont akkor kissé fura, hogy valaki megveszi a PL-t is, és utána a sima játék is választható. Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.10.11. 20:40:52
"mert ok hardwarebol akarjak megoldani amit a zoldek softwaresen "csalnak".
Pont fordítva van. AMD szoftveresen csinál mindent, míg NV-nek mindenre saját külön chip és/vagy processzor egysége van. PhysX/Hairworks/stb, G-Sync, RTX, DLSS, Reflex stb mind különálló dedikált hardveres egységek. Ezért teljesítenek olyan jól. Míg AMD oldaláról az Freesync, FSR-től kezdve minden szoftveres. Ezért is lehetnek open source cuccok és ezért lassabbak, hiszen a GPU-tól veszik el az erőforrást / delegálják a lassabb CPU-ra.
NV csak idén költött 100 millárdot kutatás/fejlesztésbe, a másik két cég együtt alig 10-et. Kb 5(AMD)-10(Intel) évvel vannak előttük a zöldek. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.10.11. 18:31:54
Ez mar teljesen off: miota rivalizalnak a zoldek a pirosokkal azota a pirosoknak szurkolok, mert ok hardwarebol akarjak megoldani amit a zoldek softwaresen "csalnak". A Geforce experience gyakorlatilag egy alcazott deep learning+mass data interface es ha nagyjbol a jatekipar 70%a ennek figyelembe vetelevel fejlesztett, akkor a pirosak termeszetesen mindig kicsit hatranyba voltak, de ugye mar az FSR 2.0 is nagyon igeretes volt es akkor jottek ujabban a hirek a 3.0rol ami a frame gen megfeleloje naluk. Aztan a piac is kezd szelesedni, az intel arc is egyre komolyabb, a kici kinaiak meg elkezdtek hazon belul vga-t fejleszteni es az 1600 nvidia kartyat mar utolertek a sajat prototipusukkal szoval a zoldeknek szerintem pont a legjobbkor utott be az Ai piaci jackpot aztan meglatjuk mi is lesz ebbol az egeszbol a jovoben. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.10.12. 11:40:54
Ezért remélem, hogy az AMD összeszedi magát és az FSR 3 kifejlődik mondjuk 3.5 vagy 4-re és kicsit helyreteszi az nvidiát. Nagyon gáz, hogy annyi ideje vannak a csúcson, hogy ilyen dolgokat megengedhetnek maguknak.
Az FSR 3 ha kifejlődik, akkor az minden kártyán elérhető frame generációt ad majd, ami ezerszer jobb az nvidia megoldásánál, amihez 4xxx szériát kell venni.
Kicsit off de jah, a covid lockdown vege fele kaptam ajandekba, amikor az ajanlott fogyasztoi ara 1200 euro folott volt es a 4xxx meg nem volt bejelentve. Amugy igen, olvasgatom mas forumokon is, hogy a tobbseg meg 1660 meg 2xxx kartyaval tolna es sajnos veluk kicsit kitolt a goreny Jensen banda, szoval ez hogy ugy fejlesztik a hardwaret hogy visszafele meg veletlenul se legyen kompatibilis ez nekem gusztustalan "lopas" es meg volt pofaja hozza, hogy kijelentse hogy felejtsuk mar el az olcso vga-kat... Az en kartyam is kiszorult volna a path tracingbol ha nem jon a dlss 3.5, mai napig se ertem hogy mi utott belejuk, mert mar a dlss 3.0-at is ugy csinaltak meg hogy elozo generacios vasakra ne legyen kompatibilis tehat ez derult egbol karacsony volt mert a jatek osszehasonlithatatlanul jobban nez ki PT-vel.
Ja, 1080p az nyilván más. Nem tudom, valamiért 4K-ra gondoltam, ha már path tracing, pedig nálam is csak 3440x1440 a native felbontás. Azért a path tracing szépen megeszi reggelire a legerősebb kártyákat is. A te 3080 Ti-od messze átlag feletti kártya. A pc-s játékosok 80-90%-ának ennél gyengébb kártyája van még ma is, nem is beszélve 2020-ról, amikor a játék megjelent. Nyilván a CDPR kompromisszumokat kötött azért, hogy a játék játszható is legyen.
Nekem nem csak a latvanyban tetszett jobban a demo de ezt mar kifejtettem. Ez van, izlesek es pofonok.
@lwb a 4K az honnan jott most elo? se te se en nem is emlitettuk, te annyit mondtal hogy a path tracinghez kell a 4xxx kartya en meg erre valaszoltam, tessek.
A demo nem végleges, nyilván változtattak egyes dolgokon, ez természetes. Az ott nem a rendszert hivatott bemutatni csak a látványból ízelítőt adni. A többi meg ízlés kérdése.
3080 Ti-n nem hiszem, hogy 4K path tracinget tudsz, esetleg brutál dlss performance mode mellett vagy 60 fps alatt masszívan. Nálam 4080-on kell az a dlss frame generation a fix magas frame rate-hez és a 4080 a 3090 Ti-nál is 20-30%-kal erősebb.
Nekem a demos videonál a jelenlegi verzió jobban tetszik. A patch tracing és ez az a.i.-s nvidias cucc elképesztő lett főleg pszicho módban. A gameplay és megoldásai pedig a demoban még kezdetleges volt. Rengeteg minden túl bonyolúlt volt és a casual gamervilág nem tudta volna értelmezni kezelni átlátni.
Én ezzel nem értek egyet. Újabb 100 órát toltam a PL-be (zsír új kari) és a current verzió jobban tetszik, mint a demók (akár egyik akár másik). (az is lehet, hogy csak megszoktam a 3 év alatt és szokatlan a videós környezet)
Nem kell 4xx a path tracinghez, megy mar 3080 Ti kartyan is nekem es a CDPR meg 3090et ajanl minimumra egyebkent. De azt irtam hogy nemcsak latvanyba jobbak a demok, nyugodtan nezd vegig nem fogod megbanni, ha nekem sokszaz oraval a jatekbol tudtak a demok ujat mutatni akkor neked is fognak. Szemre valamiert ugy dontottek a lengyel fiuk hogy jobb ha leegyszerusitenek mindent, ingame rendszereket, latvanyt stb csak nem ertem hogy miert, 5 evvel ezelott meg nem volt dlss 3.0 vagy ujabban dlss 3.5 es ok megis mar akkor kaprazatos dolgokat mutattak mint pl amikor a Gian a ket ellenkezo oldalon megbujo Maelstrom fickot egyszerre lovi, vagyis a golyok a levegoben ketfele szorodnak, vagy csak az ahogy a Kerenzikov mukodik, de a power fegyok ricoche rendszere se igy volt/van ingame-hasonlit, de nem ilyen konnyen kezreallo, a smart fegyok meg plane nem. Ha megallitod es megnezed milyen statkiosztas van a fegyveren, vagy hogy mukodik a hackeles, nezd ezt a skillfat, szoval adjunk a 2.01-nek 100%ot akkor ezek a demok 130%. Az az igazsag hogy amikor eloszor fejeztem be a PL-t es euforikusan bologattam hogy igen-igen igy kell ezt csinalni, aztan nezelodtem kulonfele cikkekben kommentekben es par helyen elojott, hogy valoban jol gatyaba raztak a cyberpunkot de a demokban nem ezt igertek es akkor kicsit ertetlenul razta a fejem hogy mi van? Lattam en is annak idejen a 2018as E3 demot de ugy emlekztem hogy foleg a latvanyba volt markans kulonbseg, azt meg be lehet hozni modokkal. Aztan most megtalaltam ezt a videot es hat igen, ez a jatek nem az a jatek. Nezd csak meg a Sasquatch szekvenciat, de megnezheted a demoban hogy fest a G.I.M es ingame mi van helyette, vagy a gepeszterem a netwatch csokaval, rengeteg elteres es bevallom nekem a demo a nyero. Sajnos pontosan tudom hogy a PL volt az utolso komoly tartalom ennel tobbet nem fognak a jatekkal foglalkozni hanem majd a sequelt faragjak csakhat akkora nagy kar ....szerintem. Jah a hackelesnel direkt nem emlitettem azt a reszt amikor az ALL Foodsban meghackeli a maelstromos fickot azt meg mar vegkepp nem, amikor a G.I.Mbe a monowire-el hackeli az animalt. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.10.10. 15:05:28
A path tracinghez is rtx 4080-4090 kell. Képzeld el, hogy ahhoz, hogy ez így nézzen ki, ahhoz milyen vas kellene? Konzolok eleve kizárva, de a pc-sek közül is 1% kb, aki futtatni tudná.
Cyberpunk 2077 All Gameplay Demos 2018-2020 Tejoisten mennyivel jobban nez ki meg mindig latvanyban meg ugy jatekmenetben is a 2.01-hez kepest. Szo se rola Phantom Liberty magasra tette a lecet de nalam akkor is csak 5/5, amit ezekben a demokban latok az viszont 5++
igen, a mass effect és a dragon age franchies-okban jobban ki tünik de minden rpg-ben van kb
Eleinte mindenféle szedett-vedett huligán cuccban toltam, de később annyira megtetszett ez az Arasaka céges konfekcióruha, hogy a DLC-ben már kizárólag ebben nyomom.
Mondhatni. Játszottam párral de egyik se szippantott be annyira, hogy ez zavarjon. Talân a Witcher 3, de ott ez kevésbé volt érezhetõ. Ezek azerint ez tõk általános?
Az eddigiek alapján az alapjátékra is jellemző óriási kidolgozottságbeli különbségek a 2.0 és a PL esetén is fennállnak. Ez tulajdonképpen minden szinten jelen van, legalábbis az én meglátásom szerint.
- Reed alapvetően jó (eddig), a többi új karakter viszont nekem kissé jellegtelennek tűnik, főleg küllemre, de majd még meglátjuk mi van még hátra, mert hangsúlyozom, hogy (remélhetőleg) még nagyon az elején vagyok a PL résznek (is).
- A plusz járművek / rádióadók egyelőre nekem csak felesleges plusz tartalmat eredményeznek, bár az adók szövegeléseibe nem mélyedtem még el. A zenei tételek egylőre nem kápráztattak el. Nekem továbbra is a Morro Rock ami viszonylag egységesen magas színvonalat nyújt, de ez 400+ óra után már elég uncsi. (Ahogy láttam a rakéta kilövő terület neve is UE vagy mi fene van? :D) (A Refused-Silverhand zenéket és Heave Ho-t már Duke Nukemmel és Cseh Katkával újraénekeltettem a mesterséges intelligencia segítségével - akit érdekel, a Youtube csatornámon tud nevetgélni rajtuk :D)
ERŐSEBB SZPOJLER VESZÉLY
- Az eddig általam elvégzett kb. 3 mellékküldetés amúgy egyáltalán nem volt sablonos, mint ahogy ezt már a W3-ban és az alapjátékban is megszokhattuk. Kellően egyediek, sőt meglepő mélységekkel még talán némi meglepetést is okoztak. Ezek némelyike akár egy külön játékot, vagy filmet is megérne. (Nem vagyok benne biztos, hogy némelyik nem valami filmből vagy játékból lett adaptálva valamilyen szinten) A kocsiban fekvős csajos - rendőr kimenekítősön pl. szarrá röhögtem magam (...és nem csak én...), mintha egy Tarantino filmet játszottam volna. :D Ebben pl. a gyilok vs nem gyilok játékmód talán egy új ítélet rostát is kapott, nem csak a fizetség és a dícséret/lebaszás mértéke és aránya változik... Viszont az eddigi 3 alapján talán túl elborultak és véresek. Ami hosszú távon, vagy bizonyos embereknek azért eléggé zavaró is lehet. A kölyök lefejezése és fellógatása kicsit talán túlzás, azt hitem, hogy lesz lehetőség bemártani Hansen jobbkezét...de lehet, hogy csak én néztem be valami lehetőséget. (Annak viszont örülnék, ha így lenne), ha pl. ha nem szívunk abból a szarból megmenthető a kölyök, de nem bújhatunk Hansen bőrébe, az érdekes lenne, de nem tudom egáltalán a sívás/nem szívás van-e egyáltalán valóban hatással, mert nem volt kedvem visszatölteni és kipróbálni ismát nem szívással. Ha valaki nem szívott, és úgy más, az meséljen már erről légyszi. :)
ERŐSEBB SZPOJLER VESZÉLY VÉGE (talán)
- A ki-be járkálás hosszú távon elég idegesítő. Az átvizsgáló rendszer sok értelemmel nem bír, inkább idegesítő egy idő után, lévén ha "gáz" van, már a közeledéskor kiderül, nem bent az átvizsgálásnál... Viszont gyalog a kapu nekem nem nyílt, a gyalogos "No Entry" résszel nem volt kedvem kísérletezni, bár a felirat alapján nem arra van, hogy arra sétálgassak, és amúgy sem Londonban vagyunk Idris Elba ellenére sem. :D A jármű ha kint hagytuk, vagy csak fene tudja merre van, nem mindig jön értünk, de olyan is volt, hogy jármű esetén sem nyílt a kapu, pedig nem volt "gáz" se "harc" se feladat közepén nem voltam vagy ilyesmi... Kénytelen voltam az elég illúzióromboló "tömegközlekedéssel" próbálkozni. :D
- A kapuk környéki "őrzés" egy bizonyos fejlettségi szint felett amúgy önmagában inkább vicces amatőr színtársulat díszlet hangulatot idéző. :D A "távolságok" szintén. A szövegek és a történetvezetés alapján Mad-Max szerű távolságok helyett a valóság pár utcára korlátozódik, ami néha már már megmosolyogtató. :D Az elnökkel éjszakára alukálunk egyet - Reed kimenekíti szín (főként ha életben hagyjuk a 2 komát, akkor 3-ad magunkkal) elképesztő amatőr színtársulat szakasz benyomsását kelti, főleg hogy előtte egy kisebb "Gépek lázadása" szerű (Na és persze Menekülés New Yorkból szerű) robotos harcos eseménysoron és hangulatú részen bukdácsoltuk át magunkat. :D Bár egy demens Biden szerű karakterrel ez nagyon mókás játékélmény lenne. :D
- Az animációk, de még a környezet is néha a 90-es éveket idézi, ami értem, hogy a mai retro imádó világba belefér, de nahh... :D Néha viszont épp az ellentétje, egészen meglepően kidolgozott, még akár művészinek is mondhatnám. :D Kijárási tilalom, oké, de a sok csöves (akik a kijárási tailalommal egycsapásra othonra leltek :D), jármű stb. nélküli utcák a 90-es évek Terminator játékait idézték fel bennem, csak azokban a tecnika fejletlensége okán volt sivár a hangulat (túl a Terminator fílingen)
- A fordítás alapvetően jó minőségű, de vannak nagyon zavaró dolgok (A Kutyaverem szón képtelen vagyok túllendülni). A választható válasz lehetőségek néha teljesen más értelmet nyernek kiválasztva, és elhangozva, mint amire gondolna az ember...(szerencsére nagyon nagy mellényúlásokat talán nem lehet csinálni ezekkel)
Így hirtelen ennyi egyelőre, de ezeket kb már az alapjáték esetében is kifejtettem. Azért elvagyok vele, de engem zavarnak a sztori butáskodások meg ilyesmik. Tudom, hogy manapság nem ez a fő irányvonal, és ahhoz képest ez a játék még mindig egészen mély és tagolt tud lenni, de talán épp ezért zavaróbb, amikor jön egy olyan karakter/sztori szál/vagy animáció, amin már a 90-es években is röhögött az ember. :D Azt is át tudom érezni vagy felfogni, hogy ekkora projekt esetén már nagyon nehéz összehangolni a munkát minden szinten minőségben stb., főleg az idő, a körülmények stb függvényében. Remélem azért nem lesz túl sok gagyi réteg, illetve lesz bőven ami kompenzálja a későbbiekben is, mint eddig.
Másféle pl. hentelősebb játékmóddal lehet ezek a dolgok amúgy kevésbé szembeötlőek.
Van bunyós rész a PL-ben is, úgyhogy egyelőre jónak tűnik ehhez a kézi erő / netrunner fejlesztési vonalam. Így a 6. "érzék" új részt már ki is maxoltam 2 relikvia fejlesztési lehetőséggel, hisz a többi mind erőszakos/fegyveres fejlesztés kivéve az álcát, de az most nem passzol a bunyós/netrunner játékmódomhoz. A püföléssel amúgy túl azon, hogy életben marad mindenki, az utcai hírnév is pikk-pakk 50-re maxolható (vagy már 60 újabban?)
Eddig a kiemelt NPC-k közül még csak elpüfölni sem kellett senkit. Egyedül a nagy robotos résznél kellett egyáltalán fegyvert társítanom a kezeimhez. :D (Ennek ellenére a LELTÁR nézetnél egy bazi nagy mordállyal állok, ami elég mókás amúgy)
A 2 szerencsétlen flótást Reedék (gondolom) kinyírák a kocsi ajándékozás helyett? :D Utoljára szerkesztette: hykao, 2023.10.09. 00:24:50
kis SPOILER
PL - csak az egyik mellék feladatban irányíítjuk ideiglenesen Dogtown urát?
A kisebb hibákon túl csak az zavar, hogy V nem feltétlenü úgy beszél, ahogy vâlasztok. Pár szó írja le mit fog mondani, de választás után V kifejti, és úgy néha eléggé más lesz. Angolul is ilyen? Nem csak fordítási hiba?
Mitõl van az, hogy változik a cyberwere helyigénye? A kézbe épített fegvert folyton ledobja, mert néha túllépi a terhelés a teherbírást. Ilyenkor jön a matekozás, valamit kicserélek aztán ok, egy darabig. Sokazor volt ilyen. Gondolom bug.